/spanien/barcelona/forum/17188.aspx/spanien/barcelona/forum/17188.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2009-11-06 15:05
basaric

Snälla chelsea har möt korpen motstånd.wigan hull city lol vårat b lag vinner över sånt motstånd. ja säger vänta bara tills dom får möta tekniska lag som Barca,Sevilla,Real,Arsenal dom kommer aldrig klara sig.
Barcelona El Tiburon
2009-11-06 15:04
el Flaco
Tack för krönikan om Puyol, riktigt bra skrivit!
Barcelona Messidinho_10
2009-11-06 15:01
Fan va gött Robinho till Barca det är grymt vi behöver en sån kreativ spelare som han.
Barcelona C.Andrés
2009-11-06 14:24
Hellre Suarez än Robinho men men,vad kan man göra.
Ktoor^,^
2009-11-06 14:15
Håller med dig Messi 10 . Jag skulle också hellre vilja se Suarez i barca tröjan .
Barcelona Messi 10
2009-11-06 14:07
Jag hade hellre sett Luis Suarez från Ajax men Robinho får duga han lär få tröja nummer 7 precis som han hade under ungdomens glansdagar i Santos.Jag kommer även ihåg att när man läste om honom på den tiden var klubben i hans hjärta Barca.Nu får han äntligen som han vill välkommen nya ETo`o Perez nya mardröm?Det enda man inte gilla med en sådan övergång är vad som händer med Pedro samt Gai man vill ju gärna se dem få speltid också.
Barcelona Maestro-V
2009-11-06 14:02
Barça Atlètic har intressant match i helgen. Skyttekungen Jonathan Soriano(tror att han är) kommer att möta sitt gamla lag, Espanyol.
Han är ju Espanyols egen produkt. Spelat där i åtta säsonger.

Senaste matchen han spelade för seniorlaget spelade han på Camp Nou mot just Barca i en Copa del Rey match. Han var då kapten i Espanyollaget.

Undrar hur han kommer mottas av supportrarna i sin gamla arena?
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-06 14:02
Vad gällande Robinho-dealen så välkomnar jag endast ett lån av brassen om alternativet är att betala 30 miljoner euro för den ojämna spelaren.
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-11-06 13:39
Ok skönt och veta haha =)
Barcelona ★Barca★
2009-11-06 13:37
Messi (Barcainfluensan) Hughes var och tittade på en Osasuna spelare. Hade inget med Barca att göra så du kan vara lugn:)

Real spelar lika medans vi vinner och drar ifrån tabellen:)

Kommer vara mäktigt att se Robinho i Barca tröjan. Säger det igen som jag har alltid sagt.

Pep kommer få ordning på Robinho.

In Pep we trust.
2009-11-06 13:35
Är rädd för att Barca kommer släppa Yaya Toure mot Robinho varför skulle Hughes annars va på vår match?
Barcelona Maestro-V
2009-11-06 13:34
Ämne: Chelsea spelar oerhö....
Om Chelsea var bättre laget i SB varför gjorde de inte ett mål till mot de 10 män som dem spelade mot lite över 30 minuter? Kan inte hålla med dig där.
Straffsituationerna är en annan femma. Det kan även ett botten-lag skaffa sig. Desuttom kan man ju diskutera om det var straff eller inte. Det är alltid en bedömningsfråga.

En liten grej, den grupp som Barca spelar just nu i CL är verkligen "dödens grupp". Det är fyra mästerlag som också just nu leder alla fyra sina ligor. Ja, till och Dynamo Kiev leder sina liga.

Det avgörs in i det sista.
2009-11-06 13:33
Tror att det blir seger för Real tyvärr :/
Barcelona BarcaFan!
2009-11-06 13:24
Killar, måste ha er hjälp nu..

Vad tror ni på mellan Real-Amadrid 1 x 2

Min tanke e x ..
Barcelona Rambla - K9
2009-11-06 13:15
Inte det minsta trots att de är skyldiga så det ryker om det. Det är iofs bara tillfälligt beslutet är hävt. De kommer att åka dit senare fast då hinner de åtminstone värva under januari. Köpklubben lär passa på då trots att de kanske har världens bredaste trupp.
Barcelona Heywood Jablome
2009-11-06 13:02
Och så är Chelseas dom hävd. Någon som är förvånad...?
2009-11-06 12:56
Jag är beredd att glömma Robinhos förflutna. Jag välkomnar honom.
Barcelona ★Barca★
2009-11-06 12:18
Nu börjar det hända saker angående Robinho. De ska ha ett möte nästa vecka.

Välkommen Robinho!
2009-11-06 09:01
basaric. Ja, Chelsea borde verkligen ha vunnit över oss på Camp Nou...
Barcelona basaric
2009-11-06 05:56
Chelsea spelar oerhört bra just nu, och med lite tur så kan dom vinna Champions Leauge.
Jag tror också att spelarna vet att dom måste ge allt eftersom dom flesta inte kommer nå dit dom är idag igen.
Jag tycker att dom har haft maximal otur dom senaste åren i Champions Leauge.. 2005 mot Liverpool då bollen inte ens var inne men domaren dömde ändå mål för Liverpool, där en viss Gudjohsen borde avgjort det hela i slutet av matchen.. 2007 så åkte dom ut på straffar mot Liverpool, men man måste ändå skylla på hur Chelsea slog sina straffar...
2008 så åkte man också ut på straffar då Terry halkar precis då han ska avgöra det hela..
2009 så åker man ut mot Barcelona trots att man var det bättre laget båda matcherna, och minst borde ha fått med sig 1 straff..
Jag är en trogen Cule och jag kan erkänna då mitt lag var det sämre laget i matchen och mot Chelsea var vi det, båda möterna.
Barcelona Larsson1333
2009-11-06 00:28
En mittfältare i januarifönstret och aguero/mata i sommar så!
Barcelona Barcanist
2009-11-06 00:01
Hehe, kolla in den här! Ännu ett mästerverk :-D KLOCKREN! :-)
Barcelona petersays
2009-11-05 23:40
Jag är inne och tar tempen på Chelseaforumet med jämna mellanrum och sakta men säkert börjar Deco jobba sig in där. Det var en rejält stark motvilja efter förra säsongen då han sågs som Scolaris högra hand och alla hatade honom och tyckte han var usel, trots att han gjorde en del ganska bra insatser. Under Ancelotti har det vänt en del och han har fått en hel del speltid och plötsligt har dom blåklädda fansen fått upp ögonen för den lille portugisen och nu ersätter han t.o.m. Joe Cole i några av deras önskestartelvor.

Med det sagt så tror jag att Chelsea blir ett väldigt farligt lag i CL detta år, dom börjar bli väldigt samspelta och spelare som Ballack, Deco och Ivanovic har börjat komma i form. Jag favorittippar dom nog till ligaseger i år med om ingenting drastiskt händer.
Barcelona Barca Barca
2009-11-05 23:06
Maestro-V// Undrar om K9 hade gjort mer nytta här hos oss än vad han gör i Benfica. Jag skriver det igen, vilken misslyckad Silly Season av klubben denna sommar.
Barcelona Maestro-V
2009-11-05 22:59
Benfica slog Everton hemma med 0-2. Inte ett skymt av K9. HAn satt på bänken. Han platsar tydligen inte ännu i Benficas vinnande lag.
Barcelonistas
2009-11-05 21:42
Vlad2

men herregud det är 2 matcher kvar och vi barca kan fortfarande vinna gruppen!
Spanien Vlad2
2009-11-05 21:29
Inte bara är din avsaknad av ett vettigt tangentbord provocerande och med detta sagt är du härmed spärrad. /Red

Spanien Vlad2
2009-11-05 21:25
Ämne: Ämne: Ämne....
problem...'n s[ l'ngre finns inga...tyckte inte om de flesta inl'gg h'r om rubin innan och efter m;tet . skitlag visat att 'ven barsa kan hamna i skiten och p[ v'gg att drunkna d'r...underskatt inte f;r mycket andra och ;verskat inte sig sj'lv s[ h;gt s[ l'ngre st[r det 0 0 i matchen...'ven pinne kan skjuta en g[ng om [ret lol
Barcelona Maestro-V
2009-11-05 21:18
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Hehe, grabben/killen har kanske fått i sig lite för mycket vodka ikväll.
Var glad att Kazan tog de fyra poängen. Men det är inte över än. Det är två matcher som är kvar innan vi kan konstatera om Kazan räcker till hela vägen.
Spännande att se fortsättningen.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-05 21:13
Ämne: Ämne: Ämne....
Jaså det säger du? Vad är egentligen vitsen med ditt besök här mer än att håna? Barcelona räckte inte till i de här två matcherna, ingen förnekar det så vad är ditt problem? Det går inte alltid som man tänkt sig utan ibland så kommer man in i en svacka. Det är bara hårt jobb om som gäller. Barcelona kommer tillbaka, som vanligt. Grattis till dig och ditt lag, glädj dig så länge det varar.
Annons: