/spanien/barcelona/forum/17122.aspx/spanien/barcelona/forum/17122.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla - K9
2009-08-29 13:15
Hetfield:

I den här videon på över 9 min så finns firandet med i ungefär halva, resten är highlights från matchen.

Edit: Rättelse, det var lite mindre av firandet men i alla fall 3 min, vilket är bättre än inget.
Barcelona Hetfield
2009-08-29 13:07
En vänlig själ som kan länka till firandet igår? Kanalen som jag kollade på valde att babbla på i studion istället föratt visa den
Spanien xhandler
2009-08-29 12:58
Om ingen postat än (länktips) Barcelona - Gijon sänds i Canal+ Sport HD på måndag.
Barcelona Barca Barca
2009-08-29 12:25
Härligt att vi vann igår. Men jag börjar bli jävligt nojjig på våran Zlatan. Killer måste börja röra på sig lite, det känns som han bara står där och tittar på när andra spelar och sen vipps så får han bollen och vet inte vad han ska göra med den. När man kommer till en ny klubb ska man direkt visa att man vill så mycket, och med spelare som Messi, Xavi, Iniesta krävs det att man löper om man vill göra mål, det var just det Eto'o utnyttjade, han löpte konstant.

Men säsongen har inte ens börjat och vi avvaktar tills det har gått några omgångar innan vi tar fram motorsågen. Jag förväntar mig inte att Zlatan ska bomba in mål som Eto'o gjorde eller att han gör mål varje match, men gör man inte mål så ska man täcka upp med annat och bidra till så mycket annat på plan, kämpa, springa och assistera. Nästa match spelar vi mot Sporting och då får Zlatan vissa att 500 miljoner inte slängdes i onödan.
Real Madrid Sherko
2009-08-29 12:19
kallesiete

Ja det känns verkligen otroligt skönt att det är igång igen.

Spanska ligan är som ett stearinljus i mörkret, nu när skolan börjat igen.
Barcelona kallesiete
2009-08-29 12:14

Ska faktiskt bli jävligt intressant att få se real ikväll. Hoppas självklart på ett poängtapp men det känns orealistiskt.

Ronaldo, Kaka, Xabi och Benzema är nog hyffsat spelsugna.

Ska hur som helst bli roligt att se och fantastiskt att det är igång igen!
Barcelona FCBiLove
2009-08-29 11:55

Absolut sista varningen för dig nu. Lägger du inte ner ditt chattande och spammande kommer du bli spärrad./ Red
Barcelona II Barça II
2009-08-29 11:37
FCBiLove:
Kolla länktips!
Barcelona Abbe -
2009-08-29 11:37
Ämne: Vet någon en bra sid....
Inte haft någon tanke på officiella hemsidan innan du valde att spamma Les Rambles?
Barcelona FCBiLove
2009-08-29 11:31
Vet någon en bra sida där man kan beställa hem lagdressen ?!

* Svara gärna *
Barcelona R.D.A.M
2009-08-29 11:18
Har aldrig varit för en transfer av Zlatan till Barca, men nu när han är här, så vill jag självklart att det ska gå bra, riktigt bra!

Om vi bortser från att han var riktigt usel igår är det en annan sak jag reagerar mer på, det kändes inte ens som om han försökte, han stod still, lunkade en bit från mittlinjen när Messi och de andra anföll, tappade boll... Han är ny i laget och även om han inte kommit in i Barcas underbara sätt att spela fotboll på (vilket iofs jag tvivlar på att han ngnsin kommer att göra) så borde han väl iallafall kämpa, röra sig, försöka hitta spelet med de andra.

När de i halvtid visade från galan dagen innan och jag såg ett par korta sekvenser med Etoo, hans rörelser, kämparanda och målfarlighet så kändes det för mig som om Pep för första gången gjort fel i och med bytet. Självklart hoppas jag att jag har fel för nu är Zlatan här och Pep måste få det att funka.
Barcelona FCBiLove
2009-08-29 11:18
Jeffren promoted to first team btw !

Kommer att stanna hela säsongen och byta av henry antar jag :)
Barcelona FCBiLove
2009-08-29 11:17
Är det någon här som vet vart man kan få tag på match-dressar? Länka snälla :)
Barcelona FCBiLove
2009-08-29 11:07
basaric

Vad kan man köpa match tröjor? , tänkte köpa hem Zlatan elr Iniesta
Barcelona nordin
2009-08-29 10:53
När släpps biljetterna till Barcelona - Dynamo Kiev som spelas den 29 september?

Det finns en reseguide i spalten till höger där den typen av frågor besvaras./ Red
Barcelona ★Scorpion★
2009-08-29 10:46
Idlehandz

Zlatan kommer komma igång. Men det tar tid. Tex Henry hade väldigt svårt i början men sen kom han in i spelet.

Alla väntar på det goda:)
Barcelona 1813.
2009-08-29 10:38
Någon på Webbsporten har skrivit en krönika om den kommande säsongen. Mycket läsvärt!
Barcelona HenryIbraMessi
2009-08-29 10:26
Kan någon länka sida till firandet frnå igår kväll ?
Barcelona Suñol
2009-08-29 10:20
Hetfield: "men det känns mer som teater än en fotbollsmatch i slutändan, och det är inte alltför attraktivt"
Vilket fantastiskt kulturlöst uttalande, frågan är vad är det för fel på teater och inte är väl jämförelsen teater och fotboll så dumt.
Barcelona Jr. Honken
2009-08-29 09:45
F*n va glad man blir! Kan se detta om och om och om igen! Men vilken pass han får från Messi! Riktigt fint mål. :)

Skönt att vinna igår, även om spelet som sagt inte var det bästa.
Las Palmas Idlehandz
2009-08-29 09:00
Intressant att se hur Barca gör om Zlatan får det svårt att hitta sin roll. Alltid svårt att gå ifrån att vara nummer 1 till en i mängden.

Tror dock att det ges större empati och förståelse i situationen än om man jämför med en viss ukrainare...

Nu ville ju ifs P.G ha Zlatan så viss skillnad klart men ändå.

Jag har aldrig fattat hur klubbar kan köpa spelare för enorma summor och inte spela dem på samma sätt som klubben innan dem gjort. Visst är det en ung talang som har tid att hitta en ny roll är det en sak. I fallet med äldre spelare känns det som en ren chansning.
Barcelona kallesiete
2009-08-29 08:56

Skönt att vakna upp som segrare.
Känns rätt skönt i efterhand även om spelet hade mer att önska.

Visst vill man att Zlatan ska göra alla sina mål och assist direkt men man måste förstå att det kommer ta lite tid. Sen var han bättre mot Bilao. Men det var egentligen alla.

Visca Leo, vilken pass han slåååår.

På måndag blir det åka av för gijon!
Barcelona basaric
2009-08-29 07:17
Helt ärligt så tror jag att jag är kär i Iniesta..
Han var världens bästa fotbollspelare innan han skadades, och jag hoppas verkligen att han inte har tappat formen, han var bättre än Leo på slutet av säsongen och det säger hur bra vår vampyr igentligen är :) Jag saknar dig Andres Iniesta Lujan och jag längtar verkligen tills på måndag då jag äntligen får se dig igen :) :) :)...
Barcelona basaric
2009-08-29 07:12
Ja, ville att det skulle stå Puta Madrid, men det fick inte plats...
Barcelona pokke
2009-08-29 07:10
basaric

Haha, står det PUTA REAL på tröjan längst åt höger? :P
Andreas-
2009-08-29 07:08
Gått några timmar sen matchen nu och som vanligt är det svårt att sätta sig ner tio min efter en match o reflektera över matchen på ett rättvist sätt utan att använda för mycket känslor. Det tar ett tag innan matchen smälter in, visst vi vann men ska jag vara ärlig är detta en av dem sämre matcherna jag sett under Peps tid. Ser gärna en ketchup-effekt mot Sporting på Måndag där vi får in ett par bollar, eller är det för mycket begärt?

Det stora plusset är ändå att vi vinner och att man återigen fick uppleva ett viktigt mål likt Iniesta vs. Chelsea. Gud vilken underbar känsla sånna mål framkallar..

2/6!

Visca el Barca!
Barcelona basaric
2009-08-29 05:52
Underbart eller vad?
Har även en "Tricampions" som tyvärr inte kom med på bild.
Barcelona basaric
2009-08-29 05:51
Barcelona hörnan :)
Barcelona basaric
2009-08-29 05:51
Vad tycker ni om dessa tröjjor?

Det här är min favorit, åh fyfan vad jag saknar dig din unberbara vampyr :)
Barcelona J.Gamper
2009-08-29 03:46
Annons: