/spanien/barcelona/forum/16923.aspx/spanien/barcelona/forum/16923.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El_Capitano
2009-09-20 22:02
Barcelonistas

Barca spelarna är också människor precis som du och jag. Alla människor har bra och dåliga dagar, svårt att prestera på topp i varje match.
Busquets är en lovande spelare och värdefull talang, han kommer att blomma ut precis som alla andra spelarna från La Masia.
Barcelonistas
2009-09-20 21:59
BlueRed

Jo hans passning till zlatan var bra men annars var han skit blek.
Barcelona Gonzalez_Barca
Barcelonistas

Men såg du passen till Ibra? Kom igen alla gör misstag, matchen var ju ändå avgjord..
Barcelona Barca-nist
något som är fel på SF sidan?? sidan visar fel medd hela tiden! jag kan inte komma in oftast
tacksam för svar*
Barcelona BlueRed
2009-09-20 21:57
Barcelonistas

Vad pratar du om? Busquets vilsen höna? Det kallas positionsspel, täcka ytor. Att han nickade bollen som han gjorde var ett misstag, men annars så gjorde han en bra match.
Barcelona Okkapokka
Kan vi skippa det här "flopp-Madrid" snacket? Även om man kanske inte stött på något stort motstånd än så placerar dom sig ändå på en förstaplats för tillfället.
Barcelonistas
El_Capitano

busquets är ingen barca kvalitet bort med han köp mascherano som kan ta över torues roll.sog du hans backåt passning igår? Herregud..
El_Capitano
2009-09-20 21:53
Ämne: Den som bör kritiser....
Va menar du med "bort med Busquets"?

Ska Barca sälja en spelare efter en misslyckad match? :)
Alle #8
2009-09-20 21:51
Ämne: El_Capitano

I dag....
Jag tycker att det är väldigt fel av dig att underskatta Milan på det viset. Du glömmer väl inte att Milan är en av världens mäktigaste klubbar? De har vunnit så sjukt mycket genom åren och fortsatte att vinna fram tills 2007. Klart att Milan inte har någon slags gud på sin sida att de ska fortsätta att vinna år efter år? De har ju ändå vunnit 2 CL titlar detta decennium med Barca och varit i flest CL finaler sedan kommit minst till semifinal mot Barca när de inte tagit sig till final? Milans statistik talar väl för sig själv.

Lite svårt att fortsätta vinna när Berlusconi inte spenderat ordentligt på Milan sista 5 åren? Man sålde Sheva när han var världens bästa striker utan att ersätta. Laget fortsatte spela bra men åldern gick upp sakta precis som alla lag, spelare blev skadade. Woops helt plötsligt börjar spelarna bli gamla, laget blir skadedrabbat, laget behöver förstärkas och föryngras men nej det händer ju inte istället så förlorar man Maldini, Kaká, Gourcuff, Ancelotti och Abbiati som är en grym målvakt.

Det är typ som att säga Barca förlorar Valdes sätter in Pinto, Pinto är iofs så mycket bättre än Milans målvakter sen att man torskar Pique, Xavi, Pep och sen den "framtida" Xavi. Hur bra tror ni det hade gått för Barca då? Det skulle ta hårt kanske inte lika hårt som det gör på Milan då de har sämre alternativ på backposition, mittfältsposition, målvaktsposition men det är ju det jag snackar om. De behöver spelare men de får inte, synd att Berlu ska förstöra en sån fin klubb.

För övrigt så tycker jag att Barca bjöd på mycket bättre spel igår ikväll än flopp Real som spelar matchen på halvfart, halvdåligt lyckas göra ett mål sen spelar dåligt igen och sätter 2an någon kvart innan o rullar in lite mål. Ett riktigt lag bestämmer när man avgör matcher och det kan tyvärr inte Real..
Barcelona Messi-Lona
2009-09-20 21:51
Trippeln

mannen tror du att ligan avgors mot c ronaldo o kaka,, dom kanse e avstangda eller skadade mot oss. Om inte sa maste dom forst ha bollen villket dom inte kommer att ha sa mycket,, sen ar det dom som ska vara oroliga for messi och co

Sen ar det inte manga anfallare som e lika snabba som aguro o forlan sa softa..

Om du sag real mot xeres idag sa behover du inte va orolig,, Bara xavi o messi fick hoppa in for Xeres idag sa hadde Inte real vunnit

Kan ej skriva sista tre bokstaverna..
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-20 21:50
Barcelonistas

Säg inte att du ska börja med klagandet...

Har du glömt bort vad Busquet gjorde i CL finalen? Man U kunde inte göra ett piss så fort de fick bollen
Barcelonistas
2009-09-20 21:48
Den som bör kritiseras enormt är Busquets som vandrar omkring som en vilsen höna under matcherna.De var han som spela fram till aguero 1 mål.haha jisses o de är han som ska ta över torue positonen när han är i am..Eh LOL säger ja bara! bort me busquets blir farligt varje gång han får bollen.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.C)
2009-09-20 21:48
Trippeln

Ja, alla har ju sina drömmar... :P
Barcelona Trippeln
2009-09-20 21:46
Alle #8

Jag vet jag kände samma frustraion förra året när de sög men fick poäng men det visa sig att när de mötte starkt motstånd så fick de stryk,nu har jag lärt mig att att ha tålamod så kommer de floppa.

No less no more.
Alle #8
2009-09-20 21:44
Helt seriöst jag är så jäkla trött på Reals spel. Spelar halvdåligt, lyckas på något sätt sätta dit 1:an och så fortsätter de spela på halvfart - skapar inget vidare och tom motståndarlaget är lika bra. Efter ett tag, ungefär en kvart innan matchen ska ta slut trycker de dit 2:an sen när motståndarna tappar självförtroendet och blir trötta bombar de in 2-3 mål. Varför kan inte Real bara spela bra fotboll och avgöra matchen innan första eller tidigt i andra seriöst? Men en spelare jag har respekt för är Ruud Van Nistelrooy! Vilken jävla lirare. Pellegrini måste vara dum i huvudet om han inte tar honom för Benzema och Higuain. Killen kommer in och på 10 minuter spelar han fram Benzema och gör ett eget.. För övrigt var C.Ronaldo bra också.
Barcelonistas
2009-09-20 21:42
Real herregud vilket sömnpiller haha till o med pellegrini somna under matchen. sen all respekt till xerez men de laget är ligans absolut sämsta lag.
2009-09-20 21:40
Bluered

Tack! Glömde bort matchen!

Ps.

Kan de sluta bjuda in Markus Birro, talanglös nolla som tjänar pengar på att vara så talanglös och vulgär som möjligt..de flesta på svenskafans vet mer om fotboll än han
Barcelona Trippeln
2009-09-20 21:39
Barça! - V.V (MQUC3)

Ja Chyg kommer bli snabbare(går det att bli långsammare) och jag kommer spela för barca i framtiden och bänka messi.
2009-09-20 21:39
En mittback BEHÖVER inte vara snabb, det är just det som gör mig så irriterad på "trippeln", det gäller bara att vara vid rätt plats, vid rätt tid!
Barcelona BlueRed
2009-09-20 21:31
Skippa Valencia - Sporting och byt till Kanal 9. Totti och De Rossi har lekstuga mot Fiorentina. Den där Rossi är en fröjd att titta på när han har en bra dag.
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-09-20 21:19
Ni är så löjliga, kritisera Chyg efter en match?
Ni har ingen aning om vilken skillnad det är mellan Ukrainas och Spaniens fotboll. Det går mycket fortare i Spanien, mycket mycket fortare.
Pep tar hand om Chyg, det behöver vi inte oroa oss över. Han behöver ett par matcher för att komma in i det hela.

EDIT: Om det är någon som ska få lite kritik så är det Maxwell som kom upp flera gånger via vänsterflanken men gjorde bort sig själv flera gånger. Samma sak gällande Maxwell, Italien och Spaniens spelstil. Men som sagt, de här grabbarna behöver speltiden.
El_Capitano
2009-09-20 21:14
Jr. Honken

Lugnt :)

Chygryk måste få chans för att visa upp sig på riktigt, man ska inte bedöma en spelare efter EN match. Jag tror inte Barca åker till Shakhtar och köper honom som om det vore ett kg potatis!
Han kommer att tyska kritikerna precis som Zlatan.
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-20 21:10
Den vise.

Vafan, :) Ge grabben en chans.
Jag tror på Chyg.
Tror du Pep skulle ha köpt han om han inte vet vad han gjorde. Har litat på Pep ända sen han tog över Barcelona och han har mitt fulla förtroende fortfarande.

En annan sak som är riktigt roligt är hur Guti går från att vara Puertans största hackkyckling och inte ens önskvärd till Madrids frälsare över en natt =D

/Ursäkta Reds att jag inte uppdaterade min senaste post istället för att göra en ny. Glömde bort.
2009-09-20 21:09
Goool Sporting !

Knäpptyst på Mestalla.
David Barral.
Barcelona Jr. Honken
2009-09-20 21:07
Trippeln

Fan sluta tjata om samma sak hela tiden! Du har skrivit om att han är långsam sedan igår (vet inte hur många gånger), och tror att dem flesta är trötta på att höra (se?) det hela det hela tiden!

Sorry El_Capitano, såg inte att du försökt nå ut med iprincip samma budskap! ;)
Barcelona Den vise
2009-09-20 21:05
Barca!-V.V

Ja visst kan man utvecklas vid ung ålder, men förväxla det inte med att man kan träna sin snabbhet. Det är oftast 85% genetiskt och man kan träna upp sin snabbhet upp till 15%.

Med åren lär inte chigo bli snabbare men han kan bättra på sina andra egenskaper och bli bättre.

Men än är det för tidigt att ropa hej, han lär göra bättre matcher.
Barcelona Barca-nist
2009-09-20 21:03
det enda jag ser i real trupp just nu är massa individuella spelare utan nån spelide och grund!
Möter de skickligare lag så blir de mycket svårare att övertyga !
El_Capitano
2009-09-20 20:59
Trippeln

Du har tjtat om Chygryk sen igår under matchen att han är långsam osv!
Släpp det och gå vidare, dina negativa inlägg får bara negativa feedback inget annat.
2009-09-20 20:56
Trippeln.

Du verkar inte ha spelat fotboll du inte, och än mindre koll. Du har aldrig hört talas att man kan utvecklas vid ung ålder ?
Orkar inte ens diskutera med dig.
...
Barcelona Trippeln
2009-09-20 20:54
Barça! - V.V (MQUC3)

Jag förstår inte vad för kommentarer ni kommer med hela tiden.
''Du verkar vara smartare än s.alex.f''
''Du verkar veta mer en pep''

Vad fan finns det och veta,HAN ÄR LÅNGSAM ingen hemlighet det är fakta och inser man inte det så är man lika enögd som 5 madristas tillsammans.
Annons: