/spanien/barcelona/forum/17101.aspx/spanien/barcelona/forum/17101.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2009-08-29 20:03
Shi har rätt
Real Madrid Shi
2009-08-29 20:01
Ligan har inte premiär i TV4 förrens Zlatan lirar.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-08-29 19:50
Har en liten fråga, om nu La liga skulle flytta till Canal+. Kan man då ha Viasat samtidigt? För jag har bett länge min farsa att fixa Viasat för att kolla på CL och sånt. Är ju så tråkigt att streama CL varje vecka då dom bara visar 1/8 del av matcherna varje dag. har comhem som hemleverantör föresten.
Barcelona el Flaco
2009-08-29 19:47
Vampíro/

Yepp, det var samma kille. Man kunde även se honom i den här dokumentären "FC Barcelona - spelet bakom fotbollen".
Barcelona Manolo83
2009-08-29 19:34
jo när barcelona har premiär hehe
Barcelona J.Gamper
2009-08-29 19:31
Ska inte TV4 sport köra med studio inför liga premiären!?
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-08-29 19:29
Alltså den där Arshavin, kan erkänna att jag inte hade så stor koll på honom innan EM men efter dess har han varit en av mina 5 favoritspelare. 4 mål på Anfield och nu detta mål. sikken spelare
Barcelona DaniAlves
2009-08-29 19:25
off topic.

Arsenal leder 1-0 mot man u. Arshavin!
Barcelona Klaustrus
2009-08-29 19:17
No shit. 27 - 17 - 7?
Vem ska få 7an annars? Jeffrén kanske? Eller möjligen Yaya.
Undra om David Córcoles får spela någonting på måndag? *-) Skulle ju vara lite intressant att se om vi gick miste om någonting.
Barcelona Vampíro
2009-08-29 19:12
Rambla - K9:

Var det inte han som TV4 intervjuade för någon vecka sedan? De ställde frågor om hur Zlatan skulle passa in i lage osv, har för mig att det var någon som också hade jobbat för EMD väldigt länge.
Barcelona Barcadinho.
2009-08-29 19:10
Rambla/

Det var säkert halva Atletico som bad om nöd den här kvällen. Vi tittarna fick se klart och tydligt hur tränaren Aguirre bad om Messi att lugna ner sig. Jag tror att backen Lopez var ockaå med i "samtalet". Och jag uppskattade då mycket att barca vekligen tog det lugnt sen. Man behöver inte förelämpa motståndarna för mycket.
Men de fick sin revanch sen med 4-3 vinsten.

Pedro har redan nr 17.
Barcelona Jr. Honken
2009-08-29 19:03
Gonzalez_Barca

Okej, tack. :)
Barcelona Klaustrus
2009-08-29 19:03
Gudjohnsen ryktas vara nära Monaco.
I sådana fall, vad sägs om att ge tröja # 7 till Pedro? Skulle han förtjäna ^^
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-08-29 18:57
Jr. Honken

tryck på ctrl+D såfort du går in där så sparas den som favorit.
Barcelona Jr. Honken
2009-08-29 18:49
Vet att det inte uppskattas speciellt mycket, men man kan ju tyvärr inte fråga i Real Madrids forum...

Någon som vet var man kan streama R.Madrid-Deportivo?

Ps. Kan inte använda Google, har problem med sidan.
Barcelona el Flaco
2009-08-29 18:45
Rambla - K9/

Den där Atlético-anekdoten var bara för härlig. Länka gärna Joanjo Pallàs krönikor här på forumet under den kommande säsongen.
-FCDK-
2009-08-29 18:41
Våra motståndare i CL förstärker. Sheva klar för Dynamo Kiev...
Barcelona BlueRed
2009-08-29 18:19
Manolo83

Är det inte mycket bättre om du frågar/tittar in i Arsenal eller Man.U forum? Jag är ganska säker på att dem har länkar där. Och för 1000.e gången så finns även Google, use it.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-29 18:18
Ett tips. Vanligtvis bruka man ju knappast tipsa att läsa Aftonbladet eller Expressen men i det här fallet måste man göra ett undantag.

Expressen har anstället fd El Mundo Deportivo-journalisten Joanjo Pallàs som krönikör. Han arbetade för EMD i 10 år och var på slutet ansvarig för Barcelona-redaktionen på tidningen. Den enda som vet mer om Barça är nog Pep Guardiola och det inte denna journalist vet om klubben är inte värt att veta. Han har väldigt bra kontakt med flera av barcaspelarna. Det kan bli intressant att läsa hans krönikor denna säsong. Ett litet utdrag:

"- Jag minns en gång under förra året, när Barcelona slog Atlético med 6-1. Barcelona gjorde 3-0 på de första tio minuterna. Efter matchen erkände en Barca-spelare för mig att en motståndare hade kommit fram och sagt: "snälla, bara sluta".
- Det är inte lätt för motståndarna att komma till Camp Nou, och ibland inte heller för Barcelonas nya spelare."

Snälla sluta! :D
Barcelona Manolo83
2009-08-29 18:10
någon som har en bra stream till man utd vs arsenal?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-29 18:08
Puyol säger att de kommer att göra allt för att hjälpa Chygro att anpassa sig till gruppen.

Han avslöjade också att Samu ringt honom efter matchen igår och gratulerat till titeln. Härliga Samu!
Barcelona el Flaco
2009-08-29 16:30
Chygrynskiy återvände till Donetsk med övriga laget och kommer idag vara närvarande under invigningen av den nya arenan, Don Bass Arena (Beyoncé ska bl.a. uppträdda). Joan Laporta och den sportansvarige vicepresidenten Rafael Yuste är inbjudna och kommer gå igenom de sista detaljerna i affären.

På söndag återvänder Laporta och Yuste hem till Barcelona, då i sällskap med Chygryk som kommer gå igenom sin läkarundersökning på kvällen och bli presenterad på måndag. Han kommer dock inte vara tillgänglig för spel mot Sporting.
Barcelona tarrak
2009-08-29 16:22
Är inte det här ganska meningslösa spekulationer? Man väljer att erbjuda tittarna HD-kvalitet genom att sända dubbelt via Canal+ och nu heter det att kanalen kommer ta över sändningarna? TV4 sport kommer att sända den här säsongen, vad som händer nästa år har vi ingen aning om, men jag har svårt att se poängen med att sitta här och gissa. Förmodligen vet de inte själva, men de som är intresserade kan väl mejla och fråga.
Real Madrid KaptenFantastisk
2009-08-29 16:17
Ämne: TV4 har väl köpt Can....
Ja, Canal+ ägs numera av TV4-gruppen, som i sin tur ägs av Bonnier. Men de får ändå inte flytta över La Liga denna säsongen, eftersom tv-avtalet gäller kanalen TV4 Sport.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-08-29 16:15
TV4 har väl köpt Canal + eller har jag fel?

Om de nu ska flytta över La Liga till C+ är de bara pengagiriga idioter. Fyfan vad allt ska handla om pengar, skulle inte förvåna mig om det är Perez som äger dessa kanaler, skämt o sido, förstår inte TV4 att de kommer få så mycket arga tittare på sig?
Real Madrid KaptenFantastisk
2009-08-29 16:11
Avtalet gäller väl dock över hela säsongen? Även om det är TV4-gruppen som äger C+ numera kan de väl inte flytta över den utan vidare? Avtalet gäller att matcherna ska visas på TV4 Sport. Inför nästa säsong kan det däremot ändras. Right?
Barcelona Hetfield
2009-08-29 16:06
Kan ni ta det lugnt, det är knappast aktuellt just nu, om det blir det så kan vi prata om det
Barcelona FCBiLove
2009-08-29 15:52
Canal + kommer snart att köpa all sändning, känner det på mig...
Och jag hatart
Barcelona C.Andrés
2009-08-29 15:50
Endå samma företag som äger tv4 och canal +. Får se hur det hela slutar.
Barcelona Den vise
2009-08-29 15:46
Det skulle bli för jävla tråkigt ifall tv4gruppen överger hela la liga "paketet" till C+.
Annons: