/spanien/barcelona/forum/16944.aspx/spanien/barcelona/forum/16944.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Andreas-
2009-09-19 21:24
Är riktigt laddad nu, KOM IGEN NU!

VISCA EL BARCA!
Barcelona Heywood Jablome
2009-09-19 21:21
Vi alla vill se Iniesta spela från start, men om det är någon som är sur över att inte få spela så är det just Iniesta. Han sa själv till exempel att det här var hans värsta sommar någonsin eftersom han inte kunde spela fotboll.

Låt honom vila. Han kommer säkert komma in i andra halvlek.

Inzaghi tror att Barcelona vinner Champions League.
Canaletes
2009-09-19 21:20
Exakt!

Vi har en mycket "bred" trupp lugna er ;)
Får vi problem (mycket oväntad) är det bara ta in Iniesta då!
Barcelona kallesiete
2009-09-19 21:18

Shit lugna er angående Iniesta.
Vill man slita upp honom igen?
Nej.

Ge honom 45 minuter idag och starta med honom nästa omgång.
Barcelona tarrak
2009-09-19 21:18
Smogen

Jag har faktiskt noll koll på hur allt det där är uppbyggt, men så vitt jag kan förstå krävs det en hel del kunskaper för att hantera ww2-servern, som för övrigt ligger utanför Svenska Fans domäner. Men som sagt, om du eller någon annan tror er besitta kunskaperna för att styra upp det där kan ni kontakta oss via barcelonared@gmail.com.

Nu är det dags att ladda inför matchen!
Barcelona Den vise
2009-09-19 21:16
Någon som har stream till matchen..?
Barcelona Smogen
2009-09-19 21:12
jag börjar bli vansinnig på att inte Iniesta får starta efter skadan. Dessutom blir jag irriterad på att de två gånger han hoppas in får han göra det på vänsterkanten. Det är inte där han är bäst, han ska spela på mitten!
Barcelona Smogen
2009-09-19 21:10
Barca4eva

Grattis, nu har du (liksom jag en gång i tiden)blivit en av alla de tusen medlemmar som lärt sig den hårda vägen. :)
CTRL C på allt du skriver på svenskafans.
Canaletes
2009-09-19 21:07
Dagens 11!!!

Valdés
Alves, Pique, Chygrynskiy y Maxwell
Xavi Busquets Keita
Messi Ibra Henry

VS:

Roberto
Perea Ujsfalusi Pablo Antonio Lopez
Assuncao Jurado Maxi Simao
Forlan y Agüero
Barcelona Smogen
2009-09-19 21:07
tarrak

Måste man skriva det i kod? Vet ju inte hur svenskafanssidan fungerar men kan ju programmet dreamweaver hyfsat bra. Men det kanske inte hjälper?
Barcelona tarrak
2009-09-19 20:57
Saman

Så här ser det ut ungefär:
fiifjfwjlofwe/(spelschema fhfhfjlogjoffj
kjfskjkfjkjdfs gdgljgljgdljlgdjlgd
Barcelona fkjfdkjkjreyriprprkl

Är det något du är bekant med? :)
Barcelona Barca4eva
2009-09-19 20:56
men herregud vikken skit ja skrev precis en motiverad elva i typ 5-10min och så kom nån jävla error?????????? jävla skit!

det stod något om att mitt inlägg hamnat i nåt säkerhetsfilter, skärp er SvenskaFans......
Barcelona Saman.
2009-09-19 20:54
Tarrak

Jag har en viss kunskap inom området. Dock vet jag inte exakt vad för system ni använder.
Barcelona tarrak
2009-09-19 20:51
Smogen

Det där har varit uppe många gånger och jag får ge samma svar som tidigare. Thomas som hade hand om ww2-servern som spelschema och statistik ligger på, har slutat och vi har inte hittat någon som kan upprepa hans magi vid tangenterna. Därför får vi nöja oss med spelschemat i dess nuvarande form, så vida inte någon html-kunnig människa ute i stugorna känner för att göra en insats.
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-19 20:48
Om jag får tipsa om något på TV medans man väntar på Barcas match eller iaf Barcas laguppställning så börjar Mr.Bean (30 minuters avsnitt) på kanal 5 klockan 21.00

- Man vet aldrig vart man har At.Madrid, när vi fick torsk förra året så var jag övertygad att vi skulle vinna och det gick ju som det gick så sen dess tar man inget förgivet mot just Atleti.
Men vi kan ju alltid hoppas på 7-1 ;)
Hoppas iaf att Zlatan tar för sig mer idag.
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-09-19 20:41
petersays/

Funkar för mig, jag kör med ff.

Barcelonistas/

Jo självklart så ska vi vinna matchen och jag tror vi gör det också men man ska inte bli för säker för Atletico vet man inte riktigt vart man har. De kommer till den här matchen med dåliga resultat i ryggen och vill säkert bevisa att de siktar på toppen.
Barcelona Smogen
2009-09-19 20:41
en önskan till redaktionen skulle också vara att få ett spelscema likt förra säsongen. Med datum för alla matcher i ligan, cl samt cupen under samma fönster. Saknar det...
vet att ni har mycket att göra och att ni hade den sidan länkad till någon annan sida som inte fungerar nu, men det är lite trist som det är nu.
Barcelona LeggeLuring
2009-09-19 20:40
Visst hade det varit flott med Iniesta från start denna ljuvliga afton men tror dock att han börjar på bänken för ett inhopp i början av 2:a.
Hoppas för övrigt på en målrik match då bägge lagen har fantastiska anfallare...
ma man titty
2009-09-19 20:39
hoppas iniesta får starta idag, han o xavi skulle bli ett gott lördagsgodis. sen hoppas jag på att henry får göra mål så några på forumet kan börja lugna sig
Barcelona BlueRed
2009-09-19 20:38
Negredo gjorde precis mål för Sevilla. Hans första i klubben.
Barcelona Smogen
2009-09-19 20:38
dags för Iniesta att starta ikväll, och få spela på mitten tillsammans med Xavi. Då blir det åka av ikväll. Tycker också att Busquets ska få starta ikväll....
Barcelonistas
2009-09-19 20:36
NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o

bara vinst som gäller idag allt annat vore en stor skandal.Ok respeckt till atl med herregud dom kryssar mot apolo i cl PÅ HEMMAPLAN! då ska dom fan inte ha någon chans på camp nou.
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-09-19 20:34
Är faktiskt lite små nervös inför matchen, man vet aldrig vart man har Ath Madrid kan bli vad som helst. De har ju en viss Diego Forlan 8 mål på 7 matcher mot oss.

Men tyckte jag läste att de har några spelare borta och det är självklart ett plus isf, och tycker vi borde vinna matchen oavsett men som sagt med Ath Madrid så vet man aldrig vad det kan bli.
Barcelona petersays
2009-09-19 20:33
Nån här som kör veetle? Kanalen i länktips kommer visa Barcelona-Atletico ikväll (GolTV) men streamen stoppar efter bara några sekunder när jag försöker kolla på Sevilla-matchen. Funkar det för någon annan?
2009-09-19 20:33
Ma man titty:

Såg bland annat Arsenals match idag.

Finns ingen chans att Arsenal släpper Vermaelen, där gjorde dom ett väldigt bra köp.
Och vad ska vi med han till ????
Barcelona ditii
2009-09-19 20:32
lugna dig för fan .. inte 10 gången.. och ibland kan det bli så att man skriver fel när man dricker lite , så ta det lungt
ma man titty
2009-09-19 20:31
tjena har en tycker ni om vermaleen i arsenal, själv tycker jag att han hade passat utmärkt i barca en back som kan sköta uppspel dessutom en grym vänster doja. hade passat perfekt om puyol ej förnyar kontrakt. men han har nyss kommit till arsenal så den tanken är nog inte realistisk
Barcelona Barcelona!!
2009-09-19 20:28
Barca!-V.V
ok ;p ;)

varför får man inte skriva typ vilken startelva man vill ha i matchen eller så?
2009-09-19 20:28
ditii:

Men kanske inte så konstigt? Du kommer in här med en sjujäkla särskrivning och tar upp din tattoo för typ 10 gången ? Ja, vi vet att du är stolt över din tattoo men det räcker.
Barcelona Barcelona!!
2009-09-19 20:26
Den vise
bänka pique? han va ju barcas bäste spelare i backlinjen mot inter ;d
Annons: