/spanien/barcelona/forum/17148.aspx/spanien/barcelona/forum/17148.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Albiin
2009-08-24 00:29
Inte för att jag tycker Maxwell är världens bästa vänsterback men lätt honom före Abidal alla dagar i veckan.
Abidal känns mer och mer osäker för varje minut som han spelar..
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-24 00:28
Rambla - K9

Inga överraskningar där inte.
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-24 00:27
Grabbar vem föredrar ni Abidal eller Maxwell?

Barcelona Rambla - K9
2009-08-24 00:26
Ämne: Haha, Tråkigt som ma....Ursäkta, men varför håller de på och hånar nu för? Har de fått en anledning till det eller vad? Har någon gjort något fult? Sorgliga jävla männiksor alltså.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-24 00:25
Ni ska veta en sak, det är att Bojan är sjukt populär i Barcelona, nästan mer populär bland det katalonska folket än Messi.
Lille gullegrisen Bojan :) Han e grym, alla som satt o klaga på han här tidigare under försäsongen, usch..
2009-08-24 00:25
Nesta13

Först och främst tackar! Och till det andra nu, jag tror inte många är nöjda över all Zlatan snack. Vi är också trötta på det, men det var inte nåt direkt oväntat alla visste att det skulle bli såhär. Vi får se vårt kära Barca varje match på tv, men detta är bi-effekten vi får helt enkelt acceptera det. Inte så mycket mer vi kan göra. Tack igen :)
Barcelona Pep.G-Z9
2009-08-24 00:23
Tyvär så missade jag matchen idag, finns det någon bussig en här som kan säga hur bra Ibra verkligen var (A) ?
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-24 00:22
Haha, Tråkigt som man hade de så var ju ett besök på Puertan givet, Dom 3 senaste sidorna handlar bara om Barca och hån mot Zlatan. Avundsjuka?
Haha, sen drar dom upp sina falska TITLAR från år 1337 när bara 1 spanskt lag fick medverka i EuropaCupen ;) Nu är jag på strålande humör igen och kan tagga för sängen ;)

Godnatt Cules :)
Barcelona Trippeln
BlueRed

Tack mannen.
Real Madrid Bengan
Ämne: Efter att ha sett da....
Dom hade en matchrapport på fotbollskanalen vad som händer i matchen också där de iaf i första halvlek BARA skrev om Zlatans inblanding.

Inte ett ord om Keitas chans och allt annat som händer i halvleken.
Nesta13
2009-08-24 00:20
Efter att ha sett dagens match på TV-4 och hört Hussfeldts onanerande över Ibra som han kallar honom(så jävla patetiskt) och kvinnan i studion endast prata om Zlatan så undrar man ju vilket lag som vann egentligen?? För inte fan nämndes Barcas namn allt för ofta utan snarare kändes det som det var FC Zlatan som spelade och vann..

Hur ställer ni det till media och framförallt Tv-4 överdrivna hysteri över att få se Zlatan i Barcas tröja? Barca vann allt förra året ändå är det enda Svensk media pratar om är Zlatan hit och Zlatan dit och laget Barca får inte den credit dom förtjänar..

Grattis till er första och förhoppningsvis inte sista titel denna säsong.

Vilken jävla lirare han är Messi grattis till honom med :)
Barcelona BlueRed
2009-08-24 00:19
Trippeln

Här har du intervjun, se länk. Den fanns på fotbollskanalen innan sändningen drog igång (flera timmar innan faktiskt). Jag trodde inte det var den intervjun ni pratade om så jag lät bli och länka.
Barcelona Duda
2009-08-24 00:19
Är det bara jag som aldrig förstår mig på Olof Lundh?

När han pratar om fotboll och spelare låter det som att nån av hans vänner på tv4 skrivit ett manus åt honom, att han inte kan något annars i huvudtaget?

Zlatans första balja kommer mot Shakhtar, är säker på det!
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-24 00:17
Trippeln

Håll dig borta från Puertan, dom snackar bara en massa goja :)
Barcelona Smogen
2009-08-24 00:17
och Iniesta behövs på mittfältet, det är där han är som bäst, inte på kanten i anfallet. När Iniesta spelar i mitten är han så bra offensivt att försvararna måste jobba hårdare mer centralt i banan vilket gör att dom tvingas släppa rejäla ytor för Henry och Messi.
då blir även dom bättre....
Barcelona Barcadinho.
2009-08-24 00:16
Det var den nionde titel under Laportas tid.
Imponerade faktiskt.
Vi hoppas på den tionde på fredag mot Shakhtar.

Men snälla Laporta - plocka några extra miljoner och ge dem till Txiki. Vi vill se en förstärking och vi vill vinna de mer prestige tunga titlarna med.

Det var 61000 på matchen och inte 90 som nån skrev förut. Folk är på semester än i Spanien.

Jag tycker att Maxwell gjorde en bra premiär match. Jag gillar honom redan och jag tror att han kommer att ge "en match" till Abidal så småningom.

Bojans sätt att göra målet var på gränsen till en förlämpning. Folk kommer kanske och bua honom rejält när han ska nångång till Bilbao.

Messi måste vara lite smartare och ta det mer försiktigt med sina fötter. Det är ingen stor mening att dribbla flera stycken och riskera en stämpling, när man leder med 2-0 och supercupen redan i princip klart.
Försiktigt bara.

Llorente satt på bänken från start - hmmm. Det gav en signal för Bilbaos spelarna att ge hopp redan från början. De visste nog att det blir för svårt och de planerar för viktigare match nästa vecka.
Barcelona Trippeln
2009-08-24 00:16
Någon som vet vad Zlatan sa i intervjun i stora drag?
Barcelona Trippeln
2009-08-24 00:14
Moderater:

Absolut ska inte besöka forumet mer :)
Barcelona Smogen
2009-08-24 00:14
Skönt med första titeln, Bilbao hade inte en chans och Zlatan var åtminstone dubbelt så bra idag som mot Man C. Säger det igen, när han väl lär sig att röra sig rätt offensivt och defensivt kan det här bli hur bra som helst.

sen längtar vi ju alla efter Iniesta, hoppas han är tillbaka mot Sporting!
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-24 00:13
En trevlig match fick vi Culés skåda, nu är det igång på allvar.
Hoppas det lossnar för Zlatan mot Sporting, så fort han gör mål så kommer hans självförtroende att stiga.
Jag tycker att vi saknade Iniesta på vänsterkanten idag, Henry i all ära, men Iniesta behövs för att rytmen ska leva på vänsterkanten.

Bona nit culés.
Barcelona Trippeln
2009-08-24 00:11
Undvik att klistra in inlägg från Puertan, helst så bör du inte besöka Puertan alls. Du kan inte förvänta dig mer än det där, det är bäst så. /Mod

Barcelona Gabbe5000
2009-08-24 00:10
Tack för grattis, skönt med nån som är lite ödmjuk och trevlig :) De blev väl sura för det är Zlatan som säljer mest i Sverige. :) Kan bli lite mycket från tv4 ibland.

Zlatan kommer säkert bli hur bra som helst för Barca, både när det gäller spelet i helhet och när det gäller mål. Det är ju fortf. en lagsport..
Barcelona Gus
2009-08-24 00:07
Ämne: nöjda med Zlatan??....
absolut! skönt att se att han klappar om bojan och garvar vid prisutdelningen;).. kan tänka mig att han sa ..va faan 30 sec!! ;).
Barcelona Barcanist
2009-08-24 00:06
Tycker att Zlatan borde få ta straffen eftersom att han gjorde ett mål men att straffen kom istället. Annars, godkänd match av Zlatan och Maxwell får VG.
Valencia J.T.
2009-08-24 00:06
nöjda med Zlatan??
Barcelona Ciao-V
2009-08-24 00:05
Ämne: SKönt med säsongens ....
Han kommer att lyckas. Absolut. Han har väldig mycket att tillföra till laget. Det gäller bara att han håller sina fötter på jorden;-.
Real Madrid Behnam
2009-08-24 00:05
Grattis till titeln.

Sen måste man säga att det är jävligt kul när Anna o Olof eller vad de heter i studion blir arga när Bojan gör mål.
Barcelona Duda
2009-08-24 00:04
Bojan kämpar och sliter, klagar aldrig, gestikulerar aldrig, gör det han kan och det han ska göra. Vem kan inte älska en sådan spelare? :)
2009-08-24 00:03
Jag är otroligt nöjd idag, spelet såg mycket lovande ut, Xavi och Messi är sitt vanliga jag igen. Ibra är jag inte orolig för målen kommer komma var så säkra, det ser helt klart stabilt ut. Mot andra titeln på fredag då! ;)
Barcelona Gus
2009-08-24 00:02
SKönt med säsongens första titel!!

Jag säger så här i Zlatan debaten. Det märks att han inte är 100% i fysisk form och han kommer göra så att messi vinner skytteligan i år med hans enorma speluppfattning själv kommer han nog måla 15-20 mål men spela fram till det dubbla minst!. Att han också begär extra träning för att komma i barcas modell säger hur mycket killen vill och kommer att ge glädje till klubben och fansen
Annons: