/spanien/barcelona/forum/17057.aspx/spanien/barcelona/forum/17057.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sentuary
2009-08-31 23:02
Ämne: Sentuary

Det får ....
Nej, jag frågar dig eftersom det var du som sa det. :)
Barcelona Trippeln
2009-08-31 23:02
Jag ber till gud nu att Zlatan gör mål.

Tro det eller ej men när jag verkligen önskar något så brukar det slå in.
Och nu bad jag för alla :)
Emilo Perez
2009-08-31 23:01
Emrey,Mourinho,Chygrynskiy är på plats kul.
MF Doom
Sentuary

Det får du fråga Guardiola om.
Barcelona petersays
"Ser fram emot att få se Fontas, JDS och Jeffren i andra. Ingen anledning att tära på Yaya. "

Men om det är en fem-matchersgräns. Tror du verkligen att Pep slänger bort alla dom tre på att rulla boll några minuter? Han har nog allt satt sig lite i klistret ändå. mannen i kostym.
Iktor
Håller verkligen tummarna för Zlatan att han får näta nu! 45 min kvar att hinna sätta dit 1 borde vara rätt hygglig chans!!
Barcelona FCBiLove
2009-08-31 23:00
Jobbigt att se att inte zlatan har kommit igång en, man vet innerst inne att han kan göra otroliga grejer med en boll men måste bara anpassa sig och det tar tid !
Barcelona Sentuary
2009-08-31 23:00
Ämne: FCBiLove

Du måste....
Om Zlatan är ingen löpare, hur fan ska han göra mål då?
MF Doom
2009-08-31 22:59
FCBiLove

Du måste förstå att Zlatan är ingen löpare. Eto är det, likaså Tevez och Rooney. Zlatan värvades för hans styrka, fisyk, teknik och förmågan att bära ett lag.
Barcelona Vampíro
Skönt med ledning och skönt att Bojan har varit så pigg. Spelet har inte varit särskillt bra men det kommer bli bättre nu när Sporting måste göra mål. Nu får vi igång Ibra och så gör Pedro sitt mål sen har vi 3p.

Tillsist, härligt att Keite fick näta, det blev ganska otippat han som bröt La Masia-målskytts mönstret.
Barcelona Barcadinho.
Keita behöver lite mer tid att komma in till sin nya roll i Barca.
Från en box-to-box killer i Sevilla, till mer passfördelare i Barca.
Men det kommer, jag lovar.
Barcelona Barcelona10Messi
2009-08-31 22:58
FCBiLove: Det riktigt pinsamt att kritisera killen efter knappt månad i laget och typ 3 matchern (inte äns 90').

Visca!
Barcelona barba
Ämne: Så här sista dagen p....
Ingenting, han blir kvar i Tottenham. Han är för närvarande i Mexiko inför kommande landslagsuppdrag och där upprepade han sin önskan om att stanna för att slåss om en plats i Tottenhams startelva. Han fick starta i ligacupen och gjorde en hyfsad insats som belönades med en plats på bänken i helgens pl-match. Han har en bra chans till speltid nu när Modric blev långtidsskadad.
Barcelona Mojito
Bojan har vari initiativrik och likt Iniesta gått rakt på mål. Zlatan har hamnat lite i ingenmansland, och tyvärr söker han sig bort från situationerna i stället för att vara het på gröten. Bara han hade haft Bojans målsinne...

Annars tycker jag tittfinten vid hans "lama" avslutning på målvakten var värd ett bättre öde. Hade målvakten bara gått ett steg längre ut så...

Ser fram emot att få se Fontas, JDS och Jeffren i andra. Ingen anledning att tära på Yaya.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
petersays

Jag ser mörker framför mig när jag hör hans namn, tyvärr. Tycker synd om grabben som trodde att han kunde ta ett sånt beslut själv, nån borde ha sagt ifrån och gett honom lite råd.
El_Capitano
Ämne: Är det någon som tän....
Och Valdes skrattade bara åt hans idiot-pass =)
Alla kan göra fel men Pep glömmer aldrig såna misstag.
Barcelona haeger
Låt Zlatan komma in i spelet först, innan ni börjar klaga.
Han gör många fellöpningar och lite andra fel, men det kommer med tiden.
Hoppas jag..
Barcelona Gonzalez_Barca
petersays

Inte så bra koll på Tottenham och Giovani nuförtiden men det senaste nyheten angående honom på Goal.com är att Besiktas var ute efter honom.

Länk för mer info.
Barcelona Hetfield
2009-08-31 22:57
Det är när man ser dagens match som det svider till i hjärtat, fan vad man längtar till Iniestas premiär! Han behövs verkligen, finns ingen direkt kreativitet när Xavi måste stå för allt

Petersays

Vem bryr sig? Hoppas att han ruttnar i England..giriga ****
Hahah vill inte skapa konflikter ellr nått men ni får ursäkta, den killen på Madrids forum "Luiz" är en av dem roligaste om inte på hela SF hahaha. Skrattar varje gång han skriver nått, pinsam är han :D

Visca el Barca ;D
Barcelona FCBiLove
Barcelona10Messi, Henry vart petad i några matcher då när han va ny, I barca är alla lika mkt värd och det spelar ingen roll om man är kung i Italien , England m.m , Dock tycker jag att Zlatan inte drar sig till spelet och löper rätt , Han står alltid på botre stolpen, Som bojan gör ska egentligen zlatan göra enligt mig, Kanske inte löpa från sida till sida menar mer i löp-sättet
Barcelona Barcadinho.
Är det någon som tänkte på Caceres, när Maxwell passade fel till Valdes?

Ajabaja, fortästter du så här så blir du utlånad i jan, enligt den nya filosofin.
Emilo Perez
2009-08-31 22:55
Fyfan Krkic han har absoult varit bäst inget snack om saken.Zlatan är för slö.Men de kommer.
2009-08-31 22:54
Frank Lucas:

Och du tror att han ska lära sig det på en,två,tre matcher. Shit ge han lite tid omg.
Barcelona petersays
2009-08-31 22:54
Så här sista dagen på Silly kan jag inte låta bli att undra: Vad händer med Giovani Dos Santos?
MF Doom
2009-08-31 22:53
Inte mycket attt jobba på för Zlatan. Svårt att komma in i ett unikt spelsystem. Zlatan är ett monster i mitten som måste utnytjas mer. Man ser direkt att han inte är van med spelsystemet men han gör det bra. Hoppas på en bättre andra halvlek med mer fart och mer bollar i mitten av motståndares planhalva. Zlatan mot ett lag med starka backar hade varit perfekt. Sen måste man inte att Henry sa att så mycket som man löper i Barca har han inte gjort i hela sitt liv och han spelade ändå i PL där man löper mycket. Nu måste Barca börja utnyttja Zlatans styrka och fysik.
Iktor
2009-08-31 22:53
Jag tycker de ser ut som vi går på halvfart(sparar krafterna till andra halvlek) i första. Får se om det kan rinna iväg till 4 lr 5-0 seger!!
Barcelona Frank Lucas
2009-08-31 22:51
Det känns som att han hela tiden löper fel, känns också som att eto'o hela tiden sprang in mot främre stolpen medan zlatan står mot bakre stolpen. Han måste lära sig rörelsemönstret som central anfallare bättre för att lyckas.
2009-08-31 22:51
Sen är det ju extra svårt för Ibra ikväll, det blir lättare med H14 och M10 bredvid
Barcelona Gus
2009-08-31 22:50
Ämne: Ibrahimovic är ännu ....
perfekt analys kim!
Annons: