/spanien/barcelona/forum/16904.aspx/spanien/barcelona/forum/16904.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kev
2009-11-25 21:35
Lokmaniinhoo

verkligen! DE pressar hårt och har sina märkeringarna. Känns som om alla hart gjort sina läxor. Men å andra siadn spelar de mot Zurich så att man förväntar sig en sådan bild match.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-11-25 21:30
Real spelar bra!!dem Har samma kontroll på matcen som vi hade igår mot inter! men titta på inters skillna och Zurish!!!

Lung vi vinner På Söndag!
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2009-11-25 21:28
Ämne: Ärligt talat. Real s....
Jamen, de möter det internationella storlaget FC Zürich ...

För övrigt brukar Real aldrig vinna glänsande. De spelar rätt ofta tråkigt.
Barcelona ★Barca★
2009-11-25 21:18
Ärligt talat. Real skrämmer mig inte ett skit!

Nån här inne som är orolig inför Söndag.
Barcelona Pedrito
2009-11-25 21:14
Pedrito ska få en plats i en kommande landskamp tycker jag.. I ett Vm har han nog inte att göra än men de kunde ju ge honom en kvart och se vad han går för.
Barcelona Pedrito
2009-11-25 21:10
Känns som att bara higuain kan göra mål i real nu..
Barcelona Pedrito
2009-11-25 21:09
Tänk... Håller zürich detta så är det istället real som är pressade i champions league och barca på ganska säker mark. Tror ni de slänger in ronaldo? Eller ska han komm atill el classico helt utan matchtempo?
Barcelona kev
2009-11-25 21:06
hhhaha 1-0 Real
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-11-25 21:04
adil//

Så sant som det är sagt. Bra skrivet! Tror mycket av deras övertro har med deras historia att göra. Dom har ju utan tvekan den mest spektakulära historien och därför försöker dom till varje pris leva upp till den bilden. Även om det innebär att dom förblindar sig själva. Ty aldrig för har jag sett något annat lags supporttrar så insmorda i självdyrkan. Man har inte långt från kvälvningar när man lyssnar på en real supporter och hans blinda totalvinklade syn på fotboll. t:ex den om att Ramos är bättre en Alves! På vilken planet? För bara 2 säsonger sedan skulle dom ha honom till varje pris. Han va den nya Carlos å what not. Nu helt plötsligt är han äcklig och överskattad. Måste va jobbigt att ha dom förväntningarna på sig själva hela tiden och sen förlora med 4-0 mot Alcoron:). Man borde tro att det skulle vara mer skonsamt för dom själva att vara mer ödmjuka när det går dåligt och invänta bättre tider för allt skryt. Men icke!
2009-11-25 20:51
Ämne: reals förra presiden....
Den som säger något sådant har nog tittat för djupt i något.
Barcelona kev
2009-11-25 20:39
För er som behöver länk till dagens CL matcherna. Real-Zurich bland annat.
Länktips: ppv.ucoz.com/
Barcelona Blaugrana83
2009-11-25 20:35
Sherko

nej tycker det bara är patetiskt
Real Madrid Sherko
2009-11-25 20:33
Blaugrana83

Jaha, och det innebär att han är bättre än Messi?

Barcelona Blaugrana83
2009-11-25 20:32
reals förra president sa ju att det va mer underhållande att titta på robben än messi
Barcelona A.FCB-ANTIMADRIDISTA-
2009-11-25 20:22
Grym låt.FORÇA BARÇA!
adil,
2009-11-25 20:11
Tro mig, det fanns en tid då marängerna påstod att Guti var bättre än Xavi. I princip alla deras jämförelser och påståenden är eller har varit patetiska. Och visst har de alltid fått käka upp sina ord. Vem minns inte hur de nedvärderade spelare som Pique och Busquets. Slutade upp med att Pique själv tystade dem på deras hemmaplan och Busquets tog en plats i landslaget, och var högst delaktig i vinsten mot Man U i CL finalen. Robben som va "bättre" än Messi är helt plötsligt såld, och nu är det Kaka som är bättre än Iniesta och Ronaldo som är bättre än Messi..

De lurar sig själva i allt de säger. Vem kan gå miste om deras dolda kärlek för Iniesta. Skulle han skriva på för Real hade marängera svimmat av lycka. Jag däremot hade spytt om någon av deras spelare hade värvats till Barca.

Ingen kan undgå att älska Barca. :)
adil,
2009-11-25 20:11
2009-11-25 19:51
Ikväll är det en sådan där match dä jag mest kommer vara intresserad av vem som linkar av bärs av planen och med vilken åkomma.

Lumpet men sant. Någon som säger emot?
Barcelona Hetfield
2009-11-25 19:51
tarrak

Du får tolka det som du vill, är bara trött på diskussionen

Kribba

Tips?
Läs inte vad den talanglösa nollan skriver, kan man bli mer mediakåt?
J.Janerique - Viva la Becks
2009-11-25 19:48
Jag är en maräng som inte tyckte att Robben var bättre;- Har alltid ansett Messí som en av världens bästa, och i år bör han få priset som världens bäste. Men strax och det är inget stort gap så kommer Cristiano.

Funderar hur som helst vidare på om David Villa rent av inte skulle kunna vara världens bästa, om han spelade i Barca (eller Real?)...
Barcelona Kribba291
2009-11-25 19:36
Börjar bli en aning leds på att en viss Birro alltid måste raljera och kalla Barca för harlem globetrotters.
Mår han så jävla dåligt över att Italiens bästa lag är totalt chanslöst mot ett Barcelona med två av sina bästa spelare på bänken.
Barcelona spelar inte vacker fotboll som självändamål.
Dem har det som spelide och en spelide som dessutom visat sig vara framgångsrik.
Birro gillar att prata om den svenska avundsjukan, kanske han är på väga att bli mer mellanmjölk än vad han själv inser.
Zero Pulse
2009-11-25 19:28
Någon har säkert hunnit före, men se länk.

Priset för dagens manligaste går till *trummor* ... Gago.

Det finns moment i livet där det är mer än ok att böla. Men vafan, detta är bara inte ett av dem.

Jävla mes.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-25 19:26
Hehe kul detalj att alla spelare som är "bättre" än Messi börjar på RO.
Robinho
Robben
Ronaldo
Andreas-
2009-11-25 19:21
Ämne: Var det förresten in....
Jo, visst var det så. Robben var ju bäst i världen.. Lustiga människor!
2009-11-25 19:20
Var det förresten inte marängerna som förra säsongen orerade om att Robben var bättre än Messi?
Andreas-
2009-11-25 19:14
Ämne: Andreas-//

Måste ....
Självklart är det stormatcher. Men det är på tok för många stormatcher Ronaldo underpresterar i, därför är han inte i närheten av Messi.
Barcelona tarrak
2009-11-25 19:11
Ämne: tarrak

Jag orkar ....
Om du med "vi" försöker inkludera mig har du väldigt fel. Det är ytterst sällan jag överhuvudtaget kommenterar Madrid.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-25 19:10
Underbart med 2-6 matchen på söndag som uppvärmning :D Även fast man sett den 5-6 gånger redan :P
Mattlo
2009-11-25 19:10
Andreas-//

Måste få glida in och säga att jag inte håller med där om Ronaldo. Förra året gjorde han mål mot Arsenal både i ligan och 2 mål på Emirates i CL-semifinalen. Sen gjorde han ett tungt mål borta mot Porto i CL-kvartsfinalen. Han gjorde även mål mot Inter i åttondelen och mot Liverpool i ligan. Jag måste tyvärr kalla det för stormatcher allihopa.
Atlético linuss
2009-11-25 19:05
"Det finns spelare som klarar av att göra fyra mål på en hel match, och sen finns det spelare som klarar av att göra det en halvlek."

Haha, klockrent!

Tror ni att Pedro kommer med i landslaget snart?
Han ju har verkligen imponerat och visat vad han går för!
Annons: