/spanien/barcelona/forum/16941.aspx/spanien/barcelona/forum/16941.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2009-10-29 00:34
förstår inte vrf folk alltid e taggade inför matcher där de flesta spelarna e reserver eller b-atletic spelare osv, talanger.

det är alltid de matcherna som är de tråkiga under hela säsongen :S men kan självklart förstå att folk e nyfikna osv men herreguuuuud vad tråkiga matcherna är... inte ens spelstilen är densamma..

nåja, bra gjort iafall med en borta seger, visar att Barcas "B/C" lag kan vara bättre än Reals A lag ibland.

visca barca !
Barcelona Hetfield
2009-10-29 00:33
Jag kollade på "This is it" ikväll, så missade matchen

Kan någon berätta hur det gick för Jeffren? Var han bra, eller var han osynlig?
Barcelona Rambla - K9
2009-10-29 00:17
Ämne: Rambla

Hahaha du....
Det kanske det var. Enligt spanska kommentarer så gick han ut skadad i alla fall.

En typisk bortamatch för Barca i cupen. Kontrollera matchen, hålla bollen inom laget så mycket det går och slå till när tillfälle ges. Det blir lite trist att titta på när man rullar runt mellan backarna, upp till mittfältarna, tillbaka till mittbackarna och så håller det på. Man spelar av matchen helt enkelt. Utan Xavi, Iniesta och Messi på planen så är vårt mittfält inte vidare kreativt. Huvudsaken är att man inte blir överkörda av ett Segunda B-lag.
Atlético FCB =)
2009-10-29 00:10
Rambla

Hahaha du har kanske rätt eftersom jag inte såg 1:a halvlek, men i andra var han ok som högerback,

Jag har samma känsla som dej angående att det är nästan alltid han(när han får spela) som blir full stämplad, men var det inte kramp han fick? (jag hade en skit dålig stream)
El_Capitano
2009-10-29 00:10
Godnatt cules, dags att sova nu med ett leende på läpparna :)
Hoppas att Pellegrini kollade på denna match och lärde sig lite av kung Pep om hur man spelar fotboll med b-laget och äger matchen i 90min plus tilläggstid.

Visca El Barca
Canaletes
2009-10-29 00:08
Okkapokka

För i B-laget skulle han säkert ha spelat alla matcher från start o utvecklat mycket mer.
Det vad jag tycker iaf ;)
Barcelona Rambla - K9
2009-10-29 00:07
Hm, Jeffren var väl allt annat än bra om högerback? Förresten, finns det någon i Barcelona som har en sådan otur med skador? Det känns som om det alltid är han som får en ful stämpling från någon motståndarback.
Barcelona ★Barca★
2009-10-29 00:06
Ktoor^,^

Haha kan inte heller sluta tänka på Real fi fan vad pinsamt!

Atlético FCB =)
2009-10-29 00:05
Börjar leka med tanken att Jeffrén blir Iniesta 2, alltså kan spela på 2 positioner, han klarade sig som högerback, och var alltid farlig som ytter plus så gjorde han en underbar passning till Pedros andra mål
Ktoor^,^
2009-10-29 00:04
Tänker fortfarande på real madrid . . . .
Barcelona Mojito
2009-10-29 00:02
Canaletes

OK. Tack för infon.
Hade inte koll på att han även kunde spela ytterback.
El_Capitano
2009-10-29 00:00
Jesus behöver speltid, han är en oslipad diamand precis som Pique var en gång i tiden.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-10-29 00:00
Nu blire och sitta och kolla på Larsson klipp hela natten. Fyfan vilken legend. Älskar personen Henke Larsson
Så jävla stolt över att ha fått se Henke spela i Barca m.m.
Man kan inte hata Henke, det finns bara inte.

L.L.L - Länge leve Larsson
Barcelona Okkapokka
2009-10-28 23:59
Ämne: Tycker att Bojan bor....
Varför skulle de ha varit bättre? Han fick massvis med speltid under den säsongen och han gjorde runt 15 mål då. Eto'o, Ronaldinho och Messi var ju i stort sätt skadad hela säsongen.
Barcelona Pep.G-Z9
2009-10-28 23:57
Ämne: Heh, det är lätt för....
Exakt, jag personligen tror att Chryg kommer att bli en jävligt bra back. Riktigt fina fötter har han.
Canaletes
2009-10-28 23:56
Tycker att Bojan borde stannat i B.laget minst 1 år till istället för att ha flyttats upp så tidigt med tanke på att vi redan då hade Dinho, uddy, Eto'o, Messi på den positionen..
Ktoor^,^
2009-10-28 23:55
Skönt att vinna då :)
Barcelona Rambla - K9
Heh, det är lätt för oss att sitta här och klaga kom jag just på. Vi ska bara vara glada att Pep låter spelare få behövlig speltid trots att de inte imponerar något nämnvärt för tillfället. Form måste man jobba hårt för att uppnå. Det vet alla som håller på med fotboll eller följer fotboll.
Ktoor^,^
Skönt att vinna då :)
Delarocha
Byt Bojan mot Bärkroth i Blåvitt.
Barcelona Pep.G-Z9
2009-10-28 23:54
Nee, tycker inte att vi borde kritisera Chryg redan nu. Jag menar kolla på Pique, han var riktigt kritiserad i början av förra säsongen, folk ville knappt ha med honom i startelvan, men Pep gav han den tiden han behövde och kolla på honom nu ! En av världens bästa mittbackar. Tid mina damer (?) och herrar, tid !:)
Barcelona Rambla - K9
2009-10-28 23:52
Bojan har samma tendenser som han hade förra säsongen. Han är allt för ivrig att försöka imponera på Pep verkar det som. I början av säsongen innan skadan såg han mycket bättre ut. Han ska bara gå ut på planen och njuta av spelet. Sluta tänka och stressa upp sig. Nåja, det kommer väl så småningom får vi hoppas.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Bojan fick speltid, det var det enda positiva för allt annat än bra var han idag tyvär.

Hoppas Pep roterar lite friskare framöver
Barcelona Smogen
jag har fasen alltid försvarat Bojan, men idag tog han fasen inte ett enda korrekt beslut. riktigt riktigt dålig. hoppas bara det är speltid som saknas.

i övrigt, skönt med en säker 2-0 seger på bortaplan, samt att alla nyckelspelare fick vila. Med andra ord, ungefär raka motsatsen till vad Real kan säga efter igår. ;)
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-10-28 23:51
Ajajaj Bojan där ska det vara mål! Men han kom nyss tillbaka från skada så han är inte 100 än. Får hoppas han kommer uppi den form han var i i första liga matchen.
Barcelona Rambla - K9
2009-10-28 23:50
Snälla Bojan, det ska vara mål där. :(
El_Capitano
Bojan för helvete! Det var ju öppet mål, min mormor kunde göra mål där..

Bojan är bollkär, vill alltid trixa. Det hade varit mål om det var Pedro eller Jeffren istället.
Canaletes
Mojito

Muniesa kan spela som vänster. Tror det är hans riktiga position också
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
asså bojan den ska du sätta...bra inhopp av jonathan..
Barcelona El_Duderino
Nej Bojan =(
Annons: