/spanien/barcelona/forum/17115.aspx/spanien/barcelona/forum/17115.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcaholic
2009-08-29 00:06
HenryIbraMessi:

Jag har tvekat på köpet sen det ryktades om honom hit. Har jag inget med fotboll att göra för det? Om du påstår det så är det fan du som är amatör och inte har något med fotboll att göra alla har för fan rätt att tycka&tro vad dom vill.
Barcelona Rambla - K9
Hetfield

Absolut. Jag gissar att många av dessa fans inte har säsongsbiljetter och kanse inte ens bor i Barcelona. De i kväll var underbara precis som de i Rom under CL-finalen.

En sak till. Det finns ingen vackarare läktarsång än barcahymnen när hela klacken sjunger den så där långsamt och drar ut på texten. Så vacker den är då. :)
Barcelona Gonzalez_Barca
Hetfield

Såg flera Boixos Nois flaggor där på plats innan match. Att dom kan göra sån stor skillnad för läktarkulturen.. synd bara att dom inte kan uppträda bra.
Vi såg ju tex i cupfinalen och CL finalen hur galna våra fans kan bli.
Barcelona HenryIbraMessi
2009-08-29 00:04
Klart att Zlatan kommer komma igång ni som tvekar angående köpet redan nu har inget med fotboll att göra.
Dani Alves.
2009-08-29 00:03

Vilka småbarn många här är, vad tror ni Zlatan ska börja ösa in mål lr? Killen behöver TID att spela mer och när det gått cirka 15 matcher i La Liga så kommer alla hålla käften sen, för då lär han vara igång, ha tålamod och sluta gråta för det kommer inte över 1 match lr 5 st, han kommer explodera snart när han har kommit in i laget, vänta och se bara !
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-08-29 00:03
det der när messi skala, det var faktis messis fel,
Barcelona Hetfield
2009-08-29 00:02
Barcelona10Messi

De syftar på att Mess blev arg, därav "såg rött"

Rambla

Är det inte sorgligt att fansen som var i Monaco var mer aktiva och lät mer än 90 000 i Camp Nou?
Barcelona Ciao-V
Debatten om Zlatan är meningslöst. Zlatan kommer att komma igång. Det tar tid för vilken spelare som helst att komma in i Barcas spel, speciellt om man är den som ska göra målen. Zlatan är smart nog att anpassa sig och det gör han.
Så avvakta ett tag innan ni dömer honom.

Bona nit!
Barcelona BlueRed
Barcelona10Messi

Alla här inne är nog stora Eto'o fans. ;)

tarrak

Det luktar lite som det. Alves pris var galet, sjukt och nära Perez style. Efter säsongen så hade många svårt och bestämma om han, Messi eller Xavi var världens bästa spelare.

Ang: Aftonbladet så ställer även jag mig för en sån bannlysning.
Barcelona HenryIbraMessi
Om nån har länk till firandet skulle jag uppskatta ifall ni kunde lägga upp den här.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-29 00:01
tarrak

Co-sign.

Barcaholic:

Jag tror att du är klokare än så. Just nu är du bara så besviken på Zlatan eftersom du förväntar dig så mycket mer. Försök att ge det lite mer tid.
Barcelona SaM__-
Fasen vilken härlig seger. Tar vi VM för klubblag så blir Guardiola historisk. Om han inte redan är det dvs? :)

Sedan Zlatan, ja vad ska man säga? Som några är inne på så ska vi inte dömma ut honom för tre matcher. När halva säsongen har gått kan vi dra lite mer slutsatser. Som tarrak säger: Alves gjorde väl ingen glad första månaden i klubben?
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
Barcelona10Messi

så som du skriver om Eto'o, visa mer respekt, målskjut i Barcas 2 finaler i 2000-talet. Klubbens 5:e bästa målskjut genom tiderna
Barcelona Barcaholic
el Flaco:

Om du syftar på mig så har jag aldrig sagt att han ÄR en misslyckad värvning. Utan att han kommer vara det, iaf det tror jag starkt på. Hoppas minst lika mycket som er att jag har fel men tiden får tala.
Barcelona Barcadinho.
2009-08-29 00:00
Vilken härlig mål av Pedro. Påminner hur Messi gör mål ibland. Rullar bollen nästan med bra placering. Pedro avgör en match igen så som mot Bilbao i 1-2 matchen.

Puyol - ojojoj vad bra idag.

Valdes - finns det någon målis som går på marken snabbare än honom? Jäkla vilka snabba instinkter, när det behövs.

Tråkig match som helhet, men skit samma. En extra pokal och snart finns det ingen plats på hyllorna.

Ska man se det positivit, så kan man säga också att det är ett bra tecken att kunna vinna när man har en riktigt dålig dag.
Barcelona Rambla - K9
Culés reste till Monte Carlo och betalade säkert dyra pengar för resa och biljett. De hyllade Zlatan när han blev utbytt trots hans skrala insats. Kontrasten till det är att vissa här på forumet totalsågar honom och kan inte förstå varför han inte visar upp bättre spel. Märkligt.
Barcelona Barcelona10Messi
Haha, Aftonbladet är ju ett skämt. Orka hänga upp mig för det tex :D haha

"Messi skallar motståndare", sen står det "stjärnan såg rött", Jaha vilken match såg ni ifall det blev rött?? aaha :D:D

Visca El Barca!
Barcelona Barcaholic
2009-08-28 23:59
Rambla - K9

Aldrig påstått att han ska vara på topp redan nu eftersom han precis kommit tillbaka från skada, även om det bara var armen så var han borta från spel. Plus så måste han också komma in i laget lite mer. Men som sagt för en spelare som kostade 46 miljoner + Eto'o så förväntar jag mig mer endå. Idag kändes det som att han passade rätt var tredje gång. Och hur ofta är inte Zlatan offside? Han är aldrig där och hugger som Eto'o gjorde utan han är antingen offisde eller för långt bak.
Barcelona el Flaco
2009-08-28 23:59
tarrak/

Jag ställer mig för en sådan bannlysning.
Barcelona tarrak
2009-08-28 23:58
Vad det gäller Aftonbladet så vet alla vettiga människor vilken nivå de håller. Om ni vill spendera er fritid åt att läsa deras skriverier så är det upp till er, men ni behöver väl inte ta upp det här? Vi kanske borde göra som Arsenals forum och bannlysa den typen av källor. Vad tycker ni?
2009-08-28 23:57
Ja Zlatan har inte spelat nånting på försäsongen och har inte spelat en match på flera månader.

Vad förväntar du dig? Att Ibra ska göra 4 mål på 2 matcher i ett helt annan klubb, i helt annan spelstil. mannen lägg ner.

Gissar att ni är stora Etoó fans, darför säger ni sånt!
Barcelona el Flaco
2009-08-28 23:57
Så bara för att man inte har presterat efter tre matcher, några veckors träning och en handskada ska man bli stämplad som ett misslyckad värvning? Damn! Jag visste att culés är bortskämda, men detta är löjligt.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-28 23:56
Barcaholic

Nej, han har inte imponerat på mig ännu för jag vet vad han är kapabel till i sina bästa stunder. Skillnaden mellan dig och mig tycks vara att jag förstår varför han inte har gjort det medans du verkar tycka att han ska vara på topp redan nu.
2009-08-28 23:55
Upp till bevis för Etoó i Inter, lyckas han göra i Inter det som Zlatan gjorde så bör han få en staty i Milano och Katalonien. Han kommer få det svårare utan I8,M10,X6 :D

Dock Lycka till!
Barcelona Rambla - K9
Hetfield

Jag tror inte heller Zlatan klarar av att springa som Samu gjorde, inte chans hur tränad han än blir. Dock så tror jag att Pep kommer utveckla vårt spel och ha en lite annorlundare roll för Zlatan. Det är min gissning.
Barcelona tarrak
Jag har väl aldrig varit helhjärtat såld på köpet av Ibra, men alla som redan nu dömt ut honom bevisar bara sin okunskap. Antar att det är samma människor som dömde ut Alves i förra säsongens inledning.
Barcelona Barcaholic
2009-08-28 23:54
Rambla - K9

Har Zlatan imponerat på dig eller? 2 matcher från start och ett inhopp förväntar maj lite mer av just Zlatan som enligt mig är en av de bästa anfallarna men inte just i Barca.
2009-08-28 23:54
Så fucing arg man blir när man får läsa framför allt efter att vi vunnit ännu en pokal "Vi borde inte bytt Eto'o mot Zlatan".

Shit, vänta bara så ska ni se vad Ibra kommer att göra, då kommer ni alla som sa att Barca borde inte bytat Eto'o mot Zlatan hålla k******.

Henry var inte alls bra i hans debut säsong heller och man betalade också en del pengar för han med. SÅ att Ibra kommer utvecklas!!!!!
Barcelona HenryIbraMessi
2009-08-28 23:53
Kan nån länka en sida på firandet?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-28 23:52
Ämne: Aftonblaskan är verk....
Idioter!
Srna skallade, Messi blev förbannad och försökte skalla tillbaks.
Annons: