/spanien/barcelona/forum/16997.aspx/spanien/barcelona/forum/16997.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona J.Gamper
2009-09-14 00:46
Ämne: Jonas Dahlqvist, Eri....
Håller med. Jens Fjällström och Erik Niva är nog mina personliga favoriter.
Barcelona el Flaco
2009-09-14 00:44
Jag tyckte om när Eurotalk började ta in Jonas Esbjörnsson från Expressen som är en Spanien-expert. Varje gång han är med brukar det bli lite mer fokus på spanska ligan än i vanliga fall.
Delarocha
2009-09-14 00:39
Jonas Dahlqvist, Erik Niva och David Fjäll tillsammas med Jens Fjällström är ju utan tvivel de jag helst ser snacka fotboll. Perfekt eurotalk när de tre förstnämnda är med.
Barcelona westinho
2009-09-14 00:34
Håller med tribente_magico.

Såg inget fel med dragspelspojkens inlägg, han kopierade bara för att det var så långt. Han ville starta en diskussion, som ni nu stoppade omedelbart.
Villarreal Grande Messi!
2009-09-14 00:29
Haha, sjukt många roliga inlägg här inne. Sån jävla barnslig humor som jag inte riktigt vet varför jag skrattar åt. :) Haha, sjukaste är ju att det stämmer också.

"Olof Lundh har lika mycket karisma som hundbajs som fastnar under skon."
Barcelona tribente_magico
2009-09-14 00:27
Tycker nästan det börjar bli lite väl petigt med vissa regler här inne. Vem bryr sig om man kopierar ett intressant inlägg från nåt annat forum än det här?, det kan ju va början till en bra diskusion.
Undrar bara vad det är som stör så mycket med det.

Ska man behöva skriva det med egna ord och krångla till det istället för att bara ta o kopiera?. tycker det börjar bli överdrivet rent ut sagt.
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-14 00:25
Barca Barca

Bara föratt vi får gratis käk i skolan så betyder det inte att de kan servera gympalärarens svettiga strumpor, och vi ska käka upp det eller hur?

Man måste väl kunna kräva lite saker , spec. när de s.k journalisterna får så mycket betalt
Barcelona Barca Barca
2009-09-14 00:18
Helt ärligt grabbar, börjar bli jävligt jobbigt med att folk hela tiden ska klaga på hur dom ska se ut i tv och hur ruttna tv4 är o bla o shet. Seriöst för 15 år sen kunde man knappt se spanskfotboll. För 7 år sen sände dom barca vissa helger på viasat, nu sänder dom barca VARJE helg och här sitter folk o klagar på klädstil? klädstil dom har i studion? hur oprofesionella dom är?

Så länge dom sänder matchen, skiter jag fullständigt i hur oprofesionellt en sändning är och vad kåmark har på sig eller hur han kysser sin fru när han kommer hem. Vi är bortskämda...
El_Capitano
2009-09-14 00:16
Juande Ramos trodde också att han kunde Barca perfekt :)
Må den bästa och vackraste laget vinner.
Barcelona BlueRed
2009-09-14 00:15
Creus

Du är inte den enda som har rättat mig. Jag har, av någon anledning grymt svårt att skilja på de, tack. :) Dialekt ska det naturligtvis vara!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-09-14 00:13
Hehe roligt att man fick sin fråga besvarad på Fotbollskanalens chatt :P brukar aldrig hända.

Victor Vem tror du gör flest mål i La liga denna säsong av dom här fyra, C. Ronaldo, Messi, Benzema eller Zlatan?

Fotbollskanalen Europa chatt Hehe. Skön fråga. Får jag säga Kaka? Nja.. 1. Ronaldo 2. Ibra

Iallafall, någon mer som ska upp imorgon och beställa biljetter till någon match? kl 10 börjar officiella hemsidan sälja för allmänheten. Då ska Barca - Zaragoza biljetter köpas :)
Barcelona westinho
2009-09-14 00:13
dragspelspojken

Jag tycker det låter relativt förnuftigt.
Deportivo Creus
2009-09-14 00:08
BlueRed

Brytning? Han har väl ändå ingen brytning. Det heter dialekt.
Barcelona BlueRed
2009-09-14 00:02
el Flaco

Det kommer säkerligen att bli den matchen som visas också.

Ang. Sladjan så kan jag inte allt för mycket om killen. Jag har aldrig tänkt på laptopen han har med sig hela tiden. Förmodligen därför jag tyckte att han kunde en hel del. Hur som helst så tycker jag Tv4sport borde göra allt för att få Niva en gång varannan vecka i studion. Han är en laptop.

Hetfield

EuroTalk är självklart det bättre programmet. När Niva är med är det även det bästa programmet.
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-14 00:02
Förstår mig inte på folk som kollar på fotbollskanalen europa , Viasat osv osv. när det finns Eurotalk, som är 100 gånger bättre
Barcelona el Flaco
2009-09-13 23:58
Bluered/

Håller med dig, hade varit kul att få se Bilbao-Villarreal på söndag. Det finns nog ingen annan arena i Spanien som har bättre stämning än San Mamés.

Däremot så håller jag inte med dig angående Sladjan. Det enda han har är en bärbar data där han hämtar all sin statistik från.
El_Capitano
2009-09-13 23:58
Det var inga höjdare denna fotbollskanalen eroupa, samma nyheter som går att läsa på fotbollskanalen. Jag hoppades på intervjuer och andra analys än att visa alla mål.

Barcelona BlueRed
2009-09-13 23:55
Det är väl ganska självklart att det ska vara Bilbao - Villarreal på söndag.

Delarocha

Sladjan är väl ganska kunnig? Tv4sport skulle för övrigt vara den bästa fotbollskanalen om dem fick tag på Erik Niva lite då och då. Men hans brytning är lite för grov för vissa tydligen.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-09-13 23:53
Men orka ens bry sig om en tröja och skriva i ett forum om det ? Liksom. Så illa ser det inte ut.
Färg-glad och allt. Tummen upp.

Och nej.. jag har inte en likadan ;)
Delarocha
2009-09-13 23:52
Men tv4 håller sån låg kvalitet på sina fotbollssändningar. Samma med Viasat. Viasat är dock sämre. Ola Wenström, Sladjan, Bosse och vad är det mer för stolpskott? Det håller inte. C+ är enda kanalen som gör det seriöst och på ett professionellt sätt.
El_Capitano
2009-09-13 23:50
Ämne: El_Capitano. Se upp ....
hehe

Såg att Olof Lundh har röda skor ikväll :)
Delarocha
2009-09-13 23:48
El_Capitano. Se upp så han inte kallar dig medgångssupporter.

Förra säsongen så filmade de Perlskog och Kåmark från håll och i en vinkel så man såg deras skor. Perlskog satt med ett bar skitfula slitna gympaskor tillsammans med kavajen och skjortan. Såg lagom stiligt ut.

Roba # 8. Varför inte hoppas på vinst? Såsom Inter spelade idag och om Barcelona spelar på topp så vinner Barcelona antagligen relativt enkelt om jag ska vara ärlig. Oavgjort är i underkant om Barcelona har en bra dag.
Barcelona Okkapokka
2009-09-13 23:38
Ämne: Barça! (MQUC3)

Va....
Vet inte riktigt varför men ditt inlägg fick mig att skratta högt :)
Barcelona Suñol
2009-09-13 23:35
Kåmarks tröja skulle göra Sala i Martin gråtögd av lycka om han såg den. Annars så tycker jag inte vi ska snacka skit om rysk cirkus, valiumbjörnar går före neonfärgade nycirkus-dreads alla dagar i veckan ;)
Barcelona ROBA - #8
2009-09-13 23:33
Blir en knepig match på onsdag. Men jag tror och hoppas att alla spelare hinner bli fit for fight och att vi startar med en stark elva. 2-2 är ett resultat jag hoppas på.
El_Capitano
2009-09-13 23:29
Barça! (MQUC3)

Varför tar du det så hård? Har du likadan tröja eller vad är det frågan om?
Jag tror att många håller med mig om hans klädstil ikväll.

Skriv inte för att du måste skriva. alright? :)

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-09-13 23:22
El_Capitano.

Orka, har du inget bättre och komma med? :)
Lyssna på programmet och var tyst. Spelar väl för fasiken ingen roll vilken tröja han har ? alright ? :)
El_Capitano
2009-09-13 23:16
Har TV4 inga krav på klädstil i TV? Det ser ut som att Kåmark har rymt från en billig rysk cirkus. Jisses..
Barcelona Barca Barca
2009-09-13 23:04
Gud är störst! - Pep el rei!// Ligger något i det du säger, återstår att se;)
El_Capitano
2009-09-13 23:04
Snart 23:10 börjar fotbollskanalen europa på TV4. Obs: kolla inte nu bara för att det går en svensk serie som handlar om ingenting!
Annons: