/spanien/barcelona/forum/17017.aspx/spanien/barcelona/forum/17017.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2009-09-11 12:00
Synd att Messi vilas imorgon, skulle verkligen vilja se Zlatan och Messi få synka ihop spelet
Real Madrid -NeO-
2009-09-11 11:11
Spärrad pga reklam. /Red
Barcelona Gabbe - FC Barcelona #10
2009-09-11 08:21
Hur får man tag i demot?
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-09-11 00:42
Creus

Spelade demot lite ikväll, själv tycker jag att skotten känns mer tyngre, svårare att få upp skotten om man inte håller ner längre. Alltså har det förbättrats. Testa demot ;) kan inte skada

Manolo83
Demot har kommit ut, själva spelet kommer ut vid månadskiftet
Real Madrid MindKey
2009-09-11 00:42
Ämne: har fifa 10 släppts ....
2 okt tror jag
Barcelona Manolo83
2009-09-11 00:00
har fifa 10 släppts till ps3?
Deportivo Creus
2009-09-10 23:55
FIFA-spelare: Har de gjort något åt skotten? I så fall kan jag tänka mig att köpa FIFA istället för PES, annars inte. Man kanske skulle testa demot.
Barcelona Manolo83
2009-09-10 23:53
iniesta kommer få spela ca 20-30 min
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2009-09-10 23:46
Är inte Messi avstängd i två matcher p.g.a "skallningen" på Dario Srna, har för mig att jag läste något sånt. Isåfall när gäller det? Om han får spela mot inter så tycker jag att han och Ibra borde få åtminstone 30 min tillsammans I getafe matchen.

Bara jag som fruktar Samu Etoo ?!
Barcelona Hetfield
2009-09-10 23:22
Lika bra att Chyg får spela nu på lördag, han får ju inte spela mot Inter, så vore pointless att spara honom

Även om Messi kommer att vara otroligt trött, så vore det bra om han kunde få speltid så att han och Zlatan kan synka spelet inför Inter matchen. Vi vet hur Zlatan är i motgång, det är då han brinner, räkna med en taggad Zlatan när Inter fansen börjar bua, och när han ser Eto'o i motståndarlaget...oh så spännande!
Barcelona Essienesque
2009-09-10 22:50
lite OT...

Hoppas inte detta blivit postat redan, men till alla Fifa lirare här inne kan jag berätta att demot till fifa 10 har släppts och förutom den ordinarie truppen, så finns J.dos santos, assulin, fontas, muniesa, jeffren, Espasandín, vasquez, Rochina, Rueda m.fl med på spelet. =)

Gudjohnsen och Jorquera var dock kvar men tror dom fixar det och Chryg innan spelet släpps!
Barcelona GRANDE BURDISSO
2009-09-10 22:21
TEST!
lycka till i nästa match!
Barcelona Rambla - K9
2009-09-10 22:15
Ämne: Så då blev det offic....
Till matchen mot Racing så är nog dessvärre Bojan tillsammans med U20-laget och förbereder sig för Egypten.
Barcelona el Flaco
2009-09-10 22:06
Så då blev det officiellt. Thiago opererades idag av Barcelonas klubbläkare och han kommer vara borta ur spel i ungefär 2 månader.

Smogen/

Ja, förhoppningsvis är han tillbaka mot Atletico, annars i värsta fall mot Racing.
Barcelona Smogen
2009-09-10 21:56
el Flaco

ja, jäklar ja, glömde skadan, han är väl tillbaka tidigast mot Atletico nästa helg va?
Barcelona el Flaco
2009-09-10 21:42
★Scorpion★/

Alves är förvisso en maskin, men tänkt på att han spelade 90 minuter mot Chile och dessutom den långa resan över Atlanten. Det vore kanske bäst att han får vila lite, men med tanke på hur Alves är så kommer han förmodligen kräva att få spela mot Getafe.

Gonzalez_Barca/

På tal om Chygryk så gjorde han idag sin första träning med A-laget sen han värvades från Shakhtar. Så det är kanske än för tidigt att få se honom debutera.

Smogen/

Bojan är skadad.
Barcelona Smogen
2009-09-10 21:42
Barca 4 ever

Alla ligamatcher denna säsongen lär sändas i TV4 sport...
Barcelona Messidinho_10
2009-09-10 21:40
Grabbar vad tycker ni om han snubben som härmmar Zlatan?
Själv tycker jag han är en fjant som borde stoppas på nåt sätt.
Barcelona BlueRed
2009-09-10 21:39
Barca 4 ever

Se länk, bokmärk den, lägg den i favoriter, skriv in den i ett textdokument eller skrev ner den på ett papper. Simple as that. :)
Länktips: tvmatchen.se/
Barcelona Smogen
2009-09-10 21:37
Ska bli väldigt intressant att se hur Pep spelar på lördag. Finns ju många frågetecken.
Ska alla europeiska landslagsspelare få starta efter tunga kvalmatcher eller försöker man vila några?
Messi och Alves har inte bara kvalmatcher, dom har dessutom resor över Atlanten i kroppen, orkar dom spela?
Iniesta och Marquez är utvilade men kommer just tillbaka från skador. Vågar Pep starta med dom?
Chygrynskiy har väl knappt tränat med hela truppen samlad, vågar man starta en svårbortamatch med honom?

Jag gissar i alla fall på att Keita och Toure tar plats på mittfältet tillsammans med Xavi, att Maxwell får vänsterkanten samt att Zlatan får starta. Han borde ju vara utvilad efter att i 90 minuter promenerat omkring på en solig medelhavsö.
Någon eller båda av Pedro och Bojan lär ju också starta....
Barcelona Barca 4 ever
2009-09-10 21:27
Någon som vet var de kommer visa matchen på lördag, alltså vilken kanal?
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-09-10 21:24
el Flaco

Kan bli då så att Chygrynskiy gör debut i backlinjen och Puyol tar hand om högerplatsen, det var väl därför Chygi värvades? Så att Alves kunde vila och låta Puyol spela HB istället för att köpa in en renodlad HB, och Pedro lär nog starta istället för Messi..

(Inte varit aktiv på forumet idag så vet inte om det här redan har skrivit eller så..)
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-10 21:00
el Flaco

Alves kan väl starta mot Getafe. Killen kan springa hur mycket som helst. Och han blir aldrig trött. Men men självklart behöver han vilas då och då.
Zaragoza Nina (Red.)
2009-09-10 20:55
Ämne: Nina

Jag fick tyd....
Hetfield -

Och gillar man dem går man garanterat säker ;)
Barcelona el Flaco
2009-09-10 20:53
Mojito/

Med tanke på att Messi och Alves anländer i Barcelona imorgon och bara hinner träna en gång med laget innan matchen ska spelas, så tror jag nog inte att de kommer få starta mot Getafe.
Barcelona Robin.C
2009-09-10 20:51
Hej, länge sedan jag var här, har inte kunnat logga in men nu ska jag försöka vara mer aktiv.

Någon som vet varför vi inte spelade med Chygrynskiy mot Gjion?
Barcelonistas
2009-09-10 20:49
Så här ska vi spela mot inter

Valdes

Alves Pique Puyol Abidal

Toure

Xavi Iniesta

Messi Ibra Henry
Barcelona Mojito
2009-09-10 20:46
Det som talar för att Bojan får mer speltid denna säsong är framför allt den tunna truppen.

Pep måste rotera på anfallarna om laget ska undvika skador och klara det hårda schemat.

Förra säsongen hade vi tur att skadeläget alrdig var prekärt, men redan inlednignen på denna säsong skvallrar om hårdare tider.

Vore också dumt om Bojan gick direkt från rehab till att vara startman i en turnering som eg inte gäller någonting.
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-10 20:45
MF Doom

Så här kommer elvan se ut tror jag.

Valdes

Alves Pique Puyol Abidal

Toure

Xavi Keita

Pedro Ibra Henry

Messi och Iniesta hoppar in i andra halvlek. Gissar på nåt sånt:)
MF Doom
2009-09-10 20:41
Tror ni Pep spelar med den bästa elvan på lördag eller sparar han vissa spelare inför mötet med Inter?
Annons: