/spanien/barcelona/forum/17238.aspx/spanien/barcelona/forum/17238.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kraków
2009-11-19 07:05
Det här var väl inte så farligt. Om det är något som ska tas upp är det ju filmningen mot Puyol i åttondelsfinalen VM-2006, där var det riktigt fult.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-19 01:18
Co-signar alla här inne som säger att det är skitsnack att Henry ska behöva erkänna och be om ursäkt att han tog bollen med handen. Lägg ner det pojkscout-tänkandet!
Barcelona ★Barca★
2009-11-19 00:46
Orka hoppa på Henry kom igen det var hur viktig match som helst. Tror ingen skulle här inne erkänna att han tog bollen med handen. Kom igen nu!

När Messi gjorde det jämförde ni han direkt med Maradonna. Och ni sa direkt det var guds hand. Var glada att ni får se 2 Barca spelare i Vm i stället!

Bona Nit

Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-11-19 00:16
BS att han ska fram o erkänna att den tog på handen? :S hur tänker folk, i så fall skulle vi har diskussioner varje dag om att någon från Sydkorea ska fram o erkänna att han filmade till sig en frispark osv.. visserligen inte rätt men vart Messi kritiserad av oss barca fans när han gjorde sitt hands mål ?
Barcelona ★Barca★
2009-11-19 00:09
Visca Henry!!
Barcelona Qanii
2009-11-19 00:07
Ämne: Qanii

Ta det lugn....Jag är jätte lugnt så lugn man kan va! Ville bara på peka det för dig! Sen tycker jag också de är lite kul precis som du säger att de är just Italienare som gör de haha!

Någon som har någon favorit till president posten nu till sommaren? Tycker att Laporta och co ska ha stort tack för att de har verkligen lyckats vända klubbens ekonomi och framgångar..Sen när jag tänker efter så har vi bara haft 2 tränare under laportas tid den andra alltså är den nuvarande tränaren, undra hur många real har haft! vågar man räkna ens?!
Barcelona Messidinho_10
2009-11-19 00:06
Äh kom igen nu det var domarens fel och inte Henrys, finns ingen männsika i världen som inte skulle göra som Henry i det där läget när det gällde som mest.
Barcelona BlueRed
2009-11-19 00:03
Om någon missade målet. Länk.

Thierry...
Barcelona Rambla - K9
2009-11-19 00:00
Hela världens ögon på sig i en sådan här viktig match. Tyvärr Henry, du kommer inte att kunna gömma dig undan det här. Han lär får höra det här ett tag framöver.
Real Madrid Armin [El Pirata]
2009-11-18 23:56
Qanii

Ta det lugnt, jag är medveten om det, men det är fortfarande en fin tanke. Pazzini gjorde samma sak mot Holland, oviktig match dock, men som sagt, fin tanke. Kul att det är just Italienare också, ;-).

Ramlba - K9
Mjo, det var lite rigg känsla när de helt plötsligt kom ut med att det skulle seedas efter ranking, då förstod man att de ville ha lag som Portugal och Frankrike vidare.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:55
Ämne: Ämne: Ramlba ....Heh, de Rossi hade hållt munnen stängd i en sådan här match. Det är jag ganska så övertygad om. :D
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:53
Armin

Jag håller med. Känner verkligen för Irland. Trots att Henry och Abidal är barcaspelare så ville jag i slutändan ha Irland vidare till Vm. De stred tappert och hade en hel del oflyt.

Seedning och lottningen kändes lite uppgjord. Lag som Bosnien, Slovenien och Irland var uträknade på förhand med tanke på vilket motstånd de fick. Ukraina mot Grekland var hugget som stucket. Hade gärna sett en match mellan Frankrike och Portugal tex.
Barcelona Qanii
2009-11-18 23:53
Ämne: Ramlba - K9

Preci....
Den matchen hade ju verkligen samma betydelse som denna match?!
Real Madrid Armin [El Pirata]
2009-11-18 23:51
Ramlba - K9

Precis, alla kan inte vara De Rossi.

Dock är det riktigt tråkigt att Irland, som stod upp så bra åker ut. Frankrike förtjänar inte sin VM plats, hela playoff match-up regeln var ett skämt. Gå efter ranking? Oh please, rankingen i sig är nog det största skämtet inom fotbollen.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:50
Yaya spelade 90 min. Henry 90 + förlängning. Det lär ju inte vara två fräscha spelare på lördag. Frågan är om Henry ens blir uttagen?
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:49
Ämne: Ämne: Ser att....Lol! Uvisad på kuppen också. :D
Barcelona Trippeln
2009-11-18 23:48
Rambla - K9

Förmodligen.

För att byta ämne så kommer jag med lite GLÄDJE angående intermatcherna.

Chivu-avstängd missar matchen
Santon-borta 5 veckor
Sneijder-skadad 10 dagar 17 november osäkert.
Barcelona westinho
2009-11-18 23:47
Känns ändå lite typiskt att detta skulle hända just när Hansson dömer. Han råkar alltid ut för sådana skumma händelser och blir ofta syndabock.
Det är nog lättare för den assisterande domaren att se handsen än det är för Hansson, som är en bra bit därifrån och dessutom i fel vinkel.
Barcelona Qanii
2009-11-18 23:47
Ämne: Ser att Henry fortfa....Synd att scholes hand var för uppenbar min vän!

Alla har vi skit under naglarna! Finns nästan ingen spelare som är fläck fri vet ni varför?håll i er jo för att de är alla människor precis som oss!
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:46
Det är så här det ser ut i fotbollsvärlden. De flesta fuskar någon gång. Filmar, tar med handen, drar i tröjor osv. Dessvärre så kommer stjärnorna och legenderna oftast undan med det jämfört med de lite mindre kända spelarna. Det är så det är.
Barcelona Kung Yaya Touré
2009-11-18 23:45
Erik Abidal och Thierry Henry!!! viva la france!
Barcelona Trippeln
2009-11-18 23:45
Rambla - K9

HAHHAAH den va bra ;)
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 23:44
Jag stör mig som sagt mer på domare Hansson och linjemannen. En sådan tydlig hands får inte missas. Han fegade ur tror jag.
Barcelona Trippeln
2009-11-18 23:44
Det enda jag kan säga är att jag är besviken på Henry.

När alla sa Messi är bäst Zlatan är bäst stack jag alltid in och sa HENRY ÄR BÄST!
Barcelona Sir Paul Scholes
2009-11-18 23:43
Ser att Henry fortfarande håller på sitt fuskande, en av de spelarna som det inte snackas om så mycket vid fusk etc som Ronaldo, Drogba osv, men han har aldrig varit en ärlig spelare och detta var ruskigt pinsamt. Inget imot Barca, men tycker jävligt synd om Irland.
Barcelona Rambla - K9
Ämne: Rambla - K9

Jag ....
Sluta lägga dig i att jag lägger mig i. :P
Barcelona westinho
Behandla honom med lite mer respekt då..
Barcelona Trippeln
2009-11-18 23:42
westinho

Är jag inte ett stort fan till Henry?`
snälla komm till mitt rumm.
ma man titty
2009-11-18 23:42
haha maradona kastade inte sitt rykte genom handsmålet, messi vem fan bryr sig om han är hatad av alla madristas alla barca spelare är hatade av dem
Barcelona Trippeln
2009-11-18 23:41
Rambla - K9

Jag fånar mig hur mycket jag vill,sluta lägga dig i allt!!
Annons: