/spanien/barcelona/forum/17170.aspx/spanien/barcelona/forum/17170.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-24 20:09
AllramEest y Ktoor^,^

Vill påminna er om att i forumet så diskuterar vi endast Barca, och inte spel på nätet.
Ktoor^,^
2009-08-24 20:08
Den frågan kan du ställa genom PM. Håll dig till reglerna. Du har blivit varnad. /Mod
Barcelona FCB Més que un club
2009-08-24 19:55
Finns det någon här som kan skicka en länk där jag kan tanka ner gårdagens match? Finns inte på mininova än. Finns det några andra hemsidor?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-24 19:13
Ämne: Rambla - K9/

Rese....På min skärm också. Det är bara det att mina ögon inte riktigt ville hitta dit.

Ciao-V:

Precis. Han om någon är ju tvärt emot direkt fotboll. Han är ju sydamerikansk fotbolls största representant i Europa. Hans lag gillar att rulla runt bollen. Vill man ha direkt fotboll så har man ju valt fel coach.
Barcelona Ciao-V
2009-08-24 19:12
Ämne: Ciao-V:

Haha, där....Om ändå någon skulle återföra vacker fotboll i Bernabue så är det Pellegrini.
Men jag tror som du säger, han har insett det, det kanske tar sin lilla tid att få det att klaffa. Risk vill han ju inte ta eftersom han kan lätt bli utbytt.
Barcelona el Flaco
2009-08-24 19:09
Rambla - K9/

Reseguide-artikeln finns i menyn till höger på min skärm i alla fall.

Sen angående Pellegrinis uttalande så finner jag den ganska märklig med tanke på att folket på Bernabéu, precis som på Camp Nou, kräver attraktiv fotboll av sina lag. Men det kan vara som du säger att han märker att laget inte är kapabel att lira tiki-taka och vill därför gardera sig mot eventuell kritik från medierna.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-24 19:07
Ciao-V:

Haha, där ser man. Gravt synskadad är man.

Angående Madrid.

Pellegrini: "Tiki-taka? The fans of the Bernabeu are not like the Barça fans, they prefer a more direct football"

Jaha, då kan man ju undra varför Capello fick sparken? Där kan vi snacka om direkt fotboll och uddamålsvinster i på övdertid. Saken är väl den att Pellegrini har insett att han inte kan få Madrid att spela tiki-taka.
Barcelona Ciao-V
2009-08-24 19:04
Ämne: Den där eminenta Res....
Den finns upplagd på högra sidan.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-24 19:03
Den där eminenta Reseguiden som Anton skrev, skulle inte den läggas upp bland länkarna i menyn till höger? Jag har för mig att Klint nämnde att det var gjort. Är det jag som är gravt synskadad?
Barcelona Ciao-V
2009-08-24 19:02
Tror ni inte att Real Madrid ställer upp med två defensiva mittfältare mot Rosenborg, trots alla offensiva pjäser de har nu?
Det tror jag.
Det är som innan även om man byter tränare.
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-24 18:58
Toure kommer vi sakna mycket.
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-24 18:46
BlueRed

Aha ok:)
Barcelona BlueRed
2009-08-24 18:31
★Dizzy★

Många storlag har viktigare matcher på gång och kan därför inte spela en vänskapsmatch.
SLarsson
2009-08-24 18:30
Dizzy

Vi skulle ha mött Milan men dom hade seriematch igår om jag inte minns fel, så då ställde Rosenborg upp.
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-24 18:29
kallesiete

Det är Final Trofeo har ingenaning men kunde de inte spela mot nåt bättre lag haha. Pinsamt
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-08-24 18:28
Ämne:
Vad är det för typ....
Av vänskaps karaktär.

Skönt med vinst och extra skönt för Bojan som behövde måla. Zlatan gjorde det godkänt men hans främsta uppgift är att måla och inte att spela fram andra, hoppas han blir lite mer självisk och hittar målet i nästa match. Annars ser det bra ut, formen börjar visa sig hos många, xavi och de andra börjar lära sig svenskens rörelsemönster och han deras.

Var det bara jag som tyckte att Xavi saknade sin radarpartner på mitten igår?

=)
Barcelona kallesiete
2009-08-24 18:23

Vad är det för typ av match madrid spelar ikväll? Tränings? Lär ju inte vara nån slags final...
Barcelona petersays
2009-08-24 18:22
Sylvinho i City! Kul att se honom spela 1-2 år till i europa!
Real Madrid Kaka loves Jesus
2009-08-24 18:17

Inte en chans att du ska få dra igång dina religionsdiskussioner här också! Spärrad!/ Red
Real Madrid Kaka loves Jesus
2009-08-24 18:15
H.Alavi - R.I.P

Aldrig. Jag har alltid tyckt att Bojan är en jävla stor talang. Jag menar inte vem som helst gör över 900 mål i ungdomslagen.
Vad folk på puertan säger ska man ta med en nypa salt. Det är många s.k Clowner där inne.
Kan nästan säga att Puertan är SF sämsta forum.
Barcelona Barca-nist
2009-08-24 18:06
kviborg verkar va bitter
"Då det inte finns några svenskar i Real Madrid som stavar sitt namn med "Z" så blir det ännu en stream denna afton. Rojadirecta.com rekommenderas för vidare information." ;)
Barcelona Gabbe5000
2009-08-24 18:01
H.Alavi - R.I.P
Jag skriver under på det du skrev

Hetfield
Nästa måndag har jag läst nånstans, men är inte säker.
Barcelona Hetfield
2009-08-24 17:58
Off topic

Men vet någon när Euro Talk kommer att visas?
Barcelona MXI
2009-08-24 17:52
Fan va bojis är bra...undra vad z9 kände när bojiis kom in o näta efter 3 min haha
Barcelona Vampíro
2009-08-24 17:50
Att betala 20-25M för en så oprövad back är ju inte särskilt smart, har de inte lärt sig något från Cáceres och Henrique? Kan förstå att Pep gillar honom och så men det finns ändå ingen garanti på att han kommer göra succé och priset är inga kaffepengar direk. Lägg även till att han endast kommer kunna spela i ligan och CdR, jag vet att Guardiola har en plan men om man ska betala en sån summa för en spelare så ska han kunna användas fullt ut.

Kul att Bojan fick näta igår, det var viktigt för hans självförtroende. Tyckte även att Henry såg lite piggare ut än han gjort under försäsongen, han har dock en bit kvar till "2-6-formen".
Barcelona Härskaren
2009-08-24 17:45
Ämne: Intressant. Tydligen....
Känns inte som det är sant, skulle ju vara mer konstigt om domarn skulle ge "frispark?" till motståndarna isf...
Barcelona BlueRed
2009-08-24 17:32
Intressant. Tydligen så får man inte hålla i stolpen samtidigt som man gör mål, och det var just det Bojan gjorde mot Athletic. Låter löjligt i mina öron. Är det verkligen så?
Barcelona Barcanist
2009-08-24 17:25
Haha, wow.. SYLVINHO klar för MANCHESTER CITY. Haha, trodde mer på att han skulle till Corinthians eller något. Men, men.. Bara att önska Pappa Sylvinho lycka till i Man.C :)
Canaletes
2009-08-24 17:06
Kaka loves Jesus

Han läst dina inlägg på Puertan, och du är så patetisk. Stick snälla
Barcelona Messidinho_10
2009-08-24 16:50
Kaka loves Jesus

Bojan är en målskytt han har det i blodet och generna. Bojan har gjort över 1000 mål i Barcas olika lag, vänta bara tills han exploderar i La Liga denna jätte talang.
Annons: