/spanien/barcelona/forum/17077.aspx/spanien/barcelona/forum/17077.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-09-03 01:09
Du glömde visst att jag nämnde att det råkade trilla in 3 mål från Messis fötter en annan match mot just er. Han gjorde även mål mot er i 2-0 matchen. Så det blir alltså 6 mål från bara lilla Messi. Så det verkar nog vara du som inte följer matcherna särskillt noga. Men det DU vill komma fram till är att det bara är Eto'o som kan göra mål på er och JAG OCH ALLA ANDRA försöker komma fram till att det finns fler spelare som kan göra mål på er och många har redan gjort en hel del. Det finns inte så mycket mer att tilläga i detta samtal.
Barcelona pokke
2009-09-03 01:01
Autobahn gago

Lägg ner nu. Du är otroligt fånig och du ser väl att dina inlägg inte bidrar med något?

Förresten, är det inte du som var Autobahn Arjen? Jag minns matchen mellan Mallorca-Barcelona när Eto'o missade chans efter chans och du började kalla honom för massor med saker på Puertan.

Real Madrid Autobahn gago
2009-09-03 01:00
Du fick en andra chans och det gick väl sådär. Spärrad! /Red
2009-09-03 00:54
Om du vill fortsätta med dina smarta kommentarer får du ta det på PM. För det finns andra medlemmar som man måste ta hänsyn till också. Jag har förövrigt kommit med mina svar och bidragit med något. Det räcker för mig, den som fattar den fattar.
2009-09-03 00:52
Andreas "Red"
Säg bara att du inte har något svar, blir mycket enklare så.
2009-09-03 00:49
Ok autobahn ni kommer aldrig mer släppa in mål mot Barca. Är du nöjd nu?

Sedan kan resten av medlemmarna konstatera vem som är okunnig eller ej(din åsikt har ingen större betydelse).
2009-09-03 00:46
Andreas
onödigt att diskutera med nån som inte har följt Etos karriär, enligt mig var/är eto största hotet mot real karriären genom..
Många madridistas håller säkert med och cules(?)

Nu undra jag vem som egentligen är okunnig, för du verkar ha noll koll om etos karriär.
Patrik Kluivert y Rivaldo
2009-09-03 00:45
Andreas (Aris/Brasilien Red.)

+ han var 18 år gör 3 mål mot så kallade vita maränger hahahaha.Killen Messi är på en annan planet.Han spelar för sig själv i nån planet som ingen har kommit fram till precis som astronauter som försöker nå Mars är de samma sak i Messis fall han lever i en planet som ingen når eller rör.Detta är våran Messi.

And We Trust in our Messi
2009-09-03 00:45
Rambla - K9

Jag är också lite orolig för K9. Det är synd att han inte får någon speltid. Men som du säger har det bara gått 3 matcher hitills. Jag vet inte om det var så smart att han gick till just Benfica som har Cardozo som är spikad i elvan och Saviola som är en stjärna i deras lag i år. Jag tror att K9 skulle kunna tillföra mer mål än Saviola. Men jag hoppas verkligen inte att han lämnar K9 på bänken endast för att han vet att han inte kommer stanna efter säsongens slut.
2009-09-03 00:39
Hörru Autobahn vad spelar det för roll om Eto'o gjort fler mål innan, det är ju ändå Messi som varit det största hotet de senaste matcherna. Du kanske glömmer att han gjorde 3 mål på er en annan match också? Om du bara tror att det finns en eller två spelare som kan göra mål på er så ger jag mig. Vi lägger ner det här nu, vi får väll så hur det går i år om Arbeloa suddar ut Messi som du verkar vara så säker på. Väldigt smart tänkt hhahah
2009-09-03 00:39
Autobahn gago

hahahaha var de inte du som hette Autobahn Robben ?
2009-09-03 00:34
Andreas
Du pratar ju endast om 2-6 matchen, ge dig?
Jag pratar etos karriär, undra vem som är ute och cyklar?
Och du är red? lmfao

(ursäkta beteendet)
Barcelona Rambla - K9
Andreas (Aris/Brasilien Red.)

Har du något nytt om K9? Varför vägrar den där Jorge Jesus i Benfica att spela honom? Visst, de har bara kommit 3 omgångar in i ligan men när man får höra resultat som 8-1 och ingen speltid så börjar man ju undra vad det är frågan om.
Arbeloa är vår nya Pepe y Gago och just de Albiol detta är Ibras lekstuga eller Henrys vi behöver inte nämna (Snart världens bästa fotbollssspleare genom tiderna).Killar släng inte bort tiden på en sån pajas.
2009-09-03 00:29
Autobahn gago
Messi har gjort 6 mål på er av vad jag kan minnas. Jag säger inte att Eto'o inte gjort många mål på er också men ni släppte ändå in 6 stycken utan att han gjorde något av dem och du säger att du inte är orolig för någon annan. Det finns ingen logik i det du säger. Det verkar tyvärr vara något som inte riktigt fungerar med ditt logiskt tänkande. Om du undrar om jag bara följt Barca de senaste åren så är du ännu en gång ute och cyklar för jag började följa Barca långt innan mannen som du verkar vara så rädd för ens kom till klubben. Jag vet egentligen inte ens varför jag gav mig in i en disskusion med dig. Jag ber om ursäkt till de andra läsarna på forumet för sånna här disskusioner med såpass okunniga personer leder sällan någonstans.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-03 00:22
Autobahn gago

Titta igenom alla inlägg så inser du vilka som var seriösa och vem som inte var. Hejdå (äntligen). :D
Barcelona Rambla - K9
2009-09-03 00:16
Ämne: "Han är ute eft....
Försökt åtminstone själv att uppträda seriöst någon gång så kanske vi tänker om. Ciao för tredje gången.
2009-09-03 00:15
"Han är ute efter att tjafsa och ingenting annat"
Man kan inte ta ens seriöst disussion med er, ciao.
Barcelona el Flaco
2009-09-03 00:15
Autobahn gago/

Men wow, så Arbeloa lyckades stoppa Messi när denne sistnämnde hade nästan nyligen kommit tillbaka från en skada som höll honom borta från spel i ett par månader. Big fucking deal. Det var Arbeloas lilla 15 minuter i rampljuset. Vill du och Arbeloa ha en kaka för den insatsen? Messi däremot tar inte betalt i kakor, utan vinner titlar till sitt lag och har sedan den matchen mot Liverpool blivit världens bästa fotbollsspelare.

Är Arbeloa ditt hopp att få stopp på Messi?! LOL! Epic fail!
Barcelona Okkapokka
2009-09-03 00:14
Kan vi inte alla göra oss själva en tjänst och bara låta bli att svara på Autobahn gago's inlägg?

Tack.
2009-09-03 00:13
Andreas
Spelar ingen roll.
Eto började sin målproduktion innan messi ens hade hunnit gå upp till a laget.
Du verkar bara ha sett de senaste åren barca har spelat?
Barcelona Rambla - K9
2009-09-03 00:11
Gud är störst! - Pep el rei!

Han är ute efter att tjafsa och ingenting annat. Det är ungefär det enda muppen sysslar med när han besöker andra forum.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-03 00:09
Autobahn gago

Snarare är det du som överdriver det grövsta. Du syftar på Liverpool i CL. Messi, 19 år, just tillbaka från en 4 månader lång skada. Detta var hans första match efter skadan. Han var långt ifrån fulltränad och orkade heller inte 90 minuter. Dessutom, det laget Rijkaard ställde på planen var så ur form och håglöst att säkert även FC Basel hade kunnat slå ut oss.

Om du tror att Arbeloa pga av den insatsen för flera säsongen sedan, med ett helt annat lag och annat taktiskt upplägg av Benitez, har samma exakt förutsättningar i dagsläget att radera ut Messi så är det bara att beklaga din okunnighet.
2009-09-03 00:07
Autobahn gago

Får jag bara fråga, vad är poängen med ditt besök här?
2009-09-03 00:05
Nu blir de löjligt..

Rambla - K9
Har du glömt hur han totalraderade messi?
2009-09-03 00:04
Autobahn gago

Ni släppte in 6 mål senaste på eran egen hemmaplan och du säger att du inte är orolig för någon spelare. Det låter ju jättesmart må jag säga, undrar verkligen hur du tänkt det. Speciellt när ingen av de två spelarna som du var orolig för gjorde mål den matchen. Men men...

Barcelona Rambla - K9
2009-09-03 00:03
"Messi oroar mig inte för, Messis bästa vän Arbeloa har anlänt"

Skulle Arbeloa hålla Messi i schakt? Ska vi skratta eller gråta?
Barcelona westinho
2009-09-03 00:03
Autobahn gago

De som borde oroa dig mest är väl Xavi och Iniesta som, trots era galacticos-värvningar, lär dominera mittfältet i el clásico.

Det var tack vare Xaviniesta som vi dominerade t.ex. El Clásico och CL-finalen.
Canaletes
2009-09-03 00:02
Autobahn gago- fd. Arjen

patetisk. haha
2009-09-03 00:01
Autobahn gago

Jag orkar inte diskutera med dig om det här, du verkar inte förstå... Hejdå.
Annons: