/spanien/barcelona/forum/17223.aspx/spanien/barcelona/forum/17223.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCBiLove
2009-09-08 19:22
BlueRed

Du vet ju inte riktigt heller hur det känns att bli av med hela benet sådär som Eduardo fick sitt ben av hugget, Han kanske fick någon slagsfobi anfall eller något ?
hah låter kanske skitskumt men vem vet jag själv skulle vara livrädd i närkamperna !

Dock är det självklart att man anmäler händelsen eftersom det hände i ett träligt läge där celtic verkligen inte behövde få en straff i mot sig som inte ens var straff, så självklart förstår jag FIFA & UEFA ..
Barcelona Islam Bosna
2009-09-08 19:04
Lite besviken över att snubben inte fick mer stryk faktiskt. Lite mesigt av publiken.
Barcelona BlueRed
2009-09-08 19:03
FIFA & UEFA gör helt rätt i att dela ut dessa bestraffningar, både gällande Eduardos filmning och Chelseas värvningsmetoder. Nu gäller det bara att dem fortsätter med det och inte godtar Chelseas eller Arsenals överklagande (om det nu har gjorts några).

Sen så verkar inte Beckham ens ha sett filmningen som Eduardo bjöd på. Eduardo hamnade inte precis i en farlig situation där risken är så stor att han faktiskt skulle bryta benet igen, om inte målvakten tar tag i hans fot och vrider om "UFC style".
Barcelona Bmannen
2009-09-08 18:53

Barcelona FCBiLove
2009-09-08 18:52
David Beckham har talat och han fortsätter, som av en slump, prata om högaktuelle Eduardo;

"Det pratas för mycket om filmningar den senaste tiden. Ingen gillar ju att se sånt, men det händer varje vecka och Eduardo är inte den förste som gjort något sånt. Hela grejen bör läggas åt sidan. Han är en lysande fotbollsspelare och det har inte gått speciellt lång tid sen han kom tillbaka efter en fruktansvärd skada - vi vet inte vad som flög genom hans huvud när han ramlade, kanske försökte han bara undgå kontakt av rädsla för nya skador."

Enligt mig är det helt rätt, vem vet vad som åkte igenom Eduardos hjärna ..
Barcelona FCBiLove
2009-09-08 18:38
HAHAHA, varför känns det ologiskt att gå med en real tröja på läktaren på Camp nou? Sen vill ju en annan culés hoppas på han :D
Barcelona Barcanist
2009-09-08 18:03
Han visste ju att han få stryk. Kanske slog han vad med någon kompis om att han inte bangade? Hur som helst så var det riktigt dumt gjort av honom, han får faktiskt skylla sig själv :)
Barcelona el Flaco
2009-09-08 18:01
Det är fel att slå en kille bara för att han har en Madrid-tröja på sig, men att gå till Camp Nou med en sådan tröja är samtidigt en Epic Fail.
Barcelona Myrran
2009-09-08 17:59
Lika smart som att gå in med en Celtic-tröja (funkar även med Hammarby-tröja) på en Rangers bar i Skottland. Dömt att misslyckas.
Barcelona Barcanist
2009-09-08 17:51
hahahahahahh sköning!
Barcelona barba
2009-09-08 17:47
Rätt smart grej att göra. Bara stämma alla som hoppar på en och inkassera. Bildbevisen har man ju.
Barcelona HugoBoss
2009-09-08 17:43
Ämne:
Grabbar kolla dett....Det hände under Ibra´s presentation. Förstår inte vad killen tänkte med? Självklart skulle han bli påhoppad om man kommer dit med en "blancos-tröja".

Killen får skylla sig själv, dock är det inget kul och se sånt här.
Dani Alves.
2009-09-08 17:33

Grabbar kolla detta !
Barcelona Barcanist
2009-09-08 17:10
Zizou_spars

Jaha, okej.. Tack ;)
Real Madrid Zizou_spars
2009-09-08 17:08
Barcanist

Han lämnade för Villarreal när han var runt 20. Samma år Barcelona valde att plocka upp Valdes om jag inte minns fel.
Barcelona Barcanist
2009-09-08 17:03
Är Reina från La Masia? Hade för mig att han var från Villarreals ungdomsakademi..?
Barcelona Barca Ginga
2009-09-08 16:15
är det nån som har det där klippet från La Masia där de intervjuar Xavi, Valdes & Reina, Messi etc som knattar? Kan verkligen inte hitta det nånstans
tack på förhand
Canaletes
2009-09-08 16:01
Marc

J'vlar!
Liknande finter och steg, hur han stoppar bollen
Barcelona BlueRed
2009-09-08 14:25
messibrahanry

Är det från han snubben som Live-rapporterar på Aftonbladet?

Edit: Letade själv upp det och det var just från Aftonbladets live rapportering.
messibrahanry
2009-09-08 13:35
Zlatan bjuder på en Zlatan.

Så här svarar karln på frågan om hur han tror att han kommer att bli mottagen på San Siro när hans Barca kommer på besök i CL-premiären.

”Det där har jag inte tänkt på. De riktiga supportrarna vet vad jag har gjort för klubben. Innan jag kom till klubben hade de inte vunnit på 17 år. När jag kom vann de tre år i rad...”

Underbart!
Klockrent!
Barcelona GästGäst
2009-09-08 13:11
Försökte översätta med google translate men funka inte så bra. om nån orkar skulle jag uppskatta en översättning av de pep sa innan förlägningen till shaktar matchen.

"Asegurar el pase un momento!, sin riesgos atras hacerlo bien! Cuando pasemos el balon ni una al medic
Como siempre, jugar a tener el balon y sobretodo, vamos hacia delante A lo nuestro. vosotros por delante del balon. ellos estan esperando la contra y no van a cambiar. Hacerio mas que nunca. a lo nuestro, el balon.
Si tenemos el balon podemos hacer lo que sabemos. En 30 minutos podemos hacer gol! No preocuparos.
eh! no preocuparos de nada. Hacer lo que sabeis. Con paciencia. No nos volvamos locos porque si no nos van a matar. Tocamos y tocamos. no preocuparos! No preocupados! Paciencia. Los 10 hacemos las paciencia igual que siempre ahora mas que nuca es moverse, moverse y moverse y crear constante situacion Abrimos el campo y en principio buscamos la banda, y ya habra espacios por el centro"
Tack
Barcelona Marc
2009-09-08 12:46
Hur lik Ibra var inte denna talang i stilen? Helt sjukt tycker jag.

(Länktips)
Barcelona Esportivo Barca
2009-09-08 12:42
Om vi ser hur laget ser ut för dagen är det tydligt att Josep inte räknar med att Milito kommer tillbaka. Jag tycker det är synd en skön typ som har att tillföra. Bara han ger f n i att lira handboll
Barcelona el Flaco
2009-09-08 12:34
Gabriel Milito anlände i Barcelona under gårdagen eftr att ha tillbringat de senaste fyra månaderna i Argentina och rehab-tränat. Barças klubbläkare Ramón Cugat kommer träffa Milito i slutet av denna veckan och undersöka hans knä.
Barcelona Messidinho_10
2009-09-08 12:18
Vad menar Fk med denna artikel?
Barcelona Esportivo Barca
2009-09-08 12:03
T A C K
Barcelona ditii
2009-09-08 11:59
kommer dom inte visa matchen när barca möter getafe i helgen eller varför?.. sa inte dom att dom skulle visa alla barcas matcher :/, någon som vet ?? tack
Barcelona ditii
2009-09-08 11:59
kommer dom inte visa matchen när barca möter getafe i helgen eller varför?.. sa inte dom att dom skulle visa alla barcas matcher :/, någon som vet ?? tack
Barcelona Klint
2009-09-08 11:05
Esportivo Barca

Såja, nu har jag fått svar på frågan. 9 augusti 2002 startade denna sida.
Barcelona kallesiete
2009-09-08 10:56

Pep - El Mister

Fick se det live ;) I övrigt ingen match att skryta om att man har varit på.
Annons: