/spanien/barcelona/forum/17177.aspx/spanien/barcelona/forum/17177.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Jesus Christer
2009-08-23 23:07
adil //

Tja så länge folk tillför en diskussion så bör det väl vara okej?

Jag kan ju ärligt säga att jag absolut inte håller på Barca, jag håller på Zlatan :)

Sen är det alltid befriande att få se spelare som Xavi in action.

Ordem e Progresso //

Visade inte 4an mer eller mindre alla era matcher redan ifjol? Barca hyllades ju stup i ett (med all rätt) av Kåmark, Lundh och co förra säsongen.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-23 23:07
Ordem e Progresso

Vi får helt enkelt vänja oss vid att Ibrahimovic kommer nämnas rätt så ofta .
Barcelona Etoo_the toominator
2009-08-23 23:06
petersays//

Haha.... Överdriv mer är du snäll. Sylvinho var en underbar spelare men hans tid är förbi. Maxvell har varit helt ok i den här matchen och kommer ge mycket till vårat spel. Han är stabil och klart bättre en Abidal i offensiven. Förstår mig inte på människor som kan med och klaga på en spelare som gör sin 2a? match för klubben.
Barcelona Den vise
2009-08-23 23:06
Behöver en fungerande stream !

Tack på förhand.
Barcelona Ordem e Progresso
2009-08-23 23:04
Visst ska vi vara nöjda över att TV4 nu kommer visa i stort sett alla våra matcher, pga Zlatan. Men nu är det ju trots allt så att det är inte längre Barcelona dem visar, det är Zlatan.

Nördarna i studion är ju inte ens intresserade av spelet, bara Zlatan. Hur ser han ut att må på planen liksom, give me a break. Det blir för mycket.
El_Capitano
2009-08-23 23:03
Anna är skön :)
En kunnig tjej
Barcelona Hetfield
2009-08-23 23:02
Frågorna som Anna Brolin ställer är helt efterblivna, som om Jesper är en psykolog...
Deportivo Creus
2009-08-23 23:02
BlueRed

Inte alls, men jag tror att det finns betydligt mer att hämta där än det gör hos Zlatan. Det sgå vi ju inte minst mot Sydafrika i Confed. Cup.
adil,
2009-08-23 23:01
Shit asså va många plastsupportrar som samlats här sedan Zlatans ankomst till klubben. Palla..
André Jeglertz
2009-08-23 23:00
fotbollskanalen:

"45 Zlatan får ta en frispark från 30 meter men skottet går rakt i mål."

har han målat?
adil,
2009-08-23 22:59
Pique är en lysande back. Riktigt ögongodis att se på. Nya Marquez absolut! Han kanske får permanent startplats? Marquez har en hotande konkurrent där. Han får imponera ordentligt om han inte vill att världens mest lovande back, redan en av världens bästa, Pique ska ta hans plats. :)

Fast Pique får nog trots allt vänta lite till, om Marquez kommer upp i förra säsongens standard.
ch1ck_
hur länge får zlatan vara inne i andra tro? Vad tror ni, inte hoppas utan tror?
Barcelona BlueRed
Creus

Sett till förra säsongen så var ju inte Alves någon Juninho heller.
El_Capitano
2009-08-23 22:58
Hoppas att Zlatan får 25-30min i andra halvlek också. Han verkar vara på G och behöver verkligen speltid.
Han gjorde helt okej halvlek med tanke på hans skada och som alla skriver, killen är ny i klubben och systemet.
Barcelona SaM__-
Zlatan har gjort det helt okej. Är väl nästan ett konstnummer han bjuder på vid messis passning? Men som några är inne på så ser han lite vilsen ut men det kommer. Är övertygad om att målen snart ramlar in. Kanske nu i andra t.o.m. för ibra.
Jesus Christer
Smogen //

Word! Behövs inte sägas mycket mer än så.
Sillyseason
2009-08-23 22:57
Absolut helt OK halvlek av Ibra. Han börjar hitta rätt i positioner efter ett tag, fullt förståeligt.
Han kommer bara bli bättre!

Dags att sätta någon boll nu
Barcelona Heywood Jablome
Maxwell är säker med bollen, men utan bollen och i försvarspelet så föredrar jag Abidal. Maxwell värvades som back-up och det kommer han att förbli om han inte höjer sig.

Zlatan verkade ha kul i slutet av andra halvleken och efter första målet så kommer nervositeten försvinna.
Barcelona petersays
Ska bli intressant att se vad som händer med Bojan och Keirrison de närmaste två åren. Om Keirrison visar framfötterna och matchas in i laget tror jag det kar vara alldeles fenomenalt att varva honom med Zlatan. En klinist striker som går direkt på mål och kan agera riktig måltjyv. Knipa åt sig bollar och gå på instinkt utan att spela runt för mycket.
Ktoor^,^
Fan vad alla är imot Maxwell , tycker han har imponerat!
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
Fy fan vad de här Christián - FC Barcelona en Mi Corazón och Creus är så kritiska. ofattbart. :s
Barcelona Hetfield
Om Bilbao ska vinna något så måste de bli offensivare, då kommer Barca att få lägen

HOPPAS att Pep inte tar ut Zlatan, han behöver verkligen speltid, det ser man direkt
Barcelona Smogen
Jesus Christer

Det tog Henry ett år att anpassa sig, att zlatan ska göra det på två halvlekar är lite mycket begärt...
Jesus Christer
2009-08-23 22:56
Creus //

Nä Zlatan är ingen Mihajlovic eller Del Piero vid frisparksskyttet eller någon annan som varit outstanding på det men nog kan han vara giftig och tillföra där med, han har ett ruskigt löd i dojan, när kraft behövs så är det han som kliver fram, han har en hästspark till tillslag på liggande.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-23 22:55
petersays

Tror nog det är mer dina Sylvinho glasögon som pratar där, missförstå mig inte jag älskar Sylvinho också. Men Maxwell har varit bra idag, hittils. ;)
Barcelona Gonzalez_Barca
Creus

Hur många sätter Xavi? Alves? Kom igen vi har ju inga bättre frisparksskyttar sedan Ronaldinho lämnade.
Deportivo Creus
Hetfield

Jag missade ungefär en ligamatch förra säsongen. Ser betydligt hellre att Alves eller Xavi tar frisparkar.
Jesus Christer
2009-08-23 22:54
Zlatan ser lite ovan ut i ert system, det får man säga och det är ju inte så konstigt, även om han är en så pass etablerad spelare och storstjärna så får han anpassa sig lite, tycker dock han gör en okej halvlek, ett par fina direktpass och friläget är det synd att han inte får sätta, sen ifall han skall göra det lättare? Nja, tar han ner bollen på marken så hinner antagligen målvakten en bra bit längre ut och avslutet blir svårare ändå, jag tycker nog han gör rätt som försöker direkt i luften.
Barcelona Saman.
2009-08-23 22:54
petersays

Han har inte vart dålig eller gjort jätte bra ifrån sig men han har anpassat sig till spelsystemet. Dock håller jag med dig angående Sylvinho, hade hellre behållit honom.
Barcelona Hetfield
2009-08-23 22:53
Creus

Jo Alves snitt är ju betydligt bättre, kollar du ens på Barca matcher?
Annons: