/spanien/barcelona/forum/17020.aspx/spanien/barcelona/forum/17020.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-09-08 21:33
asså egentligen, hur kan dem sälja robben så billigt:S
Barcelonistas
2009-09-08 21:29
Patrik Kluivert y Rivaldo

Det gjorde dom absolut inte, många av hans mål var världsklass på dom.
Barcelona FCBiLove
2009-09-08 21:26
Tänker**
förlåt mig måste tänkt på något annat ;]
Barcelona FCBiLove
Tänker**
förlåt mig måste tänkt på något annat ;]
Barcelonistas
CRonaldo var bäst spelmässigt 06/07, men han var sjukt effektiv 2008.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-08 21:25
el Flaco:

Det där med den fd domaren påminde mig om en annan sak. Pérez Burrull, minns ni honom? Just det, han som dömde Madrid-Osasuna förra säsongen och som senare blev avstängd för att han favoriserat Madrid på Bernabeau allt för mycket. Han var först tillsatt att dömma vår match mot Getafe. Tydligen har de ändrat det och kommit på att han behövs i matchen Espanyol-Madrid, för det är den matchen han ska dömma.

Only in Spain. :)
Barcelona tribente_magico
2009-09-08 21:19
Villa/Silva /

Att säga att Ronaldo är bättre nu än när han var som bäst i Man united är bara rent skitsnack.

vet inte om det beror på mätthet eller att han känner enorm press men alla försäsongsmatcher och premiären med Real har ronaldo inte ens vart i närheten av det han kan/kunde.

antar att du inte har sett några matcher med honom i real.

vill tillägga att han var på väg neråt redan förra året i man united.
Barcelona BlueRed
2009-09-08 21:17
Sen är det otroligt löjligt om man blundar för Ronaldos prestationer under hans bästa år. 31 mål i ligan, 8 i CL och 3 i FA-cupen och dominerade flera matcher. Han var världens bästa spelare 2007-08, och är fortfarande bland dem bästa.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-08 21:16
Ni culés som påstår att Ronaldo inte är en jäkligt bra fotbollspelare, snackar faktiskt en massa goja. Vill ni tas på allvar borde ni nog omvärdera era påståenden.
Barcelona FCBiLove
2009-09-08 21:14
När man stänger efter så är dessa summer otroliga, 1 miljard skulle lätt kunna ge 100 tusen barn i afrika rätt till utbildning och tak över huvet. Summorna är sjukliga från förr då 30 miljoner va ett lyx köp från en klubb till en annan ...
2009-09-08 21:13
Villa/Silva

Nästan alla hans mål kom på straffar och friläggen.Har ni sett när han missar en frispark han deppar och fjantar sig.Han tror att han ska sätta alla frisparkar han tror att de är en straff.
Barcelona BlueRed
2009-09-08 21:12
Dani Alves.

Det är din teori. Jag tror att om Real fixar en spelstil som ger Ronaldo dem ytor han behöver så kommer han att fortfarande vara en utmanare till priset som världens bäste. Jag tror inte på det där med att han är mätt och att han kommer vara det resten av sin karriär i Madrid, han är trots allt bara 24 år gammal.

Men som sagt så är det bara vad vi tror. Han kan lika gärna gå till Milan nästa säsong och fixa fram en ölmage och gå ut med att han faktiskt är 29 år gammal. Den som lever får se.
Barcelona Hetfield
2009-09-08 21:08
1 miljard är mycket för en spelare, ja även Messi (det är bara vad jag tycker, 1 miljard skulle kunna mätta många människor), men Real har gjort ett bra köp, C.Ronaldo är fortfarande ung
Dani Alves.
2009-09-08 21:06

BlueRed //

Håller med dig men jag tror aldrig Ronaldo kommer spela så bra som han en gång gjort, han kommer till Madrid helt mätt med titlar plus redan blivit världens bästa en gång, och till en klubb där han absolut inte lär gråta om dom förlorar. Du kommer se det själv =)
Barcelona BlueRed
2009-09-08 21:05
FCBiLove

Huhu, det hade nästan varit synd om det inte hade inträffat. Jag hade gått miste om så mycket skratt. Att han är italienare gör det ännu mer roligt.
Valencia Villa/Silva
2009-09-08 21:04
Ämne: Har aldrig sett en s....
Så bara på grund av att han har ett dåligt beteende så är han överskattad?? Han vann ju bara guldbollen men det kunde likagärna ha varit Kanoute för han är så jäkla schysst och förtjänar den mer.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-08 21:03
Ämne: Ämne: Spelför....
Bara för att man skapar en massa målchanser och gör många mål, är inte samma sak som att vara en spelfördelare.

Jag har inte på något sätt nämnt att hans tid skulle vara över.
Barcelona FCBiLove
2009-09-08 21:02
BlueRed

Den där är ju så otroligt klassisk haha ! , man dör ju av garv när man ser på klippet.. Vad tänker Gilardino när han slänger sig 4 m efter självaste händelsen :P

Jadu han skulle ju inte få se en fotbollsplan på ett tag iaf, huhu
2009-09-08 21:01
Har aldrig sett en sån ÖVERSKATTAD spelare som cristina.Seriöst kolla på hans beteende han har inte uppfostrats väl skiter i om han filmar.Men en sak jag hatar honom för HAN TROR ATT HAN ÄGER VÄRLDEN med sitt utseende,överstegsfinter och de är de enda man får se av honom när han dribblar. Kolla på R10 han skulle jag se världens bästa tekniker med dribblingar han fick världen att häpna.När jag spelar fotboll med vänner och en gör en fin fint då säger dom RONALDINHO och skulle verkligen säga R10 världens bästa genom tiderna BARA han fortsatte med de han gjorde.
Barcelona BlueRed
2009-09-08 21:00
Dani Alves.

Hur lätt är det och avgöra innan man gör sig av med en spelare om denne är slut eller inte? Låt säga att Ronaldo inte velat spela för Madrid sen barnsben och att transfern låg i Uniteds händer helt och hållet. Hur lätt är det och göra sig av med världens bästa spelare? Hur vet man att han aldrig kommer prestera som han gjort säsongen innan?
***BOJAN***
2009-09-08 20:58
Nån hära som vet nån bra sida där det finns Man United 59fifty kepsar?
Valencia Villa/Silva
2009-09-08 20:56
Ämne: Spelfördelare? Jag m....Kollar man på manchester idag och när Ronaldo spelade så såg man att Ronaldo skapade minst lika många målchanser för dem andra som sig själv. Han ledde väl till och med assist ligan i Man U?

Och varför tror alla att CR har haft sin tid?? Killen är fan 24 år endast. Han har många år kvar.

Som Villa sa "Folk kallar mig gammal men jag är endast 27 år gammal. Undrar hur det blir när jag fyller 30"?
Dani Alves.
2009-09-08 20:56

Ronaldo har haft sin tid, killen kommer aldrig bli som han varit, som sagt United sålde han vid rätt tidpunkt som Barca borde ha gjort med Ronaldinho och skulle fått mycket mer i kassan än för dom skräp pengarna man fick för han.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-08 20:52
Spelfördelare? Jag måste ha missat något. :D
Valencia Villa/Silva
2009-09-08 20:47
Ämne: apråpo C.Ronaldo, ko....
Ronaldo är bättre nu än tidigare. Förrut dansade han runt som clown som kunde endast dribbla medan han är mer komplett nuförtiden. Han har under senare år ochså blivit en jävligt grym spelfördelare. Visst kommer han att tappa fart nu med åren men han är minst lika bra som i den videon och till och med bättre. Klart bästa köpet i år och under våren tror jag att Ronaldo kommer att explodera.
Barcelona BlueRed
2009-09-08 20:44
FCBiLove

Jag undrar vad straffet hade blivit om Gilardino hade fått en straffspark för denna filmning och inte åkt fast av domaren. :)
Inte för att domaren är så blind att han missar den här filmningen som är, precis som el Flaco brukar säga, Epic Fail.
Barcelona tribente_magico
2009-09-08 20:40
apråpo C.Ronaldo, kolla den här videon,Han var grym på den här tiden.
Det är otrolig skillnad på ronaldo då och nu.
Det roliga är att han aldrig kommer bli så bra igen, tro mig.

Man united sålde honom i precis rätt tid.

men måste erkänna att han va HELT otrolig på den tiden.

kolla Länktips!
Barcelona J.Gamper
2009-09-08 20:29
Ämne: BlueRed

Det var j....
Det där var ju en riktig C.Ronaldo filming. Lurade domaren totalt.
Barcelona J.Gamper
2009-09-08 20:26
Ämne: Lite besviken över a....Vah!? Få mer stryk? Lite oislamiskt tycker du inte det?

För övrigt håller jag med Hetfield längre ned.
Barcelona FCBiLove
2009-09-08 20:16
BlueRed

Det var ju precis det jag skrev, det går ju inte att skylla på det förflutna men man kan ju alltid ha det i bakskallen och försöka tänka sig, och ser man på *Länken* som jag posta så kan du även se att det är kontakt men visst överdrev han kanske om det nu var så att han skulle filma.
Annons: