/spanien/barcelona/forum/17198.aspx/spanien/barcelona/forum/17198.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2009-08-22 13:41
Jag kikade på TV Sports sändningar vid starten av La Liga.
De har Studio La liga en halvtimme innan Barcamatchen. Konstig att de inte har studio La Liga inför andra ligamatcher!

Det handlar givetvis om ekonomi -reklamintäckter, "sverigefenomenet" Zlatan.

Måndag 31 augusti
21:30, TV4 Sport, Studio La Liga
22:00, TV4 Sport, Barcelona-Sporting

Väldig bra för oss dock.
Canaletes
2009-08-22 13:29
Synd om Filipe.
Han började nästan gråta inför pressen
El_Capitano
2009-08-22 13:12
Rambla - K9

Börjar också misstänka att det är bara önsketänkande med lite rädsla inblandad i det hela.

Igår drömde jag att Zlatan målade mot Bilbao, en långdistans träff från kanske 35-40m :)
Barcelona Squez
2009-08-22 13:12
Cocco
Annars har ju Barcelona en officiell hemsida som där du kan se spelschemat ;)
Barcelona Ciao-V
2009-08-22 13:08
Jag satsar en hundring på att Ibra gör sitt första officiella mål imorgon. Jag tror att han gör det.
Hoppas att både han och Messi startar matchen. Det gäller sätta press på Bilbao redan från början. Sen får Pep byta in några av de unga spelarna i andra halvlek.
Barcelona Cocco
2009-08-22 13:05
Hej skulle inte barca spela supercupen idag andra möttet mon bilbao??
Hoppas red fixar spelscheman snart så man kan bara klicka där o se.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-22 12:59
Ämne: "Zlatan kommer ....
De kanske har en fungerande spåkula? Det är önsketänkande och ingenting annat.
El_Capitano
2009-08-22 12:56
"Zlatan kommer dessutom bli gruset i FCB:s maskineri och sockret i deras tank."

Det är ett kommentar från en madridista som jag läste på nätet. Hur i h*lvete kan de bedöma Zlatan efter hans 45min i en träningsmatch som betydde nada och dessutom en Zlatan med en nyoperarad hand, otränad och i helt nytt system!
Det är madridistas som ska vara oroliga med deras fantasivärvningar, noll balans i laget i en sk. klubb utan fotbollsfilosofi.
Barca skapar vinnare - Real.M köper dem. Laporta vet vad han snackar om.
Barcelona Squez
2009-08-22 12:53
Hur ligger det till med Mata? Skrev han nånsin på ett nytt kontrakt? Eller är han fortfarande en tänkbar värvning för oss?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-22 12:48
Ämne: Vet någon om Zlatan ....Det är det ingen som vet just nu. Pep har tagit ut 24 spelare till matchen, den ska bantas till 18. Du lär få vänta till 1h innan matchstart om Ibra spelar eller inte.

Bluered, phffft...
Barcelona BlueRed
2009-08-22 12:47
Han är med i truppen. Pep har också sagt att han behöver speltid, så jag räknar med att han får minst en halvlek.

Edit: Det viktiga är ändå att jag hann före Rambla! Jag önskar el Flaco såg detta. :)
Barcelona Riiio!!
2009-08-22 12:44
Vet någon om Zlatan spelar imorgon??
Freddie Ljungberg
2009-08-22 10:27
gåshudsframkallande video, se länk!
Barcelona Barcelona #7
2009-08-22 10:16
Mogge182

Vet inte vrf de tog bort kommentarerna men kan det vara för att andra fans kom in och sen blev det bråk typ?
Det snackades om andra grejer?
Real Madrid mogge182
2009-08-22 09:20
Rekordstor budget och utökning av mandatperioden - klubbens årsmöte summeras

Varför togs kommentarerna bort till denna artikel? nåt som började kännas jobbigt?
Barcelona Barcelona #7
2009-08-22 08:34
Barça! (MQUC3)

Fan vad skönt!
Ålder på dig?
Är du 19 år som det står i profilen?
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-22 04:29
Nästa år i Augusti så flyttar man till Barcelona om inget oförusägbart händer så då kommer det bli härliga Barca rapporter från Matcher med mera ;)
Barcelona Humphrey Bogart
2009-08-22 02:28
Vet inte om ni har lagt märke till det men sen Guardiola tog över så har han blivit mer och mer tunnhårig. Att man tappar hår kan bero på stress. Det visar vilket engagemang vår gode Pep har.
Barcelona BlueRed
2009-08-22 01:02
Gud är störst!

Jag har spelat upp slutet av videon minst 10 gånger och det är fortfarande lika roligt.
----------------
Ibra blev intervjuad av "La Gazzetta dello Sport" som är mer känd som Gazzettan här i Sverige. Han pratade bland annat om sin fysik och sin debut.

"Det viktigaste är att jag är ute på plan igen. Jag har inte spelat på en månad och endast tränat i en vecka. min fysik är inte på topp och jag saknar rytm, men det viktiga är att jag kan spela nu."

Han delar även ut lite fina ord till Messi. Hela artikeln finner ni i länktips.

Bona nit culés.
Barcelona The Reporter
2009-08-22 01:00
Gud är störst! - Pep el rei! ,

Tack för att du rättar mig :)
Barcelona Messidinho_10
2009-08-22 00:59
Tack gode gud för den här fantastiska Lionel Messi vilka jävla mål han har gjort.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-22 00:56
Typiskt Ebay ala fejk, 80 % av alla tröjor på Ebay är fejk.

Där har ni samma kille tex, signerad av 16 men på bilden 17 ?
Anledningen till att dom går så billigt är för att de flesta vet att det är fejk.
Dom tröjor som går upp på 3-400 dollar, där har ni mycket störa möjliheter att få äkta autografer..
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-22 00:52
el Flaco

Humor är inte nåt den gode Pep saknar. ;-)

Vampíro
Det är förmodligen så att Tv4 inte än fått reda på La liga tiderna, tro mig så fort de får reda på att Barcelona har avspark 22.00 så kommer tablån att ändras. Med Ibra i laget så är jag inte längre orolig för TV-matcher. :D

The Reporter
Det är på 2.36. :)
Barcelona The Reporter
2009-08-22 00:52
Lyssna på expertkommentatorn i bakrunden vid 2,36

typ ohhhhh :D
Barcelona el Flaco
2009-08-22 00:46
Gud är störst!/

Jag minns att Pep sa i en TV-intervju efter Chelsea-matchen att han visste att han var slut som fotbollsspelare, att det var lika bra att han la skorna på hyllan när t.o.m. Pinto lyckades sprinta ifrån honom på kanten under målfirandet. :)
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-22 00:46
Den där tröjan är "SNORFEJK"

Haha, finns på ebay.. Kostar cirka 50-60 dollar + 15 dollar frakt.
Sen det andra misstaget denna "svensk" har gjort är att han kopierat texten när han köpt den på Ebay, det står fel på ebay. Det står att 16 personer har signerat den men om ni kollar på själva bilden så är det 17 signaturer, ...
Sen att han skriver Xavier, såg denna tröja på ebay för inte allt för länge sen och då var det signerad av 16 personer och stog även "Xavier"
Om ni ska köpa för att "lura polarna" så betala max 300 kr för this piece of "garbage"

Sen att han inte uppgett något telefonnummer och har namn "fcbarcelona i blocket annonsen gör ju inte saken mer säker"

KÖP INTE !

Äkthetsintygen är givetvis fejk.

Och du angående Rolex ...så ser man om den är fejk om du kan höra den ticka samt:
Det mest kända sättet att upptäcka en äkta Rolex är nog sekundvisaren. På en riktigt Rolex rör sig visarna "flytande", i stället för att hacka sig fram. Den typen av mekanik är svår och dyr att efterlikna, så på de flesta kopior tickar sekundvisaren fram som på en mer ordinär klocka.
Barcelona Vampíro
2009-08-22 00:45
Såg nyss att TV4 Sport kommer att visa Newcastle-Leicester kl 20:40 måndagen den 31:a Augusti. Barça-Sporting börjar ju 22:00 så man börjar undra lite hur det blir. Skulle vara konstigt om de inte valde att sända Zlatans ligadebut men det är trotsallt TV4 och de har ställt till det för så att säga. Inget är ifs klart angående vilka matcher de sänder under premiärveckan men Championship matchen krockar iaf med Barcelonas.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-22 00:40
el Flaco

Ja verkligen, uppladdaren var verkligen kreativ då han insåg likheten med en orkester det passade ju ihop perfekt. Slutet var komiskt med ett snabbt klipp på hans rusch efter Iniesta´s mål mot Chelsea

Förresten fyfan vad snabb Pinto var där! Han bara flyger förbi Pep. ;)
Barcelona Den vise
2009-08-22 00:38
El bla bla z9

Vad babblar du om ? Tänk lite innan du printar iväg ett inlägg.

Min fråga var helt rättfärdig. Bara sådär kastar du iväg ett sådant inlägg. Sicken pajas!
Barcelona el Flaco
2009-08-22 00:32
Gud är störst!/

Jag sitter här hemma och dör av skratt åt den youtube-klippet du länkade. Fan va härlig Peps kroppsspråk är under matcherna. Det är nästan lika underhållande att följa hans gester på bänken som att skåda lagets passningsspel på planen.
Annons: