/spanien/barcelona/forum/16930.aspx/spanien/barcelona/forum/16930.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
2009-09-20 14:40
El Flaco

Vi kan ta det via pm.
Barcelona Trippeln
2009-09-20 14:36
El Flaco

Ärligt talat respekterar jag dig för du har skrivit här länge och är en ''rutinerad räv'' här i forumet.
Men jag blir förbannad när du ska länka en länk med svordomar riktade mot mig,ta tillbaks det annars börjar jag också.
Barcelona el Flaco
2009-09-20 14:31
Trippeln/

Men lägg av nu, varenda inlägg du har skrivit de senaste 14 timmarna har handlat om hur värdelös Dima är, vi har fattat vad du tycker. Mitt råd till dig är att skriva ett brev till Guardiola och berätta för honom att han gjorde ett misstag som valde att satsa på ukrainaren och att han borde följa dina råd i fortsättningen. Vem vet, han kanske lyssnar på dig och sparkar Chygryk ut från laget?

Med det sagt, skriv ett brev eller STFU.
Barcelona Jr. Honken
2009-09-20 14:30
Någon som vet vart man kan ladda ner matchen?

Tack på Förhand! :P
Barcelona BarcaFan!
2009-09-20 14:26
Va skrev jag längst ner Trippeln?

Mina ord, ni kan tycka att ja har fel

Barcelona Pep - El Míster
2009-09-20 14:25
Någon som vet var jag kan laddar ner matchen från igår? Vore helt fantastiskt och få se denna matchen igen.
Barcelona Trippeln
2009-09-20 14:19
''Visst han kanske är lite seg'' om Chygrinskiy

Lite? Haha jag dör och vad är det pep ser som som jag inte ser?
Att han tar en redbull och blir snabbare,inse han är en säkerhetsrisk bakåt när VI INTE HAR BOLL hur mycket du än vrider och vänder på det kommer han vara så lätt att göra bort!!!

Det måste vara årets citat för den personen som skrev att han är ''LITE'' långsam.
Barcelona el Flaco
2009-09-20 14:14
I länktipset finns höjdpunkterna från matchen igårkväll. Vilken show det var.
Barcelona ihefsu
2009-09-20 13:58
Ämne: Och Pique är också 2....
Skillnaden ligger i att Piqué har utbildats i Barcelona - Chygrynskij kommer direkt från Ukraina, om jag inte minns fel.

Tro fan då att det tar lite tid att komma in i spelet. Dessutom var väl inte Piqué direkt älskansvärd baserat på prestationerna för ett helt år sedan? Eller? Jag minns kanske vajsing där.
Barcelona BarcaFan!
2009-09-20 13:54
Det om Chygrynskiy

Helt fantastiskt smart att säga han är dålig.

För det första skulle aldrig Pep köpa honom om han var så dålig/värdelös som vissa säger, han kanske ser något som inte vi ser.

Första matchen på hemmplan, vem i hela världen skulle inte vara stressad?

Visst han kanske är lite seg, men han kan fortfarande klara sig med sina 3 andra backspelare.. LAGSPEL.

Och som Maestro sa, Pique har ju spelat där ett tag nu och fattar hur Barca spelar. Zlatan behöver ju också ett par matcher till för att komma in i Barcas spel, Lixom Chygrynskiy.

Mina ord, ni kan tycka att ja har fel.
Barcelonistas
2009-09-20 13:51
Majsan

Mannen du klagar på en spelare som spelat 1 match.Hur dum får man vara mannen? tror du han ska glänsa i sin första barcamatch?mannen titta zlatan han hade problem i början men titta nu han leder skytteligan och har gjort 2 assist.
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-20 13:50
Det som oroar mig är att Puyol har börjat hamna i skymundan, jag hoppas att det inte händer alltför ofta, föratt i mina ögon så är Puyol fortfarande nr.1

Majsan

Ber om ursäkt , jag var lite väl tuff mot dig, men det är tröttsamt när folk klagar till höger och vänster, först så var det Zlatan, men nu när han har gjort 3 mål så håller alla käften

Ang. Chyg, det är orättvist att döma honom pga. 1 match, och jag är säker på att med lite speltid så kan han bli en gigant
Barcelona Majsan
2009-09-20 13:44
Meastro/ Ja jag hoppas verkligen att du har rätt. Men det jag främst tänkte på igår är att han dels är långsam och dels att han "säljer sig" väldigt lätt. Och de två egenskaperna känns för mig svåra att förändra för att man kommit in i Barcas spel. Att bli mer följsam och taktiskt klarar han nog bara han får tid. Men jag är skeptisk. Känns som att det både varit bättre och billigare att ha kvar Caceres i truppen i år är köpa Chygy. Men en av oss får rätt och vem vet vi inte idag! : )
Barcelona Meastro
2009-09-20 13:33
Ämne: Och Pique är också 2....Skillnaden är om du inte fattar att Pique kan Barcas spel. Han är bekväm med att spela med resten av laget. Det blir man när man har spelat ihop ett tag.

Chyg har precis kommit. Alla backar behöver en tid på sig att fungera ihop med laget. Så var det även för Pique som påpekades tidigare.

Att påstå att Chygro är dålig back är därför fel. Vad kräver du av honom? Att han dominera totalt i sin första match på hemmaplan?

Antar att det är samma människor som klagade på och hävdade att Pique är usel när han debuterade i förra säsongen.
Tycker att vi ska avvakta ett tag innan vi kan kritisera nya spelare.
Barcelonistas
2009-09-20 13:26
Majsan

Ja pique har spelat fler matcher
Barcelona Jay-z
2009-09-20 13:26
De enda jag kan säga är Tomas Vermaelen har alldrig sätt en mittback va så bra offensivt som deffensivt.

Arsenal köpte han för 10 m, fan villken guldklimp dom har hitta han gjorde 2 mål i helgen också. Två fina mål 1-0 och sen 2-0 arsenal kunde koppla av efter de. Sen ökade Cesc och Eduardo till 4-0.
Barcelona Majsan
2009-09-20 13:22
Och Pique är också 22. Skillnad - anyone?
Barcelona Majsan
2009-09-20 13:21
Barcelonistas-turken: Kul med smeknamn på ens nick.
Barcelona Majsan
2009-09-20 13:20
Hetfield-Edgar Allan Poe/ Ärligt talat, ge dig! Jag följer varje match och har så gjort i snart 10 år. Jag har sett honom i två matcher (vilket jag skrev) och känner mig orolig över hur hans framtid i Barca kommer att påverka laget. Är det inte det vi har forumet till?
Barcelonistas
2009-09-20 13:20
Bajsan

Mannen sluta klaga de är pinsamt hur mycket ni klagar på chyg.Han behöver tid för att anpassa sig i barcelona.jag tror han kan bli väldigt bra i framtiden kille är 22år kan utvecklas en hel del.
2009-09-20 13:18
Majsan

Du grundar det du säger på 1 match? Saknar de tiderna när det kom vettiga människor här..
Barcelona Majsan
2009-09-20 13:16
Är det bara jag som tycker att Chygrynskiy ser totalt värdelös ut?! Såg hans sista match med Shaktar mot Barca i Supercupen, och han var totalt värdelös i den matchen med. Sen dess har jag inte sett honom (var i USA i två veckor och missade minst en ligamatch). Vad tycker ni andra? Hoppas att jag har fel!

EDIT: Såg att "Trippeln" var inne på det rätt nyligen.. Jag måste faktiskt hålla med, han verkar dels inte riktigt bry sig och är både långsam och har dålig följsamhet (blir lätt bortgjord och försöker chansbryta flera gånger).
Barcelona Medgångsfan
2009-09-20 13:14
Någon som vet vad som hänt med Henrique? är han utlånad eller spelar han i B-laget+
Barcelona Suñol
2009-09-20 13:08
Trippeln: själv skakar jag på huvudet åt dig som verkar dig tro att du vet bättre en pep. Pinsamt är ordet.
Villarreal Grande Messi!
2009-09-20 12:57
På tal om ingenting.. Jag kan fan kolla detta klippet hur många gånger som helst och skrattar fan varje gång! :D Var han 18 här eller?
Barcelona Dr. Pep
2009-09-20 12:56
Dem tre senaste mötena mot Ath. Madrid har slutat med 7 mål! Helt otroligt.
2009-09-20 12:56
Trippeln

Ja vi fattar nu, det var roligt första gången men börjar bli tröttsamt nu, du är säkert snabbare än Chyg

En mittback behöver inte vara särskilt snabb, men det gäller att vara på rätt plats vid rätt tid och det behärskar Chyg

Målen som Atletico gjorde kom pga. vi var ofokuserade, det var knappast Chygs fel, så lägg ner med att skylla på honom, ingen mittback av hans längd är särskilt snabb
Barcelona Trippeln
2009-09-20 12:52
Jag skakar på huvudet när jag tänker på att vi köpte den här sopan FÖR 250 MILJONER!!!!!!!!!!

Vafan!
Barcelona Trippeln
2009-09-20 12:51
Det var LÄNGE!! sen jag hörde madristas säga något vettigt med sanning i det.

Jag ryser bara när jag tänker kaka och ronaldo mot chygrynskiy de kan va 20 meter bakom han och ändå hinna ifatt honom helt sjukt hur sölig man kan va.

Jag tror ärligt talat att jag är snabbare än chygrynskiy,tar 60 meter på 8.60.
Barcelona Barca Barca
2009-09-20 12:45
Ämne: Ämne: Pep är ....
Tror ändå att vi barca fansen är överlägset bortskämda. På riktigt nu, hade det varit Inter/juve/milan eller något annat storlag så hade deras fans sett den matchen som deras bästa match på jävligt länge.

Sen måste jag även säga till "Dima" kritikerna här på forumet. Sluta gnäll och ge killen en ärlig chans. Jag vet inte hur länge folk här på forumet har följt barca, men Marques första säsong för klubben var allt annat än bra. Han kom igång i slutet. Har ni glömt Piques första matcher, han var allt annat är säker. Blev oftast bortsprungen och missade i sina löpningar men pep gav honom tid att annpassa sig. Tro mig, ge den Dima tid så kommer han lära sig att börja tajma löpningarna och tacklingarna.

En som jag personligen är orolig för är Maxwell. Killen känns inte säker.
Annons: