/spanien/barcelona/forum/17206.aspx/spanien/barcelona/forum/17206.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka
2009-08-20 19:42
Hetfield

Inte bara det, utan red-medlem också. Så han har nog koll på sina grejer. ;-)
El_Capitano
2009-08-20 19:40
Helt ärligt, jag kände inte igen les rambles går innan, under och efter matchen. Det va många nya namn och folk från andra forum som kom med sina onödiga och okunniga kommentarer om klubben, spelarna och matchen.
Hoppas verkligen att red agerar hårdare på söndag och spärrar alla ogräs som kommer hit och missköter sig.
Barcelona Hetfield
2009-08-20 19:14
Kim

Visste inte att du var en av moddarna :), enligt det jag har hört så är det förbjudet att länka blogg osv
Barcelona Kim
2009-08-20 18:56
Hetfield:

Jag ska försöka undvika att varna mig själv då för det regelbrott som jag inte har begått. Ha en bra kväll! :)
Barcelona Hetfield
2009-08-20 18:55
Rambla

Även om Jeffrens försök ofta slutar med ingenting så måste även du erkänna att i dagsläget så tillför han mer än vad Bojan gör..seriöst förstår inte vad Bojan gör, i 45 minuter så springer han runt som en hund utan ägare.
Jag tänker inte spy galla över en 18 åring, men om han inte börjar prestera på allvar om 3 år så måste man fundera på att sälja/låna ut honom, han tar plats som en annan talang skulle kunna ta
Barcelona Saman.
2009-08-20 18:39
★Dizzy★

Jag tror det var en puffyshirt ;)
Barcelona el Flaco
2009-08-20 18:38
Bluered/

Nu tror jag visserligen att oavsett vem som vinner valet så blir det förhoppningsvis inte större sportsliga förändringar, men risken finns ju ändå alltid där. Särskilt när det är ett presidentval och alla kandidater lovar den ena storstjärnan efter den andra. Det kan ju leda till att vissa talanger inom klubben hamnar i skymundan. Ska också bli intressant om den nye presidenten väljer att förnya Peps kontrakt eller om någon ny míster köps in. Det kan i sin tur leda till ännu fler förändringar.
Barcelona Hetfield
2009-08-20 18:36
Ni kan glömma Mata, han kommer att spela ikväll och det betyder då att han är cup tied

Kim

Innan du får en varning så borde du ta bort "blogg" länken
Barcelona BlueRed
2009-08-20 18:29
el Flaco

Tror du nästa ledning vågar ta en helt annan väg än den Laporta har gjort? Jag menar pressen från fansen kommer ju vara kraftig. Laporta kom ju till ett lag som hade kollapsat, att han började göra saker som inte gjorts då är förståeligt. Men nu har vi en klubb som går '+' i sportsammanhang och ekonomi. Om vi nu förutspår att nästa president inte har en koppling till den nuvarande.

Rambla

Agree. Jag tog det som ett stort skämt. Som om det inte räckte med att dem hade en pakt...
Barcelona Kim
2009-08-20 18:24
Jaja, jag bryter av lite här och nu.

Är det någon som vet var man kan få tag på broderade/vävda tygmärken med Barças emblem som motiv? Skulle behöva det till min vackra studentoverall nämligen. :)
Länktips: www.halderot.se/
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-20 18:14
Någon mer här inne som mig såg att Pep hade på sig 2 Skjorter igår? Såg ut som han hade på sig 2 stycken samtidigt.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-08-20 18:08
Nagon som har lank trots allt?
Ar i USA och harifran kan man inte se presentationen pa varken fotbollskanalen eller tv4...
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 18:01
Jeffren är väl bra men det fattas något. Det känns inte som han har det där viktiga, slutprodukten eller vad man ska kalla det för. Allt han skapar rinner nästan allid ut i sanden. Svårt att förklara det bättre.
2009-08-20 18:00
Rambla-K9

synd att man inte var smartare an sa...

forresten, K-9?? Varfor? Har vant ut och in pa hjarnan...
Barcelona Barcelona #7
2009-08-20 17:59
Jeffren
JDS
Gai
Thiago
Fontas
Muniesa

Det här är spelarna som i framtiden kommer spela i FC Barcelona.
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-20 17:58
En spelare jag gillade jävligt mycket igår var Jeffren någon som håller med:)
Barcelona el Flaco
2009-08-20 17:56
Rambla & Bluered/

Hoppas bara att den nästa ledningen väljer att fortsätta på Laportas linje och satsar på La Masia produkterna. Tycker framförallt att JDS glänste igår. Hans krossbollar och sätt att vända på spelet från kant till kant var en klar signal till Pep att han vill få chansen.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 17:56
Ämne: Har i alla fall titt....
Den bör väl gå att hitta på Tv4 eller Fotbollskanalen?
2009-08-20 17:53
Har i alla fall tittat tillbaka 4 sidor men hittar inget sa jag fragar istallet.

Nagon lank till presentationen igar??
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 17:52
9kluivert

Det har nog att göra med att det är olika tv-bolag som har rättigheter till olika matcher. Speciellt när det kommer till bortaspelet för Barcelonas del.

BlueRed:

Det där påståendet om att Cesc skulle sitta och sms:a till styrlsemedlemmar och Txiki är ju så korkat att det finns inte. Jag skulle tippa på att han har annat att tänka på i dessa dagar när säsongen har satt igång.
Barcelona BlueRed
2009-08-20 17:50
el Flaco

Efter det man såg igår av Thiago samt JDS igår och i USA så tycker jag att en värvning av Fabregas vore slöseri med pengar, i alla fall nu på förhand. Thiago spelar så otroligt moget och verkar veta exakt vad han ska göra innan bollen har kommit fram.

kallesiete

Det senaste (från Sport) är ju att Fabregas själv vill komma den här sommaren och försöker övertyga Wenger. Samtidigt så smsar han Txiki & Co och ber dem att fortsätta att försöka värva honom.
Barcelona 9kluivert
2009-08-20 17:48
Ämne: 9kluivert

Nej säk....
Ja, producenterna är ju helt sås.
Men jag kan inte minnas att dom var så när tv4 började sända la liga för många år sen... känns som dom blivit sämre med tiden, just producenterna alltså.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 17:44
Ämne:
Vågar man lita på ....Du ska nog inte lita på det allra minsta ens. Bara nonsens från tidningar i Barcelona skulle jag gissa på.

el Flaco:

Co-sign. Jag ser hellre att de två lyckas ordentligt än att få tillbaka Cesc.
Barcelona el Flaco
2009-08-20 17:44
Så länge JDS och Thiago fortsätter att utvecklas så bryr jag mig inte om huruvida Fabregas kommer nästa år eller ej.
Barcelona kallesiete
2009-08-20 17:42

Vågar man lita på det som står om Fabregas? Att han är klar till nästa säsong?

Tycker det är lite tidigt. Ett par år till. Han är för bra för att få sitta på bänken.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 17:39
★Dizzy★

De hatar oss fortfarande för att Laporta inte lånade ut Saviola till dem för några år sen, det och att vi också stod för hans lön. Istället gick han ju till Monaco.

Jag antar att rivaliteten får stå tillbaka lite när ett så tragiskt dödsfall inträffar som det med Jarque. Personligen kan jag tänka mig att han får gå dit, bara han får speltid. Det blir också lätt för Pep och de andra att följa honom när han finns så nära.
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-20 17:33
Rambla - K9

Ok tack så mycket:)

De är juh rivaler visste inte de kunde låna från varandra. Det är väl som att vi skulle låna en spelare väl från Real.
Real Madrid Bengan
2009-08-20 17:28
Ämne: Jag har varit i kont....
Hur kan man få kontakt med dom? Har själv försökt men misslyckats
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 17:27
★Dizzy★

Det står att han kan komma att bli utlånad till Espanyol. Pochettino har jag sett vilja ha Coloccini men honom jagar bla Lazio och det kan komma att bli för dyrt för Espanyol och därför kanske de kan tänka sig att låna Henrique. Mycket spekulationer är det.

Det står också att tidigare har det mest skrivits om Racing och Zaragoza men nu nämns Espanyol som ett alternativ. Tränarna, Pep och Villanova, ser mycket potential i Henrique men anser också att det finns en del han behöver förbättra och det görs bara genom att få speltid.
Barcelona ★ akiljo ★
2009-08-20 17:26
Jag har varit i kontakt med TV4 sport många gånger om detta med kvaliteten. Det finns att köpa HD-sändningar från La Liga, men det är dyrt, men med tanke på jackpotten TV4 Sport har dragit iom Zlatan och alla andra stjärnor till LA Liga kan det kanske vara en bra investering. Reklampriset innan under och efter en match lär väl ha ökat med några hundra procent. Jag har en diskussion med dem nu, men de är sega på att svara.
Annons: