/spanien/barcelona/forum/17143.aspx/spanien/barcelona/forum/17143.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-24 22:13
Alenao

Problemet är att Tv4sport inte har rättigheterna till Europacup matcher, så även om de ville så skulle dem inte kunna sända matchen på fredag. Däremot så skulle de kunna sända matchen på Tv6 då Tv6 tillhör Viasat, men nu visas matchen på Viasat Fotboll istället.

Edit: Blev massa felstavningar.
Barcelona tarrak
2009-08-24 22:12
Fint att Salgado fick sin hyllning. En sportslig spelare som jag alltid haft stor respekt för.
Barcelona Hetfield
2009-08-24 22:09
Kan köpet av Chyg vara ett tecken på att man inte satsar på Milito?
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-24 22:04
Han blir en Barca spelare om några dagar tror jag.
Barcelona Barca-nist
2009-08-24 21:59
stream-tips
Barcelona Smogen
2009-08-24 21:44
undras om det finns någon vettig krog i Vänersborg som man kan se matchen, tjejen lär la bli förbannad om jag lämnar henne där, tar bilen och åker för att se den med polarna hemma i gbg kan jag tro. :)
Barcelona II Barça II
2009-08-24 21:40
Barça! (MQUC3):
Det kostar 99kr för Viasatsport paketet och inte 39kr :-). Men det är faktiskt inte så dyrt om man är fotbolls intresserad.
Barcelona Barca 4 ever
2009-08-24 21:37
Kan man inte se matchen på viasat on demand då?
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-24 21:31
Autobahn Arjen..

Jo, visst saknar man Etoo för han satte en jädra hög press hela tiden. Ett riktigt lejon, dock tycker jag det har sett bra ut med Zlatan hittils så jag är inte så orolig ;)
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-24 21:30
Tjena !

Tänkte ge ett tips åt alla Cules. Tex om ni bor hemma, snacka med era föräldrar om ni kan fixa Viasat 1,2,3, Numera Sport, Fotboll, Motor osv..

Vet att det skiljer sig vart man bor och vilket abbonemang men vi betalar 39 kr ! (Månad) för Viasat Motor, Sport och Fotboll och det är värt varenda öre. Kolla vad ni har för abbonemang och fixa, kanske ni har lika billigt..

Mvh
Alenao
2009-08-24 21:23
Tv4 Sport sänder det här istället:

Roda Jc - Vitesse Arnheim
Holländska ligan

Illa, illa, man får väl dra sig iväg till en krog nånstans i Sthlm. Tips?
New guy on the block
2009-08-24 21:11
surt att nästa match (fredag) sänds på viasat...stream någon? annars blir det nog att palla sig till o´learys i uppsala...
Barcelona AlexandraJonson
2009-08-24 21:10
Jag hoppas inte detta ses för mkt som reklam ville bara fråga om det är någon som är intresserad att hjälpa mig med lite uppdateringar på min Barca hemsida (sidan är i länktips), det jag vill ha hjälp med är bara att skriva lite inlägg som tillexempel nyheter och sånt, hör gärna av er antingen via kontakt infon som finns på sidan elr i PM, tack på förhand!

VISCA EL BARCA Y VISCA EL CATALUNYA
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-24 21:07
Autobahn Arjen

Det du försöker få fram kan ingen verkligen svara på utan vi får vänta till säsongsavslutningen för att summera det hela.
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-08-24 21:00
Jag är objektiv nu, ede bara jag som saknar Eto?
Spelaren som pressar i sönder motståndarna?
Spelare som får mest skit men gör endå 30 mål per säsong?
Men frågan kanske är för tidigt.
Barcelona loriana
2009-08-24 20:56
En annan sida av Xavi... se länktips!!
en beundransvärd person... tycker jag
Barcelona Smogen
2009-08-24 20:46
jag hittade det själv, viasat fotboll, satan också...i vanliga fall kan man ju hålla sig undan från resultatet men lär ju vara stört omöjligt med zlatan i laget...
Barcelona Smogen
2009-08-24 20:43
Ey! WTf! Vem sänder egentligen matchen mot Shaktar på fredag?
jag har inget val än att åka bort till släktingar den helgen så kan ju inte se den på stream,

någon som vet vem som sänder?
Barcelona Messidinho_10
2009-08-24 20:42
Shiit Sylvinho till ManC va en skräll för önska honom lycka till i sitt nya lag.
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-24 20:09
AllramEest y Ktoor^,^

Vill påminna er om att i forumet så diskuterar vi endast Barca, och inte spel på nätet.
Ktoor^,^
2009-08-24 20:08
Den frågan kan du ställa genom PM. Håll dig till reglerna. Du har blivit varnad. /Mod
Barcelona FCB Més que un club
2009-08-24 19:55
Finns det någon här som kan skicka en länk där jag kan tanka ner gårdagens match? Finns inte på mininova än. Finns det några andra hemsidor?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-24 19:13
Ämne: Rambla - K9/

Rese....På min skärm också. Det är bara det att mina ögon inte riktigt ville hitta dit.

Ciao-V:

Precis. Han om någon är ju tvärt emot direkt fotboll. Han är ju sydamerikansk fotbolls största representant i Europa. Hans lag gillar att rulla runt bollen. Vill man ha direkt fotboll så har man ju valt fel coach.
Barcelona Ciao-V
2009-08-24 19:12
Ämne: Ciao-V:

Haha, där....Om ändå någon skulle återföra vacker fotboll i Bernabue så är det Pellegrini.
Men jag tror som du säger, han har insett det, det kanske tar sin lilla tid att få det att klaffa. Risk vill han ju inte ta eftersom han kan lätt bli utbytt.
Barcelona el Flaco
2009-08-24 19:09
Rambla - K9/

Reseguide-artikeln finns i menyn till höger på min skärm i alla fall.

Sen angående Pellegrinis uttalande så finner jag den ganska märklig med tanke på att folket på Bernabéu, precis som på Camp Nou, kräver attraktiv fotboll av sina lag. Men det kan vara som du säger att han märker att laget inte är kapabel att lira tiki-taka och vill därför gardera sig mot eventuell kritik från medierna.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-24 19:07
Ciao-V:

Haha, där ser man. Gravt synskadad är man.

Angående Madrid.

Pellegrini: "Tiki-taka? The fans of the Bernabeu are not like the Barça fans, they prefer a more direct football"

Jaha, då kan man ju undra varför Capello fick sparken? Där kan vi snacka om direkt fotboll och uddamålsvinster i på övdertid. Saken är väl den att Pellegrini har insett att han inte kan få Madrid att spela tiki-taka.
Barcelona Ciao-V
2009-08-24 19:04
Ämne: Den där eminenta Res....
Den finns upplagd på högra sidan.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-24 19:03
Den där eminenta Reseguiden som Anton skrev, skulle inte den läggas upp bland länkarna i menyn till höger? Jag har för mig att Klint nämnde att det var gjort. Är det jag som är gravt synskadad?
Barcelona Ciao-V
2009-08-24 19:02
Tror ni inte att Real Madrid ställer upp med två defensiva mittfältare mot Rosenborg, trots alla offensiva pjäser de har nu?
Det tror jag.
Det är som innan även om man byter tränare.
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-24 18:58
Toure kommer vi sakna mycket.
Annons: