/spanien/barcelona/forum/17012.aspx/spanien/barcelona/forum/17012.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2009-09-09 20:15
Ämne: Just nu är det inte ....En tränares uppgift handlar inte bara om att säga "Du springer dit, du står där, du skjuter här", det handlar också om att motivera spelarna.
Lagerbäck har lika mycket karisma som min penna...
Barcelona Den vise
2009-09-09 20:14
Det spelar ingen roll att man nu gjorde mål på detta sättet. Det ursäktar inte det bedrövliga spelet man har presterat. Man skämmer ut sig så det skriker om det.
Barcelona Barcanist
2009-09-09 20:14
Självmål..
Barcelona Hetfield
2009-09-09 20:13
Bara jag som är orolig för Zlatans kondition? Om killen pustar ut efter 80 minuter (seg match dessutom), hur ska han kunna springa i Barca?
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
Berggggggggggggggggg yeeeeeeeeeea
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
Seså lugna ner er nu. ;)
Barcelona Den vise
2009-09-09 20:12
Just nu är det inte lagerbäcks fel ,utan det beror på de gubbarna som fått chansen. Det finns inga bortförklaringar om man nu spelar oavgjort mot ett lag som jag personligen hade gjort mål på. Nja men man blir ju bara inte klok på detta.

Barcelona Barcanist
2009-09-09 20:11
UT MED ELMANDER - IN MED OLA TOIVONEN
Barcelona BarcaFTW
2009-09-09 20:10
Hahahaha, Sverige, vilket landslag. Tror vi gör mål på övertid o vinner, men detta är P I N S A M T.
Barcelona Hetfield
2009-09-09 20:09
Seriöst, vad måste Lagerbäck göra föratt få sparken?
Kidnappa 20 personer, samtidigt som han rånar 3 banker och åker till Mars?
Barcelona Den vise
2009-09-09 20:06
Det börjar lukta megaflopp..
Barcelona Den vise
2009-09-09 20:04
Elmander behöver öppet mål med max en halvmeter från mållinjen för att killen ska kunna peta in ett mål. Detta är ju helt jäkla bedrövligt..
2009-09-09 19:59
Kan ni tänka er att både Messi och C.Ronaldo kan missa VM, 2 stora världsstjärnor. Jag tror Messi med Argentina kommer att klara det till sist, jag kommer ihåg Brasiliens situation 2001 då man låg illa till och man lyckades kvalificera sig i absolut sista matchen. Det var väldigt dramatiskt, då var det roligare och se Brasilien och hjärtat slog hårt för dem. Så visst kan Argentina klara det, men Portugal kommer förmodligen missa vm.

el flaco
Jag tvivlar inte på att Bojan kommer att blomma ut fullt ut om några år, som du säger så behöver han bli lite starkare bara. Allt annat behöver han bara utveckla och förbättra.
Barcelona el Flaco
2009-09-09 19:57
Gud är störst! - Pep el rei!/

Jag ser också Bojan som en 9:a och tycker att hans skickligheter gör sig bäst i en central position. Hoppas bara att han biffar till sig, det är nog hans främsta svaghet i dagsläget.

Sen om han nu blir bra nog för att spela från start i Barcelona får framtiden utvisa. Personligen så hoppas jag på honom.
Barcelona Den vise
2009-09-09 19:56
Det börjar lukta megafiasko kring malta matchen. Vad är det som händer mot detta lilla "pytteland"?

Detta är ju så fruktansvärt frustrerande att se detta håglösa landslag..
2009-09-09 19:54
lameG^

Ja ja, självklart men han föredrar mitten och om en spelare inte spelar på den position han är bäst på, så får man inte ut det bästa av honom.
Barcelona Den vise
2009-09-09 19:54
Det börjar lukta megafiasko ...
Barcelona lameG^
2009-09-09 19:41
Gud är störst! - Pep el rei!

Bojan har ju själv sagt att han spelar på den positionen pep säger och han är tycker om att spela på en vänsterytter position.

Jag hoppas han spelar där också för tycker han är bättre där.
2009-09-09 19:39
lameG^

Ytterst tveksamt om Bojan skulle tänka sig en permanent ytterposition, han har spelat som central forward i princip hela sitt liv och det är den positionen han drömmer om att befästa en dag. Därför ser jag (tyvärr) inte hur både K9 och Bojan i samma startelva.

Detta har jag länge funderat över men både Bojan och K9 föredrar den centrala positionen och självklart så är Bojan det första valet för mig och säkert för de flesta andra cúles med. Det är synd att det ska bli så men ser ingen annan väg att gå, argumentera gärna emot med andra alternativ...
Barcelona lameG^
2009-09-09 19:31
I framtiden ser jag Bojan,K9,Messi som startspelare. Men pedro kan naturligtvis också vara en om han fortsätter som nu. Kolla bara på Villa,Ribery som är stjärnor nu men var inga supertalanger vid 19-21 års åldern. Jeffren ser jag inte som startspelare men vi får se hur det blir i framtiden.

Det ända jag tänker på nu är på den truppen vi har nu och våra resultat nu och inte vilka vi ska köpa å sånt.

Den trupp vi har nu är riktigt stark. Vi har en defensiv som är riktigt bred och vi har 2 målvakter och en ung bakom dem.

Vår offensiv är fortfarande stark men inte lika bred. Dessutom lämnar keita,yaya för afrikanska så det kommer bli tufft. Men tror vi ändå klarar av tillslut. Vi måste vila xavi,iniesta,messi,ibra,henry när vi kan och använda pedro,keita,busquets,bojan vid rätt tillfälle. Gör vi detta så kan vi hålla vår trupp frisk som förra säsongen och då vet vi hur det går.
Barcelona kallesiete
2009-09-09 19:30

Kan ju bara bli bättre i andra.
Tror nog Zlatan sätter en boll.

Kåmark kan dra åt.. :)
Barcelona Den vise
2009-09-09 19:29
MF Doom

Redigera inlägget ?!
MF Doom
2009-09-09 19:25
Ber om ursäkt för trippla inlägg, datorn/internet är inte på bra humör idag.
MF Doom
2009-09-09 19:24
Tempot e skit men Malta verkar få styra tempot. Zlatan verkar ha tankarna inför helgens möte. Ser så oerhört fram emot Iniesta på plan igen.
Barcelona kallesiete
2009-09-09 19:22

Sömnpiller. . .
Zlatan avgör väl i 93e. ;)
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-09-09 19:17
aa faktis, Matchens Temop e bara för segt.
Barcelona Den vise
2009-09-09 19:06
Sverige har inlett matcher uruselt måste jag säga. Passningstempot är ohyggligt lågt mot ett lag som knappt skulle hålla sig kvar i allsvenskan...

Att det ska vara så förbannat svårt att göra mål mot ett lag som består av ett dussintals pizzabagare.

Detta är ju pinsamt att se.
2009-09-09 19:05
Det är tveksamt om man ska se Argentina matchen inatt (00.55), då man börjar väldigt tidigt imorgon bitti. Men äh tror nog att jag ska försöka hålla mig vaken, ändå. ;)
Moderator
2009-09-09 18:57
Spara stream-länkar nu! Så vi inte behöver läsa frågor om streams gång på gång i forumet, tack! /Mod
★ Henry-Zlatan-Messi ★
2009-09-09 18:15
Cocco//

Fick du det att funka ?
Annons: