/spanien/barcelona/forum/17042.aspx/spanien/barcelona/forum/17042.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2009-09-02 23:50
"Tvivlar på att Pep ens ville ha Keirrson. Tror det snarare var Txiki som ville ha honom och när han märkte att det inte fanns plats i truppen för honom så lånades han ut. Är högst tveksam om han någonsin kommer spela för Barcelona. "

Det kommer han garanterat att göra. Skulle det visa sig att man utnyttjat hans barcelonaklausul bara för att sälja honom vidare kommer jag starkt ifrågasätta vissa personer inom klubben och deras sportslighet. Inte en chans att det händer. Men jag hoppas det finns en bra anledning till varför han inte spelar, och att vi hör något om det snart.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-02 23:48
Ämne: Intressant att se om....
Jeffren och Fontas är uttagna va?
Barcelona el Flaco
2009-09-02 23:48
Pep.G-Z9/

Svårt att säga, jag vet egentligen väldigt lite om dessa två herrar. Vi bör istället vänta tills början av våren nästa år för att se alla potentiella kandidaters program och vad de erbjuder att komma med. Det är för tidigt just nu att välja sida i mina ögon.
Barcelona Pep.G-Z9
2009-09-02 23:45
el Flaco

Men då får vi hoppas på det bästa då, det är ju ändå han personligen som rekomenderar dem, men vem av dem två hade just du valt :P?
Barcelona petersays
2009-09-02 23:45
Intressant att se om Jeffren får lite fler U21-matcher under bältet nu när Bojan antaglgen missar båda matcherna.
Barcelona el Flaco
2009-09-02 23:43
Pep.G-Z9/

I Laportas nuvarande styrelse sägs det att det finns två kandidater till att ställa upp i valet och ta efter Laporta: Xavier Sala i Martín (ekonomiansvarige i Barcelona) och Jaume Ferrer (vicepresident inom marketing och media). Det sägs att Laporta gärna vill se Sala i Martín som hans kandidat, medan andra i hans styrelse vill att Ferrar ska efterträda Laporta. Endast en av dessa två herrar kommer ställa upp i valet och det är den nuvarande styrelsen jobb att rösta fram den lämpligaste kandidaten. Laporta sa för ett tag sen att man kommer sätta sig ner i slutet av december för att komma fram till vem av Sala i Martín och Ferrar som kommer ställa upp i valet 2010.
Barcelona Pep.G-Z9
2009-09-02 23:42
Autobahn gago

När Etoo spelade i Barca så satt ni Real fans och kritiserade varenda drag Etoo hade. "Han har ingen första touch, han har inget bra sikte" etc etc. Det var ungefär det ni sa, och om jag minns rätt nu så sa ni att Higuain var mycket bättre än Etoo efter hans 4 mål mot Malaga ( minns inte riktigt ) därav 2-3 st av dem var på straff, medan Etoo gjorde 4 mål på EN ENDA halvlek mot Valladolid under samma omgång. Nu tillbaka till saken, enligt er "Madridistas" så var ni inte alls rädda för Samu när han spelade i Barca för ni ansåg att han var "talanglös" eller vad det nu än är, MEN när han lämnade Barca för Inter då blev han plötsligt den enda ni någonsin hade varit rädda för i Barca. Ser du den patetiska dubbelmoralen i det hela ?
Barcelona Rambla - K9
2009-09-02 23:41
Ämne: Nu vill jag inte sta....
Du representerar väl inte hela Real Madrid? Du försöker bara spela cool nu, innerst inne fruktar du som alla madridistas Messi. Förneka hur mycket du vill, Messis spel och statistik mot Madrid talar mot dig.
Real Madrid Autobahn gago
2009-09-02 23:37
Nu vill jag inte starta pajkastning, men jag förstår inte "Pep.G-Z9" inlägg.

Rambla - K9
Fanns bara två spelare som jag oroade mig för och dom är tyvärr inte kvar, den ena ronaldinho och den andra vet du säkert.
Barcelona Pep.G-Z9
2009-09-02 23:35
el Flaco

Haha det var faktist min storebror som berättade det för mig, men nu när Laporta ska avgå, finns det ingen president som han personligen rekomenderar och som har samma filosofi som Laporta själv ?
Barcelona Rambla - K9
2009-09-02 23:31
Ämne: Pep.G-Z9
Va yrar du....
Frågan är vad du yrar om. Du har fortfarande att oroa dig för världens bästa spelare som har gjort det till sin grej att förnedra ert lag. Vi får se om de medvetet försöker att skada honom igen.
Barcelona Okkapokka
2009-09-02 23:30
Tack och lov att han är borta!

Barcelona el Flaco
Pep.G-Z9/

"...av vad jag har hört så är Laporta en av Fc Barcelonas bästa presidenter genom tiderna om inte den bästa"

Du hörde rätt.

Men tyvärr går det inte att göra undantag i Barcelona. Man har kommit överens om att en president får endast sitta i max två mandatperioder och då måste man acceptera de förhållandena. Men från och med nästa års val kommer presidenterna få sitta i 6 års mandatperioder, istället för 4 år. Det är den stora skillanden som rösatdes igenom i årsmötet för några veckorna sen.
Barcelona Pep.G-Z9
Autobahn gago

Läs min text igen ;)
2009-09-02 23:29
Pep.G-Z9
Va yrar du om?
Barcelona Pep.G-Z9
2009-09-02 23:26
Autobahn gago

Typiskt Real-fans alltså, när han spelade i Barca så var han "talanglös, hade ingen bra föra touch, ingen bra avslutare, Forlan var bättre" etc etc, men nu när han har lämnat så försöker ni hitta på nya sätt att vara dumma på genom att säga " Tack och lov att han är borta!". PATETISKT !
Barcelona Pep.G-Z9
2009-09-02 23:24
Kim

Men kan man inte göra ett undantag ? Jag har inte levt för att se särkillt många presidenter i Barca men av vad jag har hört så är Laporta en av Fc Barcelonas bästa presidenter genom tiderna om inte den bästa, och vill han stanna en mandat till så tycker jag att han borde få göra det, en bättre president finns inte enligt mig.
2009-09-02 23:23
Tack och lov att han är borta!
Barcelona el Flaco
2009-09-02 23:19
Kim/

Det stämmer. Den paragrafen lades till efter att Nuñez hade suttit i 22 år som president. Måste tilläga att jag inte alls tyckte om Nuñez när denne var president. Mer arrogant herre får man leta efter.
Barcelona Kim
2009-09-02 23:17
I FC Barcelona får man maximalt sitta två mandatperioder, detta enligt en paragraf som kom till i slutet av Nuñez era, om jag inte missminner mig helt.
Barcelona joninho__90
2009-09-02 23:16
Ämne: Jag menar små klipp ....
Checka in mina videos ;) Brukar göra La Liga Goles för varje säsong, Den ja länkar nu är Part 4 som bla innehåller krossen på bernabeu :D Dags o börja me 09/10 snart. Obs! Kolla på HQ
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-02 22:51
Patrick Kluivert

Det är det sista året han tillåts sitta kvar, hans mandatperiod tar slut.
Barcelona Patrick Kluivert
2009-09-02 22:41
Kan någon föklara varför laporta lämnar nästa sommar? kan han inte väljas som president igen?
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-09-02 22:24
westinho

Det är 4 matcher kvar i den sydamerikanska kvalgruppen. Om dom hamnar på 5e plats som, om dom förlorar mot Brasilien inte vore helt omöjligt, så blir det två playoff matcher mot ett nord/centralamerikanskt landslag
Real Madrid Hugo#
2009-09-02 22:24
Barcelonistas

Jag kan tydligen inte skicka PM. Men du har rätt. Jag skulle ha gjort en smily eller skrivit IRONI.
Barcelona westinho
2009-09-02 22:19
Någon som vet hur många matcher Argentina har kvar att spela i kvalet till VM? Jag vill bara veta exakt hur avgörande matchen mot Brasilien är..
Barcelona FCBiLove
2009-09-02 22:19
MF Doom

Tack för tipset !, alla höjdpunkter lär väll ligga ute på SF inte sant?
Barcelona lameG^
2009-09-02 22:15
MF Doom

YouTube Downloader menar du. Det använder jag iallafall.
MF Doom
2009-09-02 22:13
FCBiLove

Det går ju att ladda ner youtube klipp med ett speciellt program. Minns dock inte vad det heter. Ladda ner alla årets matcher istället i bra kvalitet, sen i slutet av säsongen gör du en grymm film.
Barcelona Okkapokka
2009-09-02 22:13
FCBiLove

Du har PM.
Annons: