/spanien/barcelona/forum/16909.aspx/spanien/barcelona/forum/16909.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-01-10 06:52
Namn: Mourinho4ever » Svara på inlägg
Sänt: 2010-01-09 22:43:57
Snejider är en av världens bästa för fan. jag bryr mig inte. PISSA PÅ XAVI OCH INIESTA, SNEJIDER 10 GGR BÄTRE. !

Hahahahaha, shit va interfansen är så dumma.
Barcelona Trippeln
2010-01-10 02:17
Är det bara jag som blev bortsprängd när man såg Thiago,vilken talang.Helt otroligt,han måste starta mot Tenerife!

Underbart och se dessa talanger :)
Barcelona Trippeln
2010-01-10 00:09
Uppfattat.
Barcelona Allan14
2010-01-10 00:04
Haha Sevilla åker på förlust mot Racing. Vilka mål av Canales skit snygga. Så ung och talangfull.
Men Sevilla har ju så många borta också så det var en fördel för Racing.

Omotiverade startelvor är inte tillåtet, du får en varning för denna gång. /Mod
Barcelona BlueRed
2010-01-09 23:27
rågi

Visst, helt rätt att jag har varit inne på det. Har nämnt någon gång att jag gärna ser Sevilla gå långt i CL och etablera sig i turneringen. Men samtidigt så kan det vara kul när mindre lag överraskar. Men visst, i slutändan så har du rätt och jag håller med.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-01-09 23:24
Så jävla löjlig straff för Almeria.
Barcelona DM1982
2010-01-09 23:16
.
Barcelona Hetfield
2010-01-09 23:07
Mallorca har en förmåga att "skapa" bra målgörare, t.ex: Eto'o, Guiza och nu har de Aduriz som påminner mig om Torres på alla sätt

Vilken sjuk vinnarmentalitet Inter har, synd för deras del att de inte har samma mentalitet i CL
Valencia rågi
2010-01-09 22:55
Bluered//

Förhoppningsvis inte om du vill ha ett mer slagkraftigt Spanien ute i Europa, som jag har för mig du varit inne på tidigare.
Barcelona The Reporter
2010-01-09 22:46
Vilken match det var mellan Inter-Siena helt sjuk bra :D
Canaletes
2010-01-09 22:39
Sjuk vändning av Inter :D
Barcelona BlueRed
2010-01-09 22:04
Tabellen ser riktigt intressant ut. Visserligen så rycker Barça och Real ifrån men under dem så finns det lag som Mallorca(!) och Deportivo. Förhoppningsvis så utmanar dem Valencia och Sevilla om CL samt EL platserna till nästa säsong.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-01-09 21:58
hahaha Kan Racing vinna mot Sevilla på Sanchez Pizjuan så kan Barça vinna där också med minst 2-0.

bra att Sevilla är så dåliga på hemma plan.
det var länge sen Sevilla vann på hemma plan.
Barcelona BlueRed
2010-01-09 21:55
Härlig dramatik på Sánchez Pizjuán, riktigt bra match har det varit. Inne på tilläggstid nu.

Där tar matchen slut, 1-2 Racing och dem förtjänade det. Kämpade sig genom hela matchen. Spela stundtals ut Sevilla i första halvlek. Canales två mål var otroligt snygga.
Barcelona Maestro nr. uno
2010-01-09 21:06
Ämne: Maestro nr. 6//

V....Att han trivs i Milan, det tror jag att han gör. Men det jag menade var mer att han hävdar samtidigt att han trivs bättre än i Barcelona, och hör och häpna, till och med är bättre än någonsin när det gäller hans form.

Har man följt Ronnie några år så vet man att han alltid är positiv. Inget fel med det men det är så genomskinligt. När journalisten ställer frågan så svarar han precis alltid så.
I hans sista år i Barca svarar han också likadant. Han trivdes bra och han skulle bli stor form igen. Men det blev ju som bekant aldrig så.
Det är det jag menar.

Edit: Med andra ord, en hel del av det han säger, tar jag alltid med en nypa salt. Låter nästan som en alkoholist som hävdar att han/hon ska sluta med missbruket;-.
Barcelona Maestro nr. uno
2010-01-09 20:58
Racing kör över Sevilla i princip. Den unge Canales, vilken talang han är!
Enrique gör kanonmatch tycker jag. Han har verkligen bra huvudspel. Försvarar precis som han ska.
Canaletes
2010-01-09 20:58
Sevilla börjar bli lika ojämna som Milan o Arsenal förre året...
Herregud
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-01-09 20:57
Maestro nr. 6//

Vrf skulle han få imot sig milanfansen? Om han sagt att han hade sina bästa år i barca där han tillbringat stora delar av sin karriär och skördat dom största framgångarna. Tror du inte deras fans hade förstått det då? Ronnie är nog uppriktig när han säger att han trivs bättre i milan. Hans sista år här va inte direkt bland dom roligaste och jag kan nog tänka mig att han känner sig mer till ro där bland alla sina landsmän i milan. Om inte annat så syns det på plan. Då han verkar ha kommit till ro i milano.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-01-09 20:54
Ämne: Ämne: Jag tro....
Ja men gör vi det vi ska så kommer vi att vinna hoppas jag. Hoppas alla spelare kör 110% denna månaden.
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-01-09 20:51
Ämne: Jag tror faktiskt vi....
Är lite orolig över Sevilla-matchen i CDR. Tänk om de försvarar och satsar på kontringar med Navas och Perotti? De vann ju med 2-1, alltså 2 bortamål och nu kan de bara försvara. Tror Barca-spelarna kommer ha en jobbig dag.
2010-01-09 20:45
Ämne: Bojan och Pinto är i....
Hoppas på en sån här startelva

Pinto
Alves - Marquez - Puyol - Maxwell
Xavi - Busquets - Iniesta
Messi - Zlatan - Bojan

Annars kan vi bara köra ordentliga backlinjen men Maxwell och Marquez kan väl ändå få spela den här matchen.
(Otroligt skönt att Sevilla förlorar mot Racing!)
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-01-09 20:44
Ämne: Jag tror faktiskt vi....
Frågan är om Sevilla orkar starta med sina bästa mannar 2 matcher i rad :P
Barcelona Messidinho_10
2010-01-09 20:43
Vilken talang alltså fyfan leker med Sevilla
Barcelona BlueRed
2010-01-09 20:43
Herregud Canales! Han har lekstuga med Sevilla, vilken grabb! Riktigt bra match!
2010-01-09 20:42
Herregud, Sevilla förlorar med 0-2 på hemmaplan!
Om Racing kan besegra de så kan vi väl göra det haha?
Canaletes
2010-01-09 20:41
Han kommer ställa upp med bästa möjliga men med Pinto i mål
Barcelona westinho
2010-01-09 20:30
Bojan och Pinto är i princip garanterade en startplats i CdR..
2010-01-09 20:25
Jag tror faktiskt vi kan ta Sevilla med 0-2 eller 0-3 i returen om vi ställer upp med våran bästa möjliga startelva (förutom Pinto då) men frågan är om Guardiola väljer att satsa på CDR, speciellt innan en viktig ligamatch mot Sevilla på Camp Nou några dagar efter.

Han har ju själv sagt att han tar varje turnering seriöst och prioterar varje turnering som viktig. Tror ni han ställer upp med bästa möjliga?
Barcelona BlueRed
2010-01-09 19:36
Valladolid rånade på en straff, kan inte spanska men det låter som om publiken nu hånar domaren Iturralde Gonzalez.

Edit: Sevilla - Racing nu. Henrique är med från start.

Edit2: Haha, Sevilla publiken använde sig av Barcelonas melodi fast sjöng en annan version, någon spansktalande som hörde vad dem sjöng?
Barcelona BlueRed
2010-01-09 19:24
Barca

Det enda jag har sett var när han kom in för sitt Argentina och satte det avgörande målet mot Uruguay, vilket innebar att Argentina gick vidare till slutspel i VM.
Annons: