/spanien/barcelona/forum/16947.aspx/spanien/barcelona/forum/16947.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jr. Honken
2009-09-19 16:34
Gud är störst! - Pep el rei!

Japp, riktigt häftig! :D

Missar tyvärr matchen ikväll, då jag är på fest. :(
Den som vill får gärna skicka en länk imorgon (PM?) där man kan ladda ner matchen.
El_Capitano
2009-09-19 16:05

Hoppas vi ser en sån Zlatan ikväll, alltså som på videon. :)
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-19 15:59
Vill se Iniesta från start idag, Keita i all ära men vi behöver verkligen en Iniesta i form. Idag så får Henry bevisa att han håller Barca klass, annars så får man börja bli orolig
Barcelona el Flaco
2009-09-19 15:58
I länktipset kan ni läsa en intervju med Chygry, som förmodligen lär få spela från start ikväll mot Atlético. Han säger bl.a. att han trivs i Barcelona och att han hoppas få lära sig språket och den katalanska livsstilen så snarast som möjligt. Pep Guardiola sade förresten igår under presskonferensen att ukrainaren redan har börjat uttrycka några få ord på spanska och t.o.m. på katalanska.

I omklädningsrummet avslöjar Dima att han har sitt skåp mellan Iniesta och Keite och att han anser att Puyol är symbolen för Barcelona.

Chygrynskiy berättar även hur, efter supercup finalen i Monaco, hans nuvarande lagkamrater kom fram till honom och sa: ”Dima, du kommer märka att det är bättre att spela med Barcelona, än mot Barcelona ”. Chygryk fortsätter: ”Sanning är den att vi var dödströtta i den matchen, att spela mot Ibra, Messi, Xavi och de andra tar på krafterna”.

Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-19 15:50
Fantastisk fotbollsvideo! Barca spelarna VS Ibra. Ibra´s skarvningar är out of this world.
Barcelona Den vise
2009-09-19 15:49
Om det är någon som är i behov av att göra mål så är det nian i laget. Han måste gång på gång bevisa sig själv för sina lagkamrater att han kan göra mål mot bra motstånd. Getafe och Sporting i all ära men A madrid är ett par klasser bättre än dessa lag.

Barcelona El Loco de Passeig De Gracia
2009-09-19 15:43
Ska bli så jävla grymt att se matchen ikväll!

Vad tror ni, lirar iniesta från start eller får han hoppa in andra?

Skulle vara jäkligt skönt om Henry fick näta ikväll.. tror han behöver det!
Barcelona Trippeln
2009-09-19 15:42
Spelar vi på hemmaplan?

Isåfall är det en överkörning som gäller!
2009-09-19 15:38
Trippeln

No problemo, hehe det där var ju ett tag sen. ;)

Hetfield
Du, jag har den drömmen i tankarna hela tiden. Hjärtat skulle få sig en riktig utmaning den kvällen, men verkligheten är att det finns så många faktorer som spelar in. Vore fantastiskt om vi hade krossat de på Bernabeu, i en cl final!
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-19 15:38
Vore det inte stort om vi fick möta Real i CL finalen...i Madrid?! Det skulle nog vara så stort
Barcelona Trippeln
2009-09-19 15:33

Jag va afk hann inte svara men tack mannen :)

Nej jag brukar alltid gå in på mininova och bara söka på torrents som du,men de jag har nu laddar otroligt trögt bara 55kb\s så jag tänkte fråga här.

Ps.kolla på min profil Gud är störst! - Pep el rei! jag har kvar din fint utförda sanning :)

2009-09-19 15:18
Trippeln

Hittade denna åt dig, nästa gång kan du leta själv. ;)
2009-09-19 15:14
Barça! - V.V (MQUC3)

Japp, man får helt enkelt leva med det.

Trippeln
Ett tips för dig nu, sök alltid på google såhär ungefär: Chelsea - Barcelona CL Semifinal 2009 torrent. Så kan du se om det kommer fram nåt, om inte då kan du fråga här. ;)
Barcelona kallesiete
2009-09-19 15:01

Haha ja, så enkelt var det. För lat helt enkelt.
"Stirrade mig blind" på den officiella sidan. Brukar alltid stå där.
Har någon hittat den där?

Tack!
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-19 14:58
Jo, det är klart.
28 år ? Haha.
Ja, man slutas aldrig bli förvånad över vad som skrivs över Internet nuförtiden.

kallesiete: Läs inför-rapporten ?
Barcelona Trippeln
Länge sen jag skrev något x)

Kan någon lägga en CHELSEA VS BARCELONA torrent vill se matchen igen :)
Barcelona Gonzalez_Barca
Kallesiete

Står ju på inför rapporten som skrivits här på SF..

Valdés, Pinto - Alves, Abidal, Márquez, Chygrynskiy, Puyol, Piqué, Maxwell - Touré Yaya, Keita, Xavi, Iniesta, Busquets - Henry, Messi, Ibrahimović, Jeffren, Pedro.
Barcelona kallesiete
2009-09-19 14:55

Grabbar testar igen. Tacksam för svar.

Hur ser vår trupp ut ikväll? Hittar den inte på officiella sidan. Har dock inte letat så noga.

Någon som saknas?
2009-09-19 14:21
Anonyma personer som kommenterar på det där sättet på internet ska man aldrig ta på allvar. Ganska tydligt att han är ett fan till nån av Barcas rivaler, såna ska man inte slösa sin energi på. ;)
Barcelona Piquénbauer
2009-09-19 14:14
Haha Messis Pannband kostar väl 150 miljoner?
Barcelona Essienesque
2009-09-19 13:53
Ja...för 100-120 miljoner kronor kan ett lag få Messis använda skolsula eller nåt...Det låter rimligt
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-09-19 13:51
Hahhaa, jag måste bara dela med mig av den enorma fotbollskunskapen Aftonbladets läsare besitter :

Joh26, 28 år, Igår 20:32
2,5 miljarder för en sån sopa? Kan inte nicka, tackla eller försvara. Sen gör han inte speciellt mycket mål heller, men om någon är intresserad av att betala 2,5 miljarder för en dribblande cirkusfigur så är det deras problem. Ett mer normalt pris för en sån som Messi vore runt 100-120 miljoner kronor.

Är det förbjudet att klistra från Aftonbladet? Isåfall tar jag bort det direkt. Står ju bara "forum" där uppe så.

Ja vad säger ni ? 120 Miljoner för Messi? Rimligt ? =)

"Kan inte nicka" - CL finalen mot världens bästa mittlås enligt många.
- Nickmål i ligan mot Getafe.
Barcelona el Flaco
2009-09-19 13:47
Ämne: Ämne: Satt oc....
Härligast var nog ändå Peps kommentar efter matchen, då han sa att när han såg Pinto sprinta ifrån honom på kanten så insåg han att det var lika bra att han pensionerade sig från fotbollen. :)
Barcelona Meastro
2009-09-19 13:46
Här i länken har ni tidningen "Barça Camp Nou". Senaste upplagan. Om inte annat kan man ju alltid titta bara på bilderna. En del bilder på Messi finns.
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-09-19 13:43
Ämne: Satt och kolla highl....
Hehe ja hans rush vid Iniestas mål är ju redan en klassiker :)
Barcelona GästGäst
2009-09-19 13:38
Satt och kolla highlights från chelsea matchen. Fy fan vad snabb Pinto är:D
Barcelona kallesiete
2009-09-19 13:36

Hur ser vår trupp ut ikväll? Hittar den inte på officiella sidan. Har dock inte letat så noga.

Någon som saknas?
Delarocha
2009-09-19 13:35
Men värvningen av Keirrison är ju bara skum. Tvivlar på att Pep ens ville ha honom. Det är väl bara Txiki som tvättar pengar i det där företaget. Han har ju värvat massa via det företaget och de spelarna har ju knappt fått spela en match. Tvivlar starkt på att han nånsin spelar en match för Barcelona.
Barcelona el Flaco
2009-09-19 13:21
BOJAN.../

De spelarna Atlético har på skadelistan är Mariano Pernía, Ignacio Camacho och Raúl García. Dessutom så är Sergio Asenjo, Leandro Cabrera och Álvaro Domínguez borta på landslagsuppdrag och förberedder sig inför U-20 VM i Egypten. Allt detta står i redaktionens inför-rapport (se länktips).
Barcelona BOJAN...
2009-09-19 13:16
Är det nån som vet vilka Atletico har skadade?
Annons: