/spanien/barcelona/forum/16927.aspx/spanien/barcelona/forum/16927.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-09-24 13:30
Jag tänkte fråga redaktionen om dem kommer göra en spelarstatistik-sida som förra säsongen. För den var riktigt bra, den bästa Barca statistiken jag kunde hitta. Så det skulle verkligen uppskattas om ni uppdaterade den även i år och jag är säker på att det skulle uppskattas av många andra också.
Barcelona Den vise
2009-09-24 12:46
Man kan fråga sig vad domaren sysslar med här?
Det är ju rent ut sagt sjukt hur han resonerade och kom fram till att..

Länktips*
Barcelona HenryIbraMessi (Barcainfluensan)
2009-09-24 12:07
dubbel
2009-09-24 12:07
Enligt Sport.es så kommer Zlatan att missa Malaga matchen.
Barcelona Heywood Jablome
2009-09-24 11:55
Det sista vi ska göra är att underskatta våra motståndare. Jag hoppas Yaya Touré kan få spela så han kan visa Busquets hur man ska agera. :-)

Perfekt att Zlatan har fått den starten han har fått. Vi alla vet att han kan göra spektakulära mål, men jag tycker att dessa lätta eller de fula mål som han har gjort har varit en bra boost för hans självförtroende och bra för Barcelona.

Nästa gång gör Messi ett fult mål och Zlatan ett drömmål.
2009-09-24 11:45
Haha håller med petersays :D
Barcelona petersays
2009-09-24 11:36
Synd om Zlatan missar chansen att göra fler mål.

Men eftersom motståndet på lördag är så lätt borde vi klara oss på tio man. Så jag säger att även om Zlatan är skadad så kör vi med honom på plan. Han kan sitta vid sidlinjen och glo, och sedan ta alla frisparkar och knske gå in och nicka på nån hörna. Allt för att bygga på rekordet.
Barcelona Albiin
2009-09-24 03:37
Klarar inte av alla som ska hacka på Cristiano Ronaldo hela tiden.
Visst, han är äcklig som filmar och sådär hela tiden.
Men att kalla honom dålig tyder ju enbart på omogenhet.
Själv hade jag ju varit ljusår gladare ifall han stannat i Manchester då han har växt fram till en fruktansvärd målskytt och har utvecklat sina frisparkar enormt.
Sluta hacka på honom och gläds åt att vi har den store Zlatan och den ännu större Messi istället!
Barcelona Michael Scofield (Prison Break)
2009-09-24 01:07
Albiol och Pepe kommer att ha de svettigt mot min nya favorit Mahamdou Niang. Önskar honom all lycka till honom och Marsielle.
Barcelona Medgångsfan
2009-09-24 00:58
Ämne: Vad säger ni om Maha....
tung video du la upp. men e inte han ifrån Mali eller någo liknande. iom det så spelar han Afrikanska mästerskapen. så något januari köp är nog inte så aktuell :) men håller med dig, han va väldigt bra i matchen mot milan.
2009-09-24 00:44
Vad säger ni om Mahamadou Niang en version av självaste Didier Drogba. Har följt honom lite och tycker att han är hur stark som helst riktigt snabb och teknisk. Lite fakta om honom.....

Namn : Mahamadou Niang

Född : 13 October 1979 (age 29)

Längd : 1.78 m

Position : Anfallare

Nationalitet : Senegal

Klubblag : Olympique Marsielle

Han har öst in mål i Frankrike 60 mål har de blivit på 127 matcher. Senast hade han lekstuga mot R80:s Milan i CL han var riktigt grym. Önskar att han kom till oss under vintern. Men undra om Laporta,Tixiki (stavning ?) och Pep vet vem de är ?

Vilken målmaskin och ersättare till Zlatan.

Njut av de här
Barcelonistas
2009-09-24 00:22
Sevilla är la den enda som kan utmanna oss o real kanske?
Barcelona Barca-nist
2009-09-24 00:10
*bättre länk sorry*
Barcelona Barcanist
2009-09-24 00:10
En fråga. Hur många mål har David Villa gjort i ligan? 5 är det väl, right? Messi har väl också gjort 5?

Edit: Varför sa då sportkommentatorn idag att David Villa var ensam skytteligaledare när han gjorde målet för Valencia? :-S.. haha.
Barcelona Barca-nist
2009-09-24 00:05
Chelsea fan(barn) som blåser Steven Gerard
Även zlatan råkat ut för det!
Barcelona Barcanist
2009-09-24 00:01
Haha, f-n va han liknar en smalare version av Wayne Rooney :-D
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-09-23 23:57
Någon annan än jag som skulle vilja se mer av: Thiago (skadad), Jds, jeffren, fonta, och muniesa..kul om tex jds får göra lite inhopp iaf..blir nog mer av den varan när vi kommit igång på allvar. (spela in startelvan ordentligt, sedan resten)
Barcelona Barcanist
2009-09-23 23:56
Emery såg allt annat än nöjd ut, haha. Förresten, någon som också tycker att Vänsterbacken Mathieu skötte sig bra? Sprang riktigt mycket och krigade likt en häst! Ett par tabbar gjorde han, men sånt kan man jobba på :).
Zigic hade passat bra som back-up för Zlatan och är nog inte alls så dyr :)
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-23 23:41
Förstår inte varför man vill ha Fabregas..

Visst, det är en lysande mittfältare, men La masia massproducerar "Xavi" typer, så varför inte bara ge de en chans, vi kan göra en Fabregas istället föratt betala för honom

Jag skulle däremot inte klaga om vi fick hit Suarez ;)
Barcelona Barca-nist
2009-09-23 23:27
wow vilket mål:) vad håller valencia på med ? !!
Barcelona Barcanist
2009-09-23 22:54
Vilken skräll!
Tenerife(stavning) 1-0 Athl Bilbao!
Barcelona Jay-z
2009-09-23 22:52
De sant vi har en tunn trupp men snälla nån får ni upp ögorna för de nu.

Jag trodde på fullaste allvar att vi skulle hitta nån som kan ersätta den "döde" Henry. Nej jag tycker inte att Henry är dålig bara den här säsongen tycker inte han va så specielt bra förra fast han gjorde 19 mål. Kolla bara på matcherna killen måste ha en perfekt passning för att äns
försöka visst han har lite kvar i sig men de duger inte, fan spela Pedro där. Han hade fan gjort de minst lika bra om Henry hade.
Barcelona BlueRed
2009-09-23 22:49
Michael Scofield

Du menar väl X6? :)
För övrigt så fattar jag inte varför Podolski ens är med på någon Barça supporters önskelista. En typisk landslagsspelare som är medioker i klubblagen.
--------------------
Ronaldo är fortfarande världens bästa fotbollsspelare, om man följer dem individuella priserna. Men vilken vettig människa som helst vet att Messi är världens bästa spelare.
-------------------
Gud är störst!

Ett par nya backar till Atletico och kanske två mittfältare, en Keita typ och en Xavi skulle lyfta dem rejält. Deras målvaktsvärvning under sommaren löste dem riktigt bra. Nu fattas bara ovanstående spelartyper.
Barcelona el Flaco
2009-09-23 22:47
Imorgon runt 13.15 tiden kommer klubben resa upp en staty utanför Camp Nou för att hedra Ladislao Kubala. Evenemanget kommer hållas på samma dag som staden firar el dia de la Mercé (Barcelonas jungfru) och flera av klubbens legender (varav de flesta som har spelat tillsammans med Kubala) kommer närvara vid invigningen, bl.a. Seguer, Rifé, Ramallets, Suárez, och Fusté.

Kubala blev, i samband med klubbens 100-års jubileum, framröstad av fansen som Barças bästa spelare genom tiderna, the G.O.A.T.
2009-09-23 22:37
Saman.

Och anledning ?
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-09-23 22:36
hehe tack, nu slipper jag undra i framtiden :p vilken tabbe!
Barcelona Barcanist
2009-09-23 22:36
Michael Scofield (Prison Break)

Hehe.. "Gourcuff,Fabregas,David Silva,David Villa och varför inte Podolski".. Det roligaste jag läst på lääänge :) Ska vi köpa in ett helt nytt mittfält som består av klass-spelare och David Villa? Hahahahh ja du, Barcelona har ju en guld-gruva under Camp Nou :)
Barcelona lameG^
2009-09-23 22:35
Michael Scofield (Prison Break)

Vi behöver inga. Vår trupp vi har nu klarar vi med.

Nästa säsongs crack blir fabregas. Kanske värvar suarez som vill till oss:D
Barcelona Barca-nist
2009-09-23 22:35
Ämne: har alltid undrat, v....jag tror det va Essien(stavning)!
Barcelona kallesiete
2009-09-23 22:34

Kvidborg/ ( Ja du läser säkert här inne:) )
Förstå att Ronaldo inte är nummer ett. Han var det 07/08 för att United tog titlarna.

Världens bästa spelare tillhör Barcelona och alla vet vem det är. Ronaldo kommer aldrig aldrig aldrig att bli en bättre spelare på att ta sig förbi motståndare och slå passningar. Som målskyttar är dom väl ganska lika.
Annons: