/spanien/barcelona/forum/17035.aspx/spanien/barcelona/forum/17035.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla - K9
2009-09-04 13:52
Jeffren är med a-truppen men fortfarande på ett b-lagskontrakt. Därav nummer 35. Han får alltså fortfarande representera Atlètic så länge han inte spelat mer än 5 tävlingsmatcher för a-laget.

Angående Messi. Det är bara att garva åt det hela. Så länge Barcelona vill ha kvar Messi så stannar han. Det samma gällde Ronaldinho, honom ville man till slut bli av med och därför såldes han. Att några interfans hittar på saker som att Messis pappa helt plötsligt skulle vara ett interfan är ju bara att skratta åt.
Barcelona Messi 10
2009-09-04 13:46
Puyulinho Jeffren ligger faktiskt med på den officiella hemsidan i a-laget kanske det är en fingervisning för ingen av de andra ynglingarna är med.Pedro är såklart också med men han är ju uppflyttad och fick ett nummer 17 medans Jeffren har 35.
Barcelona Barca-nist
2009-09-04 13:42
BlueRed

Antingen Gola som inte har nåt att skriva om eller Inter som försöker skapa rubriker ;)
Barcelona Messidinho_10
2009-09-04 13:41
Messi kommer inte gå nånstans han kommer stanna i Barca i hela sitt liv har han sagt.
Barcelona BlueRed
2009-09-04 13:37
Barca-nist

Det står att dem vill ha "first option" på Messi den dagen han lämnar Barca, om den dagen ens kommer. Med andra ord så är det skitsnack, ingen klubb har first option på Messi.

Det skrevs ju att City försökte att få first option på Messi den här sommaren, när det misslyckades så kom det blanka kontraktet som dem misslyckades med också.
Barcelona Barca-nist
2009-09-04 13:32
hur patetiska är inte Inter som vill försöka värva Messi(om det är nån sanning i det) !?

"Inter Reserve Barcelona Ace Lionel Messi For The Future - Report"
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-09-04 13:26
Ämne: Har alla fått sin Ba....
Samma här, men hoppas på att de kommer snart iaf :)
Barcelona Saman.
2009-09-04 13:25
Har alla fått sin Barcatröja från expekt än? Jag väntar fortfarande... Strul med leverantören sägs det... Suck.
Barcelona Hetfield
2009-09-04 13:18
Chelsea får tydligen inte värva förrän 2011, det är nyheter alltså!

Det kan väl bara vara bra för klubben, kanske dags att börja ta fram egna spelare
Barcelona Messidinho_10
2009-09-04 13:00
Det verkar som Barca-red har fullt upp idag.

Visca Barca!
Mr.Onur
2009-09-04 12:36
Detsamma gäller dig. Tänk innan du skriver. Spärrad! /Mod
Real Madrid Pierre13#
2009-09-04 12:31
Efter att ha läst igenom dina inlägg på detta forum förvånar det mig att du undgått en spärr tidigare. Du har vid upprepade tillfällen brutit mot våra regler och trots tidigare varningar fortsätter du med skiten. Ergo: Du är spärrad. /Red
Mr.Onur
2009-09-04 12:24
Grabbar så är reetard madrid, titta vad Sneijder säger om Madrid. äckliga dom är.Hoppas ni kör över dom!

“Perhaps Real are better on a purely individual level, but we are more of a team. I chose Inter because I want to be a protagonist. In Madrid I was just one of many and they treated me like a kid.”

I got the feeling in Madrid that the Coach doesn’t have much influence. Real is a world apart, money has never been a problem for them and so they don’t treat people with respect. But I am still proud to have been part of the club’s history.”

I still say Barça are the strongest side in Europe, but there are also Manchester United, Arsenal and of course Inter.

We have lost Zlatan Ibrahimovic, but have you seen Samuel Eto’o and Diego Milito

Mr.Onur
2009-09-04 12:15
Ciao-V
Rätt min vän!
Barcelona Ciao-V
2009-09-04 11:59
Den här Chelsea-domen ger kanske oss hopp om att de äckliga engelska lagen i framtiden ska vara extra försiktiga för att närma sig unga talanger i Spanien, i Italien, i Frankrike och i övriga Europa. Hittills har de klarat sig tidigare och plockat till sig unga talanger utan att bryr sig om klubbarnas ungdomsakademier. Nu är denna dom möjligen ett tecken på att FIFA/Uefa håller på att skärpa till reglerna. Det vore något om så är fallet.
Barcelona Puyolinho
2009-09-04 11:51
Hur kan Jeffren inte ha fårr A-lagskontrakt än, jag tyckte att han vart helt superb under försäsongen.
Barcelona Bernie
2009-09-04 11:44
petersays

Du har rätt, får man fråga vart du bokade dina biljetter? Pm kan vi ta det vid, tack på förhand.
Barcelona petersays
2009-09-04 11:20
Scorpion
Matchen är den 16e. Vet inte var du kollat, ser inte så långt fram på nån av kanalernas egan tablåer.
Barcelona petersays
2009-09-04 11:15
Jag har bokat in Barcelona-Inter den 16e, har jag fel?
Barcelona L!VOZ
2009-09-04 11:00
Quote of the day: Messi

Abidal always gets me the latest mobile phones. I love them. If something new is launched, I can relax because I know Abidal will get it for me. I have a lot of fun with Abidal, he's a very witty guy.
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-04 10:32
Tisdag 15 september
20.00, TV6: Besiktas - Manchester United

Synd att de inte visar Inter mot Barca på tv6. Då får man väl streama igen! Fan också.
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-04 09:55
Vad tycker ni Cules? Jag själv ser hellre David Silva.
Barcelona GästGäst
2009-09-04 09:07
Iniesta släpper en bok
LÄNKTIPS
Krönika Godpuppet
2009-09-04 09:05
Manchester United kan också få en känga från FIFA. Se länk.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-04 02:46
Gud är störst! - Pep el rei!

Fyfan vad det var roligt, jag fick fan tårar när jag läste det!

Vet inte vilken del som var roligast men jag diggade som fan när Messi säger ..."I'm being me and Bojan is being Yaya". Haha.

Det hela var super kul ! Tack så mkt!!!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-04 00:51
Samma här, förutom att jag måste "mellan" vakna vid kl 3 för att äta innan fastan. ;)

Bona nit! :d
Barcelona Okkapokka
2009-09-04 00:39
Såg det där också, helt underbart :-)

Men nu är det läggdags. Skola imorgon.

Bona nit!
2009-09-04 00:34
Lednings-delen. ;)
2009-09-04 00:27
När Yaya kom in i diskussionen då? HAHA! "lifting cars". Eller i slutet på delen där ledningen har samlats, då kommer Jorquera in i slutet haha den måste du se, Laporta är så jäkla skön där. :D

Txiki :AVeryTxikiGM: We bought you Ibrahimovic.

Pep :InMeYouTrust: Sweet! Can I get Chygrynskiy as well?

Txiki:AVeryTxikiGM: A what?

Pep:InMeYouTrust: Chygrynskiy.

Txiki:AVeryTxikiGM: /googles Chyragrinskyiyy

Laporta:PorLaportaGrande: Hey, I think I have that, too! Is that the one where you tap-dance every time you hear the words “Visca el Barça”?

HAHA!
Barcelona Okkapokka
2009-09-04 00:21
Ämne: Okkapokka

Haha, j....
Det var nog Ibras del och Danis del som fick mig att skratta mest. Helt otroligt :-)
Annons: