/spanien/barcelona/forum/17224.aspx/spanien/barcelona/forum/17224.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho!
2009-09-29 19:44
Fan vad bra Rubin spelar både offensivt och defensivt. Det som fattas är väl den sista passningen eller vad man ska säga, annars spelar dom hur bra som helst.
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-29 19:44
Go startelva. Nu blir det åka av :D
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-09-29 19:43
Nice och få se Iniesta göra comeback i startelvan, kunde nästan inte bli bättre elva än de där.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-29 19:43
Ämne: Startelvan: Valdés -....Härlig startelva! Det blir åka av med Messi - Ibra - Iniesta. Hoppas Gai får några minuter, dock kan det endast hända om vi har matchen i våra händer tror jag och dessutom så går Jeffren före.
Barcelona el Flaco
2009-09-29 19:40
Startelvan: Valdés - Alves, Puyol, Piqué, Abidal - Touré, Xavi, Keita - Messi Zlatan & Andrés "lo puto crack" Iniesta.
Barcelona Meastro
2009-09-29 19:40
Ämne: Det verkar inte gå s....
Inte så konstig om Eto'o kritiseras hårt om Inter åker ut ur tuneringen i tidigt skede.
Eto'o är den som tjäner mest i lön i Inters trupp. Han är en legosoldat i Inter och kravet bör vara att han måste prestera för den lön han har.
Alle #8
2009-09-29 19:31
Det verkar inte gå så bra för Eto'o just nu inte heller de senaste matcherna. Jag visste att det skulle bli lite såhär. Eto'o behöver lite spelare runt omkring sig som kan hjälpa honom och leverera bollar och får han inga bollar oftast på djupet så kan han inte göra något. Funkar inte laget, så funkar oftast inte Eto'o och det är inte så bra för Samu.

Jag hoppas han lyckas men jag hatar Inter så jag hoppas bara inte att han lyckas för bra haha. Men jag har alltid sagt det här och säger det igen Inter kommer vara flopp i år igen och kommer tyvärr dra ner bra spelare som Samu och Sneijder med de.

Samu är inte direkt en Zlatan som kan göra mål själv från ingenstans eller spela fram andra och sånt där ingen sån spelare som gör fetaste saken ur ingenting. Samu behöver bollar att jobba på och tyvärr tror jag inte att Inter kommer kunna erbjuda honom bra service. Samu är en riktig bra anfallare ingen sak om den saken men hans svaghet är väl att han är lite för beroende på medspelarna men samtidigt när man ska möta stora lag som Man Utd, Chelsea och så vidare så håller inte Inter och precis som förr när Z lirade där så fick Z ta skiten för Inters misslyckande. Hela Inter sover och floppar när de spelar mot stora lag så får stora stjärnan eller spelaren skiten och jag är rädd att det är Eto'o som kommer få skiten i år för Inter går inte längre än åttondelen tro mig, max kvart.
Barcelona Saman.
2009-09-29 19:23
Rambla

Oj, det har du rätt i. Dumma mig som inte insåg det...
Barcelona Saman.
2009-09-29 19:22
c.gälman

In i länktipset och rota, inte så svårt.

Mod

Spärra Stagen, andra gången han gör reklam här inne.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-29 19:21
Ämne: Hur kommer det sig a....Det är 2-timmars tidskillnad där borta i öst. Matchen startade alltså 20:30 lokal tid.
Barcelona DaniAlves
2009-09-29 19:21
Saman.

Tror det är pga. att dom möter ett rysskt lag och eftersom det är så kallt där så spelar man tidigare, det i alla fall de jag har hört.
Stagen
2009-09-29 19:20
Reklam är inte tillåtet, vilket framgår klart och tydligt i reglerna ovan. Spärrad / Red
Barcelona c.gälman
2009-09-29 19:20
stream någon?
Barcelona Saman.
2009-09-29 19:14
Hur kommer det sig att Inter spelar sin match så pass tidigt?
Barcelona Heywood Jablome
2009-09-29 19:04
Gud, vad imponerad jag blir av det här lilla laget.

Vamos Rubin!
Barcelona Barcadinho.
2009-09-29 19:03
Vill ni läsa en halv kul historia?

Jag kom hem jäkla trött och tänkte sova lite, så jag orkar ikväll.
Mitt i drömmen så hör jag ett vrål Jaaa, Goolll.
Jag vaknade blixt snabbt och sprang i panik till vardagsrummet.
Jag var hel säker på att klockan var nio och Ibra gjorde en cykelspark i mål.

Till min förvåning så ser jag mina barn super nöjda efter ett mål av Rubin.
Då blev ju sur och sa.
”Jaså ni, ska ni börja väcka mig också efter såna mål, skärpning grabbar”.
Och nu är jag fortfarande förvånad över hur de kunde bli så jäkla glada för Rubins mål.
Jag visste inte att de är så emot Inter (blivit värre än farsa i så fall).

Ja ni, det blir en kvällspromenad och starkt kaffe efteråt istället:)
Barcelona Gaucho!
2009-09-29 19:00
Ämne: Kolla länktipps, är ....Nä inte direkt, har inte hört eller sett så mkt sen den videon. Vet att han heter Cristian Ceballos och är född 1993 :)

edit: hittade denna videon precis
Barcelona el Flaco
2009-09-29 18:59
The Reporter/

Det senaste jag läste var att han spelar i Juvenil B. Det lär nog dröja ett par innan han når upp till B-laget.
Barcelona Heywood Jablome
2009-09-29 18:57
Vi kommer också få det svettigt där uppe, eller kanske kyligt är rätt ord. Det är trots allt en grupp med bara mästare. Guardiola hade rätt när han kallade den här gruppen för den tuffaste i Champions League.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-29 18:51
Dominguez vilke lirare, vänder ut och in på Inters överskattade försvar. De är inte så stabila när de inte försvarar sig med 8 man i backlinjen.
Barcelona Vampíro
2009-09-29 18:45
Rubin Kazan leder med 1-0 mot Inter just nu. Visste att de här lagen inte skulle bli några slagpåsar, även vi får se upp med Dynamo ikväll.
Barcelona Messidinho_10
2009-09-29 18:45
Grabbar jag kollar på Kazan mot Inter fyfan va Kazan är bra. Dem leker med stackarna!
Barcelona ihefsu
2009-09-29 18:28
Ämne: Kolla länktipps, är ....
Allt jag vet är att han - gudskelov - tillhör Barcelona...

Eller? ;)
Barcelona The Reporter
2009-09-29 18:18
Kolla länktipps, är det ngn som har koll på honom?
Barcelonistas
2009-09-29 18:02
4-0 Messi,Iniesta,zlatan,Pique målskyttar :)
Dani Alves.
2009-09-29 17:55

Fan att Zlatan inte smällde till Welligton i senaste matchen, konstigt hur Zlatan tar allt så lungt, hade detta varit en match i Intertröjan för honom så hade han smällt till han ordentligt.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-09-29 17:42
Tror på den här startelvan ikväll:

Valdes
Alves
Puyol
Pique
Maxwell
Toure
Xavi
Keita
Messi
Ibra
Iniesta

Maxwell tar hand om vänsterbacksplatsen då Abidal spelade sist där och Maxwell får göra sin CL-debut i Barca tröjan.
Iniesta tror jag äntligen får starta till vänster i anfallet då Henry e skadad.

Tror att det kommer att bli en bra match, 3-0 vinst och mål av Zlatan, Messi och Pique!

VISCA BARCA!!!
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-09-29 17:33
Grabbar tagga till matchen nu o skit i domarna i Spanien. Tror vi vinner med 2-0 ikväll men har fortfarande en otäck känsla av att det inte blir nån vidare bra match från vår sida.

VISCA BARCELONA
Barcelona el Flaco
2009-09-29 15:59
Jag har sedan länge gett upp på de spanska domarna och det spanska domarkommittén. Bägge två håller Musse Pigg-nivå.

Heywood Jablome/

Håller med om det låter som en bra idé att domarna får kolla igenom matchen efteråt i sitt privata rum med sina assistenter, men det kommer förmodligen (tyvärr) aldrig gå igenom.

Det är säkert för ansträngande för en domare att titta igenom en videoinspelning. Det är nog enklare för de att bara freestyla matchrapporten och skriva valfria namn på vem som har gjort vad. Jag menar, hur fan kan man förväxla Chygrynskiy med Messi?!
Barcelona tano
2009-09-29 15:55
Finns det något bra tips på vars man ser bra stream på kvällens match?

Jag tror Zlatan får sätta sitt första CL mål för barca idag! :)
Annons: