/spanien/barcelona/forum/17030.aspx/spanien/barcelona/forum/17030.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-09-08 22:35
Ämne: Okej grabbar nu kan ....Jag tror redan nästa liga match även om det händer att han inte spelar från start så kommer han förmodligen finnas på bänken tror jag. :D
Patrik Kluivert y Rivaldo
2009-09-08 22:29
Okej grabbar nu kan vi glömma diskussionen om den där divan. När kommer Iniesta från skadan ?
Delarocha
2009-09-08 22:25
Indeed.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-08 22:23
Okkapokka

Du vet själv att den inte självdör då liknande inlägg kommer varje dag och det blir bara mer och mer tröttsamt.
Barcelona Okkapokka
2009-09-08 22:21
Okej, om vi bara andas en kort stund och låter diskussionen vara så kommer den självdö. Vore onödigt om det hela skulle gå så långt att spärrar måste utdelas.

Seså.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-09-08 22:21
Ämne: Rambla - K9

Jap....

Ja du jag ogillar också C.Ronaldos attityd och beteende speciellt på plan men ingen och då menar jag ingen i världen kan förneka vad denna kille kan göra med sina fötter.

Som många andra cules har redan påpekat så är det faktiskt skillnad på att hata och förneka.

Du kanske känner dig påhoppad just nu men det går inte att dölja sådant min käre Cule brödern.

Förresten jag firar denna video varje gång jag ser den som när jag såg tomten vid varje Jul.
Jag njuter :D
Barcelona Gio Style
2009-09-08 22:17

Snälla folk vill nog inte hacka på dig för att du kritiserar Real. Utan snarare för att du påstår helt felaktiga saker och tror verkligen till 100% på det fastän du är en på miljarden.
Jag hatar CR7, javisst det gör jag, men han är en duktig FOTBOLLSSPELARE, alltså har han bra egenskaper, spelmässigt.
Du måste kunna skilja på känslor och ren fakta.
Jag hatar även Nistelrooy, men han har varit en riktigt jäkla grym målskytt i sina dar, det kan man inte ta ifrån honom.

Snälla håll inte samma nivå som dem som påstod att Kaká är bättre än Messi. Ren fotbollskunskap, fotbollens abc:
Messi är världens bästa fotbollsspelare.
Ronaldo Tillhör den absolut världseliten.

Ta fram dina fotbollskunskaper som hamnar i skymundan av ditt hat, det blir bättre så.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-08 22:16

Du är medveten om att du är rätt så utskrattad av de flesta här vid det här laget?

Japp, vi är alla maränger här, bara för att vi tycker att du är en barnslig liten mupp utan någon som helst verklighetsförankring.
Delarocha
2009-09-08 22:13
Jag får huvudvärk av detta.

Känns som att du överdriver din "barcelonismo" en aning. Bara för att du gillar klubben behöver du inte hata Real. Visst, det blir naturligt men känns som ditt hat är rätt så stereotypt att bara hata Real för att du är Cule.

Sen att vi som är trötta på dina fjantiga inlägg skulle vara maränger för att vi till skillnad från dig lyckas skilja på verklighet och våra åsikter bemödar jag mig inte ens svara på då jag antar att du inser hur löjlig du låter.
2009-09-08 22:11
Rambla - K9

Japp jag hatar REALMADRIDCF undra om ni alla är maränger så fort jag säger nåt om skit laget så hoppar alla på mig jag kan lova er att ni hatar dom lika mycket som mig och kanske ännu mer ?

JAG ÄR EN STOLT CULE OCH HATAR MARÄNGERNA !!!!!

Jag säger bara njut av den videon *LÄNK*
Delarocha
2009-09-08 22:10
Sanningen är så långt ifrån dina åsikter just nu att det är skrämmande hur enögd du är.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-08 22:09
"oseriösa inlägg innebär avstängning"

Var är red egentligen?
Barcelonistas
2009-09-08 22:08

de är långt ifrån sanningen, de är bara du som tycker så angående ronaldo.
2009-09-08 22:06
Barcelonistas

Mannen jag tycker så OCH sanningen är som de är.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-08 22:05

Jag tror nog att de flesta på forumet har fattat vad du tycker vid det här laget. Du behöver inte tjata om det dagligen.
Barcelona el Flaco
2009-09-08 22:00
Sandro Rosell bekräftade igår, under en intervju med en katalansk radiokanal, att han kommer ställa upp i presidentvalet nästa år.

Ferran Soriano i sin tur meddelade att han kommer aktivt delta i valprocessen, men det är än oklart ifall han själv ska ställa upp i valet eller om han kommer stödja en av kandidaterna.
Delarocha
2009-09-08 22:00
Det är en sak att inte gilla en spelare och en annan att förneka en spelares talang. Något du uppenbarligen inte behärskar vilket gör dina inlägg otroligt enögda och helt felaktiga.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-08 21:59

Man är väl värd det ett lag betalar? Alltså är C.R värd knappa miljarden och det är mer än vad du någonsin kommer att vara i närheten av att lukta på. Det måste kännas jobbigt för dig att Christina är värd så mycket pengar som du aldrig kommar vara i närheten av.

Du får tycka precis vad du vill, jag gillar inte heller honom men man kan inte blunda för hans talang bara för det? Det är bara så jobbigt att du kommer med dina jobbiga osammanhang relaterade inlägg, vill du skriva av ditt hat för C.R, skriv en uppsats på word eftersom ALLA och då menar jag ALLA tycker du bara är jobbig och drar ner nivån här, det här är ett forum och ingen j*vla anslagstavla för hat.
Barcelonistas
2009-09-08 21:58

Softa mannen, du överdriver enormt nu.
2009-09-08 21:58
Ronaldinhoism

Jag får tycka precis vad jag vill och jag hatar den där spelaren mest av alla inte bara för han spelar i Real utan jag hatar honom för hans betende på plan.Jag kan säga till er att jag tycker vissa spelare i real som Casillas.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-08 21:56
el Flaco:

Du minns väl när Pedja kom på att han ville vara den som utsåg domare till Madrids matcher? Ingenting förvånar mig längre. :D
Delarocha
Klart han inte tycker det. Det är ju bara något han inbillar sig själv för att Ronaldo nu spelar i Real. Förnekar man att Ronaldo är en fantastisk spelare är man mer eller mindre en idiot. Det är en annan sak om man gillar honom eller inte.

Men du är ju bara korkad uppenbarligen. Förrförra säsongen gjorde han sisådär 40 mål och 20-30 assist, vann CL och Ligan med United och vann guldbollen. Hur svårt är det för dig att inse? Vad tänker du med när du skriver dina inlägg?
Delarocha

Vill inte tjafsa om cristina men om ni inte håller med så är ni faktiskt enögda.Han är inte ens värd 1000 kr så där är svårt att acceptera denna summa. Han tillför inget den där spelaren (cristina)
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-08 21:55
Och det börjar bli j********vligt jobbigt att läsa oväsentliga omogna inlägg hela tiden.

Så himla enögd kan man inte vara, det är enbart för att försöka hävda sig, man kan inte tycka att C.R var dålig i Man U, han fick trots allt priset för årets bästa spelare i världen. Hallå!?

Det är som att en maräng ska säga att Messi är värdelös, i dont get it.

Skärpning nu och jag hoppas alla förstår vem jag riktar mig till även om den personen är lite enögd och tror och tycker som han vill.
Delarocha
2009-09-08 21:48

Dina åsikter är dock baserade på din enögdhet och din okunskap.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-08 21:43
BlueRed

Om Real ska komma på en spelstil som ger C.R en massa yta så lär Kaka bli lidande för den killen behöver också lite space för att få ut det bästa av sitt spel lägg därtill att Benzema är en spelare som INTE är bäst på småytor, enligt mig.

Så vi culés får väl hoppas på att Real ger C.R ytorna så hela laget blir lidande.
Jag ser hellre en bra C.R än ett bra fungerande Real Madrid.
Barcelona Saman.
2009-09-08 21:41

Kan du försöka hålla en högre nivå på dina inlägg eller? Du är jävligt skämmig med dina galna påståenden och enögda attityd.

Måste förövrigt säga att forumets nivå de senaste dagarna har vart pinsamt låg.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-08 21:40
el flaco

Lite konstigt att dem har gjort saken offentligt, det är ju tydligt att nåt är på gång det borde alla förstå. Sjukt...
2009-09-08 21:38
Tycker robben är bättr än diva cristina.
Barcelona FCBiLove
2009-09-08 21:35
Lokmaniinhoo

Undrar jag med, Robben var ju trots allt en av de bästa í real förra säsongen ..
Annons: