/spanien/barcelona/forum/17034.aspx/spanien/barcelona/forum/17034.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-09-08 12:34
Gabriel Milito anlände i Barcelona under gårdagen eftr att ha tillbringat de senaste fyra månaderna i Argentina och rehab-tränat. Barças klubbläkare Ramón Cugat kommer träffa Milito i slutet av denna veckan och undersöka hans knä.
Barcelona Messidinho_10
2009-09-08 12:18
Vad menar Fk med denna artikel?
Barcelona Esportivo Barca
2009-09-08 12:03
T A C K
Barcelona ditii
2009-09-08 11:59
kommer dom inte visa matchen när barca möter getafe i helgen eller varför?.. sa inte dom att dom skulle visa alla barcas matcher :/, någon som vet ?? tack
Barcelona ditii
2009-09-08 11:59
kommer dom inte visa matchen när barca möter getafe i helgen eller varför?.. sa inte dom att dom skulle visa alla barcas matcher :/, någon som vet ?? tack
Barcelona Klint
2009-09-08 11:05
Esportivo Barca

Såja, nu har jag fått svar på frågan. 9 augusti 2002 startade denna sida.
Barcelona kallesiete
2009-09-08 10:56

Pep - El Mister

Fick se det live ;) I övrigt ingen match att skryta om att man har varit på.
Barcelona Pep - El Míster
2009-09-08 10:31
Kolla länktips. Bland de absolut värsta jag sett Iniesta göra.
Barcelona Abbe -
2009-09-08 09:45
Ämne: GOD MORGON REDAKTION....
Om jag minns rätt så var det historik du ville ha?
2009-09-08 08:22
Tålamod är en dygd säger dom lärde.
Barcelona Klint
2009-09-08 08:15
Esportivo Barca

Och jag skrev till dig att jag skulle ta reda på det. Har mailat Centralredaktionen, men har ännu inte fått svar. Jag lovar att återkomma till dig när jag vet svaret på din fråga.
2009-09-08 07:59
GOD MORGON REDAKTIONEN. La in en fråga till er 16.36 i går. Jag lovade vid brev växling ha tålamod med svar men nu har det gått 16 timmar,
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-08 03:36
Ämne: Hur trovärdigt är Ro....Det är i alla fall ett faktum att Barca är intresserade, då bl a Laporta har uttalat sig om detta. Sen så säger Man c´s ägare: "Vi säger samma sak som Barca sa till oss angående Messi, han är inte till salu, men om tränaren (hughes) inte vill ha honom då kan vi tänka över det".

Blir svårt för Barca och värva honom i dessa förhållanden, om inte Barca tömmer plånboken men det är han definitivt inte värd. Dags att sova.

Bona nit!
gol
2009-09-08 03:16
Hur trovärdigt är Robinho ryktet?
Barcelona J.Gamper
2009-09-08 01:40
Kaká överglänste inte Messi någon gång av vad jag såg iaf. Däremot spelade alla brassar mer som ett lag än vad Argentina gjorde. Messi kom ju ständigt förbi ett par spelare i början också.

Tycker Argentina saknar tyngd där framme. Zlatan som anfallare där skulle sitta fint =)
Barcelona Barcanist
2009-09-08 00:21
Ja det är sjukt.
Om El Classico (förhoppningsvis blir det inte så) slutar med 5-4 till Real Madrid, och Messi gör Barcas alla 4 mål, Cristiano Ronaldo gör ett mål på straff för Real Madrid.. Då överglänste ju självklart Cristiano Messi :)

Edit: Aja, dags för mig o slagga. Bona nit culés!
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2009-09-08 00:14
Barcanist

Haha ibland så förvånas man över nivån på vissa artiklar här inne på SF. Fast jag antar att man får ta och vänja sig. Jag vill passa på att ge en stor eloge till våran redaktion, som jag tycker sköter sig utmärkt. Hela tiden nytt och intressant läsande :) !

Barcelona Barcanist
2009-09-08 00:09
Barca#1(R.I.P PUERTA)

Jag lovar dig, tänkte precis skriva samma sak!
Tror inte ens att Kviborg såg matchen, Messi lekte ju med dem brasilianska mittbackarna. Kaká gjorde en assist och plötsligt överglänste han världens bästa spelare.
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2009-09-08 00:08
Bara jag som tyckte att messi överglänste kaka i matchen mellan brasilien och argentina. Förvisso så spelade det ingen roll men jag tycker att rätt ska vara rätt. Kviborgs artikel är rent ut sagt bara skit
Barcelona Okkapokka
2009-09-07 23:40
Ämne: I länktipset finns d....Alltid lika härligt att se Pep "in action". Läste dessutom tidigare på officiella-sidan att han hade deltagit i flera träningsmoment och övningar nu när merparten av truppen är på landslagsuppdrag. Bra initiativ av Pep även om det inte är någon jätteaktion.

Hursomhelst, läggdags för min del. Bona nit!
Barcelona Hetfield
2009-09-07 23:34
Patrick Kluivert y Rivaldo

Hur trovärdiga är dina "glasklara" analyser när du skriver Valdes med Z, och skriver Cassilas (Casillas)
Barcelona el Flaco
2009-09-07 23:27
I länktipset finns det ett klipp på hur Pep tog hand om träningspasset för 3-4 dagar sen i Barcelona. Härligt att se Pep vara så energisk och involverad under träningarna. Måste säkert vara ytterliggare en motivation för spelarna.
Patrik Kluivert y Rivaldo
2009-09-07 23:25
Barcanist

Denna säsongen menade jag att våran kära Valdez var bättre än Cas men om man ser på de hela vem som är bäst dom senaste säsongerna så är Cas bättre då enligt statsiken men kolla tex på Valdez han har vunnit Zamoran två gånger och Cassilas har vunnit en gång och de va 07-08 när Barca var inte i form.
Barcelona Okkapokka
2009-09-07 23:23
Ämne: Okkapokka

D.v.s ....
Förhoppningsvis så får det väl fortsätta på den linjen :-)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-07 23:19
Ämne: Ämne: Någon s....
Jag vet inte, det är ju SF och diskussioner emellan olika supportrar borde vara tillåtet. Men dem är ju lite känsliga därinne tydligen, vi får ta skit här och vi får helt enkelt hantera det. Det är därför moderatorer finns, annars vore det helt meningslöst ju.

Men men det var det om Puertan. Kan nån ta upp nåt intressant ämne(Barcelona helst), fantasin är ganska begränsad just nu. :)
Barcelona Barcanist
2009-09-07 23:19

Förlåt, men jag läste här nedan nånstans att du tyckte Valdés var bättre än Casillas? Varför har du då placerat Casillas högre än Valdés på din top 5-lista?
Barcelona walking legend
2009-09-07 23:17
patrik //

fantasi är bra o ha men om man ska see sanningen så var det Van Der Sar som van bästa målvakts titel? så han borde väl hamna på första plats? o sen Cesar håller mkt högre klass än buffon för tillfället!
2009-09-07 23:15
Pep.G-Z9

Top 5 bästa målvakter

1. Buffon

2. Julio Cesar

3. Cassilas

4. Valdes

5. Van Der Sar
Barcelona Hetfield
2009-09-07 23:15
Är det inte konstigt med Pepe's utbrott? Av det jag har sett så verkar han vara en väldigt ödmjuk och trevlig person, vet inte vart den sidan kom ifrån

Nina

Jag menar förstås inte att Milito ska gå dit när han är skadad, men blir han frisk och kry så kan han vara bra för Zaragoza, tror att de kan göra stordåd om de får en bra ledare i försvaret
Barcelona Pep.G-Z9
2009-09-07 23:11

Valdes för mig hamnar där topp 10 världsmålvakter, men han är fan i mig inte bättre än Casillas, hur mycket jag än gillar honom. Så är det :)
Annons: