/spanien/barcelona/forum/17029.aspx/spanien/barcelona/forum/17029.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-06 17:31
Någon mer än jag som tror att Giovinco skulle passa ypperligt på våran vänsterkant ?!

En atommyra och Messias på varsin kant. För mig dreglas det iaf i munnen, ser hellre honom i laget än någon av Silva, Ribery, Robinho.
Barcelona Islam Bosna
2009-09-06 17:20
Alle 8.

Vad får dig att tro att Gourcuff vill tillbaka till Milan? Ska nog otroligt mycket till för att han ens överväger det. Har t.om för mig att han har sagt att han inte vill tillbaka. Ni sköter ändå generationsväxlingen på ett strålande sätt.
Barcelona Hetfield
2009-09-06 17:12
Ämne: Hetfield

Vad är d....
Av det jag har läst/hört så har han gjort flera dumma saker i Bayern som t.ex: Skippat träningar, visat lite usel attityd
Barcelona Okkapokka
2009-09-06 16:50
Hetfield

Vad är det som är äckligt med Ribery? Jag får i alla fall intrycket av att han är en schysst person både på planen som utanför. Sedan är en en gudomligt bra fotbollspelare också.

(Ta inte detta som att jag vill värva personen i fråga, var bara nyfiken på vad du menade med "äcklig".)
Barcelona Hetfield
2009-09-06 16:44
Berlu och Gallani är rena rama "Dum & Dummare", om jag hade varit en Milan supporter så hade jag blivit galen av paret som köper avdankade spelare (Beckham Lån, Ronnie, Rivaldo, Ronaldo osv)

Håller med om att det blir svårt för Gourcuff på kanten, hans styrka är tekniken och små ytorna, inte att löpa på kanterna, men det vore bra att ha honom i laget

Det skulle vara bra med Aguero, jag vill verkligen inte se en vänsterfotad spelare på den kanten, och minst av alla vill jag se Ribery som är för dyr och äcklig spelare

Alle #8
2009-09-06 16:37
Ämne: Hetfield

Gourcuff....
Jo jag förstår inte heller hur vi kunde släppa honom plus när vi höll på fundera på att sälja Kaká. Han var ju den perfekta ersättningen och dessutom bara 21 år gammal. Han ville bara spela VM tror jag som många andra spelare så jag hoppas att han kommer tillbaks till oss efteråt i alla fall, hade hoppat av glädje.

Dock tror jag inte att Gourcuff skulle kunna spela på Henry's position jag menar han är mer som en Zidane playmaker centralt men man vet aldrig den killen är talangfull och kommer bli riktigt bra får ni se. Annars skulle ju han kunna spela i mittfältet med Iniesta och Xavi kanske? Eller det blir ju för offensivt.. Men annars kanske Barca kan köra 4-4-2 med Iniesta längst till vänster, Gourcuff centralt, Xavi till höger
Toure bakom som DM sedan Ibra och Messi på topp ? XD
Barcelona kallesiete
2009-09-06 16:02

Silva hade vatt grymt. Fast frågan är hur bra det är med en vänsterfot på vänsterflanken när det inte är renodlade yttrar direkt.
Deportivo Creus
2009-09-06 15:50
Siiilva!
Barcelona Barca-nist
2009-09-06 15:42
Hetfield

Gourcuff absolut, jag förstår inte hur Milan kunde släppa den killen !!!??? jag har hört att han va i konflikt med Maldini därför fick han gå
Barcelona Barca-nist
2009-09-06 15:41
★Scorpion★

jag har svårt och tro på det
Barcelona Hetfield
2009-09-06 15:40
Aldrig Robinho!

För dyr, för överskattad, för stort ego, för ojämn

I mina ögon så finns det 3 spelare som kan ta över Henry:
Zarate, Gourcuff , Aguero (om han skulle kunna skolas om till att spela på kanten)
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-06 15:36
Vad tycker ni Cules?
Deportivo Creus
2009-09-06 15:36
kallesiete

För mig är det snarare så att jag har börjat bry mig om Inter nu igen efter att Zlatan stack. Tycker att Milito och Eto'o är ett av Europas mest underbara anfallspar.
Barcelona kallesiete
2009-09-06 15:33

Ska bli skönt att få täppa igen truten på interistas. :) Nu när Zlatan inte spelar där längre skiter jag fullständigt i dom. Dock vill jag Eto'o ska gå bra, men inte mot oss.
Barcelona Barca-nist
2009-09-06 15:22
"Sir Alex hyllar UEFA"

Det låter som Sir Alex fjäskar för UEFA
Barcelona Barca-nist
2009-09-06 15:18
Jag hejade på Argentina men som de spelade igår så förtjänar de inte det!!!
de såg vilsna ut, minst sagt Tevez
Deportivo Creus
2009-09-06 15:15
Hetfield

Att Portugal håller på att missa är bara skönt. Dock vore det tråkigt om Frankrike och Argentina missade. Tror dock att båda två löser det där till slut.
El_Capitano
2009-09-06 15:13
Samma gamla England, det ska fuskas och det ska filmas..
Och en svensk domarteam ger alltid fördel till engelska lag och landslag. Det såg vi i CL matchen mellan Atlético.M och Liverpool.
Barcelona Barca-nist
2009-09-06 15:12
El Flaco

Juste glömde det , men nåt borde hände , han fick en billig straff mot arsenal också.
Barcelona el Flaco
2009-09-06 15:10
Barca-nist/

Eftersom detta var en landskamp kan UEFA inte göra något åt saken. Det faller under FIFA:s ansvar.
Barcelona Barca-nist
2009-09-06 15:08
*glömde länken sorry*
Barcelona Barca-nist
2009-09-06 15:07
vad var det jag sa igår.. Rooney Filmar mer nuför tiden!! så tråkigt för dagens fotboll...
UEFA stänger av fel folk hela tiden.
Rooney borde stängas av 4 matcher eller den domaren som ger honom straffar!!!!
El_Capitano
2009-09-06 15:04
MF Doom

Låt Inter fansen drömma, det gjorde damlandslaget också innan matchen mot Norge.
Barcelona Hetfield
2009-09-06 14:52
Usch det ser bara värre och värre ut...Vm kommer att bli riktigt boring boring, de stora lagen som Frankrike, Argentina och Portugal har trubbel med att kvala...
Barcelona el Flaco
2009-09-06 14:48
MF Doom/

Dani Alves hoppade in istället för Elano och spelade de sista 22 minuterna, strax efter det att Luis Fabiano gjorde 1-3 målet och matchen var därmed redan avgjord innan Alves byttes in.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-06 14:46
MF Doom
2009-09-06 14:43
Skönt att Z börjar komma igång nu. Fick Alves ingen speltid alls igår? Missade nänligen matchen.

Var inne på Inter forumet nyligen och kan bara lyfta på hatten för självförtroendet dom har inför mötet mot Barca.
Barcelona Patrick Kluivert
2009-09-06 14:38
Hej, har en fråga angående camp nou, tänkte beställa biljetter till el classico på categori 3, någon som har suttit där? kan man se bra ?
Barcelona Piquénbauer
2009-09-06 14:17
Jösses...
Patrik Kluivert y Rivaldo
2009-09-06 14:16
Lionel Andres Messi (Världens bästa fotbollsspelare genom tiderna)

1. Debutera som 16 åring mot Porto gjorde mål.

2. 17 år debuterar i ligan då han kom in i andra halvlek. Gör 1 vackert mål (chipp) mot Albacete.

3. 18 år Har redan vissat bästa talangen av en sån ring ålder. Han har nu tagit en start plats i världens bästa klubb FC Barcelona.

4. 19 år Han gör två mest historiska målen i världen genom tidernas VM. Då han gör TVÅ kopierings mål från VM 1986 mot England av sin egna idol Diego Armando Maradona. Han blir fram röstad av fifa till ANDRA bästa spelaren som 19 åring.

5. 20 år är han redan en LEGEND.

Resten är bara historia. Nu kan ni kolla på *Länken* med LM10 som 9 åring.

NJUT !!!!!!!!!
Annons: