/spanien/barcelona/forum/16952.aspx/spanien/barcelona/forum/16952.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 15:35
Alla som är emot Henry. Vem vill ni se där i framtiden då? realistiskt nu...
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-11-22 15:35
HAHAHAHAHAAH NU ÄR DU TAMEJFAN ROLIG HAN FICK SPELA 4 MINUTER IGÅR !!!
Barcelona Jay-z
2009-11-22 15:34
HenryIbraMessi (Barcainfluensan) //

Iniesta kanske inte gjorde mycket igår men va faaaan gjorde Henry när han kom in. Fan skämmigt att se han spela han såg ut som en häst på plan.
Barcelona Hetfield
2009-11-22 15:33
Ni vet väl att många sa samma sak om Henry förra säsongen, och titta vad han gjorde

Det arbetet som Henry gör defensivt ska prisas högt, sen är det klart att han är mindre bra pga. åldern och att han är oftast slut när han väl löper på kanten
2009-11-22 15:32
Han borde men han är inte.
Barcelona Jay-z
2009-11-22 15:31
Barcelonito / Lucho Enrique 21 //

Herregud har inte sakt att jag vill ha Bolotelli eller Pato säger bara att Bojan har samma potential snälla läs innan ni dömmer.

Och Balotelli och Pato är Världsstjänor de avgör små och stora matcher för sina lag. Kolla bara igår vad Balotelli gjorde på plan. Bojan borde vara minst lika bra tycker jag de är allt.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-22 15:30
The Reporter/

Du översatte nog fel, eller så är Google Translate helt opålitlig. Det står hur som helst på den officiella hemsidan att Touré med största sannolikhet inte kommer spela på tisdag.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-11-22 15:30
Jag skulle inte byta ut Henry mot någon annan spelare den här säsongen iaf. Han sliter och jobbar för laget. Offensivt så gör vi många mål ändå, med eller utan honom. Men det behövs alltid spelare som Henry i laget. Titta på hur Arsenal fungerar utan honom, de har ingen ledare i laget. Ingen som kan lära de yngre spelarna.

Endast Iniesta kan ta hans plats just nu och det är BARA för att Keita har varit så dominerande i mitten den här säsongen.
2009-11-22 15:29
Och nu har Pedro gått om honom och snart lär vi väl få se Jeffren gå före honom också.
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 15:28
Ämne: D.Z.G

Han må vara....
Ja du har rätt i det du säger.

Jag tror dock att Barca köpte Henry dels för det han kan tillföra och för att han skulle funka lite som en mentor för Bojan, eftersom att Henry är hans stora idol om jag inte misstar mig.
2009-11-22 15:26
Vart håller han inte? Kollar du ens på matcherna. Du kan knappast säga att Iniesta gjorde ett bättre jobb igår på vänster kanten?
Barcelona Jay-z
2009-11-22 15:26
HenryIbraMessi (Barcainfluensan) //

De handlar inte vad man var, de är nu som gäller och Henry håller inte punkt slut.

Mm du läser mina inlägg så kanske du märker att jag knappast hyllar Bojan

Däremot så tror jag på bojan om inte du gör de är de upp till dig.
2009-11-22 15:25
D.Z.G

Han må vara gammal och segare men försök förstå min poäng, han är fortfarande bättre än Bojan :)
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 15:24
Henry kommer att bli en legend om han inte redan är det. Men snubben är gammal, vad förväntar ni er? han har tappat rycket och stinget...
Barcelona The Reporter
el falco.

Jag översatte och då stod det att han fortfaranade är låg men nästan helt säker att han kommer vara med på tisdag?
Barcelonito you'r the man !
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-11-22 15:23
Jay-z

Jag förstår mig inte på folk som dig. Tror du att spelet hade funkat med unga världsstjärnor på varenda position?

Henry har vunnit VM, EM, CL, PL, Primera, FA-cupen, CdR, Franska ligan. Vunnit guldskon, skytteliga vinnare i PL 4 gånger.

Hans jävla erfarenhet under stora matcher är något ingen spelare kan mäta sig med. Det han kan lära våra unga spelare är det ingen annan i truppen kan förutom kanske Xavi och Puyi.

Och en annan sak: Balotelli? Har du ens sett honom spela? Hur är han en världsstjärna? skärp dig för f.
2009-11-22 15:23
Jay z

Han är fortfarande bättre än Bojan :)
Barcelona Jay-z
2009-11-22 15:22
basaric //

Vad han gjorde två mål visst, men väldigt enkla mål bra löpningar de är allt. Om jag ska va ärlig tror jag Bojan och Pedro hade gjort lika många mål om inte mer. Snubben får för mycket beröm men kolla han gör väldigt lite själv. De som ska ha beröm är personer som spela brevid han förra säsongen.

Henry kommer alldrig bli lika bra som han va i Arsenal, alldrig alldrig alldrig. Han har inte äns vart hälften så bra i mina ögon.
2009-11-22 15:21
Henry må vara slut men Bojan har aldrig varit nåt ;)
Barcelona D.Z.G
2009-11-22 15:21
Henry är slut!
2009-11-22 15:19
Jay Z

Henry spelar bättre än Bojan med 1 bruten ben också snälla lägg ner vi vet att du är kåt i bojan men snubben håller inte ;) Pato där har vi en yngling som dock håller mkt hög nivå.
Barcelona The Reporter
2009-11-22 15:17
Jag läste fel men jag tror att Messi och Zlatan kommer att spela med smärtstillande o massa sprutor.
Barcelona basaric
2009-11-22 15:16
Jay-z

Haha, titta hur Henry spelade senast mot Real Madrid.
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-22 15:16
The Reporter/

Barças officiella hemsida skriver raka motsatsen: "[...] es baja casi segura para el partido del martes."

Det betyder ungefär att Touré är nästan definitivt inte med mot Inter.

Vad är din källa?
Barcelona Jay-z
2009-11-22 15:15
Hetfield //

Henry är sämst han slut spelare ingen roll om han är skadad eller inte han håller inte, Punkt slut.
Barcelona Jay-z
2009-11-22 15:14
Alltså de jag är orolig över är Bojan snubben va en super talang en snubbe som jag trodde skulle va en världstjärna likt Pato,Balotelli. Han hade samma formkurva som dessa två spelare under Rejkards ledning Balotelli spela knappt då och Pato var lovande. Bojan spela många matcher var viktig och såg ut som en blivande Världsstjärna. Kolla nu Pato är en galet bra spelare, rankar honom just nu som en av världens hetaste anfallare de gäller Balotelli också.

Frågan är varför Pep inte satsar på en super talang som Bojan,Pedro är en bra spelare visst men har inte samma talang som Bojan. Gråter varje gång ja ser Balotellei och Pato, Bojan ska vara minst lika bra om inte bättre men icke sa nicke.
Barcelona The Reporter
2009-11-22 15:13
el Flaco.

Jag läste att Yaya är säker till spel?

så ni vet så är Ronaldo också med mot oss.
Barcelona basaric
2009-11-22 15:13
The Reporter

Skämtar du? Vart får du allt ifrån?
Barcelona Cobain
2009-11-22 15:12
Någon som ser på Ajax - Herenveen? Snacka om att holländskt försvarspel är i klass med många spanska lags..
Annons: