/spanien/barcelona/forum/16953.aspx/spanien/barcelona/forum/16953.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Braxingen
2009-09-16 22:48
Om matchen: Barcelona från början till slut och Barcelona gör en bra match. 0-0 är ingenting att bli arg över. Jag var snarare orolig för spelet innan matchen. Men så fort det kom ett kvalificerat motstånd höjde sig många. Mer än vad prestationen bjöd på idag kan man inte kräva i mitten av september.

petersays,
Tunn bänk? Vi har en av de bästa bänkarna i världen.

För övrigt tycker jag det är på tiden att förhålla sig objektivt till Zlatan (vilket få i vårt land klarar av). Allt är inte svart eller vitt. Zlatan är inte bäst i världen när han gör mål. Zlatan var inte sämst i världen ikväll.

Det vore ju bra om vi Barcelona-supportrar inser detta först och inte hakar på media.
Länktips: braxingen.se
El_Capitano
Sandlåda nivå här igen som vanligt efter varje match. Det roliga är att jag känner inte nån av dessa experter som skriver heller!

Gonatt culés..
Barcelona Abbe -
Vore hemskt om forumet ska behövas stängas varje gång Zlatan inte gör mål. Höj nivån, och ge det lite tid.
The Nerazzurri
Har en fråga till er som kritiserar att Inter spelade försvar i andra halvlek.

Vad gjorde Chelsea i semifinalen då mot er?
Eller Man U i semifinalen då Messi nyligen hade kommit tillbaka från skada?

Alla lag försvarar mot er,INSE DET! Något ni får leva med!
Barcelona Essienesque
2009-09-16 22:47
Fan, i en sån här match är det synd att Bojan inte finns tillänglig. Han hade jag gärna sett spela efter sisådär 65 minuter iställe för Ibra eller Henry.
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
Seriöst..hur bortskämda är ni? IQ befriade...

Vad vill ni att Zlatan ska göra när hela Inter flyttar hem med alla spelare? Ska han ta bollen ifrån Valdes och dribbla förbi alla och klacka in bollen?
Barcelona Saman.
Fyfan vad låg nivå det är här inne. I will be back...
Barcelona petersays
2009-09-16 22:46
Ämne: Petersays

Du miss....
Nej nej, jag såg det. Men jag såg också hur många gånger som helst då han inte sprang in på ytor i straffområdet, många gånger då man mest stod på strafflinjen och rullade tummarna medan smurfarna letade efter en väg genom försvaret, många gånger då han kunde gått på avslut men istället släpper vidare.
Barcelona haeger
Jag sa ju innan matchen att alla överskattade Inter, den här matchen bevisade hur överskattade de är.

Vi borde gjort minst ett mål, men 1p.. borde inte klaga.
Barcelona kallesiete

Moe
Din jävla idiot.
Är du helt bakom flötet?
Barcelona Gonzalez_Barca
Det sköna är iaf att Valdes inte släppt in mål på exakt en månad :)
Oze
2009-09-16 22:45
ZLATANKAN BARA GÖRA MÅL MOT SPORTING, och andra SKIT LAG, men NÄR DET KOMMER UPP TILL BEVIS, DÅ ÄR HAN SKIT SPELARE som alla andra....
Barcelona Ronaldinhoism
2009-09-16 22:45
Vi får inte glömma att vi försökte i alla fall!

Så himla värdelöst av Inter att backa hem med hela laget,på hemmaplan dessutom!

Inter är nog sämst av alla topplag i de europeiska lagen, i alla fall om man ser till spelet. Fattar inte hur man inte ens försöker när man spelar på hemmaplan.

Väl gjort av Barca ändå, 1 poäng i bagaget hem från Italien är bra ändå.

Hade varit värre om vi spelade hemma!
Barcelona Abbe -
2009-09-16 22:44
Ämne: Zlatan suger ju. han....
Man väntade väl bara på att ett stolpskott som du skulle komma hit med ett sådant idiotiskt inlägg.
MF Doom [Xavi är ett Geni]
2009-09-16 22:43
Inter kommer ej att ha lätt på mot lagen från Europa. Zlatan får bevisa mer innan jag ska bli nöjd.
Barcelona Moe-_-
2009-09-16 22:43
Zlatan suger ju. han har inte gjort något rätt i denna matchen. Fyfan vad jag saknar Eto'o. Jag hade spelat med Bojan än Zlatan. Det känns som om han är en STOR JÄVLA VÄGG och alla bollar han får kommer bara tillbaka. Jag vill ha någon som avslutar (en Eto'o)
2009-09-16 22:42
Petersays

Du missade kanske att Zlatan stångades med Samuel och Lucio hela matchen?

Förstår inte varför laget inte SKJUTER, det är nästan lite Arsenal spel, man rullar bara runt och runt
MF Doom
2009-09-16 22:41
Jag kan ej förstå ett lag som är slutkört efter 70 min (Inter) bara försvarar. Fotboll går ut på att göra mål.

Är besviken på Zlatans insats också. Han måste börja löpa mer.
Barcelona petersays
2009-09-16 22:40
Fy fan vilken torr tillställning. Inter, hemmaplan, 35-65 innehav, försvarar sig hela andra halvlek. Antifotboll. Hoppas La Gazetta sågar dom vid fotknölarna.

I Barca då. Fattar inte Hysen(?) kan sitta och lovorda Zlatan så mycket. Han var helt värdelös i den här matchen. Helt. Värdelös. Han finns ju inte med i 9 av 10 anfall, utan Xavi, Alves och Messi försöker dribbla sig igenom själva.

Syns att Iniesta inte är i form än, tyvärr. Och Keita gjorde ingen glad. Det är även dagar som denna man märker hur tunn bänken är med vår minimala trupp.

Ska jag vara nöjd med 0-0? Helskotta heller. Man spelar effektivt, men helt utan magi (undantaget Messi/Xavi). Tre avslut på mål under 90 minuter med 65% innehav är bara för dåligt.
Barcelona Härskaren
synd att vi inte skapar mer än vad vi gör, men på förhand var man nöjd vid oavgjort mot inter på bortaplan. men bröt hela inter vänsterfoten tills andra halvlek eller? dom var ju som en döende fisk, sprattlade till väldigt sällan
Barcelona el Flaco
Matchen kändes lite som en antiklimax. Även om vi inte är 100%-iga än (varken fysiskt, eller spelmässigt) så hade jag ganska höga förväntningar. Kul att se att laget ändå höjde sig lite i andra halvlek, även om Henry i synnerhet var bedrövlig. Lite mer skärpa i avslutningarna och vi hade tagit alla tre poäng. Synd.

Lite synd också att Eto'o inte syntes så mycket, men det berodde väl mer på Inters totala ovilja att spela fotboll. Efter att Mourinho bytte ut Sneijder var deras kreativaste spelare en högerback...

Barcelona Rambla - K9
Ni kan väl inte klaga på Zlatan i den här matchen? Visst, han borde kanske ha satt sin chans i första halvlek, dock så var det ju offside. Vad ska han göra när inter har en backlinje som står i knäet på Julio Cesar? Var finns ytorna menar ni? Han stångas med två stora mittbackar och gör det helt godkänt enligt mig.
Barcelona SaM__-
2009-09-16 22:38
Vilket jävla antiklimax med tanke allt inför snack. Men ärligt talat är jag väldigt nöjd med ett poäng borta på san sira. Men med tanke på matchbilden i andra halvlek unnade jag Barcelona vinsten då vi var värd 3 poäng med tanke på spelövertaget. Men visst ska vi klara av Inter hemma på Camp Nou?
Och italienälskare (birro) undrar varför Serie A håller på att dö..om Inter inte ens kan bjuda nån show på hemmaplan, ska de då vinna CL?
Barcelona Rambla - K9
Till Inter, Barca är knappast något Parma. :P
Barcelona Saman.
Jag kan garantera att Zlatan hade blivit utbytt om Bojan hade suttit på bänken.
Barcelona kallesiete

Pinsamma Inter, ja ni e Pinsamma Inter - pinsammaaaa iiiinter.
MF Doom
Men drygt att komma till ett defensivt Italien som inte vet hur man spelar fotboll.
Barcelona BlueRed
2009-09-16 22:37
Det är väl ganska svårt nu och säga att man är nöjd med en kryss. På förhand visst men vi hade alldeles för många bra lägen som borde ha slutat bättre.

Hur som helst så var väl ändå denna match en indikation på att det kommer se mycket bättre ut på Camp Nou.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-16 22:37
Yaya ägde sönder Inters sk powermittfält helt på egen hand. Piqué, vilken grym mittback vi har. Vi borde ha vunnit den här matchen. Trots allt är det skönt att vi inte förlorade.
Annons: