/spanien/barcelona/forum/17207.aspx/spanien/barcelona/forum/17207.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-08-20 20:33
Hade varit kul om redaktionen kunde skriva här på förstasidan på Les Rambles om vilka som är moderatorer. Ibland får jag PM från personer som frågar om varför de har blivit spärrade och undrar om jag kan hjälpa de med det. Hade nog underlättat alla. Bara ett förslag.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-20 20:33
Okkapokka

Hehe okej, tackar! Skönt att du är tillbaka då, måste erkänna att jag också ibland blir less på att läsa massa skit hela tiden men vi hoppas på förbättring nu då. ;)
Barcelona Okkapokka
2009-08-20 20:29
el Flaco

Vi har alla vår egna grej här har jag märkt, precis som jag är stavningspolisen så har du dina smått legendariska fail-bilder :-)

Såg att ditt inlägg var redigerat nu, var det Villarreal som du misslyckades att stava rätt på? :D

Gud är störst!

Jodå. Vilket påminner mig om att jag måste gratulera både dig och BlueRed till era respektive Mod-platser.
2009-08-20 20:23
Okkapokka

Så du är inte längre Mod här?
Barcelona el Flaco
2009-08-20 20:23
Hehe, Okkapokka är den strängaste stavnings-polisen som finns på Svenskafans. Bäva månde den som stavar fel till Villarreal. Omedelbar spärr! :)
Barcelona Okkapokka
2009-08-20 20:19
BlueRed

Har väl ingen ursäkt än att intresset har avtagit rätt så mycket. Var och varannan dag så är det Zlatan-bråk hit, och allmänt gnäll dit. Är varken intressant eller värt att lägga sin tid på.

Men nu är i alla fall jag här och jag ska göra mitt bästa. Ser inte så bra ut när jag sitter och klagar på kvalitén när jag inte ens försökt göra någon skillnad.

Juste, Villarreal, Villarreal, Villarreal. Om du någon gång missat det :-)
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 20:18
Det var någon som frågade efter presentationen igår. Här är inledningen fram till att Thiago presenterades. Vi får försöka hitta resten.
2009-08-20 20:17
Okkapokka

Ja, det var ett tag sen du var inne här. Vad har du varit upptagen med? ;)
El_Capitano
2009-08-20 20:10
BlueRed

Han kommer alltid att köra sina taekwondo sparkar :)
Barcelona FCBiLove
2009-08-20 20:04
Det kommer bli samma trupp som tar över på söndag läste jag någonstanns, dock tror jag xavi och zlatan börjar så de kan börja få igång det de med, för tänkt er Iniesta och Xavi slår klockrena bollar på zlatan så han kan få ta ner och avsluta.. I mina ögon verkar det se underbart ut inte sant?
El_Capitano
2009-08-20 20:03
Espanyol verkar vara intresserad av Henrique. Han lär få mycket speltid om han hamnar där.
Barcelona BlueRed
2009-08-20 20:03
El_Capitano

Han bör få spela då Pep har sagt att det är just speltid han behöver. Bara han inte kör sina taekwondo sparkar i luften för att sen landa på sin opererade hand.

Okkapokka

Det var ett bra tag sen man såg dig inne. :)
Barcelona Moe-_-
2009-08-20 20:02
Hur blir det med Jeffren nu? ska han lånas/säljas till Santander eller blir det A-lags fotboll för honom? Personligen tycker jag att han borde lånas ut till ett lag i Spanien.
El_Capitano
2009-08-20 19:59
Ämne: Verkar som om det in....
Kommer Zlatan att spela på söndag? Jag läste att Iniesta blir spelklar mot Sporting de Gijón, hoppas att det stämmer bara.
Barcelona el Flaco
2009-08-20 19:59
J.Gamper/

Jag har läst att Iniesta är tillbacka mot Sporting i den första ligamatchen.
Barcelona J.Gamper
2009-08-20 19:55
Verkar som om det inte blir någon ny värvning trots allt för Barcas del eller?
Får väl lita på ungdomarna...
Förresten när är Iniesta tillbaka? Längtar till matchen på söndag, då kommer vi nog få se Zlatan på allvar.
El_Capitano
2009-08-20 19:53
Humphrey Bogart

Jag är rädd att les rambles blir puertan nummer två bara.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 19:52
Hetfield

Jag kommenterade bara ett inlägg om Jeffren. Det var ingen jämförelse mellan honom och Bojan på något sätt. När vi ändå är inne på Bojan, visst även han måste börja visa framfötterna mer än vad han gjorde förra säsongen. Fast personligen så anser jag att Bojan har mer talang och spelintelligens än vad Jeffren har. Här handlar det mer om ängslighet, dåligt självförtroende och framför allt bristen på fysiska attribut. Självklart kan inte det få hålla på hur länge som helst. Blir det ännu en skitsäsong för honom så lär han nog ryka nästa sommar. Troligtvis på lån.
Barcelona Humphrey Bogart
2009-08-20 19:47
El_Capitano

Sånt får vi räkna med när vi har en svensk i laget. Dvs kritik och nya fans. Kan tyckas att det gick lite över gränsen när ett par Madridistas kom in hit och ville provocera.

Men men, räkna med att det kommer vara tryck på forumet :)
Barcelona Okkapokka
2009-08-20 19:42
Hetfield

Inte bara det, utan red-medlem också. Så han har nog koll på sina grejer. ;-)
El_Capitano
2009-08-20 19:40
Helt ärligt, jag kände inte igen les rambles går innan, under och efter matchen. Det va många nya namn och folk från andra forum som kom med sina onödiga och okunniga kommentarer om klubben, spelarna och matchen.
Hoppas verkligen att red agerar hårdare på söndag och spärrar alla ogräs som kommer hit och missköter sig.
Barcelona Hetfield
2009-08-20 19:14
Kim

Visste inte att du var en av moddarna :), enligt det jag har hört så är det förbjudet att länka blogg osv
Barcelona Kim
2009-08-20 18:56
Hetfield:

Jag ska försöka undvika att varna mig själv då för det regelbrott som jag inte har begått. Ha en bra kväll! :)
Barcelona Hetfield
2009-08-20 18:55
Rambla

Även om Jeffrens försök ofta slutar med ingenting så måste även du erkänna att i dagsläget så tillför han mer än vad Bojan gör..seriöst förstår inte vad Bojan gör, i 45 minuter så springer han runt som en hund utan ägare.
Jag tänker inte spy galla över en 18 åring, men om han inte börjar prestera på allvar om 3 år så måste man fundera på att sälja/låna ut honom, han tar plats som en annan talang skulle kunna ta
Barcelona Saman.
2009-08-20 18:39
★Dizzy★

Jag tror det var en puffyshirt ;)
Barcelona el Flaco
2009-08-20 18:38
Bluered/

Nu tror jag visserligen att oavsett vem som vinner valet så blir det förhoppningsvis inte större sportsliga förändringar, men risken finns ju ändå alltid där. Särskilt när det är ett presidentval och alla kandidater lovar den ena storstjärnan efter den andra. Det kan ju leda till att vissa talanger inom klubben hamnar i skymundan. Ska också bli intressant om den nye presidenten väljer att förnya Peps kontrakt eller om någon ny míster köps in. Det kan i sin tur leda till ännu fler förändringar.
Barcelona Hetfield
2009-08-20 18:36
Ni kan glömma Mata, han kommer att spela ikväll och det betyder då att han är cup tied

Kim

Innan du får en varning så borde du ta bort "blogg" länken
Barcelona BlueRed
2009-08-20 18:29
el Flaco

Tror du nästa ledning vågar ta en helt annan väg än den Laporta har gjort? Jag menar pressen från fansen kommer ju vara kraftig. Laporta kom ju till ett lag som hade kollapsat, att han började göra saker som inte gjorts då är förståeligt. Men nu har vi en klubb som går '+' i sportsammanhang och ekonomi. Om vi nu förutspår att nästa president inte har en koppling till den nuvarande.

Rambla

Agree. Jag tog det som ett stort skämt. Som om det inte räckte med att dem hade en pakt...
Barcelona Kim
2009-08-20 18:24
Jaja, jag bryter av lite här och nu.

Är det någon som vet var man kan få tag på broderade/vävda tygmärken med Barças emblem som motiv? Skulle behöva det till min vackra studentoverall nämligen. :)
Länktips: www.halderot.se/
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-20 18:14
Någon mer här inne som mig såg att Pep hade på sig 2 Skjorter igår? Såg ut som han hade på sig 2 stycken samtidigt.
Annons: