/spanien/barcelona/forum/17181.aspx/spanien/barcelona/forum/17181.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Zlatanic_Bazz
2009-08-23 19:01
Glöm inte att titta på Inter Bari som går just nu på kanal 9.
Eto har inte så lätt på plan just nu, men har gjort 2 fina pass till Milito som inte lyckats förvalta bollarna.
Barcelona Hetfield
2009-08-23 19:00
El Flaco

Vad menar du med hänsynslös? Det är ingen välgörenhetsgala, det är hur man än vrider och vänder på det så är det en business, och han måste göra det som gynnar laget eller hur?

Om Pep ska sitta och tänka "Ja men tänk om han blir sårad" så kommer ingenting att uträttas eller hur?
Är det konstigt att det går så knackigt för Milan som behåller sina spelare tills de blir 120 år?
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-08-23 19:00
BlueRed

du skrev det själv

Han gick ut NYLIGEN och berättade
Barcelona BlueRed
2009-08-23 18:58
Christián

Han gick ut nyligen och berättade om varför han gjorde sig av med Eto'o. Se länk.

Han tyckte att det behövdes lite förändringar. Jag tror han tänker på hur det gick säsongen 06/07.
Barcelona BlueRed
2009-08-23 18:55
Hetfield

Precis. Så som han spelade i Arsenal så var han ju som gjord för Barcelona. Tyvärr så gick det inte som planerat.

el Flaco

Perfekt förklaring.
Barcelona el Flaco
2009-08-23 18:54
Hetfiled/

På pappret så håller jag med dig att det verkade vara en bra värvning på förhand. Men detta är kanske en indikation på att det skiljer sig mer i Barcelonas sätt och spela och Arsenal spel än vad man först tror. Folk tror att båda lagen spelar en identiskt fotboll, men jag tycker att nivån och standarden i Barcelona är betydligt högre än i London-klubben. Bara en tanke.

Christián/

Jag kan hålla med om att han är lite hänsynslös ibland med vissa spelare. Om han inte litar på de så bänkar han de direkt. Men detta visar samtidigt att Pep alltid tänker på laget först. Det är kanske inte hans tanke att såra en spelares känslor genom att inte ha förtroende för de, men med tanke på hans blaugrana-hjärta så är titlarna för laget det enda som räknas i hans värld. Och det ska han ha cred för.
2009-08-23 18:54
el Flaco

Hoppas du har rätt, guardiola är en bra tränare men det jag inte gillar med honom är att när han inte gillar en spelare så gör han allt för att krossa hans självförtroende, få han att lämna som t.ex. med Cáceres, och samma sak med Eto'o han går ut o snackar om sin feeling istället för att ge en rikitg förklaring varför han vill bli av med honom
Barcelona Hetfield
2009-08-23 18:51
El Flaco

I ärlighetens namn så var köpet av Hleb klockrent, med tanke på hur bra han var i Arsenal och att han kan spela centralt och på kanterna
2009-08-23 18:49
Barcelona #7

Så klart man försvarar en Barcelona legend när nån okunnig svensson kommentator snackar skit.

Barcelona el Flaco
2009-08-23 18:49
Christián/

Tro mig, jag älskar Eto'o lika mycket som du, men vi får helt enkelt lita på att Pep vet vad han gör. Med tanke på vad han presterade förra säsongen så kan man minst sagt säga att han förtjänar vårt förtroende. Om han nu byter bort Samu för Zlatan så har han nog en tanke med det.
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-23 18:48
attacante

Han passar perfekt in i vårt spelsystem, han är en oerhört smart spelare med två underbara fötter.
Ser det som ett stort minus för Real om han lämnar.
I mina ögon så är han Hollands bästa mittfältare.

Christián - FC Barcelona en Mi Corazón

Precis som dig så är jag ett stort fan av Eto´o, men eftersom han inte ville förnya sitt kontrakt så var det bäst för båda parter att han lämnade, och att Zlatan anlände till Katalonien var som en slags plåster på såret.
2009-08-23 18:47
H.Alavi - R.I.P

ge upp hoppet är det sista man gör, men tyvärr tror jag i och med att Eto'o lämnade och man inte hämtar en Forward av samma typ så kommer det skadad Barcas spel
Barcelona el Flaco
2009-08-23 18:46
Hetfield/

Inte helt riktigt. Hleb värvades efter att Pep hade bett klubben att köpa honom. Henrique var Txikis köp och Víctor Sánchez lyftes fram av Pep.
Barcelona Barcelona #7
2009-08-23 18:46
Du försvarar Eto'o som att han var din Pappa.

"vilka kassa kommentatorer kanal 9 har, som försöker få det hela som att Eto'o inte är värd nåt o ibrahimovic är Maradona"

Nej, Nu räcker det. Jag drar så att man inte får Bann för något dumt som man kommer göra till slut.
Barcelona attacante
2009-08-23 18:45

Hade varit lite kul om Barca köpt Sneijder :D
Barcelona Barcelona #7
2009-08-23 18:44
Christian

Henrique, Vem har sagt att han ska bli utlånad? Är han en flopp? Han har spelat i Barcelona i någon månad och du kritiserar han redan.
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-23 18:44
Christián - FC Barcelona en Mi Corazón

Får en känsla av att du redan har gett upp, är det så?
Om jag läser rätt så menar du att vi inte har någon chans, just pga att Eto´o lämnat?
Barcelona Hetfield
2009-08-23 18:43
Christian

What's your point? Det var Txiki köp, inte Peps...
Barcelona Barcelona #7
2009-08-23 18:42
Lägg av med ditt MSN språkbruk, du får en varning för denna gång. /Mod

2009-08-23 18:42
Hetfield

Hleb
Henrique
Victor Sanchez

bedöm själv, och helt ärligt så orkar jag inte bråka med dej om guardiola & ibrahimovic , du har din åsikt jag har min. Jösses visa försvarar guardiola & ibrahimovic här som de vore deras pappa eller son
Barcelona FCBiLove
2009-08-23 18:38
Eto'o nära på att näta ju :)
Barcelona Hetfield
2009-08-23 18:37
Christian

Fine, tänker inte gå igenom samma sak som med "Rey Eto'o" som verkar ha försvunnit sen Eto'o försvann...

Eto'o är världens bästa anfallare , och Pep är lika inkompetent som G.Bush utrikespolitik, High school musical är världens bästa film, Britney är världens bästa artist osv...nöjd?
2009-08-23 18:32
Om det var min hunds bajs du trampa på, så struntar jag fullständigt i, få se om du förstår vad jag försöker säga...
Barcelona Hetfield
2009-08-23 18:30
Christian

Om jag går ut och råkar trampa i hundbajs så reagerar jag eller hur? Få se om du förstår vad jag försöker säga....
2009-08-23 18:24
Hetfield

har någon bet om din åsikt?

Man får skriva vad man tycker och tänker i detta forum om du inte gillar det läs inte det!!!
Barcelona Qanii
Länk
Barcelona Hetfield
2009-08-23 18:23
Christian

Snälla shhh...du har förlöjligat dig själv , sluta innan det blir värre

Sen att du ogillar Pep visar väl bara IQ nivån...
2009-08-23 18:22
Barcelona #7

gillar guardiola inte så mkt faktiskt,
okej vi får se vem som blir tyst i slutet av säsongen
Barcelona Qanii
2009-08-23 18:21
Ämne: vilka kassa kommenta....Hahaha "feeling" den va bra! Nej ibra är bra han också jag hoppas han gör bra ifrån sig! Men de klart att de höjer ibra till skyarna då han är svensk..

Starka ord från lejonet, de bra att han har släppt det och inte säger något dåligt om pep.. Men jag förstår han verkligen han fick aldrig riktigt svar! Önskar han all lycka

I was never given an answer and I'm not waiting for one anymore. For me, it's over."

"Now I would never criticize a coach if another player is better than me. But it's what you do on the field that matters. And until there is proof to the contrary, I deserved to play every Sunday
Annons: