/spanien/barcelona/forum/16905.aspx/spanien/barcelona/forum/16905.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-09-27 14:35
Rambla - K9

Spelar ingen roll med att säga till, dessa diskussioner kommer fortsätta och fortsätta, onödigt.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-09-27 14:34
Moussa Sissoko från Toulouse är en riktigt intressant spelare, jag har sagt det förrut. Han gjorde ett snyggt mål igår mot Lyon igen. Han är bara 20 år och spelar som central mittfältare och jag är säker på att storklubbarna kommer börja jaga honom snart. Även Luis Suárez från Ajax som ryktats till oss är riktigt duktig och det kan ligga något i det ryktet. Han kan ju spela både vänster och höger och är teknisk, målfarlig och snabb.
Förlåt om jag drar upp transfersnack, jag tycker det oftast är lite onödigt men dessa 2 spelare är riktigt intressanta.

Har vi fått nån rapport om Henry och Dima angående deras skador?
Barcelona Rambla - K9
2009-09-27 14:31
Måste ni hela tiden sitta och jämföra spelare? Den ena är världsbäst, nästa är kass och överskattad osv osv. Jag fattar inte hur ni orkar älta detta?
Barcelona Libaax
2009-09-27 14:29
Ämne: Libaax.

Etoo ? D....
Överdriv inte han hade dålig form i en månad i våren. I hösten,vinter gjorde han mål på allt.

Han gjorde 36 mål totallt trots dålig form. Det är stor anfall statsik. Vadå ska gjöra 45 för att inte missa jättelägen. Han missade lägen för han sprang till bra lägen hela tiden.

Fråga Vidic.....
Barcelona Michael Scofield (Prison Break)
2009-09-27 14:28
Själv så tycker jag att han är mycket bättre än divan Cristiano alltså Zlatan "ibra" Ibrahimovic han är mycket starkare i närkamper skjuter hårdare och nickar bättre men de ända med Z är att han inte kom till den där stora formen han är inte 100 % men han gör än då 5 mål på 5 raka matcher i följd detta betta bevisar att han är större.
Barcelona Libaax
2009-09-27 14:24
Ämne: Libaax

"Sen ....
Nej nej jag menade när blev Zlatan i samma klass som Messi. Att säga han är i top 5 som Messi,C.Ronaldo är för mycket.

Zlatan är en av bästa i världen men han är inte närheten av Messi,C.Ronaldo,Xavi i yppersta toppen.

Etoo,Villa,Torres är före han som anfallare för de gör alltid mer mål. Så enkelt är det.

Ibra är grym i barca just nu men låt han bevisa mer än han gjorde i Inter i europa spelet innan man jämför han med de 5-10 bästa i världen.

Var inte som aftonbladet och kommenatatorna i Tv4 som tror han kan bli bättre än Messi.....
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-27 14:23
Ämne: Gud är störst!/

S....
Jo vore kul och se Sheva igen, det var ett tag sen jag såg honom spela. Underbar spelare i sina bästa stunder. :)
2009-09-27 14:23
Zlatan är lätt en av 5 bästa anfallarna Etoo,Torres,Villa,Zlatan,Amauri
Barcelona Barcanist
2009-09-27 14:21
Jaha, oj :-P .. Misstolkade det haha.
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-27 14:20
Libaax.

Etoo ? Du måste skoja.
Visst Etoo är bra och så men hur mycket lägen sumpade han inte för oss förra året? Ja var grymt frustrerad Etoo missade ett jätteläge gång på gång.
Zlatan 5 mål på 5 matcher. Kan man ens vara missnöjd?

...

Barcanist:

Han menar ju såklart, Sen när blev Zlatan "Messi-stor" Alltså lika stor som Messi..
Barcelona Barcanist
2009-09-27 14:19
Libaax

"Sen när blev Zlatan Messi stor" ... VA?
Zlatan är lätt en av världens bästa anfallare. Och Messi? Behöver jag ens säga något? :-S?.. VÄRLDENS BÄSTA SPELARE!
Barcelona el Flaco
2009-09-27 14:19
Gud är störst!/

Shevchenko bröt näsbenet i Dynamo Kievs senaste ligamatch i fredag och tvingades byttas ut efter 23 minuter spelade (matchen slutade 2-0 till Dynamo) och det är lite osäkert om Sheva kommer kunna spela på tisdag. Förhoppningsvis återhämtar han sig i god tid till drabbningen på Camp Nou. Hade varit kul att se Puyol/Piqué mot Shevchenko.
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-27 14:18
3-0 gool..
Slog på ganska nyligen..
Spelar Oleguer?
visca el barca!!!!!!!!!!!!
2009-09-27 14:18
tycker synd om villa som måste spela för valencia. tänk om han spelade för oss han skulle vinna skytteligan. I valencia gör han allt själv fast zlatan är ju minst lika bra!
2009-09-27 14:16
Suarez är inte vän med bollen idag.
Barcelona Libaax
2009-09-27 14:15
Ämne: Ämne: Barça! ....
Sen när blev Zlatan Messi stor ? Bara för att han spelare i Barca ?

Etoo,Torres,Villa är de tre bästa anfallarna i världen. Kanske därför de var enda anfallare i top 10 på Fifa,Guldboll listan och Ibra är nästan alltid utanför top tio.
2009-09-27 14:15
Ämne: A. Lind

Ja tro....
du kanske har rätt. Det var väl så här att real fick välja vem som skulle av huntellar och diarra spela Champions league? så dom väljde väl diarra.
Barcelona Barcanist
2009-09-27 14:11
Barça! - V.V (MQUC3)

Du skrev att Serie A är soptunnan för spelare som inte platsar i PL eller Liga BBVA. Så är det verkligen inte. Jag kan sätta min högra hand på att Diego hade platsat i nästan vilket lag som helst. Den snubben är riktigt bra. Samma sak med Eto'o, Diego Milito, Pato, Giovinco, Amauri, Chiellini m.fl.
2009-09-27 14:11
A. Lind

Ja tror att Chyg får spela. Varför fick psykopaten Lassana spela när han repesnterade Portsmouth i dåvarande Uefa-Cupen ? och säg inte de är Uefa-Cup nee för dom köpte Huntelaar också och han fick inte spela. Så ja tror att han få spela under Januari eller under hösten.
2009-09-27 14:10
Ämne: Henry och Chygrynski....jag tror ej att chygrinski får representera barca Europacupspel för att han redan har spelat det för Shakhtar tror jag.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-27 14:10
Ämne: Henry och Chygrynski....
Korrekt! Dima är cup-tied efter att ha kvalat med Shakhtar Donetsk.

Vilken rolig filmning av en spelare i motståndarlaget i Ajax-matchen. :D
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-09-27 14:09
Ämne: Henry och Chygrynski....
Nej precis det får han inte.
A. Lind
2009-09-27 14:06
Henry och Chygrynski skadade och tveksamma till spel mot Kiev.
Men, Chygrynski får väl ändå inte representera Barca i Europacupspel denna säsongen?
2009-09-27 13:58
Ämne: Är de nån som kollar....Jag ser den, Suarez har inte varit bra idag. Han tänker för länge när han väl har bollen och då misslyckas man oftast. Annars har han sett allmänt ganska irriterad ut under matchens gång.

Man fick höra lite intressant fakta om honom också, han drar på sig väldigt mycket gula kort och har blivit kritiserad för odisciplinerat spel i Holland. Redan 3 gula kort i år.

el flaco
Vi får hoppas att han inte är lika målfarlig den här gången, då han är tillbaka i sitt gamla lag nu, för er som inte visste.
Barcelona el Flaco
2009-09-27 13:57
Gud är störst! - Pep el rei!/

Det stämmer, Sheva gjorde tre mål den kvällen. Imponerande, det är nog inte många spelare som har lyckats göra hattrick i sin gästdebut på Camp Nou.

Snacka om att Barça floppade stort den säsongen i Champions League. Man hamnade på jumboplats i sin grupp, lyckades bara vinna en match och Dynamo Kiev vann gruppen med stil.
Barcelona J.Gamper
2009-09-27 13:56
Tarrak

Haha, där gjorde han bort sig totalt.
2009-09-27 13:52
Är de nån som kollar på Ajax matchen ? Den är ju värre än El Clasico. haha nee skämtar bara men den är så tempo fattig. Suarez är ensam på top och han har gjort de ganska ok sköt i virket.
2009-09-27 13:47
tarrak

Trodde aldrig att jag skulle säga det här men, han har lyckats med att kritisera Busquets fler gånger än vad Real har bytt president/tränare.
Låt dessa madridistas leva i sin egen värld.
Barcelonistas
2009-09-27 13:45
Barça! - V.V (MQUC3)

OK

seria a håller fortfarande hög klass. Juventus,Inter är 2 värdslag så va fan snackar du om? sen att vi spelar ut inter beror på att vi kanske är världens bästa lag.Hade något annat topplag spelat den kvällen mot inter hade dom förlorat!
2009-09-27 13:45
MagicaJuve

Jo vi alla förstår att Reals försvar kan vara svajig då och då, men varför måste du ta upp det här?
Skapa ett nytt konto och gör det i Puertan istället.
Jag tycker att Les Rambles har tappat den "vuxna" delen och tappat till bebis nivån.
Scrolla ner bara och titta på vad dessa personer diskuterar om, och hoppar på den andra så fort någon tycker att den andra har fel, pinsamt.
Detta är inte första gången jag ser detta, hoppas verkligen att den vanliga nivån kommer tillbaks, dvs den för 2-3 år sedan.
Annons: