/spanien/barcelona/forum/16935.aspx/spanien/barcelona/forum/16935.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona jonny p
2009-09-22 14:50
Jag tror också på en stark elva idag. Undra som sagt om Pep vilar Henry och spelar med AndresIN där eller om han vill få igång tittis målskytte och spelar Andres på mitten? Det hade hur som helst varit bra med 90 min för Andres (tycker jag)

Vad säger ni om G2S till Depor? Hade vart kul att se honom i Spanien igen!
Barcelona Pep - El Míster
2009-09-22 14:44
Ämne: Själv tror jag Inies....
Med 70-75 minuter kvar? Ja, 15-20 min räcker nog för Iniesta :P
Barcelona Smogen
2009-09-22 14:32
Själv tror jag Iniesta kommer få spela från start och att någon av Keite eller Henry får vila. San Andres har redan fått hoppa in de två senaste matcherna så det är dags för honom att starta, däremot kanske han byts ut med 70-75 minuter kvar...AV MATCHEN

edit:
förbannade språkpoliser....

Tror det blir snudd på starkast möjliga lag mot Racing då vi haft rätt svårt mot dom tidigare. Sista minuten vinst borta (1-2) och bara 1-1 hemma. Det här blir en svår match, tro inget annat...
Barcelona Patrick Kluivert
2009-09-22 14:31
Ni kan redan räkna bort Pique, han spelar inte ikväll pga hans skada han ådrog under atletico matchen
Barcelona Saman.
2009-09-22 14:24
Håller med el Flaco. Tror på en följande elva: Valdes, Alves, Puyol, Pique, Abidal, Yaya, Xavi, Keite, Pedro, Zlatan, Henry.

Messi, Iniesta och antingen Marquez eller Dima kommer hoppa in efter en 60-75 minuter.

Rätt skönt nu när man får se på Barca ett par gånger i veckan.
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-09-22 14:01
Haha =)
Villarreal Grande Messi!
2009-09-22 13:56
Hehe ja, väldigt moget =)
2009-09-22 13:48
Grande Messi läs pm ;)
Barcelona el Flaco - R.I.P. Roc Raida
2009-09-22 13:48
Jag tror inte att Iniesta kommer spela från start ikväll, utan snarare att han hoppar in i andra halvleken. Pep vill nog inte riskera något och ge honom mer tid att komma in i matchtempo och träna med laget. Det är nog en större chans att få se Don Andrés spela från start i helgen mot Malaga.
Villarreal Grande Messi!
2009-09-22 13:43
HenryIbraMessi

Känner att jag av någon anledning hakar upp mig på ditt inlägg:P :

"Till slut vill jag bara säga till alla fotbollsälskare där ute, Om ni tycker Barca spelar tråkig fotboll så bör ni syssla med något annat än fotboll. Barcainfluensan har bara börjat mina damer och herrar, i år är året då FC Barcelona kommer gå till historien som världens bästa lag."

Är man en fotbollsälskare så tycker man inte att Barca spelar tråkig fotboll.. Och Barcainfluensan?? What?

Barça! - V.V (MQUC3)

Hehe, det är helt sjukt att du lägger upp en bild på din tandställning.. :P

Barcelona Engstrom88
2009-09-22 13:35
Tror ni att de är dags för Andres att starta idag?
Han såg pigg ut när han kom in sist, hoppas han statar!
Delarocha
2009-09-22 13:33
HenryIbraMessi

Sällan har läst ett så långt inlägg som inte innehåller nånting.
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-22 13:20
Idag fick jag min tandställning ala äkta Barcafärger =)
Nu ska jag åka och hämta min Iphone som ligger på Posten och sedan börjar uppladdning mot 1-4 vinsten ikväll mot Racing !
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-22 13:19
.
Barcelona Albiin
2009-09-22 13:13
Det är kanske inte så himla aktuellt just nu men är det någon som vet hur det ligger till med våran kaptens förnyande av kontraktet?
Har varit utomlands ett par veckor och skulle gärna bli uppdaterad.
Villarreal Grande Messi!
2009-09-22 12:52
HenryIbraMessi

Du gillar att skriva ointressanta inlägg eller?

RED

Blir det någon införrapport? :)
Delarocha
2009-09-22 12:34
Barcainfluesan? Vad är det för löjligt ord? Det här forumet alltså...
2009-09-22 12:05
Matchen kommer givetvis sluta med en seger, däremot hur stor segern blir är svårare att tippa. Racing har släppt in 6 mål på 3 matcher vilket inte är så jätte bra men inte dåligt heller. Räkna med minst 2 baljor bakåt ikväll i alla fall Racing. Och ack så mycket jag hoppas att Henry målar ikväll, viktigt att ha en glad och formstark Henry sen när man möter lite bättre lag. Många har hackat på Henry de senaste dagarna, men kolla bara på när Anna Brolin intervjua Zlatan, han nämnde att Henry är en som skall berömmas för sitt slit ute på plan. Säg mig någon anfallare som kämpar lika mycket fram som bakåt? Möjligtvist Rooney men killen är mycket yngre och har mer energi i kroppen också.

Ikväll är kvällen då Messi ska gå om Ronaldo i skytteligan och jag hoppas verkligen han sätter dit en balja helst 2 om inte fler! Alla vet att Messi är rent ut sagt en bättre fotbollsspelare än Ronaldo, men jag hoppas att han bevisar denna säsong att han är även en bättre målgörare. Messi kommer att vinna priset som världens bästa fotbollsspelare i år, hoppas att han kan göra det även nästa år och året efter de osv.

Zlatan, vad ska man säga om honom. Jo SUCCE är rätta ordet tror jag, det var sjukt många här inne på vårt forum som fullständigt ångra köpet av Zlatan. Etoo i all ära men Zlatan är en bättre fotbollsspelare än Etoo. 3 mål på 3 matcher talar sitt tydliga språk, men det gäller att göra mål mot klassificerade lag också Zlatan!

Till slut vill jag bara säga till alla fotbollsälskare där ute, Om ni tycker Barca spelar tråkig fotboll så bör ni syssla med något annat än fotboll. Barcainfluensan har bara börjat mina damer och herrar, i år är året då FC Barcelona kommer gå till historien som världens bästa lag.

Visca Barca!
Barcelona Barçainfluensa
2009-09-22 11:42
ska jobba ikv så ja kommer att missa matchen ikv, men får spela in den, det är inget fel me det.

0-6
Barcelona Rasputin1916
2009-09-22 11:38
Grymt laddad inför ikväll. Jag tror elvan blir:
Valdes - Alves, Chyg, Puyol, Maxwell - Xavi, Toure, Iniesta - Messi, Ibra, Pedro.

Intressant att se hur Henrique sköter i Racings försvar. Inte en jätterolig uppgift han har för att bevisa för Pep att han egentligen borde ha Barcelonas tröja på sig istället.

Hoppas på en match utan försvarstabbar, att Valdes får hålla nollan och att Iniesta lämnar ett formmässigt styrkebesked.

Visca BARCA!
2009-09-22 11:35
Suñol

Jag tycker att Benzema var överskattad redan i Lyon, har aldrig förståt mig på vad folk ser hos honom? Och nej jag har följt Barca sedan 1996.
Barcelona kallesiete
2009-09-22 11:28

Sjukt kul med match ikväll.
Tror dock det blir stentufft!
Barcelona Suñol
2009-09-22 11:03
Skriver man att man har fått det löjliga epitetet "Barcainfluensa" så är det ju lika med att ni började följa Barca för mindre en ett år sedan. Fast så är väl kanske fallet.

HenryIbraMessi: Att döma ut en av dom största talangerna redan efter tre matcher är lika med hybris och hybris är något marängerna håller på med inte riktiga Cules.
2009-09-22 10:49
Sorry ska självklart vara Valdes och inget annat!
Barcelona Palle Kuling....
2009-09-22 10:47
Sjukt att det fortfarande finns så många som stavar Valdes med z på slutet :P
Barcelona HenryIbraMessi
2009-09-22 10:44
Hur tror ni Pep väljer att starta kvällens match?
Själv tror jag på en del förändringar sen senast. Toure,Puyol,Abidal kanske Pedro kommer att starka ikväll.

Valdez

Alves Puyol Dima Abidal

Xavi Toure Iniesta

Messi (pedro?) Ibra Henry (pedro?)
Barcelona ocbgb
2009-09-22 10:22
Jag är så jävla peppad på matchen ikväll, efter att sett samtliga matcher förra året trodde jag inte det skulle gå att hitta det spelet igen (hoppades så klart!) men nu är det fan här igen!!
Barcelona HenryIbraMessi
2009-09-22 09:50
JAG ÄR SJUKT JÄVLA GLAD ATT VI INTE VÄRVA BENZEMA! En mer överskattad spelare får man leta efter !

PS : Jag har Barçainfluensa (Alla medlemmar här skriver Barçainfluensa efter varje inlägg =) )
Canaletes
2009-09-22 02:26
hehe

Eto'o problem igen. Han begär 3 milj euros!
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-09-22 01:49
Barçainfluensa/

Tisdag kl 22:00.
Annons: