/spanien/barcelona/forum/17105.aspx/spanien/barcelona/forum/17105.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-12-11 18:05
Joan Gamper 1899

Förstår inte vad länken har någonting med snabbhet och göra..

obbe

Goal? Verkligen? Antar att du följer Sportal lika så?
Och vem bryr sig egentligen om vem som är snabbast, båda är ruskigt snabba med bollen.

Starta ingen pajkastning nu över det, vill du göra det så kan du lika gärna sticka härifrån.
Barcelona Joan Gamper 1899
2009-12-11 17:53
obbe

hahaha vem orkar läsa när de är en studie som tycker så ?

Messi är 1000 mil bättre än eran överskattade Ronaldo. Här är ett exempel att han är så ÖVERSKATTAD.

obbe

Innan du drar titta på den *länken* de är din kära Ronaldo!
Real Madrid obbe
2009-12-11 17:42
Är ju många experter som påstått, att Messi är snabbast med boll. Även många härinne har sagt att han är snabbare än C.Ronaldo. Men nu får man det lite svart på vitt.

Inge jätteviktigt sådär, men rätt ska vara rätt.
2009-12-11 17:30
Hetfield

Absolut är Zidane högt rankad, men jag skulle säga Xavi Hernandez. De jag vill säga är att han är den mest kompletta spelaren någonsin. Jag tycker att man borde ringa FIFA och säga varför får inte Xavi guldbollen nångång ?

De är brott att Xavi inte har fått guldbollen.
Barcelona Pedrito
2009-12-11 17:26
Visar eurosport klubblags vm?
Barcelona Pedrito
2009-12-11 17:24
Ämne: jonny p

Håller ab....
Dessutom är han ofta ytteranfallare och då måste han göra fler mål för att klassas som en av världens 5 bästa.
Barcelona Hetfield
2009-12-11 17:23
Iniesta lika bra som Zidane?

Även om jag älskar Iniesta så är det omöjligt, Zidane är kanske den bästa mittfältaren genom tiderna
Barcelona barcetia
2009-12-11 16:57
Grymt bra artikel Mohamed.
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-11 16:56
jonny p

Håller absolut med, Iniesta kanske borde göra fler mål, men samtidigt så tycker ja att det är lite dåligt att man alltid måste göra mål för att bli bäst i världen. T. ex är det inte så ofta backar blir utsedda till världens bästa spelare. Men jag håller absolut med. Som innermittfältre i världens bästa klubblag bör man göra lite fler mål än kanske 5 per säsong.
Barcelona MESSI LEKER
2009-12-11 16:45
grabbar är det någon härinne som vet om dom visar
barcelona i klubblagsvm nästa vecka på någon kanal ?
helst svensk tv
Barcelona Barcadinho.
2009-12-11 16:24
Den där synpunkten har man fått höra många gånger på olika sätt.
Jag förstår inte varför just vi fotboll engagerade människor ska få sådana ”anklagelser” om oäktighet.
Varför ska man t ex älska ett rock band från USA? Finns det inte många band i Göteborg? Är det för att de amerikanska spelar bättre musik?
Varför grät och sörjde en del folk i Göteborg när prinsessa Diana dog? Vad har de med henne att göra?
Varför engagerar en del ungdomar i Göte i låt oss säga den palestinska-israeliska konflikten? Har de inte egna problem i staden?
Och varför ska man bli kär av en kvinna/man från en annan stad eller ett annat land? Finns det inte många i Göte?

Hur kan man gråta eller bli glad av en film eller en bok? Vad har personer på bioduken med oss att göra egentligen?

Och varför just IFK och inte Gais eller Häcken? Är det för att de är bäst i stan?

Allt handlar om intresse och öppenhet.

(jag har mycket mer att säga här, men jag har bråttom just nu, skit samma egentligen)

Barcelonistas
2009-12-11 16:18
H.Alavi - Triangulo Magico! -

klockrent sakt!

Joan Gamper 1899

antagligen svider 6-2 förlusten fortfarande ;)

Barcelona Den vise
2009-12-11 16:17
Det är pinsamt av vissa att ens jämföra iniesta med den gode zidane. Killen var en konstnär av yttersta klass. Det kommer aldrig komma en spelare som zidane igen. Han skapade fotboll med sina fötter som ingen annan gjort. Han behandlade bollen som den vackraste kvinnan som nånsin levat. Han skrev historier med sina fötter , han andades fotboll. Han var och är den största konstnären inom fotbollen. Synd att han spelade i fel klubb..
Barcelona Rambla - K9
2009-12-11 16:16
jonny p

Jag kan bara instämma. Fler avslut tack som det mot Sevilla på Camp Nou förra säsongen eller det mot Chelsea i seminfinalen.
2009-12-11 16:11
Barcelonistas

De är avendsjuka och ilskna på Barcas spel :)
2009-12-11 16:10
Barcelonistas

De köper för att spela fint(även fast de misslyckas), vi skapar den underbara fotbollen.
Ta inte deras skitsnack på allvar, ta det med en nypa salt.
Barcelona jonny p
2009-12-11 16:07
Ämne: Iniesta är en av vär....
Med risk för ramaskri... jag tycker absolut att Andresin är en underbar spelare, men för att rankas bland de bästa så tycker jag att måste bli mycket mer målfarlig och träna sig på att skjuta
Barcelonistas
2009-12-11 16:06
Barcafåårever

man undrar ju om dom är seriösa när dom säger att barca spelar tråkig fotboll. för säger man att barca spelar tråkig fotboll då bör man snarast söka hjälp!
2009-12-11 16:03
Barcafåårever

Vad finns det att skämmas för? Vi är culés, de är madridistas, de flesta i Puertan är enögda, deal with it. Det är ingenting jag, du eller någon annan kan göra åt saken.

Mohamed Ahmed

Underbart, tack! :)

Barcadinho.

Vinner man trippeln så förtjänar man allting i fotbollsvärlden ;)
Barcelonistas
2009-12-11 16:03
haha ramos tycker allså att barca inte är lika bra som föra säsongen hehe. men ändå så leder vi ligan slog real i clasicot har inte losat en enda match i ligan är vidare i cl.

Barcelona Barcadinho.
2009-12-11 15:59
Mohamed/
Tack för en riktigt kul läsning sisådär mitt på dan!

Tänk hur många artiklar Pep Guardiola har fått vara med här på SF.
Det är nog ganska ovanligt att en tränare får som mycket utrymme.
Det visar bara vilken speciell karaktär mannen har.

Barcelona Rambla - K9
2009-12-11 15:49
Ämne: "Barcafans värr....
Tankar? Tja, att den sista idioten tydligen ännu inte är född.
Spanien Överläkare Helmer,
2009-12-11 15:42
Spärrad för reklam! Tankar om detta? /moderator
Barcelona Barcafåårever
2009-12-11 15:36
Måste bara säga att den där gago typen i puertan är bland dom mest enögda okunniga patetiska fansen ja någonsin stött på i hela mitt liv. Var bara tvungen att säga de..man skäms ju när man ser de han skriver.
2009-12-11 15:23
L.A.M. Nr 10

Tror att Busquets kommer agera som pivote imorgon. Helst vill jag ha Toure som inte ser så glad ut på träningarna. Ja vad kan de bero på ? Pep petar honom varje match ? jag är rädd om Toure kommer flytta till England. Jag skulle bli så j**la sur om han åker i väg till nån klubb. Han går direkt in i vilken startelva som helst.

Ber er att titta på *länken*

Jag undrar bara om man inte får orgasm efter detta mål av Yaya "kungen" Toure ?
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-11 15:11
Iniesta är en av världens bästa spelare. Men just för tillfället är han inte riktigt lika bra som Zidane. Men har defenitivt potential till det.

Hur tycker ni att startelvan ska se ut i helgen? Här är min:

----------Valdes-------
-Alves----Puyol-----Pique-----Abidal-

Xavi----TOURE-----Iniesta

Pedro------Zlatan------Henry

Inga konstigheter. Det enda är att Messi är skadad, Pedro går då in i startelvan. Möjligen att Keita startar istället för Henry. Och sen måste verkligen Yaya spela, annars kommer jag bli rasande på Pep. Jag tycker att man borde köra mycket rotation, men att Yaya spelar lite mer än Sergio. Det kan också vara så att Pep spelar mycket med Busquets nu och sedan med Toure efter jul då alla viktiga matcher kommer.
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-11 15:01
Rambo

Men Iniesta har också bra teknik...:)
2009-12-11 15:00
Iniesta har potential att bli som legenden Zidane.
Iniesta visade under EM 08 och förra sösongen för Barca. JA vampyren är match vinnare vem minns inte Chelsea matchen ?
Barcelona Rambo~
2009-12-11 14:53
Ämne: Tror iniesta har pot....
Zidane hade tunga skott, och inte nog med det, världens bästa teknik genom tiderna! Plus som Heywood säger stor matchvinnare.
Barcelona Heywood Jablome - Piquénbauer
2009-12-11 14:43
Zidane är en mycket större matchvinnare. Jag har svårt att se Iniesta bli som Zidane.
Annons: