/spanien/barcelona/forum/17196.aspx/spanien/barcelona/forum/17196.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El_Capitano
2009-08-29 23:40
Gud är störst! - Pep el rei!

Han är på god väg :)

Det är verkligen synd om Ronnie, han var gnällig och surrig i kvällens match. Han har ingenting kvar ser ut som.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-29 23:38
För mig så svider det nästan i hjärtat när jag ser Ronaldinho såhär, och jag vill då hellre inte prata om honom alls.
Barcelona Smogen
2009-08-29 23:36
Tyvärr verkar ju Ronnie helt slut, men han spelas också helt fel i Milan.
Han var alltid överlägsen när han fick spela ute till vänster i anfallet i Barcelona. I Milan får han spela som en central offensiv mittfältare, där testade Rijkaard också att spela honom några gånger, alltid med uselt resultat. Samma som i Brasilien, anledningen till att Ronaldinho aldrig varit lika bra i Brasilien som i Barcelna är ju för att han nästan aldrig får spela längs kanten...
Nej, om Milan ska bygga sitt spel runt Ronaldinho får dom också byta spelsystem, annars kommer det sluta med katastrof.
Barcelona lameG^
2009-08-29 23:35
Inter vann mot Milan med 4-0 och alla börjar snacka om Inter. Kan lova er att när vi möter dem så kommer dem inte ens röra bollen. Vad ska dem göra mot Alves,Xavi,Iniesta,Messi,Ibra mm.
Barcelona Hetfield
2009-08-29 23:35
Om jag hade varit Leonardo så hade jag tagit ner Ronaldinho , han har fortfarande känslan och sinnet för ytor så varför inte dra ner honom i "Xavi" rollen? Han har inte speeden att göra något på kanten eller ens längre upp. Som sagt, det är sorgligt att se honom så när han en gång i tiden var planetens bästa lirare
2009-08-29 23:34
El_Capitano

Hehe, ja du får träna upp honom och lära honom Barcas filosofi. ;)
Barcelona Rambla - K9
2009-08-29 23:30
Jag måste hålla med Barcadinho. Det är sorgligt och se dagens Ronaldinho. Jävlar vad han har gått ner sig. Det finns ju inget tempo kvar i människan. Han lunkar ju bara omrking. Det är ju tempo Milan behöver, tempo i passningspelet. De behöver en regissör som tex Iniesta, en rörlig spelare som ofta utmanar eller gärna kombinerar med någon anfallare genom väggspel. Ronaldinho idag står ju helt stilla.

Visst kommer han att glänsa mot mindre lag för talangen han har inom sig försvinner bara inte så är men i matcher som mot Inter är han ju hur enkel som helst att ta bort ur matchen. Usch, det var sorgligt att se faktiskt. Speciellt när man tidigare varje vecka fick bevittna vad denna människa var kapabel till i Barcelona.
Spanien Hectico
2009-08-29 23:30
På måndag ska Ibra göra mål.

Tack för cashen det glömde jag.

Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-08-29 23:29
hahahaha det är roligt hur folk underskattar Inter här, speciellt med Eto'o med all revansch lust mot guardiola i laget, det börjar bli likt real fans. Barca fans ska ju vara ödmjuk trotts all succé som laget har
Barcelona Barcadinho.
2009-08-29 23:28
Och jag lägger till till din inlägg Rambla:

Inter har gjort fem kanon bra värvningar.
Rutinerad mittback som Lucio, offensiv mittfältare Sneijder, defensiv hårt arbetare Motta, Anfallare som lekte i Serie A med Genoa i fjol, Diego Milito och den kamerunska lejonet.

Min slutsats är - visst kan Inter nå högre höjder än tidigare med Zlatan. Får de alla bitar på plats och lite olja mellan länkarna så kan de vara mer kompletta än tidigare.

Akta er med att dra snabba slursatser och underskatta inte dem (och ha en bra kväll)
El_Capitano
2009-08-29 23:26

Tack =)
Ja min son, Barcas framtida spelare hoppas JAG. hehe
El_Capitano
2009-08-29 23:25
Rambla - K9

Han skriver om affären som om han har sms/tel kontakt dagligen med båda Mourinho och Moratti. Sen att han agerar psykolog är en annan femma =)
2009-08-29 23:25
El_Capitano

Söt profil bild förresten, din son?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-29 23:21
"Tack Dr Phil."

Haha, skönaste kommentaren. :D
Barcelona Rambla - K9
2009-08-29 23:20
Ämne: Jag har en fråga til....Moratti släppte Zlatan för att han lovat och för att Zlatan verkligen ville lämna, inget annat. Jo, och det att han fick en massa pengar + Eto'o. Vad är vitsen att tvinga kvar en spelare om inte vill vara kvar?

Du är ganska fånig om du tror att Zlatan vill bestämma allt i Barça eller tidigare i Inter.
El_Capitano
2009-08-29 23:19
Hectico

Tack Dr Phil!

Gud är störst! - Pep el rei
Ingen sann culé kommer att glömma Eto'o. Önskar honom all lycka.
Barcelona Hetfield
2009-08-29 23:19
# Vilken nytändning för Motta! Tyvärr är killen gjord av glas, det är bara en tidsfråga innan han blir skadad igen

# Klockrent köp av Inter när det gäller Sneijder, precis den spelaren som Samu och Milito kommer att gilla

# Återigen, gratis biljett för Real när det gäller att möta Milan i CL..laget är slut,lägg till att det är meningen att Ronnie ska styra och ställa...

# Sluta med "Eto'o-Zlatan" jämförelserna, båda har lämnat resp. lag, dags att let it go, sakta men säkert
Barcelona Rambla - K9
2009-08-29 23:17
Hur kan ni sitta och underskatta Inter? Ni såg väl igår att Barcelona knappast har kommit lika långt i sina förberedelser som Inter, speciellt inte när det gäller det fyiska. Zlatan tex, han har endast tränat för fullt i 2v med Barcelona. Iniesta har inte spelst en endaste minut ännu under försäsongen. Knappast Marquez heller.

Till råga på allt så är det uppehåll i 2v nu vilket suger rejält. Istället för att spela ihop laget (speciellt när det gäller Zlatan) ska vi behöva oroa oss över spelare som kan bli skadade. Messi ska till Sydamerika, Argentina möter Brasilien. Jag behöver väl inte nämna hur viktig den matchen är? Speciellt för Argentina. Vi kan skatta oss lyckliga om han återvänder oskadad från den resan.

Jag säger så här, kommer vi undan med ett oavgjort på San Siro ska vi vara riktigt nöjda. I dagsläget hade tagit ett oavgjort utan att blinka.
Spanien Hectico
2009-08-29 23:16
Jag har en fråga till er Barca fans!

Har ni undrat varför Mourinho o Moratti släppte Zlatan till er?

På grund av att han trodde han var större än Inter.
Lycka till med en Ibra som vill bestämmer allt i Inter/Barca.
Barcelona lameG^
2009-08-29 23:15
Hoppas guddy lämnar för monaco nu. Känns som att han stoppar utvecklingen på många ynglingar i laget. Ser Thiago,JDS före guddy utan tvekan. Men känns nästan som att vi måste värva en till men vem? finns inte så många alternativ längre:S

Henrique är också på väg bort nu när Chyg är klar.
2009-08-29 23:15
El_Capitano

Ja, det är ju så det är. Jag var i chocktillstånd ett par dagar, satt framför youtube och tittade på massa "Good bye" videos med Eto´o och de sorgliga låtarna gjorde inte det hela bättre. Men man har hunnit tänka över situationen lite mer nu och man använder förnuftet mycket mer. Jag kommer aldrig glömma lejonet!
Barcelona Barcadinho.
2009-08-29 23:13
Jäkla, vad jag gillar Samu. Det känns som om han har kommit/hittat in i sitt nya lag ganska fort. Jag tror att han kommer att trivas i Milano. Jag håller tummarna för Inter bara för hans skull i serie A.
Sen för de gärna vara ostabila i CL mot Barca. De blir svårt för oss. Sneijder kommer att tillföra laget mycket.

Milan planer att bygga spelet kring Ronaldinho är totalt idioti. Man måste vara antigen blind eller lögnare eller kanske brist på kunskap inom fotboll. hur kunde man komma på en sån idé? Man såg ju tydligt i fjol att grabben är totalt slut.
Självklart inte en som kan bära laget.

(inte precis om Barca i inlägget, men det fanns på plan fyra stycken ex Barcanister).
El_Capitano
2009-08-29 23:10

Jag vet att du gör men det finns andra som gråter efter Eto'o och ville sälja Zlatan efter Man City matchen =)
Spelare kommer och går men klubben kvarstår.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-08-29 23:09
Milan var bra idag va:D?
Barcelona Smogen
2009-08-29 23:09
ok, eftersom jag varit bortrest i några dagar ska jag sammanfatta vad jag skulle velat skriva i helgen. :)

*Otroligt skönt med seger mot Shaktar, även om spelet var rötet.

*Messis UEFA pris är nog första av många i år.

*Kan Barcelona fått sämsta tänkbara lottning i CL? Svåraste möjliga motstånd i Inter, samt Ukrainska och Ryska mästarna med tillhörande returer i november. Det är inga slagpåsar vi möter där, det är blivande storlag.

*Robben, från Real Madrid till Bayern, bästa transfern i år, för Bayern och Barcelona. Måste väl ligga ett senare köp av Ribery bakom? och vad säger Pellegrini om detta, han sa att Robben skulle stanna sen går Perez och säljer honom ändå, förnedrande.

*Real imponerar inte i ligastarten, såg exakt ut som förra året. Å andra sidan kan det väl bara bli bättre.

*Samma som med Zlatan alltså, kan bara bli bättre.

*Varför oroar sig folk för bredden i truppen i år? Xavi, Iniesta och Messi finns ändå ingen spelare i världen som kan ersätta, för resten av spelarna har vi ju La Masia.

*Chryginski och Pique, kan ju bli hur bra som helst.
Barcelona Messidinho_10
2009-08-29 23:08
Sentuary

Ja eller hur jag glömde Iniesta fyfan det ska mycket till att Inter ska slå oss. Det ska bli underbara möten med Mourinhos gäng.
El_Capitano
2009-08-29 23:08
Zlatan är Peps värvning, han ville verkligen ha Zlatan i Barca. Vi måste lita på Pep och respektera hans beslut.
Zlatan är medicinen för lag som parkerar spelarbussen framför mål, ge honom några matcher tills han kommer igång.
2009-08-29 23:07
El_Capitano

Jag litar på Pep, är inte orolig alls om han får bestämma. Det förtroendet förtjänar han. ;)
Barcelona Qanii
2009-08-29 23:07
Ämne: Jag är en Internazio....
Ni kunde inte fått bättre spelare grattis och grattis till segern! Vi får se hur ni sköter er mot oss i CL.. Vänta 2,3 matcher så ska ja komma och tacka er för ibra
Barcelona Sentuary
2009-08-29 23:05
Ämne: Tror ni på fullaste ....Hehe, och när Xavi och Iniesta får igång sitt passningsspel är det kört, fråga bara United!
Annons: