/spanien/barcelona/forum/16970.aspx/spanien/barcelona/forum/16970.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El_Capitano
2009-09-16 11:47
Fredrik R

Kanske men man ser att dem trivs med varandra på plan.
Det ska bli spännande att se deras samarbete ikväll, mot Getafe hittade dem varandra riktigt bra.
El_Capitano
2009-09-16 11:43
Klockren gammal intervju Zlatan med Peter Jihde :)
*Länk

Real Madrid Fredrik R
2009-09-16 11:19
El_Capitano

Ser ut som om de precis haft ett hårt fyspass och så dyker det upp en boll ifrån ingenstans. Glädjen är total.
Barcelona Messidona
2009-09-16 11:13
hejsan alla...

brukar inte skriva här inne mest läsa men idag vill jag ge er alla barca fans en sak:

lugn och ro....

vi måste vara ärliga mot oss själva. Vi har vunnit allt nästan, när man gör det blir varje match svårare och svårare... det som talar för oss är nämligen kvaliten vi besitter det kan ingen ta oss ifrån, men vi möter ett lag som är kapabla att vinna mot oss ikväll. det är tur att vi får denna match tidigt för vi kan fixa till problemen under ett tidigt skede av säsongen. En förlust är inte hela världen eller som luis Enrique sa: "Man vet inte hur barca tröjan har för betydelse föräns man vinner på Madrids hemmaplan. det är vid förluster jag bär tröjan med stolthet"

Visca Barca
El_Capitano
2009-09-16 11:10
Vem säger att Messi och Zlatan gillar inte varann? :)
*Länk

Edit: bläddra, det finns flera sköna bilder på bland andra Pep och Zlatan :)
Barcelona Riiio!!
2009-09-16 11:06
Finns enligt mig 2 sätt att göra mål på barcelona (oftast om man är kontringslag) och det är antingen på fasta situationer , alltså Real SÖG igår på fasta men med handen på hjärtat så är inte vi mycket bättre. Eller som en komentator sa en gång: "Barcelona är det laget som direkt efter att dom förlorat bollen springer ihjäl sig för att vinna tillbaka den snabbt som fan, och många spelare brukar ibland gå på samma spelare för att vinna boll och OM man lyckas spela sig förbi dom (offtast mittfältet) så är mycket vunnet och en chans skapas eventuellt". Det e fan sant när man tänker efter - inte ofta vi släpper in såna "vanliga" spelmål, inte ofta vi släpper in mål överhuvudtaget =)

Tror ni det blir Henry,Ibra,Messi från start eller kommer han slänga in Pedro istället?
Spanien TheNExTDeLPieRo
2009-09-16 11:02
Hoppas ni krossar dom ikväll, gör fotbollen en tjänst och tvåla ditt dom.
Real Madrid mogge182
2009-09-16 10:58
Lycka till ikväll men tror Eto´o sänker er. 3-1 Eto´o 2 mål
Barcelona kallesiete
2009-09-16 10:57

FH09/
Osynlig när det gäller.. Oh dear.
Viktiga landslagsmål?
Avgörande av scudetton på egen hand?
Barcelona Antz
2009-09-16 10:47
fh09//

har du nån länk där du ska se matchen?
Barcelona FH09
2009-09-16 10:39
Kommer zlatan visa vad han går för eller kommer han vara rätt så onsynlig som han brukar vara när det gäller? , åter står att se själv kommer jag streama matchen brist på kanaler just nu !
Barcelona Antz
2009-09-16 10:29
Någon som har nån länk man kan följa kvällens match? Har tyvärr inte tillgång till viasat ikväll.
Real Madrid Fredrik R
2009-09-16 10:16
Gabbe5000

Bra kommentar, kudos!
Barcelona kallesiete
2009-09-16 09:50
Ämne: ”…er värsta mardröm ....

Lokmaniinhoo/
Det gör du rätt i. Men inget att bli det minsta upprörd över. Sist det publicerades betydde det trippeln för oss. Bör alltså vara ett gott tecken! :)
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-09-16 09:25
”…er värsta mardröm håller på att besannas. Den vita vålnaden har vaknat till liv. Och den är ute efter er.”

haha börjar skratta.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-09-16 09:19
Tagga till idag grabbar3
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-09-16 09:18
Barca vinner ikväll
Barcelona Esportivo Barca
2009-09-16 08:31
God morgon. Det är intressant att notera att hade vi inte bytt Samuel mot Ibra eller om det nu var tvärtom så hade vi FC B supporters sett kvällens match som en typiskt aning trist match i väntan på att turneringen ska börja på riktigt. Vi hade sett en given tre poängare det blir naturligtvis tre poäng i kväll men snacka fokus blivit galet stort ty detta är ingen höjdar match FC Barcelona ska löjligt enkelt avfärda Inter gör dom inte det blir jag mäktigt förvånad.
Barcelona Gabbe5000
2009-09-16 03:46
När man läser den krönikan så är det lätt hänt att man blandar ihop det med en massa saker som kanske sägs i Puertan, det är svårt att hålla isär ibland. Men cred till er madridistas som skriver vettiga saker, som Bengan nedan t ex. Det är lite tröttsamt med den extrema forumsmentaliteten som råder i både Puertan och Ramblan. Så jag tyckte krönikan var ett längre uttryck av den extrema forummentaliteten som ofta råder. Det var iaf därför jag blev lite trött på den, eftersom man hoppas iaf red. ska hålla lite högra standard.
Real Madrid Bengan
2009-09-16 01:26
Ämne: Ämne: Ämne....
Jo, kommer vara riktigt nervöst på fasta mot barcelona men å andra sidan får barcelona se upp på kontringar.

Jag hoppas verkligen att Real spelar extremt kontringsspel där jag tror dom kan skada Barcelona. Real är inte riktigt lika bollskickliga och ska inte försöka spela ett spel som passar barcelona.

Om Real bara klarar av den oerhörde initiala pressen som Barcelona sätter när dom tappar boll finns det stora ytor.

Kan bli en riktigt bra match =)
Barcelona SaM__-
2009-09-16 01:11
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Jag håller också med. Man ser tendenserna och injektionerna i Real Madrids spel att kvalitén och fantasin finns där. Och som du säger kommer det bara bli bättre och bättre ju mer säsongen går. Jag har varit nere sen Samu lämnade men som någon skrev i en artikel här så litar jag fullständigt på Guardiola och om Zlatan verkligen är den sista pusselbiten i Guardiolas lagbygge ska han givetvis ha den. Får Pep den sista pusselbiten att fungera så bör Barcelonas anfallsspel bli ännu farligare i år.

Sedan, är det bara jag som har tänkt på att Barcelona har ett mycket starkt lag på fasta? Fasen, Yaya, Keita, Pique, Dima, Puyol, Zlatan är väl spelare som är livsfarliga i luftrummet :)
Barcelona Rambla - K9
2009-09-16 01:08
Ämne: Det jag inte fattar ....
Det upprör inte mig det minsta. Jag tycker bara den var otroligt töntig och det har jag all rätt att påpeka här på forumet.
Real Madrid Shac81
2009-09-16 01:06
Det jag inte fattar är varför ni ens bryr er om den krönikan, visst tycker jag att den må vara lite provocerande och plockar vaskar upp känslor o så, men ni e ju de reagerande mästarna och dessutom enligt mig Världens bästa lag just nu. Så ta denna krönika med glimten i ögat. Vad vore fotbollen utan rivalitet, rivaliteten ska dock ha sina gränser.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-16 01:00
Ämne: Ämne: Bengan:....
Det är lugnt.

Annars måste jag erkänna att Madrid ser väldigt starka ut offensivt. Fast Zurich är egentligen inte ett värdigt motstånd att bedöma hur långt det räcker. Dessutom så kommer laget att bli ännu bättre när det är mer synkat.
Real Madrid Bengan
2009-09-16 00:52
Ämne: Bengan:

Jag har i....
Sorry, tog väl lite mer på slumpvis något inlägg att svara på än att angripa någon personligen =)
Barcelona Rambla - K9
2009-09-16 00:47
Bengan:

Jag har inte kritiserat någon annan maräng. Hm, jag har inte ens kritiserat hohom heller när jag tänker efter. Han får självklart skriva vad han vill. Hade jag kritiserat honom så hade jag ju varit tvungen att vända mig till honom och påpeka det. Så viktigt är det dock inte och jag kommenterade bara hur fånig och fjantig artikeln var. Det finns ett visst behov hos vissa att hela tiden behöva hävda sig. En klubb med den historian som Real Madrid ståtar med, behöver aldrig hävda sig.
Barcelonistas
2009-09-16 00:46
"Nu erövrar vi Europa "

Är bara till för att provocera och att de ska diskuteras om real istället för barca.Ja menar vi bör diskutera matchen imon istället än deras provocerande krönikor.
Barcelona Sersari
2009-09-16 00:43
Bengan

Tack gode gud att vissa av er har lärt er från tidigare misstag i så fall, krönikören borde förstå att bollen är rund, ingenting är garanterat i fotboll. Det borde han veta vid det här laget.
Barcelona tribente_magico
2009-09-16 00:38
Sersari//

håller med dig.

Det brukar bli så att dom får äta upp varenda ord dom sagt och skrivit.

Man får akta sig för att skriva sånna där artiklar för risken att bli utskrattad, och nog borde dom ha lärt sig vid det här laget.
Real Madrid Bengan
2009-09-16 00:37
Ämne: Det är för mig obegr....Han får lika mycket kritik i Puertan så ni så nog rikta kritiken mot krönikören och inte mot supportrarna i övrigt. Håller med om det var väldigt övermodig krönika.

Men i hans försvar så finns ingenting som knyter artikeln till Zurich matchen även om det kanske var lite klumpigt att publicera den nu.
Annons: