/spanien/barcelona/forum/16966.aspx/spanien/barcelona/forum/16966.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-09-16 13:00
känns som att efter gästkrönikan om barcas ödmjukhet kom, så har alla börjat slänga runt med kommentarer med: vi i barca är ödmjuka osv..
Barcelona Bojan11
2009-09-16 12:58
Vilken kanal går matchen på??

Sänds matchen bara på Viasat??
Alle #8
Läste igenom Inter forumet och jag måste säga att jag skrattar. Visst man måste vara lite optimistisk men de är fan för optimistiska och vi snackar om att de möter Barcelona. Ett lag som är världens bästa just nu och förmodligen det bästa laget Barca och världen skådat på ett tag och Inter tror verkligen att de kommer att vinna mot Barca.

De bör fan bli glada om de ens får oavgjort mot Barca hemma ha ha. Nej jag ska skratta så gott när första målet kommer och blir extra glad när Zlatan eller Messi nätar ikväll. Det är bara en gruppspels match men inget ont om Inter men de är inget riktigt topplag som är vassa i Europa sammanhang. Italienska lag brukar ha det svårt förutom Milan eller vänta skrev jag Italienska? Finns ju iofs ingen Italienare bara importer i Inter hahahahahahahaha.
Barcelona kallesiete

Äh sluta larva er.
Tror risken att någon firar något enormt / hetsar är minimal.
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-16 12:56
Förstår inte varför man skulle vilja att Zlatan gör en "Adebayor", vill du att Zlatan ska bli avstängd eller?
Barcelona HenryIbraMessi
2009-09-16 12:50
sry dubbelpost
Barcelona HenryIbraMessi
2009-09-16 12:50
Ett ödmjukare lag än Barca får man leta efter ;) Det är en anledning till varför vi är så framgångsrika.
Barcelona Esportivo Barca
2009-09-16 12:48
Ibra har på 22 champions leauge matcher med Inter 6 mål. Samuel Eto"o har 18 mål i champions på 43 matcher, detta enligt FC Barcelonas officiella sida. Vi hoppas Ibra nu med nya lek-kamrater bättrar på sina noteringar
El_Capitano
2009-09-16 12:46
Messidinho_10

Skulle inte tro det!
Pep tillåter ALDRIG att Zlatan skämmer ut sig som Adebayor.
I Barca är vi ödmjuka, låt publiken bua/vissla, det ger Zlatan bara mer kraft och tändvästska.
Barcelona Messidinho_10
2009-09-16 12:44
Jag vill se Zlatan fira eventuella mål ordentligt likt Adebayor haha ifall han nu blir hånad av Inter publiken.
Barcelona HenryIbraMessi
2009-09-16 12:38
Hoppas att det blir Henry Ibra och Messi på topp idag. Tror inte Pedro skulle göra något större vässen av sig en sån här match. Rutinen saknas men dock ett inhopp kan mycket väl vara möjligt.
El_Capitano
2009-09-16 12:08
Det har regnat och regnar i Milano just nu, det bara positiv för Barcas passningsspel.

Barcelona RimuZ
2009-09-16 11:50
Blir alltid så glad när ja ser bilder på Capitan Puyol. (=

Det Riiio skrev är rena rama sanningen. Varken Real eller Barca har haft svårt motstånd hittils och de har ändå inte imponerat. Inter är kanske Italiens mest fysiska lag och spelar de anti footboll så blir de svårt om vi inte får passningsystemet att fungera till 100% (vilket det inte har gjort än). Fasta situationer kommer bli dödliga men det som är värre är kontringar. Vi har alla sett vad Lejonet gör när han blir övergiven. Jag är rädd att han kan springa förbi Pique och Puyol utan större bekymmer.

Tror ändå på vinst eller i alla fall kryss. Inter kan inte spela ut oss och även om de gör första målet och försvarar så tror jag Barca kan luckra upp de till slut. Pep kommer inte låta de här glida ur händerna. En vinst här innebär i princip gruppvinst.
Barcelona Saman.
2009-09-16 11:50
Den här vita vålnaden börja tappa effekt. Han vaknar ju hela tiden.
El_Capitano
2009-09-16 11:47
Fredrik R

Kanske men man ser att dem trivs med varandra på plan.
Det ska bli spännande att se deras samarbete ikväll, mot Getafe hittade dem varandra riktigt bra.
El_Capitano
2009-09-16 11:43
Klockren gammal intervju Zlatan med Peter Jihde :)
*Länk

Real Madrid Fredrik R
2009-09-16 11:19
El_Capitano

Ser ut som om de precis haft ett hårt fyspass och så dyker det upp en boll ifrån ingenstans. Glädjen är total.
Barcelona Messidona
2009-09-16 11:13
hejsan alla...

brukar inte skriva här inne mest läsa men idag vill jag ge er alla barca fans en sak:

lugn och ro....

vi måste vara ärliga mot oss själva. Vi har vunnit allt nästan, när man gör det blir varje match svårare och svårare... det som talar för oss är nämligen kvaliten vi besitter det kan ingen ta oss ifrån, men vi möter ett lag som är kapabla att vinna mot oss ikväll. det är tur att vi får denna match tidigt för vi kan fixa till problemen under ett tidigt skede av säsongen. En förlust är inte hela världen eller som luis Enrique sa: "Man vet inte hur barca tröjan har för betydelse föräns man vinner på Madrids hemmaplan. det är vid förluster jag bär tröjan med stolthet"

Visca Barca
El_Capitano
2009-09-16 11:10
Vem säger att Messi och Zlatan gillar inte varann? :)
*Länk

Edit: bläddra, det finns flera sköna bilder på bland andra Pep och Zlatan :)
Barcelona Riiio!!
2009-09-16 11:06
Finns enligt mig 2 sätt att göra mål på barcelona (oftast om man är kontringslag) och det är antingen på fasta situationer , alltså Real SÖG igår på fasta men med handen på hjärtat så är inte vi mycket bättre. Eller som en komentator sa en gång: "Barcelona är det laget som direkt efter att dom förlorat bollen springer ihjäl sig för att vinna tillbaka den snabbt som fan, och många spelare brukar ibland gå på samma spelare för att vinna boll och OM man lyckas spela sig förbi dom (offtast mittfältet) så är mycket vunnet och en chans skapas eventuellt". Det e fan sant när man tänker efter - inte ofta vi släpper in såna "vanliga" spelmål, inte ofta vi släpper in mål överhuvudtaget =)

Tror ni det blir Henry,Ibra,Messi från start eller kommer han slänga in Pedro istället?
Spanien TheNExTDeLPieRo
2009-09-16 11:02
Hoppas ni krossar dom ikväll, gör fotbollen en tjänst och tvåla ditt dom.
Real Madrid mogge182
2009-09-16 10:58
Lycka till ikväll men tror Eto´o sänker er. 3-1 Eto´o 2 mål
Barcelona kallesiete
2009-09-16 10:57

FH09/
Osynlig när det gäller.. Oh dear.
Viktiga landslagsmål?
Avgörande av scudetton på egen hand?
Barcelona Antz
2009-09-16 10:47
fh09//

har du nån länk där du ska se matchen?
Barcelona FH09
2009-09-16 10:39
Kommer zlatan visa vad han går för eller kommer han vara rätt så onsynlig som han brukar vara när det gäller? , åter står att se själv kommer jag streama matchen brist på kanaler just nu !
Barcelona Antz
2009-09-16 10:29
Någon som har nån länk man kan följa kvällens match? Har tyvärr inte tillgång till viasat ikväll.
Real Madrid Fredrik R
2009-09-16 10:16
Gabbe5000

Bra kommentar, kudos!
Barcelona kallesiete
2009-09-16 09:50
Ämne: ”…er värsta mardröm ....

Lokmaniinhoo/
Det gör du rätt i. Men inget att bli det minsta upprörd över. Sist det publicerades betydde det trippeln för oss. Bör alltså vara ett gott tecken! :)
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-09-16 09:25
”…er värsta mardröm håller på att besannas. Den vita vålnaden har vaknat till liv. Och den är ute efter er.”

haha börjar skratta.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-09-16 09:19
Tagga till idag grabbar3
Annons: