/spanien/barcelona/forum/17193.aspx/spanien/barcelona/forum/17193.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-20 17:33
Rambla - K9

Ok tack så mycket:)

De är juh rivaler visste inte de kunde låna från varandra. Det är väl som att vi skulle låna en spelare väl från Real.
Real Madrid Bengan
2009-08-20 17:28
Ämne: Jag har varit i kont....
Hur kan man få kontakt med dom? Har själv försökt men misslyckats
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 17:27
★Dizzy★

Det står att han kan komma att bli utlånad till Espanyol. Pochettino har jag sett vilja ha Coloccini men honom jagar bla Lazio och det kan komma att bli för dyrt för Espanyol och därför kanske de kan tänka sig att låna Henrique. Mycket spekulationer är det.

Det står också att tidigare har det mest skrivits om Racing och Zaragoza men nu nämns Espanyol som ett alternativ. Tränarna, Pep och Villanova, ser mycket potential i Henrique men anser också att det finns en del han behöver förbättra och det görs bara genom att få speltid.
Barcelona ★ akiljo ★
2009-08-20 17:26
Jag har varit i kontakt med TV4 sport många gånger om detta med kvaliteten. Det finns att köpa HD-sändningar från La Liga, men det är dyrt, men med tanke på jackpotten TV4 Sport har dragit iom Zlatan och alla andra stjärnor till LA Liga kan det kanske vara en bra investering. Reklampriset innan under och efter en match lär väl ha ökat med några hundra procent. Jag har en diskussion med dem nu, men de är sega på att svara.
Barcelona tarrak
2009-08-20 17:25
Sen kan jag även passa på att meddela att vi har två ny moderatorer: BlueRed och Gud är störst!. Vi önskar dem lycka till och hoppas att ni gör som de säger. Annars... :)
Barcelona tarrak
2009-08-20 17:23
Sen är det så att TV 4 sedan ett år tillbaka äger Canal+, så även om man flyttar sändningarna mellan kanalen så kommer fokus var det samma: det som säljer=Zlatan. Sorry madridistas!
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 17:21
9kluivert

Nej säker är jag inte, det finns garanterat att få HD-sändingar också.

Fast överlag är det ju halvtaskiga produktioner i Spanien om man jämför med PL. Titta bara på antal kameror, producenter som ständigt väljer att visa delar av publiken när de sitter och tuggar på sina frön vid fel tidpunkt, tex vid målchanser osv.
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-20 17:19
Är han på väg till Espanyol?

Rambla - K9

Barcelona Ciao-V
Ämne: Ciao-V/

Om man vi....
Jag förstår att man tänker så. Det är logiskt. Men för att formellt kunna hävda det så ska man helst vinna också titeln för världens bästa klubblag i december
Barcelona Rambla - K9
Atlètic har överflöd på mittfältare inför denna säsong. Det om något kanske öppnar upp för Thiago eller JDS under säsongen, eller tom kanske båda. Det är nog reservplanen för Pep.
Barcelona 9kluivert
2009-08-20 17:18
Ämne: Bengan:

Ljud och ....
Är du säker på det?
För det ser verkligen ut som om det finns potential om man tittar på allt i sändning förutom just pixelupplösningen.
Det kan inte vara så att tv4 har köpt nån billigare version?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 17:14
Bengan:

Ljud och bildkvalité har inte med Tv4 att göra. Det är inte de som producerar sändningarna utan några spanska tv-bolag. De bolagen är mil efter brittiska Sky Sports när det gäller kvalité.
Barcelona el Flaco
2009-08-20 17:14
Ciao-V/

Om man vinner sin inhemska liga och Champions League under samma säsong så tycker jag man har rätten att titulera sig för världens bästa lag.
Barcelona Ciao-V
2009-08-20 17:11
Ämne: Den vise

Det är ....Lite överdrivet att säga att Barca är världens bästa lag. Europas bästa lag är Barca just nu och Spaniens bästa.
För att titulera sig till världes bästa lag ska laget spela en turnering och vinna titeln först i december.
Real Madrid Bengan
2009-08-20 17:08
Ämne: Den vise

Det är ....
Jag kommenterade bara på Alavis inlägg om "Zlatan-kanalen" och sen frågade någon vad jag hade emot Tv4 och gav en tydligt resonemang för det. Det var inte meningen att det skulle bli massa tjöt =)
Barcelona Barcelona #7
2009-08-20 17:07
Sentuary

Presidenten som vi får till nästa säsong köper Fabregas ;)
Barcelona Sentuary
2009-08-20 17:05
Fabregas till Barca nästa år? Det sägs att de är överens, vågar man lita?
Barcelona Pep.G-Z9
2009-08-20 17:04
Den vise

Det är inte bara tjöt här, dem hämtar sitt tjöt från Puertan hit till Les Rambles. Zlatan si och Zlatan så, men det är ju uppenbart att dem försöker få ut det mesta av den här affären. Världens bästa svensk i världens bästa lag. Det låter fint :D
Barcelona Den vise
2009-08-20 17:01
Pep.g.z9

Du behöver grina för att han ställer sig kritiskt till kanalen. Han vill bara visa vad han tycker.
Barcelona el Flaco
2009-08-20 17:00
Ämne: Ämne: Bengan/....
Det enda jag kan hålla med dig om är att ljudet/bilden ibland kan krångla, t.o.m. i en match som el Clásico. Sen förhandssnack och analyser bryr jag mig inte ett dugg om.

Sen är det väl kanske självklart att det blir en Zlatan-hype nu i början, men annars så tycker jag att kommentatorerna på TV4 Sport är relativt objektiva.

Så för att sammanfatta det hela så kan jag leva med TV4 Sport så länge man får följa sitt favoritlag helt gratis.
Barcelona Pep.G-Z9
2009-08-20 16:58
Bengan

Världens bästa svensk genom tiderna i världens bästa lag ! Där har du det så sluta tjata på TV 4 Sport nu snälla !!!??
Barcelona Den vise
2009-08-20 16:57
Ämne: Ämne: Bengan ....
Då ska du helst sluta läsa allt som står i den svenska median också för den delen.
Var glad att du lever under en tid då en svensk spelar i världens bästa lag. Det lär inte hända igen de närmsta 25åren tills min son tar över ;).
Real Madrid Bengan
2009-08-20 16:51
Ämne: Bengan

Så är det,....
Behöver inte vänja mig speciellt länge. Kan sätta en ordentligt slant på att la liga går över till C+ efter den här säsongen. Dom har aldrig varit Inter fantaster trots att Zlatan spelat där och dom sänt matcherna
Barcelona Den vise
2009-08-20 16:49
Bengan

Så är det, du får vänja dig vid att allt som har med Zlatan att göra i median säljer. Hypen kring honom är enorm och den svenska median är inte sena med att rida på den vågen så länge som de bara kan.

Barcelona FCBiLove
2009-08-20 16:46
Kräv inte så mkt, tv4sport är ju endå gratis ^ och visst det kanske inte är den bästa sändingen men iaf de flesta kan ju följa sitt favorit lag gratis ...
Real Madrid Bengan
2009-08-20 16:42
Ämne: Bengan/

Varför vi....
För det första så håller ju sändningarna sämsta möjliga kvalitet. Dåligt ljud, dålig bild, ofta avbrott. Sen prioriterar dom handboll mellan 2 blåbärsnationer över la liga matcher, säger ju en hel del.

Dessutom har dom inget som helst snack eller analyser i paus etc. Och när dom hade det var det verkligen usel.

Och slutligen är dom inte objektiva som journalister ska vara. Du ser ju själv "zlatan-kanalen".. ja menar hur jävla lågt får man sjunka.

Canal+ sändningarna från Premier League är ju från en annan planet. Allt håller klass. I princip aldrig störningar, bättre experter, dom sätter fotboll som högsta prioritet. Och dessutom visar dom matcher parallellt så man kan välja vilken match man vill se.
Barcelona Humphrey Bogart
2009-08-20 16:40
Håller med el Flaco. Så länge det är gratis så bryr jag mig inte om de har studiosändningar eller inte. Bara man får se matcher så är jag nöjd.
Barcelona BlueRed
2009-08-20 16:38
The Reporter

Se länk, dem brukar släppas när Silly Season är slut (logiskt). Prova google nästa gång, det tar någon sekund att hitta svar.
--------
Messidinho_10

Ja, någon hade mejlat Tv4sport och då sa dem att la Liga kommer att sändas även under hösten. Jag räknar med att dem sänder hela säsongen och flyttar sedan till Canal+.

el Flaco

Tråkigt för dem som inte har kanalen, men Canal+ har väl bättre kommentatorer och studio snack också? Det är väl fördelen nu på förhand. Men självklart så vill man ha kvar fotbollen på Tv4sport. Om ni tycker att det är för mycket frågor om stream så kan ni ju tänka er hur det blir när de flyttas till Canal+... Phuh.
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-20 16:37
Jag hoppas La Liga stannar alltid i Tv4 Sport. Det är juh Grattis. Gillar inte Canal+.
Barcelona The Reporter
2009-08-20 16:37
H.Alavi - R.I.P,

Tack :)
Annons: