/spanien/barcelona/forum/17083.aspx/spanien/barcelona/forum/17083.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2009-08-31 23:12
Ha ha..Hussfeldt fått en rättelse i halvtid så han var tvungen att smeta över tabben i första med Busquets farsa ;)
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-08-31 23:11
shit bojan vad har hänt
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-31 23:11
Bojan is on fire! Det gillar vi!
2009-08-31 23:06
Det är en helt annan Bojan vi ser här, har ni lagt märke till hans spelförståelse?
Barcelona Ciao-V
2009-08-31 23:05
Ämne: Det bästa med Maxwel....
Jag såg det flinet. Den var skönt!
2009-08-31 23:04
Cruijff, alltid lika kul och se honom på camp nou! :D
Barcelona FCBiLove
MF Doom

Jo det är klart jag har fattat med 1,92 m mellan topp och tå så äre klart att han är värvad för det, men han ska kunna röra sig 5m i djupled inte sant? , Jag kritiserar inte zlatan som Barcelona10Messi antog , ja sa ju själv att det tar tid att anpassa sig precis som med Henry inte sant?
MF Doom
Barcas spel har mer eller mindre varit låst under första. 2 mål visst men vi vill ha större dominans. Chanser ska komma hela tiden, då ska man uttnyttja Zlatans galna styrka. Långboll och sen upp med hela laget så det finns alternativ att spela på. Så vinner man mot försvarande lag. Barca vill utveckla sitt spel ännu mer, därav Zlatan värvningen.
Barcelona petersays
Det bästa med Maxwells miss var ju när Valdés tittar på honom och skrattar lite efteråt. Skön inställning!
Barcelona Mojito
Petersays

Japp, det tror jag. Med tanke på att Yaya inte startar (influensarisk?) så tror jag Pep kommer ge några av ungdomarna chansen.

De som sitter på bänken idag kommer lätt överskrida 5 matcher med tanke på den tunna truppen i år.

Men bra poäng, värd att ta i beaktning.
Barcelona Barcelona10Messi
2009-08-31 23:03
Ooooh orka sitta o läsa omogna folk som bara kan skylla på att Zlatan inte kmr in i spelet ingeting.

Ni för fan ha lite tålamod för killen, chilaaaaa..

Visca, 4-0 :D
Barcelona Kim
2009-08-31 23:03
Situationen i lägenheten är nu kaosartad. Det beror inte på Barcelona. Inte heller att silly season är slut. Det är bara olidligt varmt här inne. Troligtvis inte en grad svalare än vad det är i norra Afrika just nu. Öppnade balkongdörren. Jo visst, någon pundarskalle har dränkt in hela stadsdelen i någon form av gödsel, troligtvis svinpiss. Fullkomligt omöjligt att överleva med dörren öppen. Ligger nu halvnaken i soffan, dricker kall dryck och beundrar min Campiones 09-tröja.

Andra halvlek nu. Kämpa killar!
Länktips: www.halderot.se/
Barcelona Ciao-V
2009-08-31 23:02
Jag vill inte vara elak men Maxwell, vad är det han håller på med? Han var nära att skänka ett baklängsmål till Sporting? Valdes räddade honom.
Kan det ha att göra med att han fortfarande har inte heller kommit in? Troligen.
Ska ha tålamod även med han;-.
Men varför klagar jag egentligen? Barca leder och det ser ut att bli en premiärvinst. Det är det som är huvudsaken!
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
Jag kommer ge Ibra all tid i världen så länge det går bra för oss
Barcelona Sentuary
Ämne: Sentuary

Det får ....
Nej, jag frågar dig eftersom det var du som sa det. :)
Barcelona Trippeln
Jag ber till gud nu att Zlatan gör mål.

Tro det eller ej men när jag verkligen önskar något så brukar det slå in.
Och nu bad jag för alla :)
Emilo Perez
2009-08-31 23:01
Emrey,Mourinho,Chygrynskiy är på plats kul.
MF Doom
Sentuary

Det får du fråga Guardiola om.
Barcelona petersays
"Ser fram emot att få se Fontas, JDS och Jeffren i andra. Ingen anledning att tära på Yaya. "

Men om det är en fem-matchersgräns. Tror du verkligen att Pep slänger bort alla dom tre på att rulla boll några minuter? Han har nog allt satt sig lite i klistret ändå. mannen i kostym.
Iktor
Håller verkligen tummarna för Zlatan att han får näta nu! 45 min kvar att hinna sätta dit 1 borde vara rätt hygglig chans!!
Barcelona FCBiLove
2009-08-31 23:00
Jobbigt att se att inte zlatan har kommit igång en, man vet innerst inne att han kan göra otroliga grejer med en boll men måste bara anpassa sig och det tar tid !
Barcelona Sentuary
2009-08-31 23:00
Ämne: FCBiLove

Du måste....
Om Zlatan är ingen löpare, hur fan ska han göra mål då?
MF Doom
2009-08-31 22:59
FCBiLove

Du måste förstå att Zlatan är ingen löpare. Eto är det, likaså Tevez och Rooney. Zlatan värvades för hans styrka, fisyk, teknik och förmågan att bära ett lag.
Barcelona Vampíro
Skönt med ledning och skönt att Bojan har varit så pigg. Spelet har inte varit särskillt bra men det kommer bli bättre nu när Sporting måste göra mål. Nu får vi igång Ibra och så gör Pedro sitt mål sen har vi 3p.

Tillsist, härligt att Keite fick näta, det blev ganska otippat han som bröt La Masia-målskytts mönstret.
Barcelona Barcadinho.
Keita behöver lite mer tid att komma in till sin nya roll i Barca.
Från en box-to-box killer i Sevilla, till mer passfördelare i Barca.
Men det kommer, jag lovar.
Barcelona Barcelona10Messi
2009-08-31 22:58
FCBiLove: Det riktigt pinsamt att kritisera killen efter knappt månad i laget och typ 3 matchern (inte äns 90').

Visca!
Barcelona barba
Ämne: Så här sista dagen p....
Ingenting, han blir kvar i Tottenham. Han är för närvarande i Mexiko inför kommande landslagsuppdrag och där upprepade han sin önskan om att stanna för att slåss om en plats i Tottenhams startelva. Han fick starta i ligacupen och gjorde en hyfsad insats som belönades med en plats på bänken i helgens pl-match. Han har en bra chans till speltid nu när Modric blev långtidsskadad.
Barcelona Mojito
Bojan har vari initiativrik och likt Iniesta gått rakt på mål. Zlatan har hamnat lite i ingenmansland, och tyvärr söker han sig bort från situationerna i stället för att vara het på gröten. Bara han hade haft Bojans målsinne...

Annars tycker jag tittfinten vid hans "lama" avslutning på målvakten var värd ett bättre öde. Hade målvakten bara gått ett steg längre ut så...

Ser fram emot att få se Fontas, JDS och Jeffren i andra. Ingen anledning att tära på Yaya.
petersays

Jag ser mörker framför mig när jag hör hans namn, tyvärr. Tycker synd om grabben som trodde att han kunde ta ett sånt beslut själv, nån borde ha sagt ifrån och gett honom lite råd.
El_Capitano
Ämne: Är det någon som tän....
Och Valdes skrattade bara åt hans idiot-pass =)
Alla kan göra fel men Pep glömmer aldrig såna misstag.
Annons: