/spanien/barcelona/forum/17022.aspx/spanien/barcelona/forum/17022.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-09-10 01:32
Riktigt snyggt faktiskt, den där Cabanas (stavning?)har spelat riktigt bra hittills.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-10 01:30
Japp där trilla den in! Vilket lir.
2009-09-10 01:27
Tycker synd om Messi och Aguero som måste förlita sig på att spelare som Papa, Gago och Datolo ska fylla på.
Barcelona SaM__-
2009-09-10 01:26
haha vilka lägen Paraguay skapar. Nu har Argentina väldigt tur. Två ramträffar redan hah!
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-10 01:19
Delarocha

Jag har för mig att Cambiasso är skadad men varför Higuain inte spelar är helt otroligt, det bör diskuteras faktiskt.
Delarocha
2009-09-10 01:15
Vad är det för usel startelva Maradona ställer upp med i vanlig ordning? Skrämmande att inte Cambiasso eller Higuain ens är med i truppen. Inte undra på att dem inte går vidare med honom som tränare.
Patrik Kluivert y Rivaldo
2009-09-10 01:10
ajajaja när Paraguay
2009-09-10 01:10
Brasiliansk domare, varför?
2009-09-10 01:01
el flaco

Papa? *får flashbacks från 6-1 matchen*
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-09-10 01:01
Messi show nu då!, man kan ju alltid hoppas iaf :)
2009-09-10 01:00
NU börjar öde matchen för LM10 kom igen nu

ARGENTINA
Barcelona el Flaco
2009-09-10 00:56
Uruguay gjorde just 3-1 och det är bara tilläggstid kvar. Detta innebär att Argentina, som ligger på femteplats, har 22 poäng, Uruguay har 21 och Colombia har 20 (notera att det två sistnämnda länderna har en match mer spelad, i väntan på Argentinas resultat mot Paraguay).
Barcelona el Flaco
2009-09-10 00:54
Argentinas startelva: Sergio Romero - Javier Zanetti, Dominguez, Heinze, Papa - Mascherano, Gago, Verón, Dátolo - Messi och Aguero.
Barcelonistas
2009-09-10 00:47
Fan argentina måste vinna idag! Hoppas försvaret är bättre än den mot brasilien loool
2009-09-10 00:45
2-1 till Ururguay Ajax spelaren Luiz Suarez gör målet just nu har URU 21 poäng ARG har 22
2009-09-10 00:43
Ni som vill se vår Cule Marti Caceres spela kan kolla på *länken* Uruguay vs Colombia sen börjar Argentina - Paraguay direkt efter.
2009-09-10 00:41
Jobbigt jobbigt, men han är ung och han kommmer tillbaka. Hoppas bara det inte stör honom längre fram i karriären.
Barcelona BlueRed
2009-09-10 00:41
Vi har visserligen många andra spelare från B-laget som kan användas, men jag räknade verkligen med Thiago. Han skulle äntligen mogna till i B-laget och få på sig det där sista året i nacken och sedan ta klivet upp till A-laget nästa säsong, eventuellt få spela ett flertal matcher.

Visserligen så har allt precis börjat och han har gott om tid på sig, men ändå. Grovt jobbiga nyheter.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-10 00:36
Vi får hoppas på att han kan komma tillbaka ännu starkare. Knäskador brukar ta lång tid att komma tillbaka ifrån. Inte bara fysiskt utan även psykiskt. =(
Barcelona el Flaco
2009-09-10 00:33
Bluered/

Det stämmer. Han ska operera sig imorgon och först då får man veta hur pass länge Thiago kommer vara skadad. Oerhört tråkig nyhet.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-10 00:30
Ämne: el Flaco & ni andra ....

Det diskuterades tidigare här inne att det är menisken som är skadad och att han skulle opereras snart (imorgon?) och blir därmed borta i några månader.
Barcelona BlueRed
2009-09-10 00:28
el Flaco & ni andra spansktalande

Thiago har alltså enligt den länkade sidan, skadat höger knä och ska opereras? Rätt? (Säg att jag har fel, please!)
Hur allvarlig är skadan? Det låter inget vidare när det står knä.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-10 00:21

Du vet att Ukraina också hade landskamper? De spelade mot Vitryssland idag och det är längre att åka hem från Vitryssland än vad det är för Pique och Puyol. Lägg därtill att vår kapten satt på bänken hela matchen idag så om någon av våra spanska mittbackar kommer sitta på bänken i helgens match så är det Pique om du tänker på landslagsmatcherna men det är ingen trolig teori då Chygy som sagt spelade match i Vitryssland idag.

Att Iniesta är tillbaka är självklart skönt och vi väntar alla med spänning. Att han kommer starta på bänken är nästan självskrivet, tror varken att han har orken eller styrkan för att palla en hel match dessutom hade det varit oschysst mot Keita som du själv säger är i mycket bra form.
2009-09-10 00:13
Är de bara jag som är glad över Iniezzztas comeback ? De känns redan som om vi vunnit CL sh*t vad jag längtar till Xavi-Iniesta spelet. Men ja tror att han hoppar in i andra halvlek tycker Seydou borde starta för han är i mycket god form.Sen vill jag se Pedro och Bojan från start annars är de bara katastrof. Tror ni att Chyg kommer vara med på backlinjen ? Jag tror faktiskt att han startar en av våra hjältar Pique y Puyol kommer sitta på bänken pga landslags matcherna.
Barcelona Manolo83
2009-09-10 00:12
BlueRed

tack så mkt
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-10 00:11
BlueRed

Det är därför det är så onödigt att diskutera den ena eller den andras anpassningsförmåga när den ena förmodligen aldrig kommer att behöva att anpassa sig till vårat spel.

Jag hade viljat se Villa i laget om man skulle byta av striker mot striker men det ville ju inte Pep. Det är det jag har försökt säga, (kan ha varit väldigt otydlig ja skyller på klockan) varför ska vi diskutera hur snabbt Villa hade anpassat sig när Pep ville ha Z? Och som jag tidigare har sagt ska vi prata om spelare som inte finns i laget kunde vi lika gärna haft kvar vårat lejon.

Du förstår säkert vart jag vill komma ?
Barcelona BlueRed
Manolo83

Här är en preliminär startelva. Det kan mycket väl bli dessa gossar som spelar. Jag hittade inte någon officiell startelva, tyvärr.
Ämne: Ämne: Jag vil....
Då blir vi 3 om det. ;)
Barcelona Okkapokka
2009-09-10 00:08
Ämne: Jag vill klargöra at....
Co-signar detta inlägg.
Barcelona el Flaco
2009-09-10 00:07
Ämne: Jag vill klargöra at....
Bluered/

Håller med till 100% i allt du skrev, förutom att jag faktiskt ville se Villa som Eto'os ersättare. Men, som du är inne på, så länge Pep är nöjd med att få den spelaren han ville ha så är det bara positivt.
Annons: