/spanien/barcelona/forum/16919.aspx/spanien/barcelona/forum/16919.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2009-09-23 22:35
Ämne: har alltid undrat, v....jag tror det va Essien(stavning)!
Barcelona kallesiete
2009-09-23 22:34

Kvidborg/ ( Ja du läser säkert här inne:) )
Förstå att Ronaldo inte är nummer ett. Han var det 07/08 för att United tog titlarna.

Världens bästa spelare tillhör Barcelona och alla vet vem det är. Ronaldo kommer aldrig aldrig aldrig att bli en bättre spelare på att ta sig förbi motståndare och slå passningar. Som målskyttar är dom väl ganska lika.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-09-23 22:33
MSL#666 !2-6!

1-0 målgöraren, Essien ;)
Barcelona Trippeln
2009-09-23 22:32
MSL#666 !2-6!

Essien som på videon.
Barcelona Saman.
2009-09-23 22:31
Snälla spärra nedanstående.
Barcelona Michael Scofield (Prison Break)
2009-09-23 22:30
Ska jag vara helt ärlig så har vi dålig bänk vem ersätter ZI9,LM10,TH14 eller spel geniet Xavi om dom blir skadade nu Ibra missar Malaga och den ända ersättaren var Bojan men han är ju också skadad. Kolla på Real blir Benzema skadad dom har Higuain blir Higuain skadad dom har Raul,Cristiano och Van Nistelrooy. Mittfältet kan dom också ersätta med starka spelare medans vi inte kan ersätta våra spelare vill inte säga de men är tvungen Real har starkare trupp (dock inte startelva) starka spelare (förutom Cristiano) Vi måste värva spelare och dom vill jag ha............

Gourcuff,Fabregas,David Silva,David Villa och varför inte Podolski ? Vi måste ha tung trupp föratt hålla oss skadefria.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-09-23 22:29
har alltid undrat, vem är de som missar rensningen i chealse precis innan messi tar bollen o skickar den till iniesta ? någon som vet ?
Barcelona Barca-nist
2009-09-23 22:29
Det enklaste är att Barca vinner alla sina matcher så slipper man räkna Reals poänger!

Sen att Cristiano är dryg eller domaren ger lite fördel till ena och andra är bara irriterade punkter.

Jag hoppas att överiga lag i Ligan höjer sig något. spanska liga behöver flera än bara Barca och Real!
Barcelona Trippeln
2009-09-23 22:26
Någon som är gladare :)
Barcelona Trippeln
2009-09-23 22:26
Verkar som folk är lite förbannade att real lyckades vinna tack vare en utvisning men nu tar jag fram godiset :)

(Länktips)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-23 22:21
Det går verkligen inte vägen för Atletico hittils denna säsong, idag 2-2 hemma mot Almeria. Forlan missar straff i början av matchen och Piatti kvitterar med sitt andra mål i 89:e minuten.
Barcelona Barca-nist
2009-09-23 22:21
H.Alavi - R.I.P -

Helt klart så ligger vi inte 100% men något bättre än reals spel kan jag uppfatta även om jag har barca-glasögon!

Okkapokka

Straff situationen kan jag säga att jag önskade att alla hans va straff! så slipper alla den diskussion, men så konservativ som fotbollsgubbarna är så kan man inte ändra till konkretare regler !

Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-09-23 22:19
MF Doom

Ja precis det jag menar, ett par spelare måste komma upp i form.
MF Doom
2009-09-23 22:16
H.Alavi - R.I.P

Hittar Iniesta och Henry formen så ser det genast ljusare ut.

Förresten, vem hoppas ni få in som ersättare nästa år istället för Henry? Antar att Fabregas kommer och Iniesta flyttas upp?
Barcelona Okkapokka
2009-09-23 22:13
Ämne: Okkapokka.

När Ba....
Var det inte just exakt det jag skrev i mitt inlägg nyss? Om det är straff så är det straff oavsett omständigheterna eller vilka lag som är på planen.
2009-09-23 22:09
Barca-nist

Madrid har mycket att bevisa, precis som Barca.
Jag vet inte hur ni ser på vårt spel men jag tycker inte att vi har kommit upp i 100% ännu, det tar sin tid. Dem stora matcherna kommer få igång spelarna rejält.
Barcelona Barca-nist
2009-09-23 22:07
nej man kan inte skylla på domaren även om han va lite till Reals fördel. Real kontrollerade spelet. Hur dryg än Christiano än är så kan man inte förneka att han är bra!

Men jag undrar om V-Real va lite sämre eftersom de kände att det var deras gamla tränare! nåt psykost underläge??!!

Real spelade en av sina bästa matcher ikväll, men de måste bevisa mer med tanke på den truppen de har!
2009-09-23 22:07
Michael Scofield (Prison Break)

Att du smutskastar en spelare som vunnit så mycket är ju rent sagt pinsamt, du bidrar med meningslösa inlägg som bara kommer starta onödiga diskussioner.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-23 22:03
Michael Scofield (Prison Break)

Skärp dig nu, helt meningslöst inlägg. Bidra med nåt konstruktivt.
2009-09-23 22:03
Messi kommer göra ett hattrick mot Malaga. Herregud bättre fotboll får man spela pinsamt Real.

Jag tackar gud föratt Real Madrid köpte divan,filmaren,grinaren,förloraren Cristiano han för inget i spelet så sämst.
Barcelona J.Gamper
2009-09-23 22:02
Ämne: Den där Cristiano är....
Herregud, skärp dig. Cristiano var bra det är sanningen. Rena rama puerta klass på ditt inlägg.
2009-09-23 21:58
Att ni ens orkar ta upp domarsnacket efter varje Madrid vinst, skärp till er.
Gonzalo förstörde för laget när han sparkade Kaka i revbenen i slutet av första halvlek, det resulterade sig i ett rött kort, finito.
Ta inte upp domarna varje gång de vinner, de ju bara pinsamt.
2009-09-23 21:58
Den där Cristiano är en papperskorg helt utsagt va usel han är. Såg matchen och lyckdes inte gå förbi en ända han dansade som vanligt ni vet samma fint som han brukar göra. Och cykopaten Lassana eller vad han nu heter man tror inte att han spelar fotboll han bråkar borde ha fått rött men fick gult. Pinsam fotboll av Real Madrid inget passningssspel.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-09-23 21:53
Så var vi tillbaka på toppen då :)

3 dagar fick R. Madrid låna platsen.
Barcelona J.Gamper
2009-09-23 21:48
Herregud sjunk inte till marängernas nivå inne på puertan och börja inte skylla på domaren. Domarna ger och tar det är så det är.
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-23 21:45
Okkapokka.

När Barca leder med 4-0 etc..
Vad krävs för att domarna ska ge Barca en straff i det läget?
Att Martin Taylor kommer in och kapar benen på Messi?
Det ska inte spela någon roll om det står 0-0, 0-1, 2-1 eller 5-0.
Det ska bedömmas på samma sätt. Tyvärr gör det inte det.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-09-23 21:44
Juande Ramos "Jag kan Barcelona perfekt!" ..2-6 hihi
Barcelona Xaviii
2009-09-23 21:41
Messi är världens bästa fotbollspelare 5mål och 2 assist på 3matcher, Messi missa första matchen för han var med sitt landslag.

2-6 ;)

Barcelona Okkapokka
2009-09-23 21:40
Vad spelar det för roll vad som hänt i tidigare matcher när domaren ska bedöma om det är straff eller inte? Nu har jag inte sett situationen i fråga men är det straff så är det. Spelar absolut ingen roll om Barça fått mindre straffar eller några straffar i över huvudtaget innan detta.
Canaletes
2009-09-23 21:38
Snyggt!
Espanyol har vänt till 2-1 och med största sannoklikhet tar dem deras första seger på Cornellá

Inte oväntat att Madrid vinner...
Annons: