/spanien/barcelona/forum/17213.aspx/spanien/barcelona/forum/17213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcaholic
2009-10-31 22:21
Spärrad givetvis. /Mod
Barcelona bahaniho
2009-10-31 22:20
messi kanske känner sig nog kanske hotad av zlatan. men de helt rätt om han ska jobba upp sig måste han göra det genom laget inte sig själv. han har tappat den glansen,självförtroendet,farligheten innan maradona röva bort hans OSKULD:p hahahah.

men barca är alltid vinnare i mina ögon allt händer för en orsak. sen är jag helt säker på att vi kommer vinna alla resterande matcher!
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-10-31 22:20
Det som är såå jävla irriterande är att ,marques kunde skjuta iväg bollen hur lätt som helst, men nej
försöker klacka bollen.

vad har hänt med atletico madrid??
Barcelona BarcaBlood
2009-10-31 22:18
Hej,jag är ny här ikväll. Happy Halloween!

Men herregud, vad gör Barca i en sån viktig match. Dem spela 50/50 i sista 3 minuterna. De där minuterna är t.o.m viktigare än hela matchen.

Men glöm den här matchen och blicka framåt istället.

Visca Barca!
Barcelona Rambla - K9
Messi var precis lika självisk och individuell förra säsongen. Då lyckades han med det mesta och gjorde 38 mål under säsongen. Det går bra att hylla då va när allt går ens väg. Så fort det går lite sämre ska man genast hitta konspirationsteorier.
Barcelona Fred Perry
Ämne: Puyolinho

Är du t....Har inte läst någon som skrivit att han vill sabba för Ibra. Han vill däremot, ganska uppenbart dessutom, spela för sig själv. Han är för ego och bollkär. Han tänker på sina prestationer framför lagets.
Barcelona Jugador
Ämne: Rambla - K9

Hejar....
Du må inbilla dig på något konstigt sätt, en annan spelare på Zlatans position och du hade säkert inte klagat. Jag är säker på att en spelare på denna nivå inte medvetet skulle 'avunda' en lagkamrat, löjligt va?
Barcelona westinho
2009-10-31 22:17
Márquez ligger bakom vartenda jävla insläppt mål..dags att skärpa sig ordentligt.
Barcelona Cobain
2009-10-31 22:16
Ämne: Cobain

Vi snacka....
Jag kan läsa, faktiskt =) Jag vet att Messi är ur form, men det kan bero på flera saker. Själv tror jag att han känner en viss press att fortsätta göra lika många mål under hösten eftersom han nog vet att han kommer att bli vald till världens bästa spelare i år.
Barcelona Rambla - K9
Puyolinho

Är du trög på någotvis? Jag försvara inte Messi. Jag anser det bara vara korkat att tro han gör det medvetet för att sabba för Zlatan som vissa har fått för sig.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
Puyolinho

När man är i en svacka så vill man komma ur den så snabbt som möjligt också, då gör man konstiga beslut ibland och tänker inte lika klart som när man är i form. Messi är mänsklig och sluta försöka hitta ursäkter för poängtappet, sånt som händer och när det händer så tar man det som lag i helhet. Visst det var ett individuellt misstag som gjorde så att vi släppte in målet, men alla gör misstag nån gång och det får man leva med. Bra så.
Barcelona kallesiete
2009-10-31 22:15

Asså målet i sig är inte speciellt sjukt. Ett bolltapp, ett misstag. Sen ska Pique rensa men når inte fram riktigt. Valdes kan inte göra mycket.

Dock så ska vi döda matchen innan situationen uppstår.
Barcelona Rambla - K9
2009-10-31 22:14
Jag hoppas att detta poängtapp blir en bra läxa för Messi i kommande matcher. Ja även för Marquez, det går inte att fumla med bollen på det viset.
Barcelona Garrincha.
2009-10-31 22:14
Äsch, vad är det för mening att försöka bortse från det som är uppenbart. Messi har spelat mer för sig själv än för laget den här säsongen, sen att det har med zlatans ankomst att göra är väl mer tveksamt. Jag tror att han försöker spela upp sig till sin vanliga nivå men väljer helt jävla fel sätt att göra det på och det är dags att Guardiola säger det åt honom.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-10-31 22:12
Sergio the machine

Bra skrivet. Men er puerta är ju spärrad för oss andra. Inte lätt att komma in och reta er då :P
Canaletes
2009-10-31 22:12
Cobain

Jag tror det inte väger lika mycket som hur dålig han var idag -_-
Snälla, dålig jämförelse...
Barcelona Puyolinho
2009-10-31 22:11
Cobain

Vi snackar om att han inte släpper bollen till Zlatan, läs så förstår du.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-10-31 22:11
Var lite förnuftiga nu allihopa, läs reglerna och följ dem. Tänk efter innan ni skriver och inga fler påhopp tack, hoppas alla håller en bra nivå nu.
Barcelona Cobain
2009-10-31 22:10
Till er som klagar på Messi, vad säger ni om att han släppte bollen till Puyol vid målet istället för att han sökte skott själv?
Barcelona Puyolinho
2009-10-31 22:10
Rambla - K9

Hejar du på Barcelona eller på Messi? När man hamnar i en formsvacka så är det sista man ska göra o dribbla 4 st. För att hamna rätt så gäller det att spela enkelt, 1 och 2 tillslag. Det va fan inte vad Messi gjorde idag, detta är heller inte första matchen då han vägrar passa Zlatan. Hade det varit Xavi, Iniesta eller Henry som stod vid Zlatans position så hade vi säkerligen ledat med 2-0.
El_Capitano
2009-10-31 22:09
Undrar hur Messi och speciellt Pep agerar OM nångång Zlatan surrar på Messi för det lär hända.
Sen att Messi är rädd och bla bla bla tror jag inte ett skit på. Messi är inte ronaldo.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
Ämne:
Det är uppenbart a....
Håller med dig, men några madrista börjar överdriva nu.
Barcelona Rambla - K9
Ronaldinhoism

Nej, det är inte bara en gång han missat utan många gånger. Han har även gett fan i att passa Eto'o, Henry, Iniesta, Bojan och andra spelare i laget. Men att fantisera att han medvetet försöker sabba för en annan spelare i laget är riktigt korkat.
Barcelona Garrincha.
Ja nu får det faktiskt vara nog med Messis självgodhet. Det går knappt att tycka om honom den här säsongen vilket känns helt vansinnigt konstigt. Han verkar inte ens tycka att det är speciellt kul att spela fotboll längre.
Canaletes
2009-10-31 22:07
asså jag kan inte fatta!?`)=#=?)!?¤/!!!
omg!!

måste ta ut min ilska nånstans ^^

jävla old el paso ándale gubbe!!
Barcelona Rambla - K9
Hur svårt är det att fatta? Även Messi kan komma i formsvackor. Ta felaktiga beslut. Vara självisk osv. Ni glömmer alla fantastiska framspelningar han gjort genom åren i ett nafs. Istället tror ni att han medvetet försöker sabba för en lagkamrat. Hur jävla korkade är ni?
Barcelona Ronaldinhoism
Rambla - K9

Det är nog inte så att Messi är rädd för att Z ska bli större än honom. Messi har många år framför sig även när Zlatan har lagt skorna på hyllan men det är inte bara EN gång han har "missat" att passa honom.
Atlético FCB =)
2009-10-31 22:06
Ämne: FCB =)

Din pajas ....
Är det nån som är pajas så är det du som hundar hårt efter ibrahimovic
Barcelona Puyolinho
2009-10-31 22:05
Sen en sak som jag vill påpeka är att alla vi som har följt Zlatans karriär vet att han är en väldigt känslofylld och tempramentfull spelare. Jag är helt övertygad som att han håller inte väldigt många känslor nu pga att Messi håller i bollen alldeles för länge. Jag är helt säker på att han snart mer eller mindre kommer att (ursäkta ordvalet) "fucka ur". Med det menar jag att han kan börja skälla, hålla i bollen minst lika länge osv.
Barcelona Rambla - K9
2009-10-31 22:04
Ni som tror att Messi medvetet inte passar Zlatan för att han är rädd för att Zlatan ska bli större. Är ni på riktigt eller? Det var nog det bland det fjantigaste jag läst på det här forumet. Detta är proffsfotboll och inte lek på skolgården i era skolor. Det händer att spelare tar felbeslut, inte tittar upp, har dåligt självförtroende och vill göra allt själv just därför. Hitta inte på några fjantiga teorier.
Annons: