/spanien/barcelona/forum/169.aspx/spanien/barcelona/forum/169.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4life98
6/3/2017 22:26
Arsenalista och leomessi har inget att göra här. Mod agera
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona BARCA-més que un club
6/3/2017 22:26
Alves kom tillbaka med oss kan du bara vinna CL Dom hypa Dybala och Higuain att dom ska göra nåt framåt dom har inte gjort ett skit loser gäng
Barcelona Alvés - Por Que?
6/3/2017 22:25
Om vi inte får in en crack på mittfältet som verratti så kommer vi ha samma problem som tidigare, vårt mittfält är kört efter vi förlora Xavi och det behöver liv igen.. Real har spelare som bale och jamez på bänken medans vi har gomes.
Barcelona Soko
6/3/2017 22:23
Dybala värlssspelare mot oss..Ikväll han blev stoppad i fickan och utbytt med svansen mellan benen..
Barcelona Jarod The Pretender
Vi måste få bort ledningen (Bartomeu och co.). Vi värvar korpspelare medan Real värvar stjärnor. Såklart de kommer vinna.
Barcelona LeoMessi
Rambla Jo men det skylls på att real har tur hela tiden. Helt ärligt nu, vilka har varit bättre?? Barca blir ju utklassade ganska ofta känns det som, väldigt upp och ner. Juve skämmer ut sig, Bayern var inte så jävla bra dom heller om jag ska vara ärlig och Atletico spelar som pojkar. Bara att erkänna att real var bäst! Vi framstår som småsinta idioter som hela tiden ska skylla på att dom har tur!
Barcelona Amo.38
6/3/2017 22:22
Davids Jag hoppas verkligen att det blir så.
Barcelona Davids3
6/3/2017 22:21
@Amo.38:

Jag vet, väldigt störigt speciellt när de vinner på det sättet de gör. Men förhoppningsvis kommer något annat lag göra det också längre fram sen blir det ingen speciell grej.
Barcelona A good coach is everything!
6/3/2017 22:21
Smogen // LE var den som bjöd in Real i detta. Det började med El Clasico förlusten ifjol. Hade vi bara krossat Real som vi verkligen mycket väl kunnat göra hade Real inte haft denna luft under vingarna !!!
Barcelona Jarod The Pretender
6/3/2017 22:20
@Soko:

Håller med gällande gnistan. Jag är sjukt besviken på laget denna säsong. Hur kan man vända 4-0 förlust mot PSG för att sedan förlora 3-0 mot Juve? Real är inte så bra som man tror de är. Personligen tyckte jag att Ancelottis upplaga var farligare.
Barcelona Sean
6/3/2017 22:19
Herregud. Juve beter sig som om det är en korpmatch.
Ska jag skratta eller gråta va det detta Juventus som var starkare än i finalen sist mot oss och som skulle göra Italien stolt med bättre spelare än 2015 haha yeah sure sämre rättare sagt än finalen 2015 mot oss Gå hem till Turin och där kan ni leka mästare
Barcelona Amo.38
Davids Men de vinner cl 2 år i lag det har ingen annan gjort.....
Barcelona Davids3
6/3/2017 22:18
Upp med hakan folk, de ska aldrig någonsin få smaka på en trippel!
Barcelona Caz
@BARCA-més que un club:

Såg du inte matcherna eller? Juventus släppte till gott om chanser i båda matcherna som brändes gång på gång som jag sagt tusen gånger. Är inte förvånad över att Real gör tre mål idag.
Barcelona Rambla~
LeoMessi Japp, så är det, det kan vi väl knappast förneka och det är det väl inte någon som gör? Lite trist bara att vårt superlag tilläts gå ner sig så fort kan jag tycka. Allt var ju på plats.
Barcelona Soko
6/3/2017 22:17
Vi kunde inte göra ett mål på två matcher medan Real har lekstuga med gamla gubbar och gör Buffon till en pojke.
6/3/2017 22:17
Snart låter dom primadonnan göra hattrick hade varit perfekta avslutningen på matchen
Barcelona Barcelonistas
6/3/2017 22:16
Petersays - dom kom ju till Reals straffområde i princip varje anfall?
Barcelona Sean
6/3/2017 22:16
Higuain är utan tvekan en Real-agent. Det är ju spel 12 mot 10 när han är på plan.
6/3/2017 22:15
Juve spelar VM mot Barca som vi inte ens spela vi gav den vinsten och nu va gör dom i finalen särar på sina ben åt Real Fotbollen dog
Barcelona Cule4life
Barca hade spelat ut real i denna finalen.
Barcelona Rambla~
Hur fan kan Higuain ens rankas bland superstars? Han är ju en bottler av stora mått i finaler. Vad han gör mot bottenlag i Serie A imponerar knappast på någon utanför stövellandet.
Barcelona LeoMessi
Vi kan skylla på att real har tur. Men vi har inget att skylla på, Barca förtjänade verkligen inte att va med i final. Säg vad ni vill men real vill vinna. Dom har varit bättre än oss den här säsongen och att vi vann en match mot dom förändrar inget.
Barcelona Sean
6/3/2017 22:14
Suck. Jävla pissäsong
Barcelona 100% AntiMadridista
6/3/2017 22:14
Backarna i Juve är tyvärr värdelösa ikväll
Barcelona petersays
6/3/2017 22:13
@Barcelonistas:

Vet jag inte om jag jab hålla med om. Dom var ju aldrig riktigt nära ett till mål.
Barcelona messiooooxavii
fyfan vad orättvist. Har man Pappa Perez som President har man gratis biljett till en cl final. fy fan
Barcelona Barcelonistas
Den här matchen e avgjord
Barcelona Smogen
@A good coach is everything!:

LE har ändå alktid kämpat för Barcelona. Ledningen däremot, där håller jag med dig.
Annons: