/spanien/barcelona/forum/17235.aspx/spanien/barcelona/forum/17235.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klaustrus
2009-08-17 08:56
Angående Pedro och Jeffrén, så är jag grymt imponerad. Pedro, som i princip var helt anonym i hela första halvlek, och början på andra. Att han kan bara blixtra till sådär, och dra iväg något sådant, det är hedersvärt, faktiskt. Det är inte något som många spelare kan. Man ser väldigt ofta spelare som försvinner helt ur matcher, och då aldrig kommer in i matchtakten igen. Syftar då inte minst på våran gamla lirare Eto'o och Marängernas lille gräspojke C. Ronaldo.
Jeffrén var helt grym igår också. Togs rätt hårt av baskerna (tyvärr?). Även ett år yngre än Pedro, om jag inte minns fel. De två har ett grymt samarbete med, om man kollat på försäsongen.
Angående Messi så tror jag att Bernie har förstått rätt. Han ska tydligen spela med Argentina. Skönt att då ha en Pedro och Jeffrén i rätt okej form ;)
Barcelona Bernie
2009-08-17 08:45
Messi är först tillgänglig för spel den andra omgången i ligan, har jag förstått rätt?
Andreas-
2009-08-17 04:29
Satt o tänkte lite på Bojan kontra Pedros framtid i Katalonien. Trots att Pedro är fyra år äldre så känns det som att det är han som har "mer tid" på sig att bli en stjärna. Pedro har inte riktigt fått sin chans än, Bojan har ändå fått många chanser och jag hoppas verkligen han hänger ett par kassar i årets La Liga. Det skulle pojken vara värd.

Till sist, Guardiola är gud. Titlarna slutar aldrig ramla in. Jakten har börjat på!

Visca el Barca!
Barcelona kallesiete
2009-08-17 04:18

Bättre start kunde vi knappt få.

1. Bilbao måste göra minst två mål i Barcelona.
2. Om dom lyckas göra två, då får inte vi göra ett.
3. Dom måste vinna, i Barcelona.

Första titeln är bärgad! Längtar efter att få se Messi, Zlatan samt Iniesta också!

VISCA!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-17 03:39
Gotte

Han förväntas kunna få lite speltid redan på onsdag mot Man city i Joan gamper trophy. ;)
Gotte
2009-08-17 03:36
När kommer Andrés Iniesta tillbaka? Tacksam för svar.
Barcelona Pep.G-Z9
2009-08-17 03:10
Mattlo United

Zlatan är en target-player, men samtidigt också en underbar striker som kan göra mål från tjaa vilken vinkel som helst. Det kan bli många kombinationer. Zlatan kan få en djupledsboll av Messi eller så kan Zlatan ge en djupledsboll till Henry. Den som lever får se, men jag kan garantera dig en sak, med Zlatan i spetsen så har inte lag som Chelsea och Real Madrid råd med att lägga sina 10 utespelare framför diverse målvakt.

Grande Ibra !
Only God Can Judge Me ( Tidigare FooTBaLL )
2009-08-17 01:41
Mattlo United

Nej, dig menade jag inte. jag viste att du inte va Realsupporter.

Men jag menar några som skrivit in här tidigare innan dig.
Mattlo United
2009-08-17 01:40
Hur tror ni Ibra kommer platsa in i Etoos roll? Blir det exakt samma roll som Etoo eller annorlunda?

Only God Can Judge Me

Bra att du vet de, finns bara United för mig :)
Barcelona el Flaco
2009-08-17 01:40
Om vi snackar om TV-kommentatorer så är Andrés Montes the G.O.A.T.
Barcelona J.Gamper
2009-08-17 01:37
Mattlo United.

Ibra kommer nog att spela mot Man City på onsdag. Sedan så tror jag själv också att Real inte kommer inte att få det så lätt. Jag tror att det kommer ta lång tid tills det kommer igång. Just pga att de måste bli samspelta först.
Barcelona lameG^
2009-08-17 01:35
vad tycker ni vi ska göra med guddy? behålla eller sälja?
Barcelona J.Gamper
2009-08-17 01:34
Grabbar strunta i folket från Puertan. Bara det att de håller på ett lag som Real Madrid förklarar ju hur de är som personer.. så varför ens bry sig om de? =)
Nej, nu driver jag. Man ska inte sjunka ned till deras nivå och snacka skit bara som de gör. Snacka om Barca istället och strunta i de. Maränger som kommer hit för o provocera kommer bli spärrade ändå så det är lugnt.

BTW Pedro lär väl få en ordentlig genombrott nästa säsong. Kanske även Jeffren. Båda är otroligt bra och perfekt för Barcas spel.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-17 01:33
Mattlo

Tror inte han menade dig, utan några andra som besökte vårt forum tidigare. ;)
Mattlo United
2009-08-17 01:31
Only God Can Jugde Me

Checkar du någa så ser du att jag inte är Realsupporter. Har bara tröjan så ja kan gå in och snacka med er också... inga fel i de.. eller?:)
Only God Can Judge Me ( Tidigare FooTBaLL )
2009-08-17 01:26
Om jag får fråga. Mår någon från Puertan bra seriöst ??

Vad är felet på dem som kommer in hit och ska j*vlas nästan varje dag. Vad äter dem och dricker dem om dagarna helt ärligt. Att dem ens orkar shitt sjukt.
Dani Alves.
2009-08-17 01:24
Mattlo United//

Han kommer spela lite mot City på onsdag.
Dani Alves.
2009-08-17 01:23

Fan då är Henrik Larsson en Legend i Barca?

HAHAHA Shiiit asso vissa människor ska inte snacka fotboll alls
Mattlo United
2009-08-17 01:21
Tja grabbar! När fan e Ibra spelklar egentligen?? Tror lätt ni vinner ligan i år, Real e inte samspelta... dom blir som Man City i PL...en FLOPP!:)
Barcelona Sentuary
2009-08-17 01:19
Ämne:
#Luiz Nazario de L....
Håller med, det är ju som att säga att Ezquerro är en legend hos Barca, ironiskt.
Dani Alves.
2009-08-17 01:17

#Luiz Nazario de Lima# //

Heinze Gravesen, Pavon, Meija LEGENDER??
Killen vilka droger går du på?
Barcelona Sentuary
2009-08-17 01:13
Ämne: Ämne: Ämne....
Okej , en pasillo, en 2-6, stick nu.
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2009-08-17 01:11
Okej okej
en pasillo så går jag ut med huvudet högt
Barcelona Sentuary
2009-08-17 00:55
Okej, kan någon snälla anteckna det? Ingen bryr sig, skriv det i Puertan istället.
2009-08-17 00:55
Ämne: Oleguer tog ju en CL....
Det har du en poäng i. Oleguer var nyckelspelaren under Ronaldinhos tid då ni vann Championsleague. Var det inte han som försökte göra en hockey-tackling på Shevshenko där mot Milan?
Lyckat?
Barcelona Criff
2009-08-17 00:53
Oleguer tog ju en CL titel iaf :) Vad lyckades Heinze och de andra med?
2009-08-17 00:52
Ämne: Ämne: Joninho....
Heinze Gravesen, Pavon, Meija och framför allt Pablo Garcia är numera legender på Bernabeu och hela Madrid för deras fantastiska spel
Barcelona Sentuary
2009-08-17 00:49
Ämne: Joninho__90 jaa verk....
Tack, måste även berömma er föredetta vänsterback Heinze, hans självmål hjälpte verkligen Barcelona att ta hem ligan, tack så mycket!
Barcelona Rodriiguees
2009-08-17 00:48
glömde tipset *
Barcelona Rodriiguees
2009-08-17 00:47
jag lider med tiziano i länktipset :(
Annons: