/spanien/barcelona/forum/17104.aspx/spanien/barcelona/forum/17104.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2009-08-30 10:19
Ämne: Dagens pappersversio....
Artiklarna om Zlatan och Barca ligger också ute på nätet.
Barcelona BANG
2009-08-30 10:06
Varför köpte barca zlatan? Han e inte värd de pengarna. En spelare som vi kunde ha köpt för de pengar är Aguero och Aguero-messi tillsammans funkar mycket bättre än messi-zlatan.Desutom så är aguero ung också. Zlatan e bra men han stannar anfallet hela tiden.
Barcelona Abbe #10
2009-08-30 10:02
Man kan inte annat än att älska BARCA!!!
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2009-08-30 10:02
Dagens pappersversion av SvD har en stor Barca + Zlatan-special om tre uppslag. Den är en intressant läsning skriven av Johanna Garå. Undrar vad Svd-krönikören, Zlatanbelackaren och gubbstrutten Jan Marmelad känner när hans tidning lyfter fram Zlatan på detta sätt.
Barcelona basaric
2009-08-30 05:56
Varför spendera 250 miljoner på Chygrynskiy när laget redan har så pass många mittbackar?
Han blir den 7:e och dessutom så tycker jag att man betalar för mycket.
Sen får han ju inte spela i Champions Leauge heller det här året..
Pep verkar medveten om att det här är en chansing, idag gick han ut och så så här "I take the responsibility for the signing of Chygrynskiy".. Men jag hoppas verkligen att han lyckas i Barcelona.
Nog om det nu .. Vad tror ni händer med Higuain?
Tror ni han accepterar o sitta på Real Madrids bänk? Tycker att han gör ett misstag om han gör det, han är ung och behöver speltid för att utvecklas, han har redan visat många gånger att han kan bli världens bästa forward väldigt snart, men det han kan inte bli från bänken... Så jag tycker att han borde lämmna så fort som möjligt.
Just det, äntligen liga spel på måndag, fy fan vad jag har längtat.. Messi kommer inte medverka som dom flesta vet, men äntligen, äntligen får vi återigen se den underbara lilla vampyren... Jag har saknat honnom så mycket..
Hur tror ni det går?
Barcelona J.Gamper
2009-08-30 03:14
Inter verkar ju ha ett intressant lag. Ni som såg Milan-Inter.. hur spelade Etoó? Ronaldinho verkar ju har varit sämst under matchen av det jag har läst.
Barcelona J.Gamper
2009-08-30 02:50
En annan spelare som däremot är mycket bättre, Iniesta! Seriöst vilken spelare han är.. Ska bli kul o se honom snart. Hoppas att han inte får lika stora skadeproblem som förra säsongen.
Barcelona J.Gamper
2009-08-30 02:44
Här är en video på Robbens insats under debuten. Han och Ribery klickade ju till direkt. Stort misstag av Real att sälja honom så billigt måste man ju säga. Visst det går ju inte riktigt att lita på honom då han är så skadedrabbad men en bra spelare är han.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-30 01:41
Bayern blir farliga i år om dom får ha kvar Ribery.
Som jag hyllade Robben för någon dag sen ;)
Sen smackar han in 2 kassar idag..
Tack Madrid för att ni sålde eran bästa spelare !
adil,
2009-08-30 01:38
Vitor Riivaldo

Henry får spela kvar på sin kant självklart, efter hur hög klass han höll under fjolåret. Men det är tveksamt om han kan hålla samma höga klass säsongen ut igen. Bara att iakta hur han presterar fram till vintern. Märker vi att det inte bär sig längre, kan man låta honom gå. Canteranos i all ära, men isånnafall måste också en ersättare bringas in. Pedro är inte redo för startelvan ännu. Han är den nya super-suben ala Iniesta som så småningom kommer bli Barcas nästa publik-favvis. :)

Om inte Real Madrid på något vidrigt sätt lyckas roffsa åt sig Ribery nu innan fönstret stänger, så ser jag mer än gärna att vi värvar honom i vinter. Pep har själv framhävt att Frank är en spelare han gärna ser i Barca dressen. Ribery har väl en sisådär 3 år kvar på sin absoluta högstanivå, och blir således inte alls i vägen för Canteranos i framtiden. Den avskräckande prislappen går säkert att pressa ner nu när Bayern fått sin kelgris nr 2 Robben.
Barcelona Vitor Riivaldo
2009-08-30 01:22
Tycker det är väldigt mycket dubbelmoral här inne på forumet.

Ni är stolta över talangerna och tycker vi ska satsa på dom ändå vill ni köpa in nya spelare. Tex varför köpa in en ny spelare på henrys position när pedro finns. Han har ju sprutat in mål och var duktig förra året med. förtjänar inte han en riktig chans? Köper vi in silva hamnar han på bänken igen.

Vad är det då för ide att ta fram talanger om vi ändå ska köpa nya spelare. Varför tar vi fram talanger då?

Pep verkar ha insett att talangerna är nyttiga. Dom har både hjärta för klubben vet vad som krävs för att lyckas är inskolade. Framförallt så väljer dom att stanna i klubben och inte dra som en vis judas gjorde(figo). Och självklart det viktigaste man slipper lägga ut stora summor pengar på dyra spelare.

Jag är stolt över att vi har så många egna spelare. 8 i cl finalen säger det mesta...
Barcelona lameG^
2009-08-30 01:00
Det är barcelona vi snackar om. Pep o Company kan klara av detta tuffa schemat och pep har säkert en plan.

Vår trupp är inte så tunn som alla här säger. Men verkar som vi fortsätter sälja och sälja hela tiden. Men vi har nu värvat Chyg och hoppas på en sista nu. Tror det blir en Bomb!!

Hejdå Guddy och Henrique!!
adil,
2009-08-30 00:44
Vi brukar få lätta grupper i CL och då har man nästan önskat att man fått sättas på prov mot ett storlag redan i gruppspelen. Lägligt då att en sådan grupp ska dyka upp när man står inför det värsta spelschemat någonsin.

Inter blir svårt. Jag såg deras första ligamatch och de spelade så uselt att jag trodde Milan skulle vinna. Värvningen av Snejder var nog det smartaste Inter kunde göra. Killen lyfte Inters spel till nya höjder. Å andra sidan glömmer jag inte heller att Milan är sämre än någonsin förut.

Milan är i en så fruktansvärt djup kris att till och med man som Cule känner medlidande. Så djup kris att bara jag tänker på det måste jag skriva av mig om det här för att själv inte hamna i depression. En så stor klubb i en sånhär situation..

De är fast med ett gäng slutkörda gubbar som helt enkelt inte kan längre. De har sina utropstecken i Pato, Flamini och Huntelaar, men sen då? Hur tar man sig ur något sånthär när man inte har ekonomiska musklerna för det? Tar ju evigheter. Milan kommer ju hinna bli ett mittenlag innan dess.. Vi hade jävligt med tur som snappade upp Dinho som var ett levande mirakel på den tiden.
Barcelona ★Scorpion★
2009-08-30 00:31
Gud är störst! - Pep el rei!

En dröm hade väl varit David Silva i Barca

Fi fan säger jag bara!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-30 00:26
Rambla - K9

Henry klarar sig till januari i alla fall, sen får vi se ifall vi behöver nån förstärkning därute.
Barcelona kallesiete
2009-08-30 00:24

Åh vad jag längtar till måndag.
Inte för att någon är intresserad av det men jag är Malmöit och aktiv MFFare. På måndag är det heif hemma och krisen kan bli all värre.

Nu till det fina: Om det skulle gå åt helvete kan jag alltid trösta mig med att jag får se barca (som jag tror kommer vara helladdade med Zlatan i spetsen) pulverisera Sporting gijon efteråt.

4-0 tror jag på.

När kommer man kunna tippa? :-)
Canaletes
2009-08-30 00:20
Interviu med Zlatan om sina framtidsplaner. Från 2001

Bara ljud, ingen video..
Barcelona Rambla - K9
2009-08-30 00:16
Ämne: Rambla - K9

Jag ....
Det låter jättebra. Hoppas bara nu Pep säger samma sak. Något säger mig att Pep vill ha en förstärkning till. Jag kan förstå honom för jag litar inte på att Henry håller hela säsongen.
2009-08-30 00:13
Rambla - K9

Jag också, men det verkar ju vara klart nu när Sociedad tränaren säger att han har informerats om att Jeffren ska stanna.
El_Capitano
2009-08-30 00:04
Rambla - K9

Oj, jag visste jag inte om hans kontrakt.

Hetfield

Ville inte förstöra marängernas "segerfest". =)
Barcelona ★Scorpion★
2009-08-30 00:04
Inter är bra kommer bli en bra match mot dom.

Fi fan Etoo vill man inte möta!
Barcelona Hetfield
2009-08-30 00:00
El_Capitano

Du är för snäll min vän :)

Fråga : Real, Atletico, Valencia , Lyon osv :)
Barcelona Rambla - K9
2009-08-29 23:59
Gud är störst! - Pep el rei!

Jag väntar tills det är officiellt innan jag litar på att Jeffren är upplfyttad.

El_Capitano:

Ska vi låna ut en spelare som har en säsong kvar på kontraktet? Vad är vitsen med det? Dessutom så ville tex West Ham att Barcelona skulle stå för delar av lönen. Då är det tom bättre att låta honom gå så man slipper lönekostnaden. Dessutom så står han inte i vägen för canteranos som har potential.
El_Capitano
2009-08-29 23:59
Ämne: Ämne: Ämne....
Precis, fråga Bayern.M hur brutala vi är. =)
Barcelona Rambla - K9
2009-08-29 23:57
Ämne: Ämne: Inter v....
Vi är mer brutala, det borde alla veta vid det här laget.
Real Madrid valencia3333
2009-08-29 23:55
Ämne: Inter vann mot Milan....
se upp fan inter va brutala NO MERCY
Barcelona Smogen
2009-08-29 23:53
Niva på aftonbladet säger ju att Reals lån för de nya spelarna kostar 250 miljoner om året....inte illa
2009-08-29 23:52
För er som inte visste så är Jeffren uppflyttad till A-laget, Real sociedad var intresserade men de fick veta att Jeffren ska stanna denna säsong. Åtminstone till januari, då ska man utvärdera situationen. Om han inte får tillräckligt med speltid eller om Barca värvar en vänsterforward så kan Jeffren lämna under januari fönstret istället.
El_Capitano
2009-08-29 23:48
Hetfield

Räkna inte bort juve, de är väldigt starka med Diego och andra intressanta spelare i truppen denna säsong.
Barcelona Hetfield
2009-08-29 23:48
älskabarcelona

Han köpte inte C.Ronaldo och Co med kakor , det kostar ju...därav försäljningen av Robben, Sneijder och Huntelaar

El_Capitano

Ja, men Inter köp har varit klockrena! Ser väldigt ljust ut för deras del
Annons: